PDA

Bekijk Volledige Versie : Discovery Cove



Pagina's : [1] 2 3

jeepee75
19-09-05, 19:02
Hoi , ik heb een vraagje over Discovery Cove , ik heb vandaag een reisverslag (http://floridausa.web-log.nl/) gelezen waarin een bezoekje aan discovery cove omschreven staat. Wij gaan zelf volgend jaar mei ook naar discovery cove. Nu las ik dat je tas bij de ingang gecontroleerd word. Waarom doet dit men dit ? Mag je soms geen fotocamera mee naar binnen nemen ? Want ik las dat de foto's die je kunt kopen $150 kosten, ik vind dit ronduit belachelijk en buiten alle proporties, ik zou dus zelf graag een paar foto's willen maken.
Kortom : Wie heeft er ervaring met discovery cove en wil hier een reactie op geven.

Eric
19-09-05, 19:15
Ik heb geen idee of je zelf foto's mag maken bij Discovery Cove, maar die tassen controle (security check) is bij de ingang van ieder park, ook bij Disney en Universal.
Het zijn vaak lange rijen, maar er is altijd een aparte ingang voor mensen zonder tas.
Eric

Daniel24
19-09-05, 22:53
Je mag wel foto's maken bij Discovery Cove hoor. wij hadden ook een foto toestel bij. alleen die foto's van 150 dollar die we gekocht hebben zijn foto's van tijdens het zwemmen met dolfijnen en dan kan je geen foto's maken en doen hun het. het was wel duur maar ja. of het moet zijn dat er iemand mee gaat naar discovery cove die niet gaat zwemmen met dolfijnen dan kan die mooi foto's maken scheelt weer een hoop geld
En die tassencontrole is inderdaad bij elk park.

FrankS
20-09-05, 10:10
Je mag niet met de camera in de hand in het water gaan staan. Foto's moet je dus vanaf het strandje maken. Met een goede zoomlens lukt dat nog wel. Heb je die niet, dan zul je zien dat de foto's die de DC-fotograaf maakt (deze staat wel in het water) toch een stuk beter zijn.

Je hoeft niet meteen een set van $150 te kopen, maar kan er ook maar 1 of 2 nemen. Wij hadden ook de video erbij (en veel foto's) en dan loopt het wel op.

ilonakuijten
20-09-05, 14:48
Toen wij met de dolfijnen gingen zwemmen. Zaten wij best ver in het water maar er loopt wel een pad naartoe waar je eventueel foto's kan maken. Maar inderdaad van de fotograaf zijn ze toch wel mooier, omdat zij dichter bij staan.

groetjes

ilona

tamara
21-09-05, 17:44
Ik heb 2 jaar geleden met de dolfijnen gezwommen en het is inderdaad
wel veel geld voor een paar foto's, maar wij hadden zo iets van dit doe je maar 1 keer en je krijgt spijt als je de foto's niet neemt. We waren ook maar met zijn 2e en gingen allebei met de dolfijnen zwemmen dus dan word het al wat moeilijker om zelf foto's te maken. Maar het is altijd het proberen waard om het zelf te proberen.
Groetjes Tamara

vanisher
28-09-05, 16:27
Je mag bij Discovery Cove probleemloos zelf fotos maken maar ik wil jullie toch wel waarschuwen dat dit niet altijd even evident is vanop de kant (als je zelf niet in het water mag staan zoals de DC fotograven). De deelmeners worden in groepjes verdeeld en vele groepjes staan vaak met hun rug naar jou gericht. Volgens mij een beetje met opzet om het fotograferen te bemoeilijken. Ik heb enkele goede foto's kunnen maken maar veel waren het er toch niet waardoor we "verplicht" waren om toch enkele foto's aan te schaffen die schandalig duur zijn, zeker als je rekening houdt met de toegangsprijs voor het park. Ik ben echt wel van plan een brief naar Discovery Cove te schrijven om hierover mijn ongenoegen te ventileren. Afgezien daarvan was het in elk geval zeker een schitterende dag dus ik zou DC zeker niet afraden maar qua prijs/kwaliteit verhouding zit het zeker scheef...

pascalbrouwers
24-02-06, 12:12
Hallo allemaal,
Bij deze de vraag of iemand in DC is geweest met kleine kids ( of hier ervaringen mee heeft).

Mijn dochtertje is 5 jaar oud.

Op de officiele Site staat dat je 6 jaar moet zijn om met dolfijnen te zwemmen, maar dat iedereen welkom is.
Wij zouden er graag heen gaan, alleen als het zich ook daadwerkelijk loont.
Het is nou éénmaal niet het goedkoopste park.

Wie kan mij hiermee op weg helpen :?: .

Alvast bedankt.
Groet,
Pascal

Mitch
24-02-06, 21:36
Wij zijn met onze dochter van toen 3 geweest en dat was prima te doen. Het zwemmen met dolfijnenen hebben we niet gedaan, maar dat was geen gemis. DC is een prima dagje uit, al is het nu veel duurder dan toen wij zijn geweest, in 2001, waarschijnlijk omdat het toen net geopend was.

Iedereen krijgt een zwemvest, er wordt veel aandacht door de staff aan iedereen gegeven en je hebt alle tijd om alles mee te maken, er staan geen lange rijen als er dieren worden gevoerd ed. Echte aanrader !

chantal
03-03-06, 14:38
wie kan me vertellen hoe ik het best kan boeken bij Discovery Cove? Heb wel een creditcard maar zou graag weten hoe dit gaat van mensen die dit al eens gedaan hebben...............

Groetjes Chantal

christophe
04-03-06, 00:19
ik heb net geboekt bij discovery cove, gewoon via hun site betaald met visa. Je krijgt dan een e-mail met een boekingsnummer, die moet je meenemen naar de cove.

tamara
04-03-06, 12:06
Je kunt dit ook via Keith Prowse reserveren. (bij sommige reisbureau's hebben ze hier een foldertje van)
Reserveer wel op tijd want er kunnen per dag niet zo veel mensen het park bezoeken.
Groetjes Tamara

cynny
02-05-06, 13:47
gewoon aan american vacations gevraagd of ze voor me wilden boeken en dat hebben ze keurig gedaan.
Heb hier ook mijn vakantie geboekt, weet niet of ze het ook los doen, maar vragen kan altijd.

dana72
02-05-06, 22:53
Heb zelf beide malen gewoon met mastercard via hun site betaald, geen problemen.

boekingsnr. uitprinten en meenemen thats all

succes en veel plezier

Melissie6
14-05-06, 22:52
Hoi,

ikzelf ben 2 jaar geleden naar DC geweest en heb toen wel met dolfijnen gezwommen.....2 mensen uit onze groep hebben dat niet gedaan en die hebben zich ook prima vermaakt die dag! Je kunt er namelijk de volgende dingen doen:

- er is een prachtig strand met ligstoelen en parasols waar je gratis gebruik van kan maken. Dit strand kijkt ook gedeeltelijk uit op de 'baai' waar de dolfijnen zwemmen.
- er is een ondiep water (middelhoogte) waar allerlei roggen zwemmen. Deze roggen komen echt op je af, zwemmen tegen je aan en af en toe kun je ze zelfs voeren. Op het begin vnd ik het wel eng, maar later erg grappig!
- er is een ander water waar allerlei tropische vissen zwemmen, dit water is vrij koud en ook dieper. Acter glas zwemmen haaien en andere 'gevaarlijke' vissen.
- er is een prachtig gebiedje met allerlei vogels die daar vrij rond vliegen. Er zijn meerdere voedselstalletjes waar je bakjes voer kan halen (gratis). De vogels komen gegarandeerd op je zitten!!!! (ik had er zelfs 1 op mijn hoofd zitten)
- er is een 'lazy river', een heerlijke warme en vooral rustige 'rivier', waar je heerlijk in kunt zwemmen en kunt ontspannen.

DC is zeker de moeite waard, het lijkt net of je even een dagje op een soort van onbewoond eiland zit en de service is echt top!

pascalbrouwers
04-02-07, 22:34
Er zouden promocodes moeten zijn waarbij je 20% korting kunt krijgen. Weet alleen niet of deze in Mei geldig zijn. Vorige code was RETURN. echter deze werkt niet meer.

Wie weet of er nog codes zijn, en of je die kunt gebruiken in Mei. Wil volgende week gaan boeken. wie weet er meer .

Groet,
Pascal

ienelien
10-02-07, 01:44
Hoi Pascal,
Heb op de site van Discovery Cove ook zien staan dat er in de periode van 1-19 mei voor "families of conventions attendees" korting wordt gegeven.
Ipv 259 is de prijs 239. Maar hoe je dat kan aantonen dat je "family" bent ?
10 % is dan nog beter, maar dan moeten we opschieten !! Binnen 60 dagen boeken.
Het ziet er allemaal wel schitterend uit.
Ien

pascalbrouwers
10-02-07, 01:58
Je moet een promocode hebben. En hoe je hier aan komt.... Ik heb contact gehad met DC, zijn daar heel behulpzaam. Heeft mij nog dieverse moelijkheden om te boeken gegeven. Zo kun je bv met AE kaart boeken en krijg je een 50 Dollar cheque bij aankomst.
Ik heb gekozen voor de 10%, scheelt je +/- 80 Dollar op 3 personen( inclusief tax). Is toch mooi meegenomen.

Tevens heeft de contact persoon van DC voor ons het tijdstip vastgelegd om te gaan zwemmen met de dolfijnen. Ik had hem gevraagd of hij nog enige tips had, en wat vlg's hem het beste tijdstip zou zijn om te gaan zwemmen.

Groet,
Pascal

ienelien
11-02-07, 02:08
Hé Pascal,

Zojuist was ik op de site van DC. Ik dacht, ik ga maar proberen on line te boeken. Toen ik bij het onderdeel pass-word kwam, kwam ik vast te zitten. Ik kwam niet verder. Dus een scherm terug aangeklikt. Stond er ineens een code in dat vakje !!
Maar zo te lezen heb jij alles al besproken. Nu wij nog.
Ien

pascalbrouwers
11-02-07, 09:41
Hallo Ien,
Wat bedoel je precies met "er stond ineens en code in het vakje" Betekend dit dat er ineens een code stond, of dat je een code hebt ingegeven. Als je meer korting krijgt als 10% moet je mij even waarschuwen.

Groet,
Pascal

ienelien
12-02-07, 00:32
Hé Pascal,

In het vakje code stond BEaS. Dus of dat nou een code is geweest of wat anders ...... ik zou het niet weten.
Vind het trouwens ook heel vreemd dat ik een email terug heb gekregen
(could not be delivered) van DC. Als je het vakje "contact" aanklikt met je vraag en je doet hem weg, dan komt-ie met dezelfde gang weer terug.
Dus toch maar wat courage verzamelen en de telefoon pakken.
Groetjes Ien

Michael66
12-02-07, 19:05
In het vakje code stond BEaS. Dus of dat nou een code is geweest of wat anders ...... ik zou het niet weten.
Da's de automatische code voor de "Book Early and Save" actie, waarvoor een beperkt aantal periodes gelden.

pascalbrouwers
25-02-07, 10:30
Ik heb eindelijk een kortingscode gevonden die vlg's mij 20% geeft. PP zou het dan +/- 235 Dollar zijn i.p.v. 253 Dollar ( zonder tax.) Standaard = 279 - 10% in bepaalde periodes. tot half juni is deze code op bepaalde dagen geldig. Deze kreeg ik op een ander forum: The code is TNC. It is valid until mid june but unfortunately there is some blackouts. Hope you find a date where you can apply the discount! http://www.disboards.com/images/smilies/wink.gif

Wellicht iemand er iets aan. Ik heb ieder geval een mail gestuurd naar DC of het ticket aangepast kan worden
Groet Pascal

ienelien
26-02-07, 00:21
Via de post had ik een informatie folder gekregen van DC. Ook op de site zag het er allemaal heel mooi uit. En de reacties op het forum natuurlijk, hebben meegespeeld dat we hebben besloten om naar DC te gaan.
Wij hebben nu bij Teo van AV geboekt voor 243,-- pp. Wel geld als je met 5 man/vrouw gaat, maar je doet dit niet bepaald elke dag. En omdat we wat te vieren hebben (25 jaar is toch niet niks !!) hebben we maar besloten om er een hele dag van te maken.
Het zal al een hele gedenkwaardige vakantie worden, maar het zwemmen met dolfijnen vergeten ze hun hele leven niet meer !!

En o ja, dat vergat ik er nog bij te melden .... Dit was inclusief toegangskaarten voor of Sea world of Busch Gardens.

pascalbrouwers
27-02-07, 01:12
En ja hoor je raadt het al zoals de amerikanen zijn, hebben ze meteen mijn boeking omgezet in het kortingstarief. Scheelt mij wederom 45 dollar. En dat voor 1 mailtje. Moet je hier eens proberen.........

Dus i.p.v. 10% nu 20% korting \\:D/ \\:D/

Michael66
27-02-07, 02:36
Hardstikke goed gedaan!! Zo zie je maar weer:
Vragen kan nooit kwaad!
"Nee" heb je al, "Ja" kun je krijgen (als je maar vraagt!)
Die $45 gaan waarschijnlijk toch wel op, maar nu kun je weer wat meer plezier "kopen"!


Dat is standaard
Je kunt ook kiezen voor én SeaWorld én Busch Gardens. Kost wel iets meer dan bij óf - óf.

Ik pik het volgende even van een willekeurige tickets-website (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/discovery-cove.htm)af:
DOLPHIN SWIM Discovery Cove Tickets include:

1 days admission into Discovery Cove Orlando
Reserved Dolphin Swim
Unlimited access to Coral Reef, Sting Ray Lagoon, resort-style pool and free flight aviary
Breakfast and sumptuous buffet-style lunch, including FREE drinks and selected beverages all day
All day self parking
Towel and locker use
Three types of ticket available: -Dolphin Swim Ticket + SeaWorld Orlando
-Dolphin Swim Ticket + Busch Gardens Tampa Bay
-Dolphin Swim ticket + Busch Gardens Tampa Bay AND SeaWorld Orlando
7 days unlimited access to SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay**
14 days unlimited access to both SeaWorld Orlando AND Busch Gardens Tampa Bay if combined ticket type is chosen***Notes:

**valid for 7 consecutive days to SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay before or after entry into Discovery Cove.

***valid for 14 consecutive days to SeaWorld Orlando AND Busch Gardens Tampa Bay before or after entry to Discovery Cove.

kol
24-05-07, 18:52
Hey Pascal,

Welke code heb jij gebruikt om te boeken bij Discovery Cove? Welke vraag heb je gesteld aan klantenservice om die extra 10% te krijgen? Wij hebben de codes BMC en lowes ingevuld, daarmee werd geen korting gegeven. Weet je nog op welk Forum je de kortingscode gevonden hebt?
Alvast bedankt.

Nicole:-P

pascalbrouwers
24-05-07, 19:41
deze code heb ik gebruikt. The code = TNC of hij nog geldig is weet ik niet.

Groet,
Pascal

kol
24-05-07, 23:19
Hey Pascal,

Dank je wel voor je antwoord. De Code is nog geldig. Helaas hebben wij er niets aan omdat er wordt aangegeven dat het op de dag dat wij eventueel willen komen de code niet geldig is. Jammer, jammer!!!:? Het zal er wel mee te maken hebben hoe druk het is in het park.

Groetjes,

Nicole:-D

reneefrankrijk
28-08-07, 15:22
Wij hebben gereserveerd om een dag te gaan zwemmen met de dolfijnen. Nou ben ik, als enigste, echt bang voor vissen, klein en groot. Mijn zus heeft eens op islamorada gezwommen met dolfijnen en zegt dat het echt SUPER is. Maar daar is het in zee, dus andere vissen.
Mijn vraag: zijn er in DC bij de dolfijnen (dus niet het tropische vissen bad) ook andere vissen? Ik wil echt heel graag, maar zal ik durven als ik eenmaal daar ben......:roll:

Yvet
28-08-07, 15:25
Heel moeilijk dit.
Het is namelijk jouw angst en daar kunnen wij weinig over en van zeggen.

Waar ben je bang voor??
Het gevoel van een vis tegen je aan omdat je dat een vies gevoel vindt of dat je gebeten wordt ed?

Probeer er zo rationeel mogelijk naar te kijken maar dat is lekker makkelijk gezegd, nu nog doen...
Ik zou op zeker het gelijk melden aan degene die je tourguide is in Discovery Cove, voor zo'n iemand is dat wel fijn om te weten dat er zulke angsten zijn.

Heel veel suc 6.

reneefrankrijk
28-08-07, 15:33
Ik wil echt heel graag, maar zal ik durven als ik eenmaal daar ben......:roll:

Dit was niet echt een vraag voor jullie Yvet, maar meer een overpeinzing voor mezelf.....:wink:

Waar ik bang voor ben, ik weet het niet echt, ik ben al bang voor vissen zo lang als ik me kan herinneren en er schijnt nooit wat te zijn gebeurd. Ik weet dat vissen niet bijten en zo, maar die angst heb ik nou eenmaal.

Maar jij weet niet toevallig of er vissen in dat bad zijn (buiten de dolfijnen die natuurlijk geen vissen zijn)?

raygwencaith
28-08-07, 17:13
Nee in het gedeelte waar je zwemt met de dolfijnen zijn geen andere vissen, wel collega dolfijnen.

Ik kan het je echt aanraden het was super. In 2006 was ik in DC dit jaar op het Hawk's Cay resort en daar waren wel andere vissen in het water die mijn achterste wel lekker vonden.

Voor foto's van Dc in 2006 zie mijn weblog onder de categorie Orlando 2006.

Groetjes

wimk
03-09-07, 21:33
Hallo Florida Goeroes

Ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen, we zijn van plan om de eerste 3 weken van Juli volgend jaar naar Florida te gaan.

Wanneer kan ik dan het beste kaartjes boeken voor de Cove?
Ik zie nu geeneens vroeg boek kortingen als ik nu wil boeken, en ik dacht dat je ook entree kaartjes voor Seaworld en Bush garden kreeg.
Volgens mij krijg je alleen een kaartje voor Sea World en niet voor Bush Gardens.

