PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jcd4ever



jcd4ever
13-07-10, 16:00
Hoi,

Even voorstellen wij zijn Jeroen, Claudia en Demy.
Wij gaan 3 augustus naar Florida, na in 2008 al een keer
te zijn geweest.
Wij vinden het interessant om verhalen van anderen te lezen en hopen
nog wat tips te kunnen vinden en deze ook aan andere florida gangers te
kunnen mee geven.
Wij gaan op de bonnevooi, dat was ons de laatste keer ook prima bevallen, we zijn van miami naar orlando gereden en
zo door langs de kust via naples, everglades naar Miami. Alleen de eerste nacht in miami geboekt en verders helemaal niets, lekker stoppen waar wij het leuk vinden en blijven zo lang we willen.
Ook zullen wij onze reis bloggen, maar moet nog even wat opzetten.
Ik zie iedereen met een blogspot reisverslag, maar ik kan niet meer op die site mij aanmelden.
Ze zeggen dat het is overgenomen. Iemand nog een andere tip voor een leuke blogsite ???

Gr.

Claudia

Teleton
13-07-10, 19:03
Ik zie iedereen met een blogspot reisverslag, maar ik kan niet meer op die site mij aanmelden.
Iemand nog een andere tip voor een leuke blogsite ???

Hallo Claudia, Jeroen en Demy! Welkom op het fijnste vakantieforum voor Floridaliefhebbers. Jullie hebben heerlijke vooruitzichten: een heerlijke Floridavakantie staat voor de deur. Hoe lang duurt de reis deze keer ? Een week of drie? Voor een rondreis is dat eigenlijk wel een fijne periode. Maar velen doen het met minder en die genieten er ook volop van!

Voor een blog zijn er verschillende mogelijkheden. Met een google account (http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=nl&answer=41348)kan je toch nog steeds een prima blog aanmaken? Even doorbijten, het lukt je vast!

Njit
13-07-10, 19:27
Blogspot/Blogger kun je meestal ook je wachtwoord laten mailen als je dat kwijt bent.
Alternatieven: wordpress.com, web-log.nl

Zelf gebruik ik Wordpress..

Ebelix
13-07-10, 19:43
Bij je komende reis is het wel verstandig om voor de eerste nacht een hotel te boeken. Dit adres heb je nodig voor ESTA.

jcd4ever
14-07-10, 09:52
Hoi,

Bedankt voor de reacties zover.
Ik boek de eerste nacht niet, maar weet wel waar we naar toe gaan, dus dat adres gebruik ik voor het visum.
Ik boek nooit iets, is eigelijk veel vaker duurder dan dat je daar voor de deur staat....ze willen vaak de nacht vol hebben, dus een beetje onderhandelen en er kan vaak wat van de prijs af.
Dit is voor mij de 5e keer dat ik naar de US ga, ik heb al eerder bezocht:
California, Las Vegas, San Diego, Dallas (Texas), Louiville (kentucky) New york, Washington DC, Atlantic City, en in 2008 dan voor het eerst in Florida.
Het enige negatieve wat ik kan bedenken van de reis was de hitte....vaak moesten we iets uitstellen of was het gewoon te warm om de hele dag buiten te zijn....maar we kunnen niet anders aangezien mijn zoontje nog 1 jaar op de lagere school zit.
Mijn eerste keer in de US was ongeveer 20 jaar geleden.

Ik ben niet mijn wachtwoord kwijt op blogspot maar er wordt aangegeven dat het is overgenomen door een ander en dat je geen account meer kan aanmaken.
Ik ga nog wel even verder zoeken.
Dus hoop binnenkort ook een reisverslag te kunnen bijhouden, moet alleen nog wel even uitvogelen hoe ik het dan hierop krijg :-)
Wou dus een foto bijvoegen maar het lukt niet....moet ik registreren op image shack om die foto's te kunnen gebriuken?, want ik ging het uploaden en het was succesvol en toen ik die link (url) plakte bij afbeelding toevoegen geeft ie alleen een rood kruisje in dit veld.
Wat te doen ??

gr.

Claudia

Hem em gevonden hoor, dit is ons reisverslag: http://jcd4everflorida2010.blogspot.com/