PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Breil



Iris02
22-07-10, 15:18
Weet iemand of het interessant qua prijsverschil is om in Florida een nieuw Breil horloge te kopen ? Het is een Amerikaans merk dus ik heb een stille hoop dat de prijs wat aantrekkelijker is dan hier in NL :-\"

Njit
22-07-10, 15:40
Volgens mij is het Italiaans:


Breil Milano is een Italiaans horlogemerk dat opgericht is in 1939. Direct vanaf het jaar waarin Breil debuteert op de horlogemarkt legt het merk zich toe op de nieuwe trends op het gebied van horloges. Dit geldt zowel op het gebied van de horloges zelf als de horlogebandjes. Zo is Breil Milano één van de eerste merken met horloges voorzien van band van rubber. In Italië wordt dit een enorme hit en er worden dan ook meer dan een miljoen verkocht.

Syllvia
22-07-10, 15:59
Sja......ik heb in Orlando een Skagen horloge gekocht. Komt uit Denemarken, ik heb er iets van $50 voor betaald, het zelfde model kost in NL ongeveer 150 euro.

Iris02
22-07-10, 17:07
Njit, je hebt volkomen gelijk, het is een Italiaans merk. Ik was even ergens anders met mijn gedachten.........
Ik blijf toch echter wel de hoop houden dat het merk in the US goedkoper is dan hier ;-)

Mindcrash
29-07-10, 09:40
Ik ben zelf ook fan van Breil, maar heb ze daar toch nergens gezien.

Ebelix
29-07-10, 10:10
Kijk eens op Amazon.com om een idee van de prijs te krijgen. http://www.amazon.com/Breil-Milano-BW0406-Manta-Analog/dp/B002G1Y5ZC/ref=pd_sbs_watch_5