Wie oh wie kan mij hier wat over vertellen.

Tia

Wim

pascalbrouwers
04-09-07, 13:02
Ik zou wachten tot volgend jaar met boeken.
Of regelmatig de site bezoeken en kijken of er al kortingen op staan.

Tevens zijn er andere forums waar je korting codes kunt krijgen, maar daar moet je wel iets voor doen.
Zoals Bono al schrijft, lees eens de reisverslagen door.

Michael 66 is the king in het bemachtigen van kortingcodes, wellicht dat hij je hiermee kan helpen......


Wat betreft Seaworld en Bush Gardens, deze 2 parken kun je erbij krijgen.
Je kunt keizen tussen 1 vd 2, of een gering bedrag bij betalen en dan kun je beide parken bezoeken.

Het staat tevens zeer goed uitgelegd op de site van DC.

Stuur eventueel een mailtje naar DC, gegarandeerd dat je binnen 24 uur antwoord hebt op de door jou gestelde vragen.


Bij mij hebben ze zelfs achteraf nog een extra korting boven op de al bestaande gegeven, daar ik op een andere site een hogere korting had gevonden.
Personeel is erg behulpzaam

Groet,
Pascal

Leentje
04-09-07, 22:22
Ben een echte Disney-freak, maar had nog nooit gehoord over Discovery Cove, heb het via dit forum leren kennen. Nu is het altijd al mijn droom geweest om met dolfijnen te zwemmen, dit lijkt me dus wel heel fijn om te doen, ondanks de hoge prijs. Op de site zie ik echter enkel data vanaf november. Heb een mailtje willen sturen maar krijg die teruggestuurd, blijkbaar klopt er iets niet met het e-mail adres. Weet iemand of die data willen zeggen dat voor november al alles is volgeboekt? Ik ga van 21sep - 1oktober :-k

Saskia
04-09-07, 22:56
nee hoor als je op de site van discovery, bij book now kijkt zie je dat heel september nog groen is en je al die dagen nog kunt boeken.
https://www.discoverycove.com/reservations/scripts/res_default.aspx
dan: "click het to make your reservation" aanklikken en invullen.

Groetjes
Saskia

Floridaers
22-10-07, 12:18
Wij zijn van plan om in november een bezoek te brengen aan Discovery Cove. Wij, 2 volwassenen en een kind van 4. Nu is mij al bekend dat zij niet mag zwemmen met de dolfijnen aldaar, maar zijn er voor haar daar wel andere mogelijkheden mbt de dolfijnen?Bv een ontmoeting? En is het park zowieso wel geschikt of aan te raden voor een kind van 4?

Alvast bedankt!!

raygwencaith
22-10-07, 19:50
1. Het is geweldig daar, onze dochter was 2.5 toen we daar waren en had een superdag.

2. Vanaf 6 jaar mogen de kids zwemmen met dolfijnen.

3. Er zijn ook andere pools met diverse soorten vissen en een deel met stingrays (zonder het gevaalrlijke deel hoor) waar je tussen kan lopen/zwemmen

4. S'morgens bij aankomst krijg je de vraag hoe laat je wilt en kun je je zwemsuite halen. Daarna kun je voor het ontbijt gaan. Verder kun je de gehele dag eten en drinken en zijn de menu's bij de, lunch erg jammie.

5. Shampoo, douchegel en handdoeken liggen klaar in de kleedkamers.

Het is echt een dag die waar is voor je geld.

Onze ervaring kun je lezen op http://delelystadamerikalijn.web-log.nl/delelystadamerikalijn/reisverslag_orlando_2006/index.html

In 2007 zijn we op Hawk's Cay weze zwemmen maar dat was helemaal niks.

Jaixy
24-10-07, 14:44
Ja vond het geweldig.
Inderdaad kleine kinderen mogen niet met dolfijnen zwemmen, maar er zijn inderdaad wel andere baden met vissen.
Verder gelegenheid tot ontbijt en lunch.
Ik heb daar vorige week echt een super dag gehad!!

mail.eve
24-10-07, 18:56
Vier jaar gelden zijn wij ook geweest, onze zoon was toen 4. We hebben een fantastische dag gehad, en het leukste, toen we eindelijk aan de beurt waren om met de dolfijnen te zwemmen mocht hij er van de trainer bij, alleen met het mee zwemmen naar de kant mocht niet. Was een heel aardig gebaar van de trainer, en hij vond het geweldig.

xox-Sam
14-11-07, 17:05
Minimaal een half jaar van te voren moet je reserveren! Het beste kun je navragen bij Discovery Cove zelf. Wij hebben half jaar van te voren gereserveerd omdat het 2 jaar achter elkaar (toen we 1 a 2 maand van te voren wilde reserveren) vol! 3e jaar trapte we er niet in.

Ongeloofelijke ervaring! En het gratis eten + Tickets voor zowel Sea World en Busch Gardens voor een hele week. Jaa dan maakt de prijs toch wel weer heel veel goed. Zeker voor wat je beleefd!

pascalbrouwers
15-11-07, 01:29
Half jaar van te voren hoef je echt niet altijd te boeken.
Het kan natuurlijk wel druk zijn, hangt natuurlijk ook af in welk seizoen je gaat.
Ik heb het +/-3 maanden van te voren geboekt (Mei).

Als je toch weet dat je gaat ,is het natuurlijk niet verkeerd om zo vroeg mogelijk te reserveren.
Je kunt natuurlijk altijd nog annuleren, mocht het achteraf niet goed uitkomen.
Annuleringsbeleid staat op hun site.
En je krijgt alle medewerking vd helpdesk van dc ( en nog snel ook).

Probeer een kortingscode te vinden alvorens je gaat boeken.
Kan je tot wel 20% op het totaal bedrag schelen -->effe googlen.

letop tickets voor Seaworld en Bushgardens zijn niet beide gratis.
Je kunt kiezen voor 1 vd 2 of een kleine bijbetaling voor beide parken...
Wij hebben alleen voor Seaworld gekozen.

Saskia
15-11-07, 10:34
Nee, zo simpel is het dus niet. Ik zit er ook al bijna 3 maanden bovenop maar voor discovery komt er bijna niets langs( of ik kan niet googelen, wat heel goed zou kunnen). Wij gaan in de mei vakantie en toevallig is die bij discovery nu ook in de 10% vroegboek kortings actie gekomen. Wij betalen dan de 50 dollar p.p exta erbij zodat we 2 weken lang in seaworld, bush en aquatica mogen. Ik heb Michael 66 ook al een pb-tje gestuurd maar ook hij komt voor discovery zelden iets tegen.
Dus mocht jij toch op de een of andere manier iets vinden wat meer korting geeft dan die 10% ik houd me aanbovolen:)

Groetjes Saskia

pascalbrouwers
15-11-07, 12:47
OK,
na een kleine zoektocht op google heb ik begin dit jaar deze site gevonden: http://www.disboards.com/index.php

Hier heb ik na weken zoeken en mailen de kortingscode gevonden die mij recht gaf op totaal 15% korting.
Dit toch de moeite waard of niet \\:D/

Let wel ze geven normaliter geen codes op de site zelf, daarvoor moet je mailen met betreffende.

Voordat je mails kunt versturen, moet je wel enkele reacties ( meen 6) op deze site heben gegeven.

Wellicht help deze info, net nog effe gekeken.
kijk er ens naar en je ziet de code staan die ik ook gebruikt hebt.
Werkt hij niet, dan iedere dag even kijken of iemand de code heeft.
http://www.disboards.com/showthread.php?t=1582834


groet,
Pascal

didierc
25-11-07, 13:05
Is het als niet dolfijnenzwemmer mogelijk om mooie foto's te maken van degene die wel met ze zwemmen of sta je er ver vanaf zodat je voor de foto's afhankelijk bent van de huisfotograaf met de bekende prijs.


Gr. Didier

christophe
26-11-07, 22:52
dat is perfect mogelijk als je een goed toestel hebt met een goede lens-zoom. De kans is dan wel groot dat er andere mensen op je foto's staan want tot vlakbij de deelnemers kom je niet makkelijk.
En de foto's zijn echt wel duur.

pascalbrouwers
27-11-07, 13:20
Foto's maken is heel simpel.
Je komt er vlak bij.
Je mag wel niet in het water, maar dat moet geen probleem zijn om mooie foto's te maken.
Zoals christophe al zegt een tele ( of veel zoom ) is aan te bevelen.

Aan het einde van iedere sessie doen de dolfijnen nog enkele kunstjes.
Dat zijn denk ik de leukste momenten om foto's te maken.

Hier enkele voorbeelden:


http://img513.imageshack.us/img513/5507/hutchscarletvspinlk0.th.jpg (http://img513.imageshack.us/my.php?image=hutchscarletvspinlk0.jpg) http://img513.imageshack.us/img513/8313/tailwalkrd9.th.jpg (http://img513.imageshack.us/my.php?image=tailwalkrd9.jpg) http://img167.imageshack.us/img167/8291/lestervspinvc1.th.jpg (http://img167.imageshack.us/my.php?image=lestervspinvc1.jpg)

Dr. Phlox
20-12-07, 14:00
Wat is de beste dag van de week om naar DC te gaan.
Wij zitten er 20 Juli 2008 t/m 1 augustus 2008
Dus is het beter om door de week te boeken of voor een dag in het weekend.

Michael66
20-12-07, 19:34
Ben er zelf nog niet geweest, maar wel op zoek gegaan naar wat info. Op diverse sites wordt dezelfde vraag gesteld, en het antwoord is meestal hetzelfde: in augustus is het druk, elke dag wel de maximale 1000 gasten (dus snel boeken!!). Voor je bezoek aan Discovery Cove maakt het dus niets uit welke dag je gaat. Het verstandigst is dan om naar DC te gaan als het in de andere parken die je wilt bezoeken topdrukte is, zodat je die andere parken op mnder drukke dagen kunt bezoeken.

Kijk o.a. maar eens hier (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/forum/showthread.php?t=4500).

reneefrankrijk
01-01-08, 22:58
Als je foto's in DC koopt krijg je die dan op schijf? Dus digitaal?
gr. Renée

mafo
01-01-08, 23:04
Wat bedoel je precies ? Je eigen foto's die je laat ontwikkelen ? Je kunt aangeven of je die tegen meerprijs op een cd rom wil hebben.

Dr. Phlox
02-01-08, 10:33
Volgens mij wordt bedoeld de foto's die door DC zelf gemaakt worden of die dan op een CD - DVD als jpg gezet worden.

reneefrankrijk
02-01-08, 11:01
Ja dat bedoel ik. Je kunt daar de foto's kopen die de medewerkers van DC maken. Zijn die foto's op schijf? Of krijg je een afdruk mee? Ik vermoed op schijf maar wil het graag even zeker weten.

pascalbrouwers
02-01-08, 19:17
foto's die je koopt krijg je zowel op papier als cd. Voor de cd moet je wel extra betalen. Vraag dan meteen of ze nog wat foto's vd dolfijnen willen toevoegen. Hier zullen ze normaliter niet moeilijk over doen.

Volgende tekst staat in ons reisverslag van dit jaar:
Er worden door de fotograven vh park mooie foto's gemaakt.
Zijn niet goedkoop, maar ze zijn mooier dan zelf gemaakte foto's.
wij hebben een pakket met afgedrukte foto's, 2 sleutelhanger en cd genomen. kosten 135 dollar :neutral: duur, maar je doet dit ook niet ieder jaar.

mattrob
03-01-08, 13:03
Omdat wij over (precies) 2 weken ook in Discovery Cove zijn, had ik ook eea uitgezocht. De foto pakketjes zijn duur, zie hier:

http://www.wdisneyw.co.uk/dcovephpr.html

Geen idee of dit nog echt up to date is, maar zal niet heel veel verschillen. En dan staat erbij dat je 20 foto's op CD kan laten zetten voor .... $ 200 =; ! Sorry hoor, maar dat vind ik toch wel erg overdreven. En 1 foto (plus kleine extra's) kost $ 30 en 3 foto's kosten $ 63. Dat vind ik duur, maar goed, dat heb ik er denk ik wel voor over.

Waar ik nu over twijfel (en wij zijn al eens samen in DC geweest, toen het NET geopend was, in 2000 dacht ik), is of we niet het dolfijnzwem halfuurtje apart moeten doen, en dat we dan van elkaar vanaf het strand foto's kunnen maken. We hebben zo'n dig spiegelreflex met 200 lens. Zou dat de moeite zijn ? Ik bedoel, dan heb je zelf misschien wel 50 foto's of zo (of meer). Daar kan je dan een paar leuke uitzoeken. Kan zelfs even met de filmcamera wat opnemen.

Enige nadeel is natuurlijk dat je dan niet samen in het water bent voor dat half uur. En dat je niet samen op de foto staat met de dolfijn ... Wat denken jullie ??

Dr. Phlox
03-01-08, 13:10
Hoi Matrob,
Ook wij hebben gevraagd aan AV om 2 verschillende zwemsessies te boeken. De rede is dat we niet weten of mijn dochter van 6 wel zal durven straks. Dan kan ik haar plaats eventueel innemen (hopen we dat dat mag), en dan kan ik op haar passen (en natuurlijk foto's maken en filmen). En als ik dan aan de beurt ben dan pas mijn vrouw op (en natuurlijk foto's maken en filmen). We zijn met 5e, maar boeken maar voor 4 met zwemmen en 1 alleen entree (ik zelf dus).
Grz
Dr. Phlox

pascalbrouwers
03-01-08, 13:16
Omdat wij over (precies) 2 weken ook in Discovery Cove zijn, had ik ook eea uitgezocht.
Enige nadeel is natuurlijk dat je dan niet samen in het water bent voor dat half uur. En dat je niet samen op de foto staat met de dolfijn ... Wat denken jullie ??

Toen wij afgelopen voorjaar in dc waren heb ik met een koppel gesproken, die beide apart (wel in een groep) met de dolfijnen zijn gaan zwemmen.
De reden is naturlijk dezelfde als die van jou ---> foto's van elkaar kunnen maken.
Zij stonden echter ook samen op de foto.
Dit had hij aan een dc mederwerker gevraagd.
Of dit altijd lukt weet ik niet.
Mijn persoonlijke ervaring is dat ze heel vriendelijk en behulpzaam zijn.

Zoals ik al eerder schreef, heb ik 135 dollar betaald voor de foto's inclusief cd.
Op deze cd staan 24 foto's gemaakt op het park met oa de dolfijnen en rays.
Verder heb ik nog 20 extra foto's gekregen ( wel om gevraagd) van de dolfijnen die aan het springen waren.

Op de site ( jou link ) staan andere prijzen. wellicht dat het weer duurder is geworden.
In een half jaar tijd kan veel veranderen :?

groet,
Pascal

reneefrankrijk
03-01-08, 14:05
Bedankt Pascal voor je info!
De prijzen voor de foto's zijn misschien prijzig, maar de dollar staat erg gunstig en de foto's zijn wel geweldig als je met het hele gezin samen met een dolfijn op de foto staat. Ik vind het zeker de moeite waard, en als je al zo veel uitgeeft wat maakt dan $ 200 nog uit. Dit doe je niet elk jaar. Hoewel wij denken als we over 2 jaar weer gaan en we vinden het super, dan gaan we het zeker weer doen.
Eet ik liever een paar keer goedkoper en heb mooie foto's.
Het splitsen van de groep hebben wij ook aan gedacht, maar dan sta je er weer niet samen op. Da's toch jammer.

bono
03-01-08, 19:41
Ik heb het afgelopen November gedaan en heb toen alleen de 3 foto's van mij zelf genomen.
Maar ik kreeg er veel meer \\:D/
Had de 3 foto's besteld en dan krijg je dus de sleutelhanger erbij met de foto erin die jij wilt.
Uit eindelijk had ik 3 grote foto's en moet zeggen heb echt waar nog nooit zulke mooie foto's gezien, echt super gewoon.
Plus kreeg ik nog 2 kleine fotootjes mee ( zelfde grote als van de sleutelhanger, en die zaten er al in(dus 4 in totaal).
Plus kreeg ik van diezelfde foto (zelfde als de sleutelhanger) nog een wat groter foto mee maar weer kleiner als de andere 3.
Plus kregen wij een foto van ons tweeën mee die in het park waren genomen toen wij net waren gearriveert.
Dus ik vond de 50 dollar voor alles niet zo veel gezien de kwaliteit van de foto's plus de andere foto's die we er nog bij kregen.

Omdat die dag erg bewolkt was en niet zo heel erg druk (als ik het goed onthouden heb nog niet eens 400) hebben ze alleen van ons foto's gemaakt in de 'wildwaterweg' en bij de vogels.
In totaal waren de extra foto's nog niet eens 5.
Dus 135 dollar voor die paar foto's op disk vonden wij wel erg duur.
Maar ieder zin ding natuurlijk en moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds super blij ben met de foto's die ik er heb gekocht, je krijgt per foto een hele mooi van karton omlijsting er om heen wat erg mooi is.

Als ik het nog eens zou doen dan zou ik weer de foto's nemen.

gr. Monique

mattrob
03-01-08, 19:44
Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ? Ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat was. Zoals ik al aangaf, op zich vind ik 60 dollar prima voor een paar foto's. Maar als ik met mijn eigen camera misschien wel 100 foto's kan maken, waarvan de helft best aardig zijn, vind ik dat ook wel een overweging ...

Maar ja, als de afstand bijvoorbeeld zodanig is, dat het onwaarschijnlijk is dat ik veel mooie foto's krijg, of bijvoorbeeld maximaal 3, dan koop ik liever 3 extreem goede foto's van Discovery zelf natuurlijk :grin: ! Lastig .... :-?

pascalbrouwers
03-01-08, 20:46
Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ?

