Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: gregory

gregory
08-08-10, 16:12
Hallo,

Ik ben Gregory en vorig jaar naar Orlando geweest geweest met ons gezin en het gezin van mijn broer, daarna nog 4 dagen naar New York. Dit is erg goed bevallen
in 2011 willen we in juli naar Miami en een cruise maken in de Caribbean. Ik zag via exit reizen dat de goedkope reizen pas vanaf 29 augustus 2011.
Weet iemand of dit zo zal blijven bv door de dollar?

Michael66
08-08-10, 17:35
Hoi en welkom op het zonnige Florida Forum.

De goedkope(re) prijzen vanaf eind augustus hebben één doorslaggevende reden: de schoolvakanties zijn dan teneinde.

Reizen in de maanden juli en augustus kosten over het algemeen bijna twee ker zoveel als in de maander ervoor en erna. De ander ekosten (accommodatie, autohuur, attractietickets etc) zijn vaak niet duurder in die periode, het ligt dus echt (grotendeels) aan de kosten van de vluchten.

gregory
08-08-10, 18:43
de periode dat de reizen goedkoper worden zijn ook weleens vanaf half augustus ipv eind augustus. Dit jaar was begin juli nog een goedkope periode.

corrus
08-08-10, 18:58
Dit jaar was begin juli nog een goedkope periode.
Ik weet niet hoe je hieraan komt... maar dit jaar begon het hoogseizoen voor alles van de Star Alliance op 1 juli...
Bij Delta, KLM en Martinair zelfs 2 weken eerder...

Volgend begint het hoogseizoen op 15 juni (maatschappijen worden steeds slimmer)

gregory
08-08-10, 19:34
Dit jaar heb ik via reisorganisatie exitreizen vlucht NY, vlucht SF en vlucht LA incl. 11 nachten hotel LA voor een naar mijn idee lage prijs heb geboekt.Hotels NY en Sf zelf geregeld. Ik weet niet precies de ticketprijs maar uiteindelijk gaat het om de totaalprijs

koenkamphuys
08-08-10, 20:40
Ik weet niet hoe je hieraan komt... maar dit jaar begon het hoogseizoen voor alles van de Star Alliance op 1 juli...
Bij Delta, KLM en Martinair zelfs 2 weken eerder...
United vloog tegen laagseizoenprijzen tot 3 juli. Heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Zie dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10898).

corrus
08-08-10, 21:34
Ja, vanaf Brussel...

Da's appels met peren vergelijken...
Vanaf Amsterdam voor 2010 loopt het hoogseizoen van 1 juli tot 18 augustus.

Er zijn gelukkig nog steeds verschillen per land...

In 2011 is het hoogseizoen 17 juli tot 28 augustus (ook weer vanaf amsterdam)

gregory
08-08-10, 22:19
ik ging 3 juli vanaf Amsterdam

Terence
11-08-10, 23:05
Wij zijn op 1 july vertrokken en ook vanaf Amsterdam. En bij mijn weten lopen de schoolvakanties in Nederland dit jaar vanaf 5 july tot 3 september alle basisschoolleerlingen dienen in ieder geval maandag 6 september weer in de schoolbanken te zitten.