PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: SenT



SenT
01-08-10, 22:33
SenT, staat voor de eerste letters van onze beide voornamen, met "en " er tussen geplakt. We zijn twee dertigers uit België en zijn hier beland via het forum van floridatips.

In april-mei 2008 zijn we op huwelijksreis geweest naar Zuid-west USA voor het klassieke rondje nationale parken en bezoeken aan San Francisco, San Diego en Las Vegas.

Het was de bedoeling om in 2011 op skivakantie te gaan met de kinderen van T, die op dat ogenblik 11 en 13 zullen zijn. Echter, de paasvakantie valt erg laat dit jaar (tussen 9 en 25 april in België), daarom is de idee nu veranderd in 14 dagen Florida.

De vliegtuigtickets zijn al geboekt. Op 8 april vertrekken we vanuit Brussel naar Orlando (met een overstap op JFK) en de 23ste vertrekken we terug vanuit Key West.

Wat we willen doen: pretparken, natuur en een snuifje cultuur. Strand mag even maar niet te veel: we wonen hier zelf op 10 minuutjes wandelen van het strand.

Staan al op het lijstje: Epcot, Universal, IOA, Seaworld, een waterpretpark, kanoën op Juniper Creek (Ocala national Forest), zwemmen met manatees in Crystal River, Homosassa State Park, Museum of Fine Arts in St Petersburg, Sarasota en Myakke State Park, Fort Myers, de Everglades en de Keys.

Nu sleutelen we nog wat aan het reisschema. Iemand al tips?

Njit
01-08-10, 22:40
Welkom S en T. Nu ga ik me dus lopen afvragen waar de letters voor staan :)
Sabrina en Theo / Stan en Thea / Sam en Truus ?

SenT
01-08-10, 22:46
haha, laten we het maar op Schanulleke en Theodore houden....:smile:

Misschien wat "vals" van me maar heb zo ook al een redelijk zeldzame voornaam en eerlijk gezegd houd ik toch wel van enige anonimiteit.

Njit
01-08-10, 22:52
Geeft niks hoor. Dan houden we het lekker op die namen :)

SenT
01-08-10, 22:58
Haha, kan ik ook perfect mee leven. Zal nu alvast even oefenen:

Groetjes,

Schanulleke

Njit
01-08-10, 23:00
Wat betreft je reisschema: plaats gewoon eerst een ruwe versie. Dan krijg je vanzelf wel tips hoe het anders kan (of complimenten als het gewoon al helemaal perfect is :) ).

SenT
01-08-10, 23:11
Bedankt voor je tip. Heb inderdaad al een schema, maar er mag nog aan geschaafd worden. Ik zal het morgen trachten te plaatsen en ondertussen eens met de stiefkinderen overleggen wat zij allemaal willen doen. Het wordt alvast schiften in het pretparkaanbod...Wat een keus zeg!

koenkamphuys
03-08-10, 21:34
kanoën op Juniper Creek (Ocala national Forest), zwemmen met manatees in Crystal River, Homosassa State Park, Museum of Fine Arts in St Petersburg, Sarasota en Myakke State Park
Die staan bij mij na 18 Floridabezoeken ook nog steeds op het verlanglijstje... Goed om te horen dat er ook eerstelingen zijn die niet gelijk de platgetreden paden begaan.

SenT
09-08-10, 15:01
Die staan bij mij na 18 Floridabezoeken ook nog steeds op het verlanglijstje... Goed om te horen dat er ook eerstelingen zijn die niet gelijk de platgetreden paden begaan.


We zullen proberen; we zijn wel redelijk natuur- en avontuurminded aangelegd. We zijn benieuwd wat het zal worden. Ik zal het op dit forum nog wel eens meedelen en mischien hou ik een mini-blog bij.

carmen1988
09-08-10, 15:08
Wij hebben vorig jaar in Oktober ook met Manatee's gezwommen in Crystal river. ECHT GEWELDIG!! Een hele leuke ervaring! Homosassa state park gaan we voor het eerst dit jaar naartoe. Ben zelf erg benieuwt. jullie vakantie ziet er in iedergeval top uit!