Ja deze is goed overbrugbaar. Als je een camera heb met voldoende zoombereik, moet je zelfs heel mooie foto's kunnen nemen. Je mag met je camera aan de rand vh water komen ( niet erin). Op de rotsen kun je een mooi plekje uitzoeken, om foto's te schieten.
Tipje als je dit wilt doen ga dan alvast van te voren "oefenen". Zo krijg je een indruk wat ze gaan doen met de dolfijnen. Aan het einde van iedere zwembeurt, doen de dolfijnen nog enkele spectaculaire sprongen. Die zijn zeker de moeite waard om vast te leggen.
Daar dit snelle beelden ( voor je camera) zijn = het aan te raden om meerdere sessies te volgen.
Vergeet echter niet te genieten van all het mooie op het park. Op verschillende plekken worden op het park foto's genomen. Zo ook bij de rays, als ze aan het voederen zijn. Je mag deze vissen dan zelf gaan voeren. En zelf voeren betekend geen foto's maken...........:lol:

Ben benieuwd wat het gaat worden.

Groet, Pascal

bono
04-01-08, 11:44
je kunt inderdaad heel goed zelf vanaf de kant foto's of video maken.
Alleen moet je oppassen dat je niet wordt weg gestuurd.
Dennis mocht daar eerst staan van de ene trainer en daarna moest hij weg van de andere en even later probeerde hij het weer en toen mocht het weer wel???
Maar Dennis heeft dus bijna alles gewoon gefilmt omdat je niet beide te gelijk kan doen.
Vandaar mijn keuze voor de gekochte foto's ;).

De kunstjes op het einde was erbij ons niet bij!
wel hebben we vaker de dolfijnen mogen aaien als anders omdat we met minder in een groepje zaten.
Dat vond ik niet echt heel erg :-P;).

Als je zelf later op de dag gaat zwemmen met ze kan je inderdaad zelf van te voren kijken hoe ze erbij staan in het water en zo....
Dan heb je een idee hoe het er aan toe gaat.

Veel plezier......maar dat gaat zeker lukken.

Het park is zeker heel mooi en zo maar helaas was het bij ons toen echt te koud, wat erg jammer was.
Dat vind ik van de gehele vakantie het aller ergste, dat het eigenlijk te slecht weer was die dag.
Maar ja dat heb je niet in de hand en dat is maar goed ook, toch;)

gr. Monique

reneefrankrijk
04-01-08, 14:37
Welke datum zijn jullie geweest Monique, dat het te koud was? En hoe koud was het? Het water, was dat ook te koud? Ik las op de site van DC dat het water in het dolfijnenbasin tussen de 22 en 25 graden is. Ik vind dat best een verschil, 22 is net wat fris, 25 is lekker.
groetjes, Renée

bono
06-01-08, 17:35
Hoi reneefrankrijk,

Wij zijn op 28 november geweest en helaas hadden wij de eerste paar dagen tot vrijdag wat minder goed weer en het was best fris.
Maar omdat toen wij in DC waren geen zon was en zo nu en dan wat regendruppels was het ons (misschien niet voor jullie) net wat te koud.
Je wordt niet opgewarmt door de zon als je uit het water komt.
Plus hadden wij z'n wetsuite aan en misschien was het daarom wel wat kouder??
Had er nog nooit een gedragen dus daar heb ik geen idee van, mij lijkt dan dat je het warmer moet hebben gezien je toch iets aanhebt 8-[
Maar zoals ik al schreef....in het ene bassin was het warmer het water maarr als je er dan uitkwam....brrrr koud was het dan.
Geen idee hoeveel graden het buiten was......
Heb ik zo je vraag wat beantwoord??

gr. Monique

teunk
07-02-08, 22:56
Hallo,
Ik heb een vraagje over Discovery Cove; Wij hebben voor 30 april een dag Discovery Cove gereserveerd inclusief met Dolfijnen zwemmen. Ik zou graag willen weten hoe deze dag verloopt en wat wij kunnen verwachten. Wie kan mij hier meer over vertellen? Ook andere nuttige tips zijn welkom.

Bedankt,
Teun

pascalbrouwers
07-02-08, 23:39
kijk eens bij mijn reisverslag van 2007. hier staat het volgende:


Kort samen gevat. Helemaal geweldig \\:D/ \\:D/ \\:D/
Dit is een hele aparte ervaring. Het is duur maar je krijgt er ook een leuke ervaring en herinnering voor terug.
s'morgens om 8 uur kun je het park in. Wij hadden het geluk, dat als 1 vd eerste aan de beurt waren met het dolfijnen zwemmen. En dat met dank aan de customer service medewerker van DC. Hij heeft dit geregeld tijdens het maken vd boeking.
Ieder geval na het open gaan vh park krijg je een korte uitleg wat er alllemaal te gebeuren staat. Vervolgens ontbijt, en kort daarna konden wij gaan zwemmen met de dolfijnen. En na het zwemmen kun je de hele dag gebruik maken van alle faciliteiten vh park( oa zwemmen met rays, zwemmen in het koraalrif zwemmen in de lazy river ( niet zoals in typhoon lagoon) ertc etc). S'middags krijg je een uitgebreide lunch aangeboden. Je kunt nemen wat en hoeveel je wilt. Alles in overvloed. eb vandaag zelf een paar dronken britten gezien:???: :???:

Er worden door de fotograven vh park mooie foto's gemaakt. Zijn niet goedkoop, maar ze zijn mooier dan zelf gemaakte foto's. wij hebben een pakket met afgedrukte foto's, 2 sleutelhanger en cd genomen. kosten 135 dollar :neutral: Als je zelf foto's wilt maken, is geen probleem, je kunt heel kort bij het bassin komen. Met een goede camera kun je hele mooie foto's maken. Maar zorg er dan wel voor dat als je met meerdere personen bent, niet in de zelfde groep zwemt. Je mag tijdens het zwemmen geen foto's maken.

Voor iedereen die twijfeld om dit te gaan doen. Ga er beslist heen je krijgt er geen spijt van.
En ja wat njit zegt klopt natuurlijk gebruik ook de zoekfunctie.

succes. Pascal

koigekken
08-02-08, 18:01
Wij zijn er vorige maand ook geweest :) het is echt een aanrader (zie ons verslag) en wij hadden er ook 14 dagen seaworld en bushgardens bij voor 30 dollar.

didierc
09-02-08, 17:10
Hoi

Hier even een linkje van ons blog, kan je vast even sfeer proeven :wink:

http://www.skiamerika.blogspot.com/

gr. Didier

Dr. Phlox
14-02-08, 21:36
Bij Discovery Cove zit ook eten, maar is dat alleen de lunch en diner of ook ontbijt. Of is het de helde dag door smikkelen en smullen
(we gaan natuurlijk wel voor de dolfijnen, maar de maag moet ook gevuld worden):-D:-D:-D
grz
Ton

pascalbrouwers
14-02-08, 21:47
Heel simpel. een klein ontbijt. een geweldige lunch, en zo vaak als je wilt. en de hele dag tussendoortjes, inclusief lekkere cocktails of budweisers :grin: Geloof me, je komt er echt niets tekort. Vorig jaar hebben ze er zelf een paar britten uit gegooid, omdat ze totaal bezopen waren........
Groet,
Pascal

teiwes
27-02-08, 14:55
Ik wil vandaag graag reserveren voor mei 2008 om met dolfijnen te zwemmnen. Nu schijn je d.m.v. een promocode in te voeren bij het het boeken dat je dan korting krijgt op je totale reservering. Aangezien het een hoop geld is is de korting van harte welkom alleen kan ik nergens de recente code vinden. De code die ik gevonden had met google ( TMP of iets dergelijks..weet het niet meer precies) is niet goed ( geeft het systeem aan als je dit invoert bij de reservering) Kan iemand mij helpen aan een code die wel recent is?

Alvast hartstikke bedankt!O:)

Natasja L.
27-02-08, 18:18
Ik kwam het volgende tegen op Google.

Promotional Codes
To use a code below, go to DiscoveryCove.com (http://www.discoverycove.com/) and click on Book Now.

Make your Discovery Cove reservation using promo code TNC and you'll save 15% on a dolphin swim, plus a $25 donation will be made to the Nature Conservancy's Rescue the Reef program. Offer valid through 3/9/08, except not valid 12/21/07-1/6/08 and the following 2008 dates: 1/23, 1/27, 1/30, 2/3, 2/6, 2/10. Restrictions apply. Based on availability. Cannot be combined with any other offer. Thanks to Michelle M for info.
Het heeft me twee minuten gekost, dus ik zou zeggen ga eens kijken op Google! Wie weet zijn er wel betere discounts te vinden.


alleen is het offer "valid trough 3/9/2008 " oftewel de code werkt niet meer na 9 maart.

Dan is het gewoon weer een kwestie van Google gebruiken en je hebt weer een nieuwe code. Het is zelfs zo, dat codes te koop worden aangeboden op Ebay etc. voor een dollar ofzo. Als je goed zoekt dan kan je er zelf ook achter komen. Ik heb dit zelf gemerkt met kaarten voor het concert van Kenny Chesney. Die moest je via Ticketmaster kopen. Ik wilde niet wachten op de 'publieke' verkoopdatum. Meestal heb je verschillende presales voor concerten. Ofwel via fanclubs of radiostations. Dat laatste heb ik gebruikt. Ik heb me ingeschreven (gratis) voor hun forum en een paar dagen laten kreeg ik de presalecode. Zo kon ik mijn kaarten al kopen in de presale, ver voor het 'grote publiek'! Gewoon een beetje creatief denken en dan kom je al een eind!

petrajessy
29-03-08, 13:01
Waar kan ik de prijzen vinden van discovery cove incl. bush gardens, sea world en aquatica? Ik zie ze op hun eigen site niet staan.

Michael66
29-03-08, 14:10
Hier: https://www.discoverycove.com/en_promotions.aspx
Op die pagina klik je dan op all-inklusive (ergens midden op de pagina).

moetie
30-03-08, 20:39
Wij gaan in augustus naar Florida en willen ook discovery cove bezoeken. Heeft iemand ooit een twiglight discovery package geboekt en gedaan. Je kan dan van 'smiddags 3 tot 'savonds 9 uur in het park blijven. Je kunt dan volgens mij niet met dolfijnen zwemmen maar tussen de dolfijnen staan. Klopt dat?

mattrob
30-03-08, 23:56
Wij hebben die voor juli geboekt. Ik weet zo goed als zeker dat het hetzelfde is als overdag. Je gaat dus gewoon met de dolfijn 'zwemmen'. Al is het met name in het water staan (zoals jij beschrijft) en 1 keer door de dolfijn rondgezwommen worden. Dat is niet anders dan overdag.

In de avond leek ons leuker, met zonsondergang en zo. En het avondeten schijnt goed te zijn. Bij overdag programma heb je ontbijt (vonden wij wat tegenvallen) en lunch (was prima). Omdat wij al 2 keer dagprogramma hebben gedaan, wilden we dit proberen. Overigens, ik begrijp wel dat de vogelverblijven om 18uur dichtgaan.

teiwes
08-04-08, 20:58
Ik heb gehoord dat je bij binnenkomst je moet identieficeren ( paspoort/rijbewijs). Klopt dit, ik vind het zelf niet prettig om de paspoorten mee te nemen dit in geval van verlies. Kan iemand mij hierover informeren? Wel weet ik dat je geen zonnenbrand mee hoeft te nemen want dat krijg je daar.

Njit
08-04-08, 21:09
Van de Website @ https://www.discoverycove.com/en_custcare_faq.aspx#bring

Are reservations required to spend the day at Discovery Cove?(Top (https://www.discoverycove.com/en_custcare_faq.aspx#top))
Since Discovery Cove limits attendance to only 1,000 guests per day, it is highly recommended you make a reservation for your visit. Also, if you are planning on visiting during the summer or near a holiday, you should book your reservation at least two months prior to your intended visit to ensure availability as these timeframes tend to book early.
Once you have made a reservation, you simply check in on the date of your visit. All you need is your name, confirmation number, and a photo ID for those guests over the age of 18.En verder nog:

Cameras and video recorders
Guests may use their personal cameras and video recorders throughout the park, with the exception of the dolphin lagoons (for the safety of the equipment). We do, however, allow other party members to take photos and record video of the interaction from our beach areas. In addition, we provide photographers and videographers to capture every minute of your once-in-a-lifetime experience.
Photography packages vary in selection and pricing. Packages are available which include photos, posters, DVDs, photo key chains and magnets.en dit is ook nog handig om te weten:

What should I wear to the park on the day of my program?
Guests should bring their own swimsuits, and, if they choose, water socks or rubber pool shoes, hat, sunglasses and cover-up or dry clothes. Discovery Cove provides all guests with swim vests and/or wetsuits. Participants in the dolphin-swim experience may not wear jewelry, for the safety of the animals.What do I need to bring with me to Discovery Cove?
Discovery Cove provides a mask and snorkel, towels and beach chairs. Guests may use their own masks and snorkels if they prefer, but may not bring any other diving or swimming equipment into the park. Discovery Cove will also provide guests with a sample of specially formulated sunscreen that is safe for use in the animal habitats. This is the only kind of sunscreen that may be used and additional quantities may be purchased in the gift shop. Since a meal is provided with admission to Discovery Cove, no other food, beverages or coolers are permitted. Guests may wish to bring books and magazines, a CD or tape player with headset or similar items to help them relax on the beach, and a camera to catch all of their special moments.----
Er zijn daar kluisjes. Dus daar kun je al je waardevolle spullen in opbergen.

pascalbrouwers
08-04-08, 22:40
je moet je kunnen identificeren. Ik heb hiervoor mijn rijbewijs gebruikt, en mijn vrouw niets ... vergeten [-X Toch gewoon naar binnen gekomen. Iedereen die op het park aanwezig is krijgt en locker.

Pascal

Shena22
12-04-08, 18:14
ik wil graag zwemmen met dolfijnen maar wij gaan met een groepje en sommige daarvan willen dus niet zwemmen met dolfijnen.... Is het ook mogelijk om echt alleen te zwemmen met de dolfijnen en niet gebruik te maken van alle andere dingen op het park? en is het ook mogelijk dat de gene die niet gaan zwemmen enzo alleen foto's maken en helemala van niks gebruikmaken?

En als je s avonds gaat zwemmen met dolfijnen is het dan goedkoper en is het dan echt alleen zwemmen of ook met alle faciliteiten erbij... ik wil het liefst gewoon allee zwemmen die andere dingen hoef ik niet perse te doen...

Groetjes

Marjol
12-04-08, 18:45
Je betaalt sowieso €279, of je nu alleen gaat zwemmen met de dolfijnen of je er de hele dag blijft. Mensen die niet gaan zwemmen betalen €179, ze mogen dus niet voor niets naar binnen om alleen maar foto's te maken.

's-Avonds is in principe hetzelfde pakket beschikbaar, alleen heb je dan een diner erbij ipv een lunch.

Als je dus echt alleen met dolfijnen gaat zwemmen, kun je dat beter ergens anders gaan doen. Discovery Cove is een hoop meer.

wimk
17-04-08, 09:05
Hallo Floridaliefhebbers,

Het uur u nadert, en ik wil deze week kaartjes gaan kopen voor oa Discovery Cove.
Ik ben een beetje de prijzen aan het vergelijken maar ik kan op de site van UnderCoverTourist geen prijzen vinden, ik zal er vast over heen kijken, maar als iemand de link heeft, zou ik het op prijs stellen als hij of zij hem aan mij wil door geven.

Oh ja, als iemand een voucher heeft of op een andere manier korting kan krijgen in de periode Juli dan hou ik me aanbevolen.
Nog 9 weekies.

groetjes Wim

Michael66
17-04-08, 15:08
Bij DC zijn ze ook niet gek. De maanden juli en augustus zijn de drukste maanden en dan geven ze geen (of zelden) kortingen, want het is dan toch wel vol.

Maar ja, je weet het nooit, gewoon blijven zoeken.

Stratenmaker
22-04-08, 09:45
Hallo ik ben door omstandigheden niet in het bezit van een Credit Card.
Ik heb in het verleden eens ruzie gehad over een gsm telefoonrekening gehad, en daardoor heb ik een registartie bij het BKR in Tiel, en daarom krijg ik geen Vredit Card.
Maar we willen wel graag naar DiscoveryCove. Ik heb gisteren gebeld, en ze vertelden mij dat het wel erg moijlijk werd zonder creditcard, maar dat ik eventueel wel een certified check kan opsturen. Weet iemand hier hoe ik aan zo'n check kan komen. Ik heb net gebeld met mijn bank (ABN) en die zeiden dat het ook via Internetbankieren kan, je schijnt daar bij buitenlands betalen een optie te hebben betalen per cheque.
Ze vertelde me wel dat het erg omslachtig was, want er wordt dan een check verstuurd naar Discovery Cove, en die moet hem dan soms ook weer terug sturen naar het land van herkomst.
Het liefts haal ik ergens zo'n check en stuur die op met DHL of zo iets dergelijks.
Mijn vraag is dus als volgt, what are my options.

Ik hoop dat iemand ons uit de brand kan helpen.

Groetjes Erik

Teleton
22-04-08, 10:07
Hallo ik ben door omstandigheden niet in het bezit van een Credit Card.

Heb je ook een auto gehuurd? Ook in hotels wil men graag vooraf een afdrukje van je cc maken. Heb je en villa gehuurd? Ook dan betaal je je borg met een CC.Het reizen naar de VS zonder creditcard geeft complicaties,zoals je ziet.

De beste optie is om een reisgenoot de CC zaken af te laten handelen.

Michael66
22-04-08, 10:27
De beste optie is om een reisgenoot de CC zaken af te laten handelen.Als die wel een CC heeft ...

Let er bij de reserveringen dan wel op dat die gebeuren op naam van de CC-houder!!!! Bij bijv. autohuur is de hoofdhuurder = reverveerder aansprakelijk en die moet dan ook een CC of anderszins een borg overleggen.

jacqdick
27-04-08, 23:48
Wie weet of je thuis nog een documentje of zo krijgt nadat je een volledig pakket via internet hebt besteld, natuurlijk heb ik wel een bevestiging via de mail gekregen.

En als je niks krijgt hoe gaat het dan bv in zijn werk als we naar seaworld gaan, melden met je paspoort????
Wie kan we meer vertellen.

We hebben een all incl pakket, dolfijn zwemmen, busch garden, seaworld en aquatica.

