PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Tanger Outlets, Ft. Myers



Patrick#23
29-07-10, 22:33
Wij slapen in Fort Myers in hotel Country inn at Sanibel. Nu blijkt dat we een outlet als buren hebben. Is iemand bekend met Tanger Outlet en wie kan mij hier iets meer over vertellen? Is dit de moeite waard of is het niet te vergelijken met Miromar.

cindy74
29-07-10, 23:13
Ik denk dat wij hier geweest zijn . Ik vond er niet zoveel aan en heb hier ook niets gekocht mijn man heeft geshopt in de tommy winkel

Patrick#23
30-07-10, 00:01
En was de Tommy winkel aantrekkelijk?

sonja
30-07-10, 15:16
De Tanger outlet is best aardig, wij hebben met name in de Tommy winkel waanzinnig gescoord. Ook de andere shops hebben goede deals. Als je er in de buurt bent lekker gaan shoppen, krijg je geen spijt van.:lol:

Dirk
30-07-10, 18:55
Hallo
Wij zij er geweest in April .Best wel leuke outlet mall maar niets bijzonder .Het is gebouwd in een soort cirkel dus je loopt je behoorlijk te pletter van de ene kant naar de andere kant en parkeren is in de cirkel.Wij vonden het een soort dorp waar je overal op een veranda loopt.
Mirramar is veel grooter en mooier dus daar kan je ook goed naar toe ongeveer een half uur rijden.
Gr Dirk

Patrick#23
30-07-10, 20:09
Dat zijn toch allemaal goede berichten. Als het toch onze buren zijn kunnen we hier wel een avondje rond dopperen. Bedankt voor jullie reacties.

bluedolph1n
30-07-10, 23:20
Hij is niet zo erg groot, maar wel leuk vonden wij. Wij zijn zelf gisterenavond daar geweest. Miromar Outlets is groter en ook leuk.

Patrick#23
30-07-10, 23:32
bluedoph1n heb je nog tips en trucks voor me daar?

mhagman
31-07-10, 15:50
Hier een middagje een stop gemaakt doordat er geen foodcourt was en alleen een koffieshop zijn wij voor de lunch ergens anders naar toe gegaan en niet meer teruggekomen, dus met volle buik er naar toe:smile:

Michael66
31-07-10, 22:34
Voor de liefhebbers van voorpret hier de link naar de website, zodat je kunt zien waar het precies is en welke winkels er zijn:

http://www.tangeroutlet.com/fortmyers

http://img405.imageshack.us/img405/334/tangeroutlets.png

bluedolph1n
01-08-10, 02:07
ja weinig tips eigenlijk, op de link die Michael heeft neergezet vind je alles. Inderdaad geen echte eetgelegenheid daar, eten zul je ergens anders moeten doen.

hockey
04-08-10, 23:18
Wij zijn nu in Fort Myers en onze ervaring is dat bij Tommy in de Tanger Outlet het wel goedkoper lijkt dan in Orlando. Vergeet niet om een coupon boek te halen. Daar liggen ook nog extra korting coupons voor Tommy (als je een e-mailadres afgeeft tot nog 25 % extra korting op al die andere korting die je al gehad hebt)

Patrick#23
05-08-10, 13:08
Waar moet ik die coupons halen? (met ANWB pas) en die Tommy coupons moet ik daar mijn e-mail adres opschrijven of bij wie moet ik dat doen?

hockey
05-08-10, 14:59
knip uit een van de vele couponboekjes die overal liggen de bon uit voor Tanger outlet. Het kortingsbonnenboekje kun je ophalen bij de guest services (Helemaal achterin in de buurt van Gap. Daar liggen in een kast ook nog eens extra folders, met oa Tommy. Die folder kun je ingevuld inleveren bij Tommy als je iets koopt

LVO
05-06-11, 15:38
Bij de Vitamin shop kun je een couponbook halen. Zit links van de Oshkosh. Het aanbod winkels is klein daarom hebben ze geen aparte guestservice desk. Wat overigens niet wil zeggen dat je geen goede deals kunt scoren. Eten kun je er niet, maar aan de overkant van de Sanibel causeway zit een Publix en een Subway.