PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mike1968



mike1968
07-07-10, 14:26
Getrouwd met brenda (42) en dochter van 15.
Wij gaan in Aug lekker 3weekjes naar Florida.
De eerste keer dat ik in florida was is ongeveer 30jaar geleden.
23jaar geleden voor het eerst met mijn vrouw naar florida geweest was voor haar de eerste keer, ook voor het eerst vliegen. wat een belevenis.
We hadden een auto gehuurd en reden van motel naar motel. Waar het ons leuk leek stopte we een paar dagen, was het niets volgende ochtend weer weg. zallig die vrijheid en gemak. dit hebben we denk een keer of 5 gedaan (om het jaar ongeveer). Met onze dochter wordt dit nu de 4de keer. De eerste keer was in een villa met mijn ouders, dochtertje was toen net 3, wat een luxe zwembad voor de deur, lekker hoor!!
De 2de keer ons dochter was toen 6jaar . Waren wij daar, met de kerst erg gezellig, Alleen was het de koudste december maand in een eeuw, dag temp van -12Celc. gevoels temp -20C. daar is florida niet echt op ingericht. We verbleven toen twee weken in een motel/app aan de kust.
De derde keer in 2004 , een villa gehuur (last min,) met zwembad 5 sl.kamers 3 badkamers een beetje tegroot voor drie personen, maar wel leuk.
Dit jaar voor het eerst met zijn viertjes (vriendje mag ook mee).
Een villa in Davenport gehuur, met zwembad. 2 masterrooms 3badkamers.
Ben benieuwd hoe het er uit ziet, van een plaatje weet je het maar nooit.

Voor en tegens Florida:
voor: De vrijheid. De ruimte. De mensen in winkel hebben de tijd voor je. Je kan je auto parkeren , je deuren opendoen zonder een andere auto tebeschadigen. Het eten, AANRADER GOLDEN CORRAL een doe het zelf restaurand, voor ieder wat wils.
tegen: het is 10 uur vliegen en je moet ook weer naar huis.

Njit
07-07-10, 14:28
Doe het zelf restaurant? Als ik zelf moet gaan koken dan betaal ik er echt niet voor :lol:

r.teeuwsen
07-07-10, 17:09
Hey Mike en Brenda,

Welkom op dit informatieve forum, zo te lezen hebben jullie al heel wat kennis opgedaan tijdens eerdere reizen naar Florida ;-)
Veel plezier met de voorbereidingen voor jullie trip!!
Enne... Purmerend??

Greetz, Remco

Marita
08-07-10, 20:54
Hoi Mike & Brenda,

Welkom, fantastisch vooruitzicht en heel veel plezier met jullie vieren. Gelukkig duurt het niet meer zo heel lang. Maar goed iedere dag dat je nog moet wachten is er 1 te veel. Jullie voors en tegens zijn super kan ik me heel goed in herkennen. De Golden Corral zijn we dit jaar voor het eerst geweest heel leuk,gezellig en lekker eten voor iedereen iets.

groetjes Marita