We vertrekken 11 mei, nog maar 2 weekjes wachten \\:D/

reneefrankrijk
29-04-08, 09:04
Wij hadden ook alles samen, alleen nog geen aquatica.
Je moet je printjes meenemen en als je eerst naar Sea World gaat, zoals wij, dan is er een speciaal loket links van de guest relations (links van de kassa's). Er stond iets bij van Discovery Cove. Ze vroegen de printjes en de paspoorten. Vervolgens kregen we een day pass en het volgende bezoek wat wij brachten was aan DC en daar kregen we toen de pasjes met foto voor DC en de andere parken.
Veel plezier!

petrajessy
29-04-08, 15:32
Zouden mijn kinderen van 10 en 12 alleen de dolphin swim experience kunnen doen. Dan neem ik de foto's en kan mijn man op de jongste telg passen. Dat betekent dus dat geen een van ons mee kan het water in. Is dat een optie of niet te doen? Als 1 van ons mee zou moeten het water in dnek ik dat ik geen kans krijg om foto's te maken (als ik op de kleine moet letten...vandaar). Een andere optie zou zijn: ik met mijn dochter en daarna mijn man met zoon. We kunnen elkaar fotograferen en de kinderen kunnen evt. de jongste entertainen :smile:
Ik ben er nog nooit geweest dus wil graag advies van iemand die er wel al geweest is.

Dr. Phlox
29-04-08, 15:44
Hoi Petrajessy,

Wij hebben eigenlijk hetzelfde. Mijn dochter kan al zwemmen, maar we zijn bang dat ze niet durft op het laatste moment. We hebben toch geboekt.
In groep 1 Mijn vrouw en dochter (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
In groep 2 Mijn 2 zonen (ik neem foto's en mijn vrouw zal filmen).
Ik zelf zal niet zwemmen.
Nu als mijn dochter niet zal durfen
In groep 1 Mijn vrouw en zoon (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
In groep 2 Ik zelf en mijn andere zoon (mijn vrouw neemt de foto's en mijn zoon zal filmen).

Denk dat je het gewoon moet splitsen als je zonen niet alleen mogen (en als ze wel mogen ook splitsen. Dan kan je zelf ook).
Grz
Ton

reneefrankrijk
30-04-08, 18:39
Ik zou zeker voor elke persoon het paspoort meenemen.
En inderdaad bij het inchecken in DC maken zij een foto en het pasje voor iedere persoon.

Conny
30-04-08, 20:07
Voor je creditcard probleem, probeer een bijpas van de bijenkorf aan te vragenn, dit is tevens een creditcard en kost bij gebruik buiten de bijenkorf 12,50 euro op jaarbasis.

Wat discovery cove betreft: wij hadden ook netjes vooraf gereserveerd en betaald per creditcard. We gingen naar discovery cove op een onverwacht koude dag en na een opmerking hierover bij het inchecken, werd ons vriendelijk aangeboden om de dag om te zetten naar een andere warmere dag. We waren met twee gezinnen van in totaal 4 volwassenen en 8 kinderen, maar we konden alles heel flexibel een aantal dagen verschuiven.
De koude dag besloten we dus naar Seaworld te gaan. Bij de kassa daar naar binnen bij de ingang voor discovery cove cart holders. Zien we bij de klanten service binnen een aanbieding voor discovery cove. Eigenlijk knap goedkoper dan vooraf reserveren, inclusief het verrekenen van de toegang tot seaworld.
Toch een beetje pijn in de portemonnee.

Conclusie: neem de gok en reserveer niet vooraf, geen creditcard nodig en ga gewoon vroeg naar de de incheckbalie bij discovery cove. En ja, er valt op rustige dagen over de prijs te onderhandelen, leerde wij na een beetje babbelen tijdens het omzetten op de 1e dag.

Dr. Phlox
30-04-08, 21:36
Je kan ook via AV Discovery laten boeken. Dan is is zonder CC en je betaald direct aan AV.

Lady-M
01-05-08, 12:04
Mijn zoons en ik gaan in juni en ik heb begrepen dat je alleen van degenen die 18 jaar of ouder zijn een paspoort hoeft mee te nemen. Ik heb ook het een en ander uitgeprint en moet dat meenemen naar het eerste park dat we gaan bezoeken en daar krijgen we plastic pasjes, als ik het goed heb begrepen. Lees je printjes maar eens goed door, daar staat alles keurig op. Je kunt ook even bellen met het telefoonnummer dat erop staat en dan word je keurig en vriendelijk te woord gestaan.

reneefrankrijk
10-05-08, 15:22
Ik kan het op de site van DC niet terugvinden.
Wie heeft een combi ticket DC met dolphin experience en toegangskaart SeaWorld + aquatica (en Busch waarschijnlijk) en wat kost zo'n ticket nu?
Hebben jullie ook de 10% korting gekregen of niet?
Alvast bedankt.
Groeten, Renée

pascalbrouwers
10-05-08, 15:56
Je moet eerst een boeking maken.
Dan kun je de kiezen welke uit verschillende opties.

De boeking hoef je niet helemaal af te ronden, dus je kunt het gewoon proberen.

Pascal

hazelnootje
08-06-08, 20:38
Hee
Afgelopen week hebben wij voor 3 juli een avond arrangement bij DC geboekt. We weten nog niet zo lang dat we daar heen willen (of dat we uberhaupt naar Florida gaan) dus een dagarrangement was niet meer vrij. Heeft inmiddels iemand een avond arrangement gedaan? En hoe was t?

cloggie68
13-07-08, 16:36
Heeft iemand al eens DC gereserveerd met de American Express offer (zie hier (http://www.americanexpressofferzone.com/SELECTS/OfferDetail.aspx?oid=55944&searchtype=merchant&countrycd=us))? Ik zou dit graag in 2009 willen gebruiken maar tot nu toe loopt dit alleen tot eind 2008.

rotarynette
27-07-08, 23:21
Hallo,wij gaan eind september naar Florida en willen een dag DC gaan meemaken.
Is het verstandig om vtv te reserveren?Zo ja telefonisch of per mail (en graag korting natuurlijk!)

cloggie68
28-07-08, 09:22
Naar wat ik heb gehoord is reserveren verstandig omdat er max 1000 bezoekers per dag in mogen. Je kunt via de website (hier (http://www.discoverycove.com)) boeken. Heb je een American Express creditcard dan kun je ook kiezen voor $50 vouchers ipv korting (per ticket).

Ik hoor graag hoe het was want wij gaan pas in april!

Teleton
28-07-08, 09:30
Is het verstandig om vtv te reserveren?

DC laat per dag volgens mij maximaal 1000 bezoekers toe. Aan jou de keuze. Ook al is september een relatief rustige maand, met dit soort reserveringen voorkom je dat je er naast zit.....

Al eens op de site gekeken? 10 % korting als je 100 dagen van te voren boekt...in vier stappen heb je gereserveerd, have your creditcard ready:-\"

Tip: Misschien handig om de vragen, tips en suggesties die in dit uitgebreide topic staan eens door te nemen. Daar vind je alle pro's en contra's nog eens terug. Bellen, mailen, promotiecodes, het kwam allemaal al eens aan de orde....Have fun!

disney fan
30-07-08, 21:45
Ik ben in mei wezen zwemmen met dolfijnen en het was echt geweldig!!
Die controle bij de tassen is net als in de Disney parken..... (na 11 sept controle op spullen voor eventuele aanslagen)
Je kunt zelf prima foto's maken en filmen maar de foto's die daar door hun gemaakt worden zijn echt geweldig!!!
Die 150 dollar is als je echt alles koopt. De foto's zijn los te koop en de prijs valt best mee.
Je kunt ook de DVD kopen met alle foto's die daar van "je groep" gemaakt worden en deze is thuis prima af te laten drukken (ook op poster formaat!!) bij bijv AH.nl.
Wanneer je het park in komt maken ze ook een foto van je die hebben we gratis gekregen.
Het is volgens mij niet mogelijk om er zonder reservering naar toe te gaan, ze zitten altijd vol (maximaal 1000 bezoekers)
Het was echt een geweldige dag......
Heel veel plezier!!!

Dr. Phlox
07-08-08, 13:57
Ik sluit me geheel aan bij Marjol. Wij hebben afgelopen Juli voor het eerst gezwommen met dolfijnen bij DC. Het was onvergetelijk. We waren er al heel vroeg en konden als eerste aangeven op welk tijdstip we wilde zwemmen. Zo konden we de dag zelf een beetje indelen. Maar ook het zwemmen tussen de vissen en roggen is een ervaring opzich. De roggen zijn heel groot, maar doen niets.

We hebben de foto's en de Dvd gekocht. Ze staan op de plan om geupload te worden. Heb net dag 5 gedaan. Dag 17 is DC. Morgen moet is werken en zondag ook. Dus kan alleen zaterdag dag 6 en dan maandag etc weer verder gaan.
Nog ff geduld :p
Grz
Ton

Katty
07-08-08, 22:40
Je kan discovery Cove tickets boeken via bureaus hier of kun je dat beter zelf boeken? Wat is zo de prijs ong. waar je op moet tellen voor een dagje zwemmen met de dolfijnen? Wij gaan in april 2009.

pascalbrouwers
08-08-08, 00:10
Je kan discovery Cove tickets boeken via bureaus hier of kun je dat beter zelf boeken? YEP zelf boeken mijn voorkeur Wat is zo de prijs ong. waar je op moet tellen voor een dagje zwemmen met de dolfijnen? Wij gaan in april 2009.


Kijk eens op de site van dc, je zult versteld staan vd info.. inclusief de prijzen :D;-)

Lees ook dit topic eens door, hier vind je veel info.

Mijn mening, online tickets bestellen.
Er zijn kortings codes in omloop die voor bepaalde periodes gebruikt kunnen worden.
Scheelt en slok op een borrel...

Succes,
Pascal

Gremlin
08-08-08, 01:07
In juni geweest. Leuk om een keer te doen.
Foto's: www.hegema.demon.nl (http://www.hegema.demon.nl)

Fotograferen gaat prima.
Je kan verschillende plekjes bezetten.
Roepende en druk gebarende mensen negeren.
Ze stoppen vanzelf als je uitlegd dat je hun foto's ook wel koopt.

matthijst
12-08-08, 18:46
Kan je al vantevoren telefonisch of per mail de "dolfijnenzwemtijd" vastleggen? Zo ja: welk emaildadres? En wat is de vroegste tijd dat je kan zwemmen?

pascalbrouwers
12-08-08, 19:14
Ik heb naar de customer service van DC gemaild.
Vervolgens een keertje gebeld, met een medewerker van DC. Hij adviseerde mij om vroeg te gaan zwemmen, en heeft dit meteen voor mij vast gelegd.

Mail effe, dit doet veelal wonderen in de states.
http://www.discoverycove.com/custcare/scripts/en_custcare_contact.aspx

Vroegste tijd is volgens mij omstreeks 9:30 meteen na het ontbijt. Wij hebben om 10:00 uur gezwommen. Eerst lekker ontbeten, vervolgens en leuk plekje uitgezocht en toen was het al meteen tijd om te gaan zwemmen met de dolfijnen.

Succes,
Pascal

Marjol
12-08-08, 19:59
Nee hoor, 9.00 is de vroegste tijd. Dat hadden wij.

Ik zou willen adviseren om iets later te gaan zwemmen met de dolfijnen, dan kun je eerst nog even op je gemak ontbijten. 10.00 lijkt me een mooie tijd.

mattrob
24-08-08, 10:44
Wij hebben Twilight Discover gedaan, het 'avondprogramma' zeg maar. Ik raad het niemand aan, het is erg anders (voor verslag zie mijn weblog). Nog belangrijker, het 'zwemmen' met dolfijnen is er dan niet, ze noemen het een 'wade'. Je gaat dus niet aan de vin mee door het water, helaas.

Goed, ik had een klachtenbrief (email) gestuurd, met onze ervaring de hele dag. Dat was erg tegengevallen. Ik werd gisteren gebeld, dat ze het erg vervelend vonden en dat ik binnen 2 jaar gratis het dagprogramma zou mogen doen met ons allen. Leuk aanbod, alleen gaf ik aan dat ik waarschijnlijk niet binnen 2 jaar weer in Orlando zou zijn, en of er geen andere oplossing was. Uiteindelijk krijg ik nu dus $ 450 terug, het bedrag van het 'dolfijn' programma. Keurig afgehandeld dus ;).

Marjol
16-11-08, 15:15
Onderaan staat dit:

Our Prices are:
$269 for each Swim and $169 for each Non-Swim.

Lijkt me dus duidelijk :)

Katty
16-11-08, 15:39
Sorry,
heb altijd schrik voor achterdeurtjes als er grote prijsverschillen zijn.
Hier kom ik op $876 in totaal met Sea World en Bush Gardens (Aquatica moet van mij niet, maar kon precies niet anders bij rechtstreekse site)
dus toch een verschil van $ 440

wenniemetie
03-02-09, 21:21
Ik heb even een vraagje

Grote kans dat als ik alle 21 pagina's doorlees, dat ik ook antwoord vind.
Maar heb inmiddels al een beetje vierkante oogjes van de computer dus hoop dat iemand me even wil helpen.

Heb op de site van discovery cove geboekt voor 31 maart. Nu kreeg ik een bevestigingsmail maar daarin hebben ze het erover dat er nu 25% betaald moet worden en uiterlijk een maand voor aankomst de rest.

Maar ik heb gewoon mijn creditcard gegevens opgegeven. Wordt het dan niet gewoon automatisch afgeschreven?

cloggie68
03-02-09, 22:19
Ja het hele bedrag wordt dan automatisch in 1x afgeschreven, tenminste dat was bij ons zo (wij gaan 27 april).

Zelos
24-02-09, 00:38
De TNC08 code werkt slechts bij boekingen tot en met 10 maart 2009.

Voor zover ik begrijp is http://www.kgstickets.com/discovery-cove.html dus te vertrouwen? De pagina is namelijk helemaal uitgerekt en komt nogal vreemd over. Daarnaast geeft hij $0.01 aan als ik het in het winkelmandje stop. Heb ik dit alleen of ben ik gewoon fout bezig? Sowieso scheelt het maar $20 met de officiële website...

En hoe zit het met de tijden uitkiezen? Als ik een reservering wil maken op de officiële website, kan ik alleen uit een beschikbare dag kiezen...waar kan ik uit tijden kiezen?

bluedolph1n
24-02-09, 09:47
Tijden kun je niet uitkiezen, die krijg je als je aankomt bij het park. Wie het eerst komt, krijgt de eerste tijden.
Wij hebben overigens 50 euro korting gekregen, gewoon via de website van Discovery Cove.Wij gaan 3 mei. Ik zal eens kijken, want volgens mij krijg je nog steeds 50 dollar. We hadden de 20 dollar vroegboekkorting gekregen, later kwam die 50 euro korting. Ik heb toen gemaild, en alsnog het verschil terug gekregen. Tot nu toe is de communicatie met Discovery Cove bij vragen nog altijd erg goed verlopen.

Edit: Hierbij de link, waar staat dat je op een aantal book early data ook 50 euro korting krijgt, dus ook na 31 maart:
http://www.discoverycove.com/DCO2/cp/default.aspx?page=book%20early

Katty
24-02-09, 21:56
Ik vrees dat er voor de meest populaire periodes geen kortingen zijn.
Wij gaan begin april en die periode valt er ook steeds tussenuit.
Niet aan je hart laten komen, je ogen sluiten en gewoon boeken.
Als je naar daar gaat, moet je dat gewoon meegemaakt hebben denk ik.
Wij gaan ook maar voor de eerste keer hoor, dus ik spreek niet uit ervaring maar uit overtuiging.
Groetjes

cloggie68
25-02-09, 11:00
Ik heb toen gemaild, en alsnog het verschil terug gekregen. Tot nu toe is de communicatie met Discovery Cove bij vragen nog altijd erg goed verlopen.

Dus als ik het goed begrijp heb je het verschil teruggekregen terwijl je al veel eerder had geboekt? Dan ga ik er ook een mail aan wagen!

bluedolph1n
25-02-09, 13:04
Ja klopt, ik had de vroegboekkorting, en de korting was nu hoger. Heb toen gemaild of ik eventueel het verschil terug kon krijgen, en dat hebben ze gedaan.

Chanty
26-02-09, 09:44
Ik heb inmiddels antwoord gehad. Ze verrekenen de nieuwe kortingsprijs met het openstaande bedrag. Prima dus! \\:D/

cloggie68
27-02-09, 12:20
Wow, ik heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd of ik een reactie krijg... scheelt toch weer.

Nog geen reactie gehad van DC. Hebben jullie het invulformulier op de site gebruikt of rechtstreeks gemaild? Misschien helpt rechtstreeks mailen beter?

bluedolph1n
27-02-09, 12:51
Ik heb het rechtstreekse mailadres gebruikt, ik weet niet of dat uitmaakt.

pascalbrouwers
27-02-09, 14:21
Bellen doet ook wonderen :smile:

We’re here to help -- while you’re planning your trip, during your trip and afterwards. Let us know what’s on your minds! Use the below for basic requests, or contact us at 1-877-557-7404 or DCO-GuestRelations@DiscoveryCove.com (DCO-GuestRelations@DiscoveryCove.com)

Pascal

Milco
20-03-09, 11:59
In december heb ik voor twee personen geboekt via de website van DC. Wanneer ik nu zou boeken onder het mom van 'book early and save' voor dezelfde dag in juni scheelt dat bijna 150 USD.

Na het sturen van een mailtje hebben ze dit aangepast en storten ze dit bedrag terug.

vanderlinden48
23-03-09, 16:49
Na het lezen van jullie berichten heb ik toch ook maar even een e-mail gestuurd naar discovery-cove!
Nog geen dag later heb ik al bericht teug dat ze het verschil 89,95 dollar op mijn cc terug zullen storten.
Bedankt allemaal!!

Groeten wendy:-({|=

cloggie68
23-03-09, 19:00
Voor wie interesse heeft in DC en Seaworld, ik las op het blog van een medeforummer dat er een boek is over Seaworld/DC (met een hoofdstuk over Busch Gardens). Voor meer info zie mijn blog!

