PDA

Bekijk Volledige Versie : Airco in restaurants



liesbetv
13-07-10, 18:06
Ik lees hier dat het in sommige restaurants best koud kan zijn door de airco en dat je er niet gewoon in je T-shirt kan zitten. Ik neem aan dat we dus best altijd een trui meenemen? of tenminste in de auto leggen
Iis dat ook zo in de parken? Want van in de villa even iets meenemen is niet erg, maar een ganse dag aan truien gaan zeulen in de parken lijkt me toch wat overdreven. En wij hebben helaas geen kleine kinderen meer om het allemaal onder in de buggy te proppen.

Tinkerbell
13-07-10, 18:20
Als het echt snikheet,de mussen vallen uit de hemel van de hitte overdag heb je in de restaurants geen vest nodig.
Echter na een uur of vijf sleep ik altijd mijn fleece vest mee. Ik zit eigenlijk in 95% van de gevallen te blauwbekken tijdens het eten.
En ja ik weet het mijn familie verklaart me knettergek :-\" maar liever mee verlegen dan om verlegen nietwaar?

[verwijderd]
13-07-10, 18:45
Ik wilde al antwoorden dat het vooral aan je zelf ligt, maar Tinkerbell was me al voor.

De een vind het fris in de restaurants terwijl de ander het lekker vindt. Het is dus heel erg persoonlijk en moeilijk aan te geven hoe jij het zal ervaren.

Als je lang gaat tafelen is het wellicht verstandig even een jasje/vest mee te hebben als je het al snel koud hebt. Voor het korte tafelen in de parken kan je het beste dan even doorbijten of nog sneller eten dan sta je zo weer buiten.

Tinkerbell
13-07-10, 19:00
@ Jeroen.
Snel dooreten? Ben je gek, koud is een prima reden om snel even een nieuw vest of trui te kopen in een van de Disney winkels. :lol:

Yowannes
13-07-10, 19:06
Ik hield het doorgaans goed uit, mijn vriendin heeft bijna in ieder restaurant iets overaangetrokken.

Lady-M
13-07-10, 19:45
Ja hoor, hier ook een koukleum. Zowel in de supermarkten als in de restaurants: sweater of katoenen truitje meenemen! Stervenskoud daar! Dat vind ik trouwens ook op de zuivelafdelingen van de Nederlandse supermarkten. Gewoon te idioot voor woorden, zo koud. In de parken overdags is het niet echt nodig, alhoewel ik me iets met ijsberen herinner in Seaworld, waar ik het ook zo koud had en sneller dan gewenst weer buiten stond.

hockey
13-07-10, 21:42
Als je lang gaat tafelen ...

Lang tafelen is ons nog nooit gelukt. Het tempo zit er bij de restaurants altijd goed in :lol: Maar om op de vraag terug te komen : het eerste wat ik uit de auto pak als we naar een restaurant gaan is een vest !

JKG
13-07-10, 21:46
Lang tafelen? Nee kennen ze niet. Als 1 persoon een voorgerecht besteld en de rest niet, dan krijgt die ene persoon voorgerecht en hoofdgerecht tegelijkertijd. :)

Wat betreft de kou, ik vond het in juni overal heerlijk koel. Soms zit je onder de airco, vraag dan een andere tafel als je het te koud vind of neem idd iets mee. Mij hoor je niet klagen over de airco, want ik heb het over het algemeen snel warm en niet snel koud, in de winter kan ik best in een t-shirt buiten werken.

Ta2 Gerrit
13-07-10, 23:29
Vrouwlief neemt ook altijd een vestje mee. Mij kan het niet koud genoeg zijn :lol:

pumi1000
14-07-10, 09:22
Wij vonden het juist heerlijk dat overal airco was, terwijl het buiten gloeiend heet was. Onze dochter heeft het 's avonds 1x koud gehad tijdens het diner.

moonlight91
14-07-10, 11:13
wij vonden het juist heerlijk in de restaurants
alleen in rainforestcafe in het animal kingdom, daar was het echt koud!!
in alle andere restaurants vonden we het heerlijk na een lange warme dag