PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Reshma



reshma
12-07-10, 19:01
Hallo forumleden,

Ik ga volgende week met mijn man en 2 zonen (9 en 13) naar Orlando, Kissimmee voor 14 dagen. We hebben er erg veel zin in. Het vinden en huren van een goede auto en routes plannen vind ik best spannend. Gelukkig kan ik erg veel op jullie site vinden.

Groeten Reshma ;-)

Teleton
12-07-10, 19:39
Het vinden en huren van een goede auto en routes plannen vind ik best spannend. Gelukkig kan ik erg veel op jullie site vinden.


Hallo Reshma en van harte welkom met de hele familie op dit vrolijke vakantieforum voor de verwende Floridaliefhebber. Jullie gaan al snel en we zijn hier reuze nieuwsgierig hoe jullie reis er zo'n beetje uit zal zien. Wordt het een rondreis of verblijven jullie in een villa? Ik vermoed een villa, maar het kan zo maar een rondreis zijn, want je bent routes aan het plannen. Misschien toch leuk om iets over de route of tripjes te laten weten? En hebben jullie een riante auto gekozen met een lekkere grote kofferbak? Misschien komen jullie ook nog wel langs een mall of outletcentre, dus houd vooral wat ruimte vrij.....

Hoe dan ook, nog veel lol met de voorbereidingen. Esta niet vergeten en de verkeersregels nog eens nakijken, dan staat niets een heerlijk relaxte Floridavakantie meer in de weg. Have fun. And sun.....!

r.teeuwsen
20-07-10, 10:13
Hallo Florida gangers,

Welkom op dit informatieve forum, heel veel plezier in het mooie Florida gewenst!!
Geniet er van!!

Greetz, Remco