Katty
23-03-09, 20:26
Wij hebben duidelijk pech. Onze datum is volboekt en valt niet onder early book & save dus kan ook niets terugvragen.
Jullie hebben maar geluk. Nu, het is jullie gegund. Als de dag zelf met de dolfijnen maar leuk is, dan kan het mij niet schelen wat het kostte.
Ik heb mij vandaag een zwembril op sterkte aangeschaft, zodat ik mijn bril niet moet aanhouden ( zie namelijk niets zonder bril)

bluedolph1n
23-03-09, 21:22
Ik heb begrepen dat ze ook duikbrillen met sterkte hebben in Discovery Cove zelf.

Zelos
24-04-09, 21:19
Woah, er staat op de website dat de $50 geldt voor de volgende data:

April 27 - June 30
September 8 - December 18

Maar als ik ga boeken, dan geldt de vroegboekkorting al vanaf 18 augustus! Wat zou de fout zijn? De data in het bericht, of het schema met de vroegboekkorting? Ik moet hier in ieder geval van profiteren, want ik zit er tot 27 augustus met mijn vriendin en kan zo mooi $140 in mijn zak steken als ik het pakket voor na 18 augustus bestel!

Wel enorm balen trouwens dat de bedragen op de website exclusief taxes zijn. Op het laatst komt er doodleuk $37,58 aan belasting bij voor 2 man...

cloggie68
24-04-09, 21:58
Nou ik zou het gewoon voor die prijs boeken, dat kunnen ze dan toch niet meer terugdraaien? Overigens had ik het voor de vroegboekkorting van 10% geboekt maar kreeg -net als een paar anderen hier- na een mailtje keurig nog de extra korting. Wij zijn er aanstaande maandag, ik kan niet wachten!

breaker9240
03-05-09, 16:10
Ik heb begrepen dat ze ook duikbrillen met sterkte hebben in Discovery Cove zelf.


Ik veronderstel dat je ook gezellig je eigen duikbril mee kan nemen?
Aangezien ik lenzen draag heb ik niet zo eentje nodig op sterkte :).

Verder zijn de duibrilletjes daar wat schappelijk van prijs dit indien men vriendin eentje wilt hebben dan :)?
Hoeft ook niet op sterkte te zijn, zij ziet perfect ;)

suzanne
10-05-09, 22:25
Wellicht is deze 'tip' aleens voorbij gekomen, maar voor de onwetende onder ons;

Heb je een 'unlimited' toegangspasje (7 of 14 dagen) voor Sea World is het volgende zeker de moeite waard!

In Sea World is een informatiedesk van Discovery Cove, in het Key West gedeelte met de dolfijnen.
Hier kun je 's morgens vanaf 9 uur, vanaf wanneer er iemand aanwezig is, vragen naar de 'special offer'. Die dag kun je dan nog naar Discovery Cove met een fikse korting! Dit houdt in dat je die dag nog gebruik kunt maken van alle faciliteiten van Discovery Cove, incl onbeperkt eten en drinken en nog een zwemsessie met de dolfijnen kunt houden.

Prijs: 199$!
Aardig verschil met de reguliere prijs van $289 pp!

Let wel; dit gaat op basis van beschikbaarheid, er moet dus nog wel plaats zijn voor die dag.

Wij kregen deze tip van een medewerkster van deze informatiedesk en kwamen de volgende morgen terug. Het totaal incl. tax. was dacht ik ergens rond de 425$, en alleen het ontbijt gemist!

Leuke besparing of een duur ontbijt ;)

Breaker9240: Je krijgt gewoon duikspullen ter plaatse! Snorkel mag je houden, bril weer inleveren!

Wij hebben in een strandwinkel een fatsoenlijke duikbril met snorkel gekocht voor 15$! Erg handig voor op de Bahama's en veel goedkoper dan huren bij de organisaties ;)

bluedolph1n
11-05-09, 00:05
Zoals Suzanne al zegt, je krijgt daar een masker en snorkel, ik heb voor de rest niemand met afwijkende maskers en snorkels gezien. Lijkt me dat dat wel mag, maar anders mail je ze even voor de zekerheid.

Nog even over de duikbrillen op sterkte, deze kun je krijgen bij de guest service in het park. ( als je het vraagt, wijzen ze je er meteen naar toe) Je moet er voor tekenen, en na afloop daar weer inleveren, en aftekenen. Uiteraard zolang de voorraad strekt zijn ze verkrijgbaar, maar ze hadden er volgens mij behoorlijk wat op voorraad van verschillende sterkte.

reneefrankrijk
11-05-09, 12:12
YES! Gisteren weer geboekt voor een dagje DC. We gaan op 24-2-2010. De prijs viel me reuze mee, $ 249 p.p. Waarschijnlijk kunnen we hier over een aantal maanden nog vroegboekkorting op krijgen.
Wel mooi dat de prijs volgend jaar lager is dan dit jaar. Zou dat aan de crisis liggen?

cloggie68
11-05-09, 13:02
Voor wie interesse heeft in een 'paar' foto's van DC... ik heb ze zojuist geplaatst (we waren er 27 april)... kijk maar hier (http://www.flickr.com/photos/cloggie68/sets/72157617953147518/)
Niet allemaal zelf gemaakt hoor, die van de CD staan er ook tussen (een stuk of 30 van de laatsten)... ik vond het pakket ook prijzig (het simpelste pakket waar wel de CD bij zat, video hebben we niet genomen) maar het was wel de moeite waard!

jurgen&stefan
12-05-09, 23:36
Door onze interesse in de Gaydays kwamen wij op de de volgende aanbieding voor diegene die in juni naar dc willen: $239,00. Enkel in deze maand omdat daarin de days gehouden worden in Orlando.
https://www.discoverycove.com/reservations/scripts/res_default_gd.aspx

Heeft iemand al eens geboekt via de UK site? Hoewel er staat dat het voor UK residents is kun je gewoon door het boekingsproces met land NL... Het kost dan $224,77 ook voor juni
https://www.discoverycove.com/reservations/scripts/res_default_uk.aspx

pascalbrouwers
14-05-09, 23:11
@jurgen&stefan;
Volgens mij kun je gewoon boeken, mocht er iets mis gaan kun je nog altijd annuleren. De meeste amerikanen weten zo wie zo niet waar nederland ligt. Zeg je dat het deel van de UK is :wink:

Ik maakte altijd gebruik vd UK aanbieding bij universal, en dat lukt ook altijd.

Groet,
Pascal

jurgen&stefan
14-05-09, 23:26
ik had de 10e geboekt maar toen was de prijs pp nog slechts $211,05 voor 3 juni a.s. Is ook al van de visa en tickets ontvangen per mail... maar was wel benieuwd of er ervaringen mee zijn

Zelos
16-05-09, 18:23
Ligt het aan mij of geldt de vroegboek korting nu voor altijd, als je maar 45 dagen vantevoren boekt? Als je op de site kijkt, staat er dat die korting geldt voor:
Now - June 30
August 18 - December 18

Maar als je gaat boeken, staat er:
Now - December 18 o.O?

Edit: De acties lijken compleet veranderd te zijn. Je krijgt nu nog maar 50 dollar korting in plaats van 70. Daarnaast is het hele boekingssysteem veranderd.

Als ik wil boeken haalt hij de 50 dollar er niet van af. De datum klopt echter wel om in aanmerking te komen voor vroegboekkorting en het systeem geeft dat ook aan. Het wordt echter niet doorberekend, zelfs niet in de laatste bevestigingsstap...

Iemand enig idee?

nigelo
25-06-09, 15:11
Klopt het dat wanneer je kaartjes voor DC koopt inclusief Seaworld, Busch Garden en Aquatica, je dan onbeperkt toegang hebt voor deze 3 parken?

Groet, Nico

Njit
25-06-09, 15:24
Zie hier: http://www.discoverycove.com/DCO2/cp/default.aspx?page=Book%20Early


Select the Ultimate Package and receive unlimited admission to SeaWorld, Busch Gardens and Aquatica for up to 14 days for just $70 more.

Jen876
01-07-09, 18:14
Heb gekeken op de site,maar snap nog iets niet.
Wij willen voor de kids een dolphin package nu staat eronder dat je de keuze hebt uit sea world orlando of bush gardens tampa.Maar ik kan nergens vinden in welk termijn je dan seaworld mag bezoeken.Moet dit op dezelfde dag gebeuren of kan dit ook de volgende dag ?

Teleton
01-07-09, 18:21
.Maar ik kan nergens vinden in welk termijn je dan seaworld mag bezoeken.Moet dit op dezelfde dag gebeuren of kan dit ook de volgende dag ?

Op de site staat for 14 consecutive days; op 14 achtereenvolgende dagen. Dus: Eat your heart out!

Om het helemaal compleet te maken: Er kan altijd om legitimatie worden gevraagd, hou daar rekening mee...

cloggie68
01-07-09, 18:22
En het mag ook voordat je naar DC bent geweest...gewoon je geprinte reservering tonen bij de kassa!

Jen876
01-07-09, 23:50
ok. dank julllie voor de snelle reactie , ga meteen reseveren voor augustus als je 30 dagen van te voren reserveerd krijg je nl. $50 korting per ticket staat er bij dat dit tijdelijk is of hebben ze elke keer zulke actie's ?

cloggie68
02-07-09, 16:35
Wij hadden deze actie eerst niet maar wel 10% korting... toen de actie alsnog kwam heb ik en een paar andere (FF-ers) erover gemaild en kregen we het verschil alsnog terug!

mrloes
29-08-09, 14:02
hallO

Ik heb net een mailtje gehad van DC met oa de tarieven voor 2010.
Mocht iemand interesse hebben:
" The highlight of a visit to Discovery Cove is the rare opportunity to interact and play with bottlenose dolphins. The experience begins as you enter the cabana for a brief orientation. Through an informative video and trainer talk, you will learn about dolphins, safety guidelines and prepare for your interaction.
Following the orientation, the group (8 guests) will begin a thrilling 30-minute in-water dolphin experience. Accompanied by a trainer, you will first wade into shallow water and become acquainted with the dolphin through hugs, kisses and rubdowns. Then, taking the relationship one step further, you may accompany the dolphin in deeper water, and may even receive an exciting dolphin ride.

Discovery Cove has two wonderful daily admission packages to choose from as well as a special behind-the-scenes package called "Trainer for a Day."
The All-Inclusive Dolphin Swim Package.
For those who want to fully experience Discovery Cove. All participants must be at least 6 years of age.
Reserved 30 minute dolphin interaction (time assigned at check-in)
Unlimited access to the Coral Reef
Unlimited access to the Ray Lagoon
Unlimited access to the free-flight Aviary
Unlimited access to the Resort Pool and Tropical River
Continental breakfast and lunch, including all snacks and beverages throughout the day.
Use of a mask, souvenir snorkel, swim vest, towels, lockers, sunscreen and other amenities
All-day self-parking
Includes admission to one of the following: Fourteen consecutive days to either Sea World, Busch Gardens, Tampa, or Aquatica.
Upgrade to all three parks, Sea World, Busch Gardens, Tampa, and Aquatica for fourteen days for $80 plus tax, per person.
These passes are non transferable and have to be used consecutively with your visit to Discovery Cove.
The All-Inclusive Non-Dolphin Swim Package.
For guests who want to explore Discovery Cove, but do not wish to participate in the dolphin experience, and for children between the ages of 3 and 5.
Unlimited access to the Coral Reef
Unlimited access to the Ray Lagoon
Unlimited access to the free-flight Aviary
Unlimited access to the Resort Pool and Tropical River
Continental breakfast and lunch, including all snacks and beverages throughout the day.
Use of a mask, souvenir snorkel, swim vest, towels, lockers, sunscreen and other amenities
All-day self-parking
Includes admission to one of the following: Fourteen consecutive days to either Sea World, Busch Gardens, Tampa or Aquatica.
Upgrade to all three parks, Sea World, Busch Gardens, Tampa, and Aquatica for fourteen days for $80 plus tax, per person.
These passes are non transferable and have to be used consecutively with your visit to Discovery Cove.
The Trainer for a Day Package.
(Participants must be at least 6 years of age. All participants under the age of 13 must be accompanied by a paying Trainer for a Day adult.)
For those who want the ultimate animal training adventure, Trainer for a Day.
Includes the All-Inclusive Package amenities plus the following:
Enhanced dolphin interaction and training encounter
Behind-the-scenes feedings in the Coral Reef
Feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary
Behind-the-scenes small-mammal playtime and training session
Behind-the-scenes animal food preparation and record review
Behavioral training class
***Prices are per-person, and subject to change. Photos and merchandise are not included in Discovery Cove admission packages.
2010 Pricing:
Low Season Pricing
January 4 - February 5
$199 plus tax for all-inclusive dolphin swim admission
$189 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$398 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission

Mid Season Pricing
February 6 - March 12, April 26 - May 21, August 30 - October 15, November 1 - 28, and December 11 - 23
$249 plus tax all-inclusive dolphin swim admission
$149 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$448 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission

Peak Season Pricing
January 1 - 3, March 13 - April 25, May 22 - August 29, October 16 - 31, and December 24 - 31
$289 plus tax for all-inclusive dolphin swim admission
$199 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$488 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission
Everything is ready and waiting for you from the moment that you arrive!
Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places.
These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.
Our normal park hours are 9:00 am to 5:30 pm; however, we recommend that you check in for your day between 8:00 am and 9:00 am. This will allow you to begin your day early, so you do not miss a moment!
Our attendance is limited to 1,000 guests per day so we recommend you book your reservation well in advance to ensure you get your desired date to visit.

To make your reservation, please contact our Call Center toll-free from the United States at 1-877-4DISCOVERY, or toll-free from the United Kingdom at 00 800 33 441818. You may also visit our interactive website at www.discoverycove.com (http://www.floridaforum.nl/www.discoverycove.com).

SjonnieM
14-09-09, 21:24
Beste mensen,

Ik vroeg mij af hoe het nou zit als je maanden van tevoren hebt geboekt voor een dagje DC en op de dag dat het moet gaan gebeuren zit het weer zwaar tegen. Wat gebeurd er dan? Geld terug? Herkansing? :-k
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,
Sjonniem.

Nijntje
15-09-09, 12:14
Ik ben in mei dit jaar geweest en het weer viel best tegen. Somber, bewolkt, veel regen en zo nu en dan onweer. Bij dreiging van onweer wordt iedereen uit het water gehaald, maar voor de rest gaat de dag gewoon door!

Iris02
19-10-09, 15:19
Wij gaan in augustus 2010 naar Orlando en willen graag naar Discovery Cove. Weten jullie wat de beste periode is om de tickets te reserveren ? Ik zie op de site dat voor 2009 er een vroegboekkorting is van US$ 50.
Is laat 2009 te vroeg om tickets te boeken voor augustus 2010 ? Kan ik beter wat langer wachten zodat er een eventuele korting wordt gegeven ?

Graag jullie reactie !

bluedolph1n
19-10-09, 15:55
Korting kan je als het goed is altijd later er nog aanhangen.
Wij hadden ook een vroegboekkorting, maar later zagen we dat er een aanbieding was voor onze datum, en dat was nog meer korting.
Ik heb toen gemaild met de vraag of ik de korting ook nog kon krijgen, en dat was zo.
We hebben het verschil terug gestort gekregen.

mrloes
19-10-09, 16:10
Klopt, heb een tijdje terug wat op en neer gemaild met mensen van Disc. Cove omdat ik vragen had (bezoek mei 2010) en ik kreeg ook te horen dat ze een evt korting later terug storten of verrekenen.
Ik zou perslk zo snel mogelijk boeken als je t geld nu hebt en de dag weet.
Ze vragen een aanbetaling, houdt daar ff rekening mee.
En anders: mailtje hun kant op, ze zijn heel aardig en uitgebreid met mail.

Stukje uit email 11 sept. 2009:

" Should any promotions or discounts arise, you may certainly call us or email us, and we would be happy to apply that discount for you. Please note that a 25% deposit
is required when booking a reservation, with the remaining 75% due 30 days before your visit with us.
If for some reason you would need to cancel your reservation, you are entitled to a full refund as long as you cancel more than 30 days prior to your date of visit.
To make a reservation, please visit us at www.discoverycove.com (http://www.floridaforum.nl/www.discoverycove.com) or call our
Reservations Center at 407-370-1280.

Yvet
19-10-09, 16:17
Augustus is druk, dus boeken zodra je weet wanneer je kunt en wilt.

cloggie68
13-12-09, 21:04
Op deze koude Hollandse dag checkte ik nog even de site van Discovery Cove en zag ik dat er nu een prijsdifferentiatie per dag is! In mei varieren prijzen tussen $99 en $149 (non-swim) en $199 en $249 voor de dolphin swim. We wilden zondag 9 mei gaan maar nu was de prijs voor donderdag 6 mei dus lager($99/$199) en daarmee $300 (6 x $50) bespaard... gelijk geboekt dus maar!!!

moonlight91
13-12-09, 22:28
ik heb voor 3 mei $245 pp betaald....](*,) haha

maar ja, als ik daar aan kom wil ik ook eigenlijk geen 6 dagen wachten tot ik naar DC ga :-D

cloggie68
14-12-09, 21:05
Ik heb daarover gemaild en tot nu toe zeggen ze bij DC dat deze vroegboekactie niet komt (maar goed, wie zegt dat dat waar is). In ieder geval zijn ze volgens mij niet eerder onder $199 voor een dolphin swim gegaan? Of vergis ik me?

belgske
15-12-09, 20:07
Ik heb daarover gemaild en tot nu toe zeggen ze bij DC dat deze vroegboekactie niet komt (maar goed, wie zegt dat dat waar is).

Ik heb ook zo'n mailtje ontvangen. De dagen dat ik wil gaan, zal ik regelmatig in het oog houden. Wanneer blijkt dat die dagen stillekens aan het volraken zijn, dan zal ik alsnog reserveren, korting of geen korting.

cloggie68
17-12-09, 21:13
Nog een tip voor wie een code zoekt (dit kwam net op Facebook voorbij)
Discovery Cove is offering incredible savings to all Bowl Fans coming to Orlando to support their favorite teams. Save $50 off per person. Valid Dec. 26, 2009 - Jan. 3, 2010. To get this special offer, visit www.DiscoveryCove.com (http://www.DiscoveryCove.com) and enter promotional code "BOWLFAN" to book your reservation for just $239 plus tax for an all-inclusive dolphin swim.Let wel op want sommige data zijn dus al goedkoper dan deze aanbieding, wij gaan 6 mei voor $199.

