PDA

Bekijk Volledige Versie : DVD: Florida Lady



GoFlo
11-07-10, 12:32
Florida... als fanaat, hoef ik geen bijdrage te leveren aan dit geweldige forum. Alles is te vinden om de voorpret aan ieders FLorida avontuur kracht bij te zetten.

Maar hoe zit het met de napret? Natuurlijk, "the big thing" is om daar te zijn, het allemaal mee te mogen maken, maar de essentie in het leven zit hem in de kleine dingetjes. In gedachten nagenieten bijvoorbeeld. Of je Florida foto's en filmpjes bekijken op een mooie avond.

Ik draag graag bij met die kleine speciale dingetjes, dat leuke radiostation, tip over een goed restaurantje, en nu heb ik er weer een. Ik zag een DVD van een Duitse serie genaamd Florida Lady. De serie is door de ZDF in 1994 gestart en is enkele jaren succesvol uitgezonden. Het eerste jaargang is als 3 in 1 DVD box verkrijgbaar. De DVD besteld en je krijgt een geweldige scenery te zien in het Florida van 1994. Heb 1 episode achter de kiezen en werd meegenomen naar de Florida Keys, Miami, Orlando, Seaworld, Disney noem het maar op, alles binnen 1 aflevering. De hoofdrolspeler rijd in een heuse 1959 Pink Cadillac. Ik zou haast zeggen, onmisbaar voor de Florida fanaat. Als kanttekening wil ik erbij zeggen dat de verhaallijn valt onder luchtig amusement. Wellicht ietwat meer gericht op de dames maar dat mag de pret niet drukken. Je ziet het Seaworld van toen, met een hele andere ingang en logo's. Kortom, alles wat ons Florida hartje begeert.
Zoek op Amazon.de naar 'Florida Lady' en bekijk de foto's die erbij te zien zijn. De DVD bied vele uren Florida pret, thuis de bank.

Veel kijkplezier
GoFLo.

JKG
11-07-10, 14:49
Vaak zijn die oude DVD's erg leuk. Ik had een Florida & Caribbean special gezien en daarin spraken ze over de hoge prijzen bij de entreeparken, wel 15 dollar ofzo. :mrgreen:

Syllvia
11-07-10, 15:34
Wat leuk!!, Ik heb hem gelijk besteld :)

Zum Gluck sprech ich deutsch:)

Syllvia
17-07-10, 12:26
Haha, dit is echt leuk, wat is Seaworld verandert zeg!

PENPE
20-07-10, 09:02
Ja het was/is inderdaad een hele leuke serie om te zien.

Toen wij in sept 1993 een bezoek brachten aan Cypress Gardens, waren
er op dat moment tv opnames, een jaar later zagen wij dat het voor deze serie was.

De woonboot waarop de hoofdrolspelers 'wonen' was ook gelegen aan de rand van het Cypress Gardens park.

Ik heb niet de DVD maar wel de cd met de soundtrack(s) :-\"

Groetjes,
Pieter