PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Taz (Arno)

Taz
14-08-10, 19:12
Hallo,

Ik ben Arno en vertrek binnenkort voor bijna 3 weken naar Florida.
We hebben de vluchten, hotels en auto geboekt. Alleen worstel ik met de tickets voor oa Disney. We hebben in ons schema één dag Magic Kigdom en één dag Animal Kingdom gepland. Die tickets op tijd hier en voor zo min mogelijk zal wel niet lukken. Wat een doolhof. De één zegt dit, de ander dat..... pfff. We hebben een kleintje van 4,5 jaar, dus echt heftige attracties laten we aan ons voorbij gaan.
We hebben globaal het schema, paar dagen Orlando dan naar Miami, zo'n 5 dagen en weer naar Orlando.
We hebben besloten om eea vanuit die twee uitvalsbasissen te gaan ondernemen. Nog tips?

gr,
Arno

Michael66
14-08-10, 20:42
Hoi Arno, welkom op het Florida Forum.
Worstelen moet je niet doen, gewoon vragen op het forum en je hebt zo een antwoord. Of meerdere antwoorden / meningen.
Disney-tickets? Die zijn pas echt gunstiger in de "voorverkoop" vanaf drie dagen. Aangezien jullie "maar" twee dagen gaan (da's twee meer dan ik dit jaar ga :-() kun je het beste gewoon ter plaatse aan de kassa je tickets kopen. De prijen van de tickets aan de kassa vindt je op de website van Walt Disney World (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/). De genoemde prijzen zijn nog zonder 6.5% salestax.

Voor de rest: Veel plezier!!

arno
15-08-10, 18:54
hoi naamgenoot. ook welkom op dit gezellige florida florum.ik zit momenteel heerlijk in orlando in het zonnetje (36 gr), zoals michel ook al zij voor 2 dagen disney gewoon aan de poort kopen of bijvoorbeeld bij een walmart ticketcenter, scheelt bij disney weer in de rij staan. in ieder geval veel plezier gewenst in het (nu)zonige florida. gr Arno

Taz
15-08-10, 19:01
Hoi,
Ik kreeg van Fam. Teeuwsen een tip om te wachten op een link van hun. Een toko waar je kaarten goedkoop kan bestellen. Maar bedankt voor je tip!!

Arno