FloridaFrankie
30-12-09, 22:56
Was zelf met de vroegboekacties bang er dan op het laatste moment naast te grijpen. Iemand hier ervaring mee? Niet zozeer voor nu, want heb de tickets voor mei 2010 al 'in huis' (om die reden).

nancy1
31-12-09, 10:38
Volgens mij grijp je niet zo snel naast die vroegboekactie. Zelf hadden we in augustus geboekt met de 'vroegboekactie' voor 18 december.
Toen we daar de 18e aankwamen was het weer heel slecht. Ze boden ons toen aan een andere dag terug te komen. We konden zelf een dag uitkiezen, geen 1 dag zat vol, en dat in de kerstvakantie. Uiteindelijk zijn we 22 december teruggegaan. Het was super!!!!

reneefrankrijk
01-01-10, 11:49
Wij vertrekken op 6 februari naar Orlando. Ik zag dat het laagseizoen t/m 5 februari liep. Jammer. We hadden DC geboekt voor 24-2. Afgelopen week keek ik nog eens en nu zag ik dat 8 en 10 februari ook verlaagd waren naar $ 199. Dus hebben we gebeld en onze dag laten omzetten. We krijgen nu $ 266,25 terug. Toch mooi meegenomen.

cloggie68
01-01-10, 12:04
Netjes toch! Wij hadden vorig jaar 'te vroeg' geboekt want later was er een leukere actie waardoor we goedkoper konden gaan. Ook gebeld en ik kreeg ook netjes het verschil terug. Ik had ook kunnen annuleren en opnieuw boeken maar dat was door het koersverschil niet interessant. Nu kreeg ik $100 terug en dat was toch meegenomen!

nancy1
06-01-10, 15:52
Ik heb je al een antwoord gestuurd in een andere topic. Hier dan ook maar even in het kort: wij hebben ditzelfde vorige maand meegemaakt. Toen we op de geboekte datum 's ochtends aankwamen, boden zij aan een betere dag terug te komen. Ze hadden de weersvoorspellingen uitgeprint en konden kiezen wat we wilden. Toen we daar dus voor de 2e keer aankwamen was het weer een stuk beter, maar nog aan de frisse kant. We kregen ook toen een mogelijkheid om weer later terug te komen. Veel plezier!

CorrineJ
07-01-10, 22:57
Hallo Cloggie,

Wij willen in de meivakantie misschien ook naar Discovery Cove. De prijs die je hierboven noemt is voor het hele pakket denk ik? Dus incl. ontbijt, lunch en entree Sea World/Bush Gardens etc.

En betaal je dan als voor het non-swim pakket USD 99,00 ? Ik twijfelde nl. of ik de prijzen goed opgezocht had.

Ik ben de prijzen aan het vergelijken met parken bij de Keys waar je ook met dolfijnen kunt zwemmen maar dan is dit in verhouding aanzienlijk goedkoper.
Daar betaal je ook ongeveer USD 180,00 om te zwemmen maar daar zit geen eten en entree voor een ander park bij.

Wij willen toch naar Bush Gardens dus dat komt voor ons mooi uit.

Ik had altijd het idee dat Discovery Cove duur was maar als ik het zo op een rijtje zet valt dat dus erg mee en zijn ze in verhouding goedkoper dan de andere parken.

Corrine

Vdmeeren
15-01-10, 11:38
Het is de bedoeling om in mei Discovery cove te bezoeken en natuurlijk ook andere Disney parken van Orlando. Nu zou ik graag willen vernemen of ik de tickets naar mij in Belgie op een veilige manier kan laten versturen ? of zijn er andere betere en goedkopere mogelijkheden ? Welke zijn de betrouwbare kantoren met de beste voorwaarden ? Alvast bedankt. groetjes. JL

pascalbrouwers
15-01-10, 11:49
DC boek je online.... Hier krijg je dan ook een bewijs van via mail = 100% veilig..
ik bestel mijn disney tickets altijd bij:
http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=39&Itemid=29
of
http://www.americanestates.nl/indexdisney.html

Beide nederlands touroperators sturen ze op, en hebben ook nog eens goede prijzen.

FloridaFrankie
15-01-10, 17:25
Ik heb in oktober voor het hele gezin tickets gekocht (en betaald!) voor een bezoek aan DC in mei 2010. Zie tot mijn schrik dat de tickets nu $ 50 pp goedkoper zijn. Toch maar even een mailtje aan gewaagd, houd jullie op de hoogte. (Je kunt overigens 30 dagen te voren cancellen (100% geld terug) en opnieuw boeken, maar probeer het eerst op de koninklijke weg)

Oeps, zie nu dat er FF-leden zijn die dit al gepost hebben. Zal eerst alle berichten lezen, alvorens te posten. Excuses. (ziet er wel hoopvol uit)

Vdmeeren
16-01-10, 01:13
Ik ben ook van plan om begin mei 2010 naar Discovery cove te gaan en zou willen vernemen via welk kantoor je de tickets heb gekocht en is dit vlot verlopen ? zijn de tickets opgestuurd ?

Bij welk boekingskantoor zou ik op de voordeeligste manier mijn DC tickets kunnen bestellen ? En kunnen die rechtstreeks naar mijn privé adres verstuurd
worden ?

mrloes
16-01-10, 07:18
Wat ik begrijp uit email correspondentie met DC kun je de dolpin swim & non-dolphin swim online boeken, via de website. Als je 'Trainer for a day' wilt boeken moet dit telefonisch.

cloggie68
16-01-10, 10:27
Frankie het gaat je vast lukken om het verschil terug te krijgen, maar misschien moet je er even over bellen als je niet snel een reactie krijgt, ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon en vaak lukt dat beter dan via de mail.

belgske
16-01-10, 15:48
Gewoon rechtstreeks via hun site, www.discoverycove.com (http://www.discoverycove.com)

Ik weet niet wanneer je gaat, maar ik zou nog even wachten. Momenteel heb ik geen promocode, maar over enkele weken, komen gegarandeerd nieuwe codes. Vooral bij American Express kun je $70 pp sparen. Ikzelf heb al iemand met een AE gevonden, collega van mijn vrouw. Momenteel hebben ze even geen code, maar die komt er binnenkort vast aan (zoals elk jaar)

mrloes
16-01-10, 15:52
Als je 'Trainer voor een Dag' wilt doen moet je telefonisch boeken.
Iemand daar ervaring mee? Zowel t boeken als t gebeuren zelf, als 'trainer' ?

Ik ben de laatste dagen met de mensen van DC aan t mailen voor allerlei info en ze lieten me weten dat ik 'Trainer voor een Dag' niet online kan boeken, moet telefonisch. Of t via de mail kan weet ik niet, ik wacht nog/weer op antwoord.

Aanvulling:
Heb net weer bericht gehad!
Ga nog even vragen of t ook via de mail of fax kan, t boeken v Trainer voor 'n Dag!
>> Yes! When you make the reservation for Trainer For A Day on the phone, you will also be able to make the reservation for your non-dolphin participants. The representative will be able to provide you with the specific price for the day of your visit, for depending on when you visit, the prices are different.
When you call our Call Center, they will need the following information:
The name and last name of every guest who is going to visit.
The address and phone number of the main contact person on the reservation.
The T-shirt size of each guest who is doing Trainer For A Day.
The complimentary park of choice: Sea World, Busch Gardens, Tampa, OR Aquatica.

Our Call Center can be reached from the Netherlands at 407-370-1280. Although it is not a toll-free number, you may call them and immediately give them your phone number, and they will gladly call you back to book your reservation. <<Antwoord van DC:
>> I'm sorry, we are unable to book a reservation via email or fax as it is not a secure method to transmit credit card details. We apologize for any inconvenience this may cause. The Reservation Center is open from 8:00 am - 8:00 pm EST. A reservation specialist will be happy to assist you at 407-370-1280.
As your proposed visit date is in May, only a 25% deposit is needed when booking your reservation. The remaining balance is due 30 days prior to your visit. Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance. <<En weer een mailtje binnen:
>> I'm sorry, we are unable to quote specific prices as they are subject to change. Dynamic pricing is available which means that the price may change based on demand. You are seeing the most up-to-date pricing on our website. The tax in Orlando is 6.5%
When you book your reservation with a reservation agent, they will ask for your email address so that you may access your reservation to print a confirmation letter/e-ticket. This will be all that you need when you check in at Discovery Cove along with a photo ID for all guests in your party aged 18 and over. (A passport, copy of a passport or driver's license will all suffice).
You are welcome to begin your sister park pass usage prior to your visit to Discovery Cove. Whichever day you first use the pass will be considered as day 1 of your 14 consecutive day pass.
When you come to Discovery Cove, we will issue you a come-and-go-as-you-please personalized ID card that will serve as your ticket when you visit our sisterpark(s). However, if you plan on visiting prior to your Discovery Cove adventure, simply present your confirmation letter and photo ID for each party member 18 years or older at that park's Guest Relations window located at their front gate. <<
Aanvulling2:
Vanavond online geboekt voor 2x 'dolphin swim' en 3x 'non dolphin swim', allemaal de Ultimate versie zodat we dus ook (onbeperkt) maar Aquatica, Seaworld en Busch Gardens kunnen. Mooi! Geregeld! Tickets geprint! En betaald ...
We hebben dus niet gekozen voor 'trainer for a day', wat 1st wel de bedoeling was.

belgske
17-01-10, 13:51
Voor aan die code te komen moet ik daarvoor American Express contacteren ?
DC versturen zij de tickets naar mijn privé adres of moet ik die ter plaatse gaan afhalen ?

Tickets worden via je printer geleverd.
En betreft de code, momenteel vind ik er geen. Maar voor zowel 2008 als 2009 had ik er één. Deze eindigden op .....08 en .....09.
Op dit forum worden geen codes openbaar gemaakt. Ik zal je, via een pb de codes van '08 en '09 geven. De code voor '10 is nog niet 'operiatonal'.

Doe gelijk mij en probeer dit regelmatig.

Groetjes,

FloridaFrankie
17-01-10, 22:10
N.a.v. bericht hierboven.

Had n.a.v. mijn mail binnen een dag antwoord en de toezegging dat het verschil van ruim $ 200 teruggestort is. Wat een service, dat maak ik in NL zelden mee!

JanineB
01-02-10, 13:13
Hallo,

Hoe kan ik bij discovery cove tickets boeken om met dolfijnen te zwemmen?
Ik heb wel op de site gekeken maar ik kwam alleen maar bij de speciale valentijnsaanbiedingen.
Ik weet niet wat jer er voor moet uittrekken qua tijd.... 30 min/uur zwemmen met dolfijnen. En wat kost dat dan ongeveer en waar kan ik dat boeken??

Teleton
01-02-10, 13:25
Op de site van Discovery Cove (http://commerce.4adventure.com/estore/scripts/skins/dco/visitors.aspx) kan je gewoon boeken hoor, gewoon de gegevens invullen. Even rustig kijken wat er nu ingevuld moet worden: eerst het aantal tickets invullen, dan de beschikbare data kiezen en de transactie afhandelen. Kosten komen precies op je scherm. Kind kan de was doen....

mrloes
01-02-10, 13:40
hi

Wij hebben geboekt en betaald online. Het enige wat je nodig hebt zijn de gegevens van alle deelnemers (ook van mensen die evt de 'non dolphin swim' doen), je credit card en wat geduld om eea even rustig door te lezen zodat je zeker weet dat je t goed doet.
Je kunt ook telefonisch boeken maar dat kost misschien meer tijd en moeite dan toch even dit topic door lezen ...

Je bent ongv een half uurtje bezig met uitleg en omkleden, daarna een half uurtje in t water met een groepje (6-8 pers) en de dolfijn en na afloop is er nog tijd om vragen te stellen. Al met al dus een kleine 1,5 uur - schat ik.

T wijst zich echt van zelf.
Wij gaan met vijf personen waarvan er 2 de dolphin swim doen en 3 dus niet.
Als 1e moest ik de namen invoeren van de dolphin swimmers, daarna van de andere mensen. Ze vragen ook een "name of party". Stel Jan en Piet doen de dolphin swim dan vul je daar bv Piet in, en dan de rest van hun gegevens.
Het gezelschap (= party) van de dolphin swimmers staat dan op naam van Piet.
Dit is volgens mij niet zo belangrijk, als je maar een naam invult.

Het ligt misschien ook aan de dag waarop je wilt gaan. Op sommige dagen krijg je 50 Dollar p/p korting.

Wij zijn 136 E p/p kwijt voor de non dolphin swim + onbeperkt Busch Gardens + Seaworld + Aquatica. De dolphin swim is 50 Dollar duurder p/p dus dat valt mee vind ik, in Euro's.
Helaas kan bruintje hier t niet trekken om in 2011 naar Bali te gaan dus wij grijpen onze kans in Orlando.

cloggie68
01-02-10, 22:29
De prijs ligt volgens mij zelfs lager dan vorig jaar, wij betalen nu bijv. $99 voor de non dolphin swim, inderdaad inclusief een 2 weken ticket Seaworld... Eigenlijk vind ik dat dus helemaal niet veel geld. Ik ga zelf wel de dolphin swim weer doen en betaal $100 meer.

baluga
02-02-10, 18:32
A child can do the laundry,haha!

Ik heb zojuist telefonisch een upgrade gedaan naar een ultimate package met parkeerkaart (onbeperkt parkeren voor $ 36,-). Ze zijn bijzonder behulpzaam.
Jippie, heb er zin in!

mrloes
02-02-10, 18:40
Baluga, onbeperkt parkeren?? Bij de 4 parken die in t Ultimate Packet zitten via Discovery Cove? Daar weet ik niets van. Geloof dat t parkeren 12 Dollar per park is dus ... ik word nieuwsgierig!
Ik ga straks kijken op de site van de manatees!

baluga
02-02-10, 20:45
Wist ik ook niet, maar omdat ik ze gebeld had om de tickets te upgraden stelde zij zelf aan me voor om een parkeerkaart van $ 36 erbij te nemen. Parkeren kost idd
$ 12 per park, dus met 3 parken heb je het eruit. Nu mag je dus voor 4 parken onbeperkt parkeren.

cloggie68
02-02-10, 21:26
Vergeet niet dat je bij DC niet hoeft te betalen voor het parkeren!

Felix.Daan
02-02-10, 21:57
Voor de liefhebbers, via google maps streetview kun je een kijkje nemen in DC. Normaal gesproken stop streetview bij de voordeur maar in het geval van DC kan je verder "lopen"

Misschien heeft iemand dit al eerder aangehaald maar nogmaals een kijkje binnen is de moeite waard.

baluga
02-02-10, 22:22
@ felix.Daan Bedankt voor de tip. We zullen eens even een kijkje gaan nemen.
@ Cloggie68 Kijk dat zijn dan weer de kleine lettertjes in het contract hè, haha.

loesje
18-02-10, 13:50
Ook ik ga zwemmen met Dolfijntjes over een dikke 2 weken. Mijn vriend niet, die wilt foto's nemen (al las ik hier net dat dat misschien niet zo goed lukt :-( ).
Op de tickets staat dat die eerst komt, eerst mag zwemmen. Maar hoe gaat dat net in zijn werk? Is het met aanschuiven of krijg je een uur bij aankomst?

Teleton
19-02-10, 10:06
Maar hoe gaat dat net in zijn werk? Is het met aanschuiven of krijg je een uur bij aankomst? Misschien even leuk om een verslag van wij2intheusa (http://wij2indeusa.wordpress.com/) die er deze week geweest zijn te lezen? Hierin lees je ook dat je bij binnenkomst de juiste tijd te horen krijgt.

flevogirl
26-02-10, 15:46
Hallo allemaal,

Wij willen in mei naar discovery cove en willen graag weten of wij in die periode ook korting kunnen krijgen ( ben tenslotte een echt hollander:oops: ).

ER is een special price ( helaas alleen voor inwoners florida )
En er is ergens aan een kortingscode te komen ...maar wie weet waar ???
En heeft iemand ervaring met boeken via Keath prowse, daar heb ik een gids van maar er kan op dit moment niks geboekt worden via hun naar Disc cove...wazig..

Ik heb Dc al gemaild, maar schiet er tot nu toe niet echt iets mee op.

Alle berichtjes hierover op dit forum zijn al van heel lang geleden, vandaar mijn nieuwe oproep.

Alvast bedankt:p
Sacha

mrloes
26-02-10, 17:01
hi

Ik weet niets van een code. Er zijn een aantal dagen/data waarop je korting krijgt, dit kun je zien als je online gaat boeken. Mijn ervaring met DC en email is heel goed. Meestal binnen 12 uur een reactie, soms 1 of 1,5 dag ivm drukte maar dit werd er dan iedere x bij vermeld met excuses.
Wil je t nu direct weten dan moet je ff met the States bellen want een beller is sneller :)

cloggie68
26-02-10, 18:24
Is die special price waar je op doelt $99 voor de Non-swim en $199 voor de Swim? Die kun je gewoon boeken hoor, heben wij ook gedaan, wij gaan 6 mei!

flevogirl
28-02-10, 22:05
huh wat raar ( maar wel goed ) dat het jullie gelukt is.... je moet nl invullen waar je vandaan komt en dan krijg je te horen/lezen dat je niet voor die actieprijs in aanmerking komt..ik kon nl niet verder.....hellup...

Heb ook nog geen antwoord via de mail gekregen ..het zit mij niet mee..

baluga
28-02-10, 22:22
Ga naar www.discoverycove.com (http://www.discoverycove.com) en klik dan packages & pricing aan, daarna all-inclusive day experience en begin purchase. Vul het aantal deelnemers in ( dolphin or non-dolphin). Selecteer de maand en check de prijzen.

Ik heb net ff gecheckt op de site van DC, in de maand Mei staan idd geen data meer voor $ 199. Op 6 Mei staat nu bijv. $ 249, en toen ik ging boeken stond er $ 199. Dus niet met kortingscode of zo.

