PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Kinderwagen huren



Angelina
26-09-05, 18:54
Hoi allemaal,

Over twee weekjes is het dan eindelijk zover...............op naar Orlandoooooooo!

Maargoed, ik had nog een vraagje.
Ik heb een zoontje van 3 1/2 jaar en nu hebben we waarschijnlijk wel een kinderwagen nodig in Disney, tenminste dat lijkt me wel zo handig.

Weet iemand hoe duur het is om in Disney een kinderwagen te huren?
En zijn dat dan een beetje goeie wagens, ik bedoel dat ze er ook lekker in kunnen slapen bijvoorbeeld?
(ik heb zelf geen wagen meer, vandaar dat ik er geen 1 mee kan nemen)

Groetjes
Angelina

petra
26-09-05, 19:08
De prijs weet ik niet, maar de wagens zijn prima. Je kunt ze nog stellen zodat ze achterover in slaapstand staan. Er zijn wel heel veel van die wagens in het park. Misschien is het een idee om er iets aan te hangen zodat je 'm kunt herkennen......(oranje vlaggetjes? :lol: )

Petra/VS
26-09-05, 20:04
Je krijgt een papier met je naam erop om de wagentjes te herkennen :). Tot onze jongste acht was hebben we er iedere keer eentje gehuurd, want je loopt wat af op zo'n dag in de hitte!
Als je van park verandert gedurende de dag laat je gewoon je bonnetje zien en dan krijg je in dat park ook weer een wagentje mee. Als je het wagentje aan het einde van de dag netjes terug bezorgt, krijg je een dollar terug. Het kost $10 per dag om een wagentje te huren ($8 als je het voor meerdere dagen huurt).

Angelina
29-09-05, 10:16
Bedankt voor jullie reakties.
Lijkt me inderdaad verstandig om een wagentje te huren en aangezien we op het park zelf verblijven kunnen we hem voor meerdere dagen huren.

Verhuren ze trouwens ook duowagens?

Groetjes,
Angelina

petra
29-09-05, 12:13
Verhuren ze trouwens ook duowagens?


Ja hoor!

Michael66
30-09-05, 07:44
Zo'n wagentje (of een eigen buggy) is overigens ook heel erg handig om al je zooi aan te hangen die je meeneemt als je met kids naar Disney gaat. Loop je er tenminste niet mee te slepen.

Eric
30-09-05, 10:47
Vooral in de drukke tijd, is het bij de attracties heel moeilijk om je eigen buggy weer terug te vinden, soms staan er wel honderd bij elkaar.
Zoals Petra al zei, maak jouwe herkenbaar, een goed idee is een ballon er aan, die herken je al op een afstand.
Hetzelfde geld voor je auto op het parkeerterrein, ook die herken je veel makkelijker als er iets aan zit, ikzelf heb zo'n oranje balletje voor op de antenne, en dat scheelt heel veel zoeken, geloof mij maar.
Eric

Angelina
30-09-05, 11:05
@Michael66:
Is waar, al moet je al die zooi wel in de attractie meenemen.......lollll

En dat van de kinderwagen herkenbaar maken is zeker handig, effe wat origineels verzinnen dan, want zou een ballon (die je daar gekocht hebt) dan niet gestolen worden?

Angelina

Eric
30-09-05, 12:31
Daar zou ik niet al te bang voor zijn, je bent niet in Nederland.
Ofschoon de tv-series misschien een andere indruk geven, is Amerika wat dat betreft heel wat veiliger dan Nederland, je ziet heel veel onafgesloten spullen liggen, kijk, ik zou geen fototoestel of zonnebril in een buggy laten liggen, maar eten en drinken en dat soort dingen kun je gewoon erin laten als je even in een attractie bent.
Eric

Angelina
30-09-05, 16:59
Das waar, je indruk van Amerika is toch vaak dat het onveilig is daar.
Gek eigenlijk, want ik denk dat het overal net zo onveilig is.

Is er nooit iemand bang voor aanslagen in Disney trouwens?
(heb er zelf niet zo'n last van hoor, kan overal gebeuren)

Michael66
04-10-05, 04:35
Buggy moeilijk terug te vinden? Heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Bij ons hangt er altijd een witte WalMart-zak aan met flesjes drinken, dat valt wel op. Wel kan het soms vervelend zijn dat het personeel van Disney met de wagentjes gaat slepen, vooral als het druk is zijn ze steeds in de weer om de "stroller-parkings" netjes te houden. In het deel tussen "It's a small world" en "Peter Pan" staan vaak heel erg veel wagentjes.

