PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Arianne



arianne
14-07-10, 09:12
Hoewel ik al heel lang af en toe eens kom kijken op dit forum maar nooit echt actief mee doe zal ik mezelf toch maar eens netjes voorstellen.

Mijn naam is Arianne heb een zoon van 10 jaar en ben getrouwd met Michel. Wij reizen al vanaf 1993 naar de States eerst met z'n 2en en vanaf 2000 met z'n 3en. Wij zijn zoals dit wordt genoemd echt amerika verslaaft. De ene vakantie moet nog worden gemaakt of de andere trip staat al in concept klaar. Maar om het bij de eerst volgende vakantie te houden, dat wordt:
5 nachten Miami, 7 nachten WDW (Disney's Saratoga Springs Resort) de 5 daagse Disney Cruise en als afsluiting nog 2 nachten disney's Old Key West resort.
Wij houden van al onze vakanties ook blog's bij, voor de aankomende is dat
http://disneycruise-2010.blogspot.com/

groetjes Arianne

Teleton
14-07-10, 10:47
Hoewel ik al heel lang af en toe eens kom kijken

Hallo Arianne en familie en, hoewel je eigenlijk een oudgediende bent, alsnog hartelijk welkom op het Forum. Ook qua ervaring hoeven we je, denk ik zo, niet op weg te helpen. Heel leuk dat je, na al die jaren stil genieten, je zelf nu ook voorstelt.

Jullie hebbben een fijne reis voor de boeg, vol afwisseling dus ik zal me zo ook gaan aanmelden als volger van jullie blog. Voor nu veel lees- en misschien voortaan wel actief plezier gewenst hier en voor straks een hele goeie reis gewenst!