PDA

Bekijk Volledige Versie : Met gips in Disney vertoeven



Brennie69
07-07-10, 16:53
Wij gaan maandag 12 juli voor 2,5 week naar Orlando met 3 kinderen. Dus veel bezoek aan disney parken. Helaas heeft mijn dochter van 9 gisteren haar elleboog gebroken en zit in het gips.

Na navraag bij artsen en vliegtuigmaatschappijen kunnen we gelukkig wel vliegen......maar weet iemand hoe ze hier bij Disney mee omgaan?
Mag ze wel de attracties in?

Ik hoorde nl dat ze daar wel moeilijk over kunnen doen ivm eventuele aansprakelijkheid?

Brenda

cloggie68
07-07-10, 20:57
Dacht al dat jij het was!! Balen zeg, dit.... hopelijk kan ze nog wel alle leuke dingen doen die we van plan waren. Ik heb geen advies voor je, weet niet of ze in alle attracties mag.

Ondanks alles wens ik jullie een fijne reis, hopelijk kan ze wel een beetje in het zwembad bij de villa... plastic zak erom heen??

Veel plezier !!!

Karen

petrajessy
07-07-10, 21:28
Mijn dochter had haar been in het gips de afgelopen 4 weken.Ik had bij de thuiszorgwinkel een speciale zak gekocht om mee te douchen.
http://www.thuiszorgwinkel.nl/shop/store/Webcommerce_viewItem.asp?idProduct=4511
Die zou ik zeker gaan halen voor haar arm.
Kan ze gewoon het zwembad in.

calimero
07-07-10, 22:34
vaak staan er bij atracties dat mensen met gips er niet in mogen. Vaak zijn het dan wel heftigere dingen zoals achtbanen en zo. Zou niet weten hoe ze er in amerika mee omgaan maar het is amerika dus dikke kans datz e in dat soort dingen geweigerd word uit angst voor claims als er iets fout gaat. Hoop voor jullie dat ze toch veel kan doen en een leuke tijd gaat hebben samenmet jullie

liesje1967
08-07-10, 17:53
Hier hetzelfde dochter van 9 heeft ook haar arm gebroken, maar ze moet morgen voor operatie nog naar het ziekenhuis, wij hebben helaas nog geen groen licht om te gaan, maar we hebben nog iets meer dan 2 weken, dus hopen maar op een snel herstel, afwachten dus....

Brennie69
08-07-10, 23:11
Meestal herstellen kinderen wel snel. Ik heb navraag gedaan bij vliegtuigmij en ze willen, als ze nog in het gips zit, wel een doktersverklaring (fit to fly) zien en er mag geen circulaire gips om heen zitten.
Heel veel sterkte morgen!!
Ik zal voor jullie duimen.

liesje1967
19-07-10, 16:26
Zo we hebben toestemming en een gipsspalk, dus we kunnen binnenkort vertrekken.

Syllvia
20-07-10, 17:53
Meestal herstellen kinderen wel snel. Ik heb navraag gedaan bij vliegtuigmij en ze willen, als ze nog in het gips zit, wel een doktersverklaring (fit to fly) zien en er mag geen circulaire gips om heen zitten.
Heel veel sterkte morgen!!
Ik zal voor jullie duimen.
Wat voor soort gips dan? of alleen tape?