PDA

Bekijk Volledige Versie : Hobby apparaten



AstridV
06-08-10, 16:52
Hoi Dames,

Dit is even een vraagje voor de dames die ook vaak scrapbook spullen kopen in Florida.
Heeft iemand ooit eens een scrapmachine meegenomen bijvoorbeeld de Cricut? Ik zie namelijk dat deze bij Jo-ann in de aanbieding is.
En zo ja, hoe hebben jullie die dan vervoert?

Groetjes,
Astrid

r.teeuwsen
06-08-10, 17:09
Een vriendin van ons heeft er één in mei meegenomen als handbagage.....
Zonder de doos er om heen.... gewoon uitgepakt en meegenomen.
Dat was met Martinair geen probleem....

Greetz, Remco

Hoewel ik geen dame ben heb ik toch maar de vrijheid genomen om te antwoorden ;-)

corrus
06-08-10, 18:40
Heeft iemand ooit eens een scrapmachine meegenomen bijvoorbeeld de Cricut? What the heck is a Scrap machine... :grin:

Michael66
06-08-10, 19:47
@Corrus:
Degenen die dat niet weten hebben waarschijnlijk ook geen goed antwoord voor Astrid. Als je het wilt weten, google dan eens op "cricut" (die Astrid ook al noemt).

@Astrid:
Ale het enigzins past kun je het m.i. het best in de handbagage meenemen. Wij hebben al diverse apparaten meegenomen (binditall, stansapparaten etc). Een gevoelig electronisch apparaat zou ik nooit in de ruim-bagage stoppen. De kans dat er dan iets mee gebeurt nemen wij liever niet, áls er dan iets gebeurt zou het een enorme teleurstelling zijn (zo vaak komen we nou ook weer niet in Florida). Handbagage dus.

Joann heeft vaker leuke aanbiedingen. Geregeld zijn er coupons (pluis de weekendeditie van de Orlando sentinel door!) waarmee je één artikel met 30/40/50 of zelfs meer procenten korting kunt kopen. Zo heb ik een stansapparaat voor mijn echtgenootje meegenomen voor $ 40 dat in NL voor € 100 wordt verkocht. Soms zit het mee ....!

AstridV
07-08-10, 01:08
Heren,:wink:

Hartstikke bedankt voor jullie antwoord. Hier heb ik wat aan.

Michael66,
Tuurlijk zou ik zo iets als handbagage meenemen. En het is wat Remco zegt gewoon alles uit de doos halen.
En Michael66 de Orlando sentinel is toch de krant?

Groetjes,
Astrid

ferret
08-08-10, 21:15
Ik heb in 2008 de Pazzles gekocht bij Mousememories. Dit is ook een apparaat van Provocraft maar daar heb je geen cartridges meer voor nodig. Ik heb het apparaat uit de verpakking gedaan en in bobbeltjesplastic verpakt. Daarna gewoon in de koffer, dus niet in de handbagage. Hij heeft de reis prima doorstaan en ik ben er erg blij mee.
Ik heb ook de Cricut Expression en die is net zo groot als de Pazzles. Ze kunnen wel tegen een KLEIN stootje.

Corrine
14-08-10, 19:56
Je kunt je ook registreren on-line bij Jo-anns en dan krijg je de coupons per mail...ik maak er elk jaar graag gebruik van:)
Als je er met Layberday nog bent zou ik kijken wat dan de coupons zijn...er is vaak dan een coupon van 50% op één artikel en één van 10% op al je aankopen....

riannepanne
16-03-11, 23:51
hebben jullie adresjess of namen van winkels met mooie scrapbenodigheden?zijn zo'n winkels ook in de shoppingmalls te vinden?

edit:
ik heb mijn antwoord al gevonden!! ander topic :-)

BillyenFlippy
31-03-11, 09:48
Ik had nog nooit van een cricut gehoord. na jullie berichten te hebben gelezen ben ik eens op onderzoek gegaan.
Met als gevolg dat ik de cricut cake op onze volgende reis naar florida ga meenemen.
Zo kan ik mijn taarten thuis nog mooier gaan versieren.
Bedankt voor de tip!