Succes, Baluga

flevogirl
28-02-10, 23:08
thanx Baluga,

Vreemd he...ik probeer het al een week..en ben nog geen $199 tegengekomen..behalve dan als je invult dat je inwoner bent..toch maar duur boeken dan maar..

**edit:
thanx voor jullie berichtjes...het zal inderdaad om een vroegboekkorting zijn gegaan.....na wat gklungel op internet met het invullen van het bestelformulier, heb ik ze vanavond maar gebeld...super vriendelijke ( ietwat overdreven maar schijnbaar heel amerikaans ? )vrouw aan de foon en heeft mij erdoorheen geloodst....dus HOERA...wij gaan de 7e...wie nog meer ??

Roberto_85
25-03-10, 01:17
hallo,

wij gaan naar orlando in november, we hebben alle parktickets behalve die van discovery cove. Nu, de inkom is geen probleem want deze biedt de site van discovery cove zelf aan. Maar dit speciaal pakket, namelijk trainer for a day ... moet volgens hun telefonisch gebeuren.

Omdat bellen naar Amerika toch wel mijn laatste optie zal blijven, had ik graag geweten of iemand hier een adres of tip voor heeft?
een reisbureau, een site, ... eender wat. Ik zie het voorlopig niet zitten om tot daar te bellen voor deze reservering.

Iemand die mij hulp kan bieden? Ik wacht er graag op.

groetjes, roberto

Roberto_85
27-03-10, 15:19
Hallo,

Ik heb uiteindelijk toch de beslissing genomen om te bellen, en heb me heel goed geinformeerd. Het zwemmen met dolfijnen duurt hierbij niet langer, is ook niet heel veel specialer. Het gaat meer over een kijkje achter de schermen van DC. Ook krijg je de kans om Bv, otters te voederen, maar het 'Trainer for a day' package helt meer naar het informatieve, dan het interactieve.

Wij hebben dan ook besloten om dit toch niet te doen omdat het eigenlijk een bom geld is voor wat informatie en backstage pasjes.

Voor de wel geintresseerden kan ik het volgende zeggen : deze reservatie is echt enkel mogelijk via de telefoon. Het telefoonnummer hiervan is : 1-407-370-1280.
Na de reservatie krijgt u een reservatienummer wat u aan de kassa gaat moeten tonen. En de prijs bedraagt een kleine 500dollar per persoon. Dus voor 2 man, ben je €750 kwijt.

Prijzig dus, maar ik denk wel heel intressant. Wij hebben dit alleen niet gedaan omdat we meer van het interactieve houden, en dachten dat de ervaring met dolfijnen intenser zou zijn.

Hoop dat ik hier wat mensen mee geholpen heb.

mrloes
27-03-10, 15:54
hi

Veel van de info stond al in dit topic, maar das niet erg. T klopt bv dat je deze package alleen telefonisch kunt boeken. Je hebt in ieder geval de "angst' voor t bellen overwonnen, petje af. Ik moet zelf nog even bellen ivm t 'ultimate parking ticket'.

Wij hebben ook gekozen voor t gewone zwemmen-met-dolfijnen ipv trainer-voor-een-dag vanwege t prijsverschil. T is inderdaad een hele smak geld. In ons geval zou t om twee kinderen gaan die t wilden doen, eentje van 12 en eentje van 15 en voor die van 12 moet er 'n volwassene mee dus tel uit ... tikt lekker aan dan. Nu gaan de kids (alleen) t gewone dolfijn-gebeuren doen, wij kijken vanaf de kant mee.
Leuk dat je geboekt hebt!!!

cloggie68
27-03-10, 17:06
Ultimate parking ticket heb je bij DC niet nodig he, daar is het sowieso gratis parkeren!

mrloes
27-03-10, 17:15
Klopt maar de andere parken uit t Ultimate Package vragen 12 Dollar p/parkeerbeurt dus das 36 Dollar voor 1x Busch Gardens, 1x Seaworld en 1x Aqautica. Voor die 36 Dollar kun je ook een Ultimate Parking Ticket kopen, deze geeft recht op 2 weken lang gratis parkeren bij die 3 parken.

ludi
06-04-10, 19:59
heeft er iemand ervaring met discovery cove wat het kost wat is er incl. hoe oud moeten kinderen zijn om met dolfijnen te zwemmen

Sunshine State
06-04-10, 20:16
Dag ludi ,

Bij Travel Republic kun je zien wat het kost in jouw periode, met het dolfijnen zwemmen of zonder. Dus "swim or non swim" !!

Je hebt ook nog de Ultimate Package , dit is incl Seaworld, Bushgardens, Aquatica voor 14 dgn geldig.

of de "Choice of Adventure Package" hier kies je dan één park bij, dat kan zijn Seaworld OF Bushgardens.

http://www.travelrepublic.co.uk/Attractions/ProductView.aspx?PIV=18

vr gr

Rick

cloggie68
06-04-10, 21:23
Het hangt van diverse factoren af wat het kost, welke periode je wilt gaan, of je lang van te voren boekt etc. Je kunt het best gewoon kijken op de site van Discovery Cove zelf en daar gewoon boeken. Je kunt ook bellen, ze zijn supervriendelijk aan de telefoon, althans dat is mijn ervaring.

Wij zijn vorig jaar geweest, en dit jaar gaan we weer!

Karen

belgske
11-04-10, 19:59
In aug. '10 gaan we een dagje DC'en.
Ik zit al een tijdje te wachten op kortingen, maar ik vrees dat die er niet gaan komen.
Nu heb ik al flink wat afgesurft en ben nergens goedkopere prijzen tegengekomen dan op www.travelrepublic.co.uk/attractions/productview.aspx?PIV=18 (http://www.travelrepublic.co.uk/attractions/productview.aspx?PIV=18) .
Iemand toevallig nog goedkoper tegengekomen?

PS. als je je gegevens in wilt vullen kun je als land enkel United Kingdom invullen. Heb hierover een mailtje gestuurd. Zo gauw ik antwoord gekregen heb, horen jullie het wel.

Sunshine State
11-04-10, 20:38
k heb ook geen goedkopere tickets gezien dan travelrepublic, had dit algepost, travelrepublic is wel gebruikt door Dibb UK users. Ben benieuwd of het lukt.
Bij Travel Republic kun je zien wat het kost in jouw periode, met het dolfijnen zwemmen of zonder. Dus "swim or non swim"!!
Je hebt ook nog de Ultimate Package , dit is incl Seaworld, Bushgardens, Aquatica voor 14 dgn geldig.
of de "Choice of Adventure Package" hier kies je dan één park bij, dat kan zijn Seaworld OF Bushgardens.
http://www.travelrepublic.co.uk/Attractions/ProductView.aspx?PIV=18

cloggie68
11-04-10, 21:06
Zitten inderdaad goede tarieven tussen! In september op bepaalde data zelfs 60 GBP voor de non-swim... en dat voor de hele dag all-in + 7 dagenticket voor ander park ... niet slecht!

mrloes
12-04-10, 15:45
hi

Wij gaan ook met vijven: twee gaan de dolphin swim doen, deze is volgens mij "maar" 50 Dollar p/p duurder. Tuurlijk, t is weer 50 Dollar maar voor die x dat je er bent ...
Bij ons doen alleen de kids die mee gaan de dolphin swim, die kijken er echt naar uit.
Het 'trainer for a day' gebeuren is inderdaad een stuk duurder. Bij ons was t zo dat er dan een volwassene mee moest omdat 1 van de kids 12 is en als je t dan allemaal op gaat tellen ... dus dat viel uiteindelijk af.

Omgerekend betalen wij p/p iets van 136 Euro voor 1x Discovery Cove, onbeperkt Seaworld & onbeperkt Aquatica & onbeperkt Busch Gardens.
Het 'onbeperkt' is 2 weken geldig, de periode dat we er zijn.
Voor de dolphin swim komt er dus iets bij.

Succes met je beslissing!

belgske
14-04-10, 17:35
Ik blijf het toch heel veel geld vinden...... Wij zouden het dolgraag willen, maar met 5 personen is het een dure aangelegenheid :-(

Daar heb je volledig gelijk in.

In eerste instantie zat DC ook bij ons niet in het programma wegens te duur.
Op een gegeven moment, tijdens onze gezinsvergadering over de done's op deze vakantie, nam mijn jongste dochter het woord. Zij wilde zeer graag met dolfijnen zwemmen. Rekenschap houdend met het kostenprijsje dat dit met zich meebrengt, stelde ze voor om dit zelf te betalen. Met haar verjaardag, kerstmis, nieuwjaarsbriefke lezen, zou zij als kadootje enkel geld wensen. En met dat geld betaalt ze DC. De andere dochter ging in dit voorstel mee. =D>
Hoe kun je dan als ouders weigeren?
En zo is DC in onze planning komen te staan.

cloggie68
14-04-10, 17:43
Het is maar hoe je het bekijkt.... en van welke aanbieding je kunt profiteren....

Wij hebben een paar maanden geleden voor $99 per persoon geboekt (1 persoon met de dolphin swim voor 149$). Voor die 99$ krijgt iedereen (we zijn met 6) een heerlijke dag DC, all inclusive.... én 2 weken toegang tot Seaworld. Als je het zo berekend is het niet duur, een dagkaart voor Seaworld kost ook al minimaal 59,95.

Vorig jaar zijn we ook geweest en hebben we met onze oudste de dolphin swim gedaan, de jongste was toen pas 5 en die wilde zelf ook niet. Ook dit jaar heeft hij er nog geen behoefte aan en hij mag wel even met ons mee op de familiefoto bij de dolfijn en zo is hij er toch 'even bij' .... Wij vinden het helemaal prima voor die prijs!

belgske
14-04-10, 18:36
Het is maar hoe je het bekijkt.... en van welke aanbieding je kunt profiteren....

Wij hebben een paar maanden geleden voor $99 per persoon geboekt (1 persoon met de dolphin swim voor 149$).

Maar als je in de zomer gaat, kom je d'r niet met die prijzen. Ik heb nog altijd niet geboekt, ik verwacht (tegen beter weten in) eind juni nog wel een promotie (in welke vorm dan ook) voor de zomermaanden.

En je hebt ook wel een punt. Bijna overal ter wereld is het zwemmen met dolfijnen een dure aangelegenheid. Nu heb je buiten een 1/2 uurtje met de dolfijnen, nog een ganse dag om te zwemmen in een rif tussen 1000den tropische vissen, tussen de roggen, en nog veel meer... Het dagje is incl. natje en droogje en je hebt 14 d. de mogelijkheid om naar SeaWorld/Bush G te gaan.
Als je het zo bekijkt, valt de prijs nog wel mee.
Momenteel zijn we voor 4 p. DC + DVD en foto's(die we absoluut erbij willen) ruim € 1.000 armer. Toch even slikken als je tot deze som komt.:mrgreen:

Iris02
14-04-10, 20:14
Zwemmen met dolfijnen is inderdaad overal duur. Het is niet zo zeer dat ik de prijs te hoog vind, het is het feit dat het voor 5 personen een flink bedrag is wat betaald moet worden (hoogseizoen !). "We" willen namelijk ook naar de andere parken ;-) Natuurlijk zit er onbeperkt toegang tot een andere attractie bij Discovery, maar als je al Flextickets hebt, dan is dit helemaal niet zo'n interessant item. Ik kan ook nergens terugvinden of je DC kan boeken zonder een package met een ander park. Ik heb ze overigens vandaag wel een mailtje hierover gestuurd, dus ik verwacht hier nog een antwoord op.
DC lijkt mij helemaal geweldig, een enorme ervaring en inderdaad een hele dag onder de pannen. Maar we moeten toch afwegen of deze ene dag ons Eur 1000 waard is !

baluga
14-04-10, 20:57
Met dolfijnen zwemmen was/is een lang gekoesterde droom van mij. Ook ik schrok van de prijzen, maar ik zou mezelf wel voor mijn kop kunnen slaan als ik in Florida ben en dan moet denken had ik maar..... Inmiddels is alles betaald en kunnen we over 15 dagen vertrekken. We hebben er superveel zin in. We hebben trouwens voor ultimate package gekozen inclusief parkeren bij de parken. Dus geen Orlando Flexticket maar DC ultimate package en 2 bonus parktickets voor Universal Studios. Was voor ons het voordeligst.

cloggie68
14-04-10, 21:02
Maar als je in de zomer gaat, kom je d'r niet met die prijzen. :mrgreen:

Klopt helemaal.... ik was ook erg blij met deze aanbieding voor de meivakantie, oorspronkelijk wilden we een paar dagen later gaan omdat er voorheen gewoon geen verschil in prijzen per dag zat, nu dus wel.

Wij maken ook wel gebruik van het Seaworld ticket, anders hadden we losse kaartje moeten kopen daarvoor....

damian08
15-04-10, 01:09
Heeft er iemand al meer nieuws over de site van travelrepublic??
Er staan echt hele interessante prijzen op, dan is het zeker te doen!
Iemand al een keer geboekt bij deze organisatie?

3 weken geleden zat ik op de site van DC te kijken en toen waren de tickets $199 voor the dolphin swim en $99 non dolphin, maar nu paar weken later zijn ze verhoogd met 49 dollar.. had ik toch maar niet zolang moeten wachten..

cloggie68
15-04-10, 10:08
Heeft er iemand al meer nieuws over de site van travelrepublic??Die prijzen had DC zelf ook, zijn inmiddels ook verhoogd... dus dan kun je net zo goed boeken bij DC zelf? Of wellicht gaat het om andere data... niet alle data hebben dezelfde prijs bij DC.

Lady-M
15-04-10, 10:46
Wij zijn in 2008 ook naar DC geweest en het 'zwemmen' met dolfijnen was leuk, maar leuker vond ik het rif waar je tussen de enorme roggen en andere vissen kon zwemmen en het kabbelende water rondom het 'eiland' waar je heerlijk relaxed kon zwemmen/snorkelen. Het dolfijnengebeuren is één groot commercieel geheel, waarbij het maximale uit de bezoekers (hun portemonnee) wordt gehaald. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het echt heel leuk en ik heb ook de foto's en de dvd gekocht, maar een tweede keer hoeft voor mij niet en dan is het inderdaad voor 5 personen een heleboel geld, zeker als je al Flex tickets hebt.

damian08
15-04-10, 15:03
@cloggie68:
Het gaat bij mij om September 2010 de prijzen waren eerst $199 en nu $249, dus helaas zijn ze voor mijn data verhoogd.
En bij Travelrepublic zijn ze nog steeds lager als DC zelf, maar heb een beetje zitten speuren, maar heb er een hard hoofd in dat ik ze ook daadwerkelijk kan bestellen daar.

xinhier
15-04-10, 15:09
Hallo,

wij zijn met 3 personen, en ik vond het ook enorm veel voor een half uurtje zwemmen met dolfijnen, maar als je dan toch daar bent vind ik dat je het beter ook eens een keertje kan meegemaakt hebben.

Mijn dochter weet echter nog van niets, voor haar is het een verrassing (hebben haar vertelt dat we het allemaal veel te duur vonden). Het enige dat ze weet is dat er op zondag 11 juli een verrassing is voor haar, maar wat ...

Als je het allemaal bekijkt, volledige dag discovery en dan 14 dagen toegang tot bush gardens, aquatica en seaworld, valt de prijs nog een beetje mee. Had alles eens gerekend, en ik geloof dat het ons een 150 euro per persoon goedkoper uitkwam als we discovery cove niet zouden doen. En voor dat geld vind ik het zonde van het niet te doen dus... het is geboekt

groetjes
christel

Sunshine State
15-04-10, 20:11
En bij Travelrepublic zijn ze nog steeds lager als DC zelf, maar heb een beetje zitten speuren, maar heb er een hard hoofd in dat ik ze ook daadwerkelijk kan bestellen daar.

Dag Natalie, DC ticktets via Travel Republic kunnen alleen besteld worden via een "UK kennis ". Je kunt de tickets wel op je naam krijgen, als "gift " van deze UK kennis die daar ook woont. Deze doet dan de betaling jij regelt dit weer met jou kennis. Travel Republic werkt hier ook aan mee, als de verkoop en verzending tickets maar in de UK is.

Dit is de enige manier om te boeken bij Travel Republic, een andere manier is er niet, althans ken ik niet.

Hartelijke groet ,
Rick

Iris02
16-04-10, 20:18
Weten jullie iets van promotion codes voor 2010 ? Is er nog een korting voor vroegboekingen ? Geeft een boeking met AE nog een discount ?

Het blijft kriebelen om naar DC te gaan en waarschijnlijk gaan we het toch doen (jippie !). Een korting zou dan natuurlijk meer dan welkom zijn ;-)

Ik ben het hele internet aan het afstruinen maar alle codes zijn van 2009 en daarvoor. Heeft iemand al een promotion code gevonden voor 2010 ?

belgske
16-04-10, 20:34
Weten jullie iets van promotion codes voor 2010 ? Is er nog een korting voor vroegboekingen ? Geeft een boeking met AE nog een discount?Ik ben ook al een tijdje tevergeefs op zoek naar promo codes. Enkele maanden terug nog een mailtje verzonden naar DC met de vraag naar eventuele vroegboekkortingen.
Hun antwoord was dat zij dit niet meer deden, maar dat ze elke keer een andere actie doen, zoals nu met Mother's Day.

In de zomermaanden kost DC voor mij $289 excl. (dolphin swim) pp. Nu heb ik op de site www.attractionticketsdirect.ie/orlando-florida.htm (http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-florida.htm) gezien dat zij in die periode DC aanbieden aan €209.
Mss een optie?

Iris02
17-04-10, 09:51
@ Belgske,
Het scheelt voor ons Eur 27 op de boeking. Toch de moeite waard om dus via deze organisatie te boeken :-) Ik heb begrepen dat de ervaringen hiermee goed zijn ?

