PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: hna67



hna67
11-08-10, 10:03
Wij zijn jonge dertigers met 2 kinderen (jongen 7 - meisje 4) uit het Belgische Oost-Vlaanderen. We hopen dat we in 2012 nog eens terug naar Florida kunnen. Deze reis hebben we als 17 jarigen eens gedaan en willen deze ervaring ook aan onze kinderen meegeven.
Mijn man is wel bang dat de kinderen er nog iets te jong voor zijn om er volop te kunnen van genieten (roller coasters). De ideale oplossing daarvoor is als ze 17 zijn nogeens terug te gaan.;-)

Dus ben ik nu alvast het een en het ander aan het uitzoeken en daarvoor is dit forum perfect.

Dikke kus en groeten :-D

Njit
11-08-10, 10:16
Welkom op dit gezellige Forum.

Er is zat te doen voor kleinere kinderen behalve rollercoasters. Ik denk dat ze JUIST in een leeftijd zijn waar ze nog volop kunnen genieten van de magie van een Themapark.

Er zijn veel reisverslagen te lezen van Forumleden met kinderen. Misschien kan dat je man wat overtuigen dat de kinderen het echt wel bewust meemaken.

Michael66
11-08-10, 16:21
Hoi en welkom!

Je kids zijn zeker niet te klein of te jong om te gaan. Onze zoon gaat jaarlijks mee naar Florida, voor het eerst toen hij pas een half jaar oud was. Nu is hij tien jaar en na tien keer Florida is hij nog lang niet uitgekeken en uit-beleefd. Het mooie van Florida met opgroeiende kinderen is dat er voor alle leeftijden veel te zien en te doen is, zodat elk jaar op elke leeftijd Florida weer wat nieuws te bieden heeft.

Lees / kijk maar eens in onze reisverslagen, misschien haal je er wat ideeën uit. De link staat onderaan dit bericht.

Veel plezier!!