PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jannicole



Jannicole
15-08-10, 14:33
Hallo,

Als nieuwelingen op dit Forum, wat ook ons eertse forum is, willen wij ons kort voorstellen. Wij zijn een gezinnetje uit Blankenberge(België) en zouden super graag alles te weten komen over het gewone leven in Florida. Een eerste uitstap naar Florida moeten we nog maken. Dit zo vlug we er de kans toe krijgen! We houden van zee, strand en alles wat daar mee te maken heeft maar ook van veel andere dingen zoals muziek en creatief bezig zijn met allerhande materialen om er iets leuk mee te maken. Zo maakten we al verschillende meubels zelf, gedichtboeken, schilderijen, ... .
Momenteel verdienen we onze kost met het beroep huisbewaarder. Dit is tof omdat we dat samen kunnen doen en het is een beroep met veel afwisseling in de taken. We stoppen er veel van onze energie in en proberen dat super goed te doen. Momenteel zijn de mensen dan ook zeer tevreden van onze inzet.
Ook hebben we twee honden; een boxer met de naam Gulliver en een klein straathondje met de naam Leffe! Zij maken het leven extra boeiend met hun grappen en grillen.
1 van onze kinderen woont nog bij ons in en is eveneens sterk geïnteresseerd in Florida en de USA. Hij zou graag daar gaan studeren en dat maakt onze interesse nog sterker. Wie weet wat daar nog uit volgt!?

Groeten
Jannicole

Njit
15-08-10, 15:13
Welkom nieuwelingen. Voor alles is een eerste keer, ook om naar Florida te gaan.
Het Forum is in overzichtelijke hoofdstukken verdeeld en er staat vaak ook een verzameltopic met de meest interessante onderwerpen bij elkaar. Bekijk het allemaal maar eens rustig.

Blankenberge is toch van het K3 liedje?

Jannicole
15-08-10, 15:21
Hey,

K3 Liedje? Ik ken K3 maar of ze een liedje van Blankenberge hebben weet ik niet. Er zijn wel al liedjes over Blankenberge gemaakt door andere zangers. 't Is dan ook een geweldige badstad!

Njit
15-08-10, 15:27
pp9qdQYqqVA

koenkamphuys
15-08-10, 20:03
en zouden super graag alles te weten komen over het gewone leven in Florida
Welkom. Je zult hier vooral heel veel leren over vakantie vieren in Florida, wat toch de belangrijkste interesse is op dit forum. Wat bedoel je met 'het gewone leven in Florida'? Hoe de inwoners van FL werken, wonen en hun vrije tijd doorbrengen? Er zijn denk ik maar een handjevol leden die de stap genomen hebben om in FL te gaan wonen en aan dat gewone leven te proeven.

Hans uit Koekelare
16-08-10, 13:49
Hallo Jannicole,

Heel veel reisverslagen lezen, dat zal jullie wel vooruit helpen.

Groetjes
Hans.

Jannicole
20-08-10, 20:11
Hallo,

Ik bedoel inderdaad hoe de mensen daar wonen, werken, vrije tijd doorbrengen en zo. Maar van reisverslagen zullen we ook veel kunnen opsteken. Het is ongelooflijk hoe enthoussiast al de mensen op dit forum zijn. Dat is wel tof. het maakt ons alleen maar nieuwsgieriger en we willen super graag zelf Florida bezoeken!