PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwemmen met zeehonden



carmen1988
10-07-10, 14:13
Heyz,

Naar een keer met dolfijnen en Manatee's te hebben gezwommen, lijkt het me nu ook wel leuk om met zeeleeuwen te zwemmen bij Theather of the Sea's op Islamorada.

Wie heeft dit al eerder gedaan??? Is het goed bevallen? Ben erg benieuwt naar jullie ervaringen :smile:

Greetzz

moonlight91
31-01-11, 19:19
zijn hier ondertussen ervaringen mee

onze zoon van 9 zou dat graag komende vakantie doen

zwemmen met dolfijnen doen we weer in discovery cove,
maar hij wil dit ook graag, en zou dit dan zonder ons doen
uiteraard heeft hij zijn zwemdiplomas

JKG
31-01-11, 20:20
Yep, mijn vriendin en een andere vriendin die mee was, gingen met zeeleeuw Mimi zwemmen bij Theater of the Seas. Je gaat met instructeur het water in, dan eerst een beetje die zeeleeuw leren kennen. Elke keer natuurlijk een visje.. en in het begin maakt die zeeleeuw nog korte geluidjes bij een visje, maar hoe meer vis ze kreeg, hoe langer ze begon te brullen. Kwam niet meer bij. :) Aan het eind kan je dan nog even heen en weer met hem of haar. Krijg je nog een kus, maken ze nog een foto van je met de zeeleeuw die dan achter je gaat staan met een vin op je kont en dan zwaait ie en dan kan je uit het water. Ondertussen worden er foto's en film gemaakt, zelf mag je het ook wel doen, maar alleen vanaf een bepaade plek. We hebben zelf 2 foto's gekocht, geen film, had zelf het meeste namelijk toch ook gefilmd.

Maar wat gaan jullie dan doen? Of gewoon alleen ook kijken?

moonlight91
01-02-11, 09:09
klink wel erg leuk, onze zoon ziet het ook helemaal zitten...zegt ie !!!

wij zwemmen met zijn allen in discovery cove met de dollfie`s
dat is ons vorig jaar zoooooo bevallen dat het nu gewoon een must is
dus om nu ook weer met zijn 3en met een zeeleeuw te zwemmen
vind ik voor ons een beetje te veel van het goeie
maar kwam het tegen toen ik aan het snuffelen was naar dingen te doen op de keys..
dus zoonlief in het water en wij toe kijken met fototoestel aan de kant
en dan maar hopen dat we achteraf geen spijt hebben..(dat zou jammer zijn ..moeten we nog eens terug naar florida\\:D/

JKG
01-02-11, 11:11
Het is wel erg warm in het park hoor daar... de dag zelf was erg warm en daar is bijna geen airco. Alleen in het winkeltje. Voor de rest hier en daar wat ventilators met waterspray. Dus ik denk dat jij op dat moment ook graag in dat water staat! :)

Je mag geloof ik tijdens het zwemmen ook zachtjes de zeeleeuw aaien, maar het beest snijd je soms af (erg grappig), maar houd ook rekening met je door af en toe om te kijken of jij hem/haar een beetje bij kan houden en anders mindert ie vaart.

Michael66
20-04-13, 21:02
Even dit onderwerp omhooghalen.

Zwemmen met zeehonden? Het Miami SeaQuarium heeft een programma met seals waar je voor in kunt tekenen.
Met introductie, zwemmen en een korte training van de zeehonden.

Zie http://www.miamiseaquarium.com/AnimalEncounters/Seal-Swim

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/388035_502929096437668_1778535831_n.png