Het huren van wagentjes in de parken is overigens een behoorlijke aanslag op je portemonnee. Zeker als je elke dag de parken bezoekt. Het meenemen van je eigen buggy heeft dan voordelen. Die kun je ook gebruiken op de parkeerterreinen: na een lange vermoeiende dag is die paar honderd meter erg lang voor kleine beentjes. En op het vliegveld is het een extra zitplaats, die soms schaars kunnen zijn.
Wil je niet je eigen buggy vanuit Nederland meenemen? Dan heeft WalMArt voldoende goedkope alternatieven. Voor een kleine $ 20 heb je al een buggy die een hele vakantie meegaat.

O ja, nog even een wat mindere ervaring. In de zomer is het heerlijk om zo'n ventilator met waterverstuiver te gebruiken. Kost zo'n $ 15-20 in de Disney-parken. Maar laat dat ding niet zichtbaar achter in je buggy of wagentje. Bij mij zijn er zo twee "verdwenen". Allemaal bandieten daar ..... :P

Allemaal ervaringen van een ervaren buggy'er...... :lol:

bianca
13-10-05, 17:26
:D hoi, het is een tijd geleden want mijn kids zijn alweer groot maar je kunt prima wagens huren in de disney parken, ze kosten 10 dollar per dag.

Seca
24-10-05, 23:31
Laatste keer waren de buggy's inderdaad een dollar of 10 per dag. Uiteindelijk hebben wij besloten er een te kopen bij Wall-Markt heb je een hele mooie voor weinig geld. We hebben 'm overigens niet mee terug genomen naar Nederland maar het was het geld dubbel en dwars waard.

Groeten,

Danny Bianca Caja en Sem (SECA)

leonie
20-01-12, 17:14
Wij gaan deze zomer met onze 2 kinderen naar WDW. Is er in het park iets van een bolderkar o.i.d. te huur waar beide kinderen in kunnen zitten? Anders moeten we 2 buggys meenemen.

ietie
20-01-12, 17:39
Ze hebben daar prachtige dubbele karretjes met zonnedak.
The stroller rental fee is:

$15.00 USD per day for a single-passenger stroller
$31.00 USD per day for a double-passenger stroller
$100 USD credit card deposit is required per strollers rented at the Downtown Disney Area. The rented stroller must be returned to the original rental location to receive a credit card deposit refund.

Teleton
20-01-12, 17:52
Ze hebben daar prachtige dubbele karretjes met zonnedak.

Wel goed onthouden waar je hem ook al weer in de strollerparking had neergezet:

http://img207.imageshack.us/img207/6263/img3835bh.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/207/img3835bh.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

gonniegans
20-01-12, 18:09
Die dubbele die ze verhuren zijn de zandkleurige op bovenstaande foto. Overigens wordt de prijs per dag goedkoper naarmate je meerdere dagen huurt. Je huurt bijv. een dubbele kinderwagen voor 4 dagen en kan deze in alle WDW parken gebruiken. Wij vonden het een heerlijke kar en hebben onze eigen (1 persoons) buggy bij de villa laten staan. Konden beide kids af en toe lekker uitrusten.

[verwijderd]
20-01-12, 18:23
Je kan ook overwegen om even in de winkels zoals Walmart te kijken, wij hebben zelf voor onze jongste zoon daar een buggy gekocht in mei 2011 en die hebben we ook meegenomen naar NL.

Die heb je met 2 dagen huren al terug verdiend en dan hadden wij nog niet eens de goedkoopste.

Riverwood
20-01-12, 18:27
En wil je de gekochte buggy niet meenemen naar Nederland schenk hem dan aan het Leger des Heils, ze zijn er blij mee.

Groetjes Henke.

Ritchie
21-01-12, 18:41
Wel goed onthouden waar je hem ook al weer in de strollerparking had neergezet:Ja... ongelooflijk heb, je kunt er dan bijna niet meer fatsoenlijk lopen, bah ! ;)

[verwijderd]
21-01-12, 18:50
Dan wil ik niet weten hoe jij loopt dat je op al die zeer brede paden in Disney niet meer kunt lopen door de buggy parking. :razz:

Ritchie
22-01-12, 12:50
Dan wil ik niet weten hoe jij loopt dat je op al die zeer brede paden in Disney niet meer kunt lopen door de buggy parking. :razz:

applaus =D>

trails
22-01-12, 13:01
Het wordt je soms ook wel erg moeilijk gemaakt ;-)

http://img440.imageshack.us/img440/5079/1004233.jpg

Ritchie
22-01-12, 13:06
Dat bedoel ik, laat die kinderen gewoon thuis, grapje he

Njit
22-01-12, 14:18
Dat snap ik ook niet nee, wat al die kinderen nou in die pretparken moeten :)

trails
22-01-12, 14:36
Dat snap ik ook niet nee, wat al die kinderen nou in die pretparken moeten :)

Net zoals al die 40-plussers :grin: