PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema marcelis: 2010



marcelis10
26-07-10, 12:49
Aangezien we in het zuiden dit jaar weer laat vakantie hebben toch maar weer besloten naar Florida te gaan. We hebben in januari de vlucht al geboekt maar nog maar kort geleden de hotels en ons reisschema bepaald. Ik ben in januari gestart met mijn eigen onderneming en daardoor weinig tijd gehad. Helaas ook minder vaak op het forum geweest. Maar nu begint het toch te korten. Hier dan ook ons reisschema:

17 aug vertrek naar Van der Valk voor overnachting en parkeermogelijkheid.
18 aug vertrek via New Ark naar Orlando waar we 2 nachten zullen blijven in het Clarion Waterpark hotel.
20-22 aug Daytona Beach, Mayan Inn met bezoek aan St Augustine
22-24 aug Tampa, Hotel Hyatt Place. Bezoek aan Busch Gardens
24-27 aug Fort Myers, Outrigger Beach resort (dit hotel is ons vorig jaar zeer goed bevallen)
27-2 september terug naar Orlando in een villa van killervilla.
Dit keer een bezoekje aan Universal Studios, daar zijn we nog niet geweest, verder shoppen, lekker eten, zwemmen in een van de waterparken etc.
Is iemand al een keer in de overige hotels geweest?

Groetjes Monique

Teleton
26-07-10, 16:38
Helaas ook minder vaak op het forum geweest. Hey Monique, ik miste je al op het Forum. Leuk dat jullie al weer zo snel naar het vertrouwde Florida gaan. Jullie hebben weer een leuke reis uitgestippeld met een hoog relaxgehalte. Heerlijk hoor, we gaan jullie blog volgen!