PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Biodome (marco)



biodome
24-07-10, 00:15
Dag mensen,

Ik ben marco en ga vertrek 15 aug naar Curacao. Ik heb daar een bruiloft en ben daar een weekje zoet om vervolgens 22 augustus te vertrekken naar Miami en daar een rondje florida te doen in 13 dagen en dan weer naar Curacao.
Ik heb er zin in maar vind het erg spannend. Er zit een klein nasmaakje aan de reis.
Ik zou met mijn voormalige vriendin de reis doen maar inmiddels is het uit dus ik moet alleen op pad.
Echter zij maakt altijd de planning van onze reizen met mijn Must See punten.
en nu moet ik het alleen doen...#-o:roll:.

ik nog wel wat vraagjes denk ik. Ben de hele site enzo al aan het doorspitten met mijn reisboekjes erbij. Maar jemig wat is er veel te doen zeg.... Er is al een planning maar ja ik ga nog wel ff verder lezen.
Kvoel me zo''n noob op dit soort gebieden haha. Het makkelijkste is om nu naar een reisburo te stappen en zeggen van vul voor mij die 13 dagen maar in haha Maar dat doe ik niet hoor...
Ik ben benieuwd met welk kruit er geschoten zal worden op mijn planning :)

Groetjes

koenkamphuys
01-08-10, 16:56
Het makkelijkste is om nu naar een reisburo te stappen en zeggen van vul voor mij die 13 dagen maar in haha Maar dat doe ik niet hoor...
Nou Marco er is niets mis mee om een pakketreis te nemen en je te laten verrassen. Zo hebben wij het destijds ook gedaan (okee, in 1995 was er nog niet zoveel op internet te vinden maar reisgidsen uit de bieb om de boel voor te bereiden is niets anders).
Jammer dat je nu alleen moet. Ben je eerder wel eens alleen op reis geweest? Alleen een lange autorit, alleen uit eten, alleen 's avonds je dag herbeleven, daar moet je wel voor uit het goede hout zijn gesneden lijkt me.
Succes in elk geval en veel plezier op dit forum.