PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dual24



Dual24
16-07-10, 09:25
Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda en ik lees al een tijdje mee op het forum en heb ook al wat berichtjes geplaatst. Samen met mijn vriendin ga ik van 8 t/m 22 september naar Florida. Zie ook onze wordpress website!
Dit is een heel fijn forum waar ik al veel informatie heb kunnen lezen die erg handig was bij het maken van keuzes ;-)! Ben bang dat ik niet meer naar huis wil :lol:!

Groetjes,
Linda.

Njit
16-07-10, 09:45
Welkom. Jullie zijn al prima voorbereid zo te lezen :)

Dr. Phlox
16-07-10, 11:53
Er is al veel geregeld. Voor welke hotels hebben jullie voorlopig gekozen??
Grz
Ton

Dual24
16-07-10, 13:54
Zo uit mijn hoofd (heb gegevens niet bij de hand hier) hebben we 2 of 3 Hampton Inn hotels. We hebben op Tripadvisor gekeken welke hotels goede reviews kregen. Maar aangezien we via Booking.com gereserveerd hebben kunnen we in de meeste gevallen tot 24u vantevoren annuleren als we nog iets beters vinden. Ik volg het Priceline topic dan ook met veel interesse ;-)

r.teeuwsen
20-07-10, 10:26
Hallo Judith en Linda,

Welkom op dit informatieve forum, heel veel plezier in het mooie Florida gewenst, jullie hebben een mooie reis voor de boeg!!
We zitten er redelijk gelijk, van die week dat jullie in Orlando zitten ga ik die laatste dag (19de) weer naar Nederland terug!! Kom gerust op de koffie of een frisse duik nemen ;-)
Enne... dat laatste in jullie voorstel rondje, ik denk dat ik niet meer naar huis wil.... sorry, klopt helemaal!! Dat wil je echt niet meer!! Ik heb dat elke keer weer als ik daar ben, ik wil dan niet meer weg!!

Greetz, Remco