Kent iemand floridatix.co.uk ? Via deze site kom ik tot nu toe de beste deals tegen voor tickets voor DC. Scheelt op de boeking een kleine Eur 70 met DC zelf. Weet iemand of dit een betrouwbare site is ?

belgske
18-04-10, 18:26
Momenteel is er een aanbieding op de site van DC waarbij je bij aankoop van tickets gratis een extra park mag bezoeken. Dwz dat je 2 keuzes mag maken uit SeaWorld, Aquatica en Bush Gardens. Deze aanbieding geldt tem 30 juni '10.

Iris02
19-04-10, 15:40
Yes; ik heb zojuist DC geboekt :-)
Wij zijn er helemaal happy mee. We hebben uiteindelijk met de kinderen overlegd wat we zouden gaan doen. Naast de al bestelde flextickets konden zij kiezen uit meerdere dagen Disney of DC. Ze kozen unaniem voor DC !
Ik vind het zo waanzinnig gaaf !!! Het is echt mijn droom om alleen al een dolfijn te mogen aanraken.
Ik heb uiteindelijk rechtstreeks bij DC geboekt omdat ik op de een of ander manier hier een beter gevoel bij had dan via een andere organisatie boeken.

Augustus is nog ver weg, maar met de flextickets en DC hebben we al heel veel voorpret ;-)

Lyn
30-04-10, 11:32
Wij gaan van de zomer naar Orlando en een bezoek aan DC mag dan natuurlijk niet ontbreken, we zijn nog even aan het bedenken welk pakket we nemen
Dolphin Swim pakket minimaal ;)
Of Trainer for a day.. Maar aangezien er een behoorlijk prijsverschil in zit, zou ik graag willen weten of er hier florida-gangers zijn die ervaring hebben met trainer for a day ??

Helemaal niemand ?? :-o

mrloes
06-05-10, 22:44
hi

Wij zijn er gisteren geweest maar de kids hebben de dolphin swim gedaan.
Wij hebben ook getwijfeld maar ik heb voorafgaand aan de vakantie best veel gemaild met mensen vd Guest Service en ze beantwoorden alle vragen. Trainer-voor-een-dag is uitgebreid, je komt achter de schermen. Kinderen onder de 14 (ofzoiets) moeten met een volwassene, deze betaalt ook gewoon t volle pond en dan kan t een dure grap worden.
Wat me gisteren opviel is dat deze mensen dus als groep door t park gaan en zo'n beetje de hele dag bezig zijn. Het duurt geloof ik van 9 tot 15.30 u en dan heb je nog 1,5 uur om zelf wat te doen, bv met je familie.
Succes met beslissen!!

petrajessy
08-05-10, 01:23
Als je boekt via discover cove wordt dan meteen het hele bedrag van je creditcard afgetrokken of alleen een reserverings-bijdrage en betaal je daar kontant?

mrloes
08-05-10, 04:15
Alles wordt van je cc afgehouden, direct als je boekt.
Eenmaal daar hoef je niets meer te betalen alleen dus als je iets van souvenirs wilt kopen.

Lyn
09-05-10, 16:40
Had nog wat info opgevraagd via de mail. Hieronder het antwoord:
Indulge your love for animals like never before with this one-of-kind Discovery Cove experience. Get to know our dolphins even better as a Trainer for a Day. It's an all-inclusive Discovery Cove day with some exciting extras:

Trainer for a Day - $499 per guest plus tax (prices are subject to change)


A Discovery Cove gift bag, complete with waterproof disposable camera and trainer t-shirt.
Our signature 30-minute dolphin session.
Behind-the-scenes small-mammal playtime and training session.
Feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary.
Behind-the-scenes feeding in the Coral Reef habitat and Ray Lagoon feeding.
An enhanced deep-water dolphin interaction with only eight guests in an entire lagoon.
Take an amazing ride called a "double-foot push" as two dolphins propel you through the lagoon.
Capture memories in a private, individual photo session with two dolphins.
Go on a behind-the-scenes tour featuring dolphin back-areas.
Spend the day with a trainer - ask questions and learn what it's like to work with animals.
14-consecutive day pass to your park of choice, either Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa or Aquatica.
Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.Zijn nu nog steeds aan het twijfelen, aangezien er veel opties bij zitten die je volgens mij, bij het dolphin swim pakket ook hebt. Het enige wat ik dan echt interressant zou vinden is, de fotosessie. Of maken ze zowiezo wat foto's waarbij er geen andere mensen op de foto staan behalve wij ?? ;) En de double-foot push hihi :D

Heeft iemand trouwens toevallig de prijzen van 2010 van de foto's en de DVD ?

Iris02
09-05-10, 17:26
Bij de dolphin swimm package worden foto's/film gemaakt die je kan kopen voor $ 100. Dit kan, moet niet. Volgens mij betaal je voor deze foto's $ 100 voor de hele familie en niet p.p.
Trouwens de toegang tot Seaworld, Bush of Aquatica zit ook bij het dolphin swimm package inbegrepen.

mrloes
09-05-10, 17:52
Mijn broer heeft wodag een basis package gekocht ivm de foto's vd dolphin swim vd kids. Je krijgt dan 3 (verschillende) foto's naar keuze waarvan eentje net iets groter dan de andere twee. Ook zitten er twee sleutelhangers met foto bij.
Dit kostte volgens mij 70 Dollar.
Losse foto's kosten sowieso al 20 Dollar per stuk.
Als je een photo package koopt kun je bepaalde producten met enige korting kopen, losse foto's zijn dan bv 10 Dollar.
Hun hebben de kus-foto's gekozen. De foto's waarbij ze echt even aan de dolfijn hangen heb ik gemaakt met een 70-300 mm lens en die heb je ook wel nodig als je groep achterin de lagoon is, zoals bij ons helaas t geval was. Toch zijn t mooie foto's geworden dankzij de zoomlens.
Er liggen prijslijsten met de dingen die ze aanbieden qua foto's en dvd/video maar wij hebben er geen mee genomen. Misschien kun je vragen of iemand hier, die nog naar Discovery Cove gaat, dit voor je mee wil nemen?

Lyn
10-05-10, 10:21
Dank jullie voor de info :D

Ik heb Discovery Cove gemaild voor nog wat extra info, ook mbt tot de foto prijzen ed. Hopelijk krijg ik snel een reactie ( zal het dan ook even hier posten, misschien heeft iemand van jullie er ook nog wat aan :wink:

Maar wat betreft de foto's die gemaakt worden met het dolphin swim pakket, daar sta je toch alleen met je eigen gezinnetje op ? Ik heb tenminste wel al hele mooie foto's gezien in diverse verslagen :-D Maar

bluedolph1n
10-05-10, 10:39
Er worden inderdaad foto's gemaakt met alleen je gezin, en iedereen apart. Wij hebben er een mooie cd aan overgehouden.
Wij zijn vorig jaar geweest, ik had de prijzen toen opgevraagd bij Disocvery Cove per mail, en ze ook gehad, dus dat komt vast goed.

Reza
11-05-10, 04:56
Wij hebben 30 april Discovery Cove gedaan incl dolfijnzwemmen en vonden het geweldig ! Zowel de dolfijnen als de andere laggons. De foto's zijn niet goedkoop maar er zijn diverse mogelijkheden van pakketten, de ultimate package was $ 219,- , ja slik, maar alle foto's op CD mee, 7 grote afdrukken + album om in te doen + 2 sleutelhangers + 1 kleine poster, DVD film. oh ja de foto bij de entree kan je gratis ophalen ....
Ik ben blij dat wij met de groep zijn gegaan bij het dolfijn zwemmen en niet opgesplitst zoals ik hier ook las ivm andere familieleden die dan foto s kunnen maken. We staan nu leuk met z'n allen erop, de familiefotograaf staat lang niet op zo'n goede plek als de parkfotograaf/filmer (veel achterkant foto s) en ik heb toch wel wat mensen nerveus zien worden omdat ze en moesten fotograferen en langzamerhand zelf naar hun eigen cabana moesten om instructie te krijgen voor het dolfijnzwemmen.

Lyn
15-05-10, 09:29
Heb een uitgebreide mail terug, hoop dat jullie er wat aan hebben O:)

Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.

The Trainer for a Day program is an exclusive program available to 24 guests each day in 3 groups of 8. You will arrive at 8 am and spend the day with a dolphin trainer until 3 pm. The rest of the afternoon will be yours to enjoy all of our amenities and attractions at your leisure. The morning begins with a behind-the-scenes small-mammal playtime and training session, feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary, 30 minute dolphin interaction, behind-the-scenes feedings in the Coral Reef, behind-the-scenes animal food preparation and record review, ending the day with an enhanced dolphin interaction and training encounter. This enhanced dolphin interaction will have an exciting double foot push by two of our dolphins!

You may then enjoy our other park attractions such as the Coral Reef, Resort Pool, Tropical River, bird Aviary and Ray Lagoon.

Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.

For more information on the Trainer for a Day program and to make a reservation for your adventure, please call our Reservation Center toll free from the US at 1-877-4DISCOVERY, toll free from the UK at 00 800 3344 1818 or 407-370-1280 for other international guests.

The photo package prices and individual prices are:



Basic Photo Package - $69.00 / $73.49 including tax

(3) 6 x 8 Prints
(2) Key chains with choice of print

Adventure Photo Package - $139.00 / $148.04 including tax

(5) 6 x 8 Prints
(2) Key chains with choice of print
(1) Digital Photo CD

Ultimate Photo Package - $219.00 / $233.24 including tax

(7) 6 x 8 Prints
(1) 4 x 6 Print & (2) Key chains (Same image)
(1) Digital Photo CD
(1) Interaction DVD
(1) Photo Album
(1) 16 x 24 Poster

Additional Items With package / With Tax or A la carte /With Tax
4 x 6 & Wallets $10 $10.65 $20 $21.13
6 x 8 Print $10 $10.65 $20 $21.13
16 x 24 Poster $25 $26.63 $35 $37.28
24 x 36 Poster $35 $37.28 $45 $47.93
Interaction DVD $50 $53.25 $75 $79.88
Digital Photo CD $75 $79.88 $125 $133.13
Marble Tile $39 $41.55 $59 $62.84
USB Drive N/A N/A $125 $133.13

* All prices are in USD. Package components and prices are subject to change.

i.westdijk
17-05-10, 22:51
Wij zijn op 5 mei ook naar discovery cove geweest. Echt een prachtig park met veel dingen te doen en te zien. Ook wij hebben het fotopakket genomen [een aantal foto`s en de foto CD] Ach, zulke mooie foto`s kunnen wij met onze simpele camera toch niet maken. Ik moet zeggen dat ik de groep wel te groot vond voor het dolfijnzwemmen. Wij waren in een groep met acht mensen. Ik vind het voor zo`n grote groep eigenlijk te duur.

@marloes
Wij waren in de middag rond 13.45 als ik het mij goed herinner. In onze groep waren geen Nederlandse mensen. Ik was met mijn zoon van 9 jaar. Verder was ik er met mijn man, andere zoon van 12 [die niet de dolfijnenzwem wilde doen omdat hij de groep te groot vond] Had vorig jaar op Key Largo dolfijntherapie geahd [dus 5 dagen exclusieve dolfijnaandacht gehad en vond dit dus niks]
Verder was mijn zus, haar man en zoon van 20 jaar er ook. Aleen mijn zoon van 9 jaar en ik hebben de dolfijnenzwem gedaan.
Trouwens jij bent ook nog steeds vaak op dit forum zo na je vakantie. Kan je ook maar moeilijk afscheid nemen van Florida en wil je ook weer terug?
Groetjes Irene

A.Hofman
28-05-10, 01:25
Wij hebben besloten niet naar DC te gaan. We kwamen op een bedrag van $550 + evt. een foto pakket. Voor dat geld kan je ook heel veel andere leuke dingen doen, maar dat is een keuze die je maakt. We geven Flipper wel een extra dikke haring in Seaworld.

Iris02
29-05-10, 09:06
@Hofman,
Ik kan het me voorstellen hoor. Wij hebben ook weken getwijfeld of we nu wel of niet naar DC zouden gaan. Met 3 kids is het een dure aangelegenheid. Uiteindelijk besloten om wel te gaan. Gewoon omdat het ons zo fantastisch lijkt om deze interactie met een dolfijn te kunnen meemaken.
Het is niet goedkoop, maar...... je krijgt er ook 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park bij en je verblijft (inc eten en drinken) de hele dag in DC. Als je al die kosten bij elkaar optelt dan valt het eindbedrag uiteindelijk wel mee.

metendiana
30-05-10, 21:58
wij zijn afgelopen jaar ook naar dc geweest,maar wij kregen geen 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park,bij ons was het 1 dag toegang tot een ander park dus ik zou het toch even nakijken of vragen 14 dagen onbeperkt toegang tot een ander park lijkt me eerlijk gezegdt ook onwaarschijnlijk denk dat dc daar dan geld bij moet leggen want een entree kaartje voor andere parken zijn toch al snel rond de 60 dollar pp en dat dan 14 x

cloggie68
30-05-10, 22:31
Wij hadden het wel hoor!! DC voor $199 (non swimmers $99) met 14 dagen toegang tot Seaworld!! Vorig jaar trouwens 7 dagen maar dat is intussen opgetrokken naar 14!

moonlight91
31-05-10, 10:58
wij hadden in de meivakantie ook DC met dolphinswim en 14 dagen onbeperkt toegang tot seaworld.. (we zijn 2 x naar SW geweest op 7 en 12 mei)

bluedolph1n
31-05-10, 11:52
Ook hier, echt 14 dagen onbeperkt, en volgens mij is dat altijd zo. Je kon gewoon met je pas van Discovery Cove naar binnen. Misschien dat je het zelf verkeerd begrepen hebt?
Als je voor Discovery Cove al naar Seaworld of een ander park zou gaan, en je dus nog geen pas van Discovery Cove hebt, dan krijg je een dagpas voor dat park, maar daarna kun je nog onbeperkt naar dat park, in totaal dus 14 dagen vanaf de dag dat je het eerste park bezocht hebt.

rob gertsen
31-05-10, 16:59
Op de site van DC kun je tickets kopen en inderdaad een park opgeven waar je 14 dagen unlimited naartoe kunt. Er zijn verschillende combi's mogelijk. 1x DC + 14 dagen Seaworld, of Aqautica of Bush Gardens....... voor 1 prijs.

Lelli Kelly
13-08-10, 14:08
Vraagje: kun je een dag naar Discovery Cove gaan zonder dat je zwemt met dolfijnen ? En moet je dat ook van te voren reserveren ?
Op de website van Discovery Cove kan ik er niks over terugvinden.

mrloes
13-08-10, 14:13
hi

Ja dat kan. Je moet t wel van te voren reserveren, telefonisch of online.
Het heet volgens mij de "non dolphin package". Voor zover ik weet kun je
niet om 10 u s ochtends denken "we gaan vandaag ff naar Discovery Cove"
want de kans dat t dan vol is, is groot. Ze laten maar ongv 1000 pers per dag toe.
Het is echt de moeite waard, ook zonder dolphin swim.

moonlight91
13-08-10, 18:08
is het niet bij een non dolpine swim dat er minimaal 1 persoon van het gezelschap wel met dolfijnen moet zwemmen...

en voor zover ik weet kun je er niet even binnen lopen voor een duik
moet je dus alles reserveren, via de site

maar discovery cove is meer dan waard om een bezoek te brengen
wij gaan in 2011 weer terug!!

carmen1988
13-08-10, 18:16
Klopt als je een Non dolphin package neemt moet minimaal 1 persoon uit je gezelschap wel met dolfijnen zwemmen.

Wij hebben 2 jaar terug met dolfijnen gezwommen was gewelidig trouwens. Maar vorig jaar wilde we gewoon naar Discovery cove gaan maar dat ging toen alleen als een van ons wel weer met dolfijnen ging zwemmen

cloggie68
13-08-10, 23:47
Ik heb me de afgelopen meivakantie opgeofferd en ben als enige gaan zwemmen met de dolfijnen, de rest wilde de non-dolphin swim doen... ik blijf het super vinden dus mij mogen ze altijd vragen!

Lyn
04-09-10, 22:13
2 weken terug zijn we ook naar Discovery Cove geweest, heel erg mooi park en dat all-inclusief idee, is echt super... Je hoeft niet steeds je portemonee te pakken als je iets wilt hebben of je camera perse mee te nemen en aan alles is gedacht. Wij hebben ook met de dolfijnen gezwommen en vonden dit echt een geweldige ervaring, zeer de moeite waard.

beccie25
24-09-10, 23:42
neee, niet met dolfijnen zwemmen dachten we, dat kost eigenlijk toch best veel geld, en 1 lid van ons gezin heeft dit al eens gedaan.
maar nu was ik toch dankzij dit forum eens me erin gaan verdiepen en blijkt het per persoon helemaal niet zoveel te schelen, rond de 50 euro als we het eerlijk verdelen tov flex tkt.
we gaan er in achteruit omdat we geen toegang tot aquatica hebben, en de max 2 dagen universal (apart tkt daarvoor aanschaffen) maar hebben daarvoor wel terug dat 2 gezinsleden met dolfijnen gaan zwemmen en we het schijnbaar ook hele mooie park van discovery cove mogen bezoeken.
toen ik het zo vooor mijn ouders uitgerekend had, konden ze niet anders dan overstag gaan, voornamelijk omdat moeders ook het ontzettend leuk leek
dussss, discovery cove here we come!

Mariska77
12-10-10, 20:18
Hallo,

ik heb een vraagje, misschien staat het al ergens vermeld in een discussie maar ik kon zo snel niks vinden: ik wil met dolfijnen gaan zwemmen en het liefst in Discovery Cove. Als ik van te voren kaartjes wil boeken, worden ze dan naar je gemaild of sturen ze over de post de kaartjes en zo ja, hoe lang duurt dat? wij vertrekken nl over 2 weken. Weet iemand overigens waar de kaartjes het goedkoopst zijn of zijn er misschien kortingcoupons? we willen een combiticket met Bush Garden nemen.

Alvast bedankt!

Mariska

beccie25
12-10-10, 21:39
hoi mariska
ik weet niet het antwoord op al je vragen
via het internet kun je wel achter een kortingscode komen als je betaald met american express. wij hebben de kaart speciaal hiervoor aangevraagd omdat het 150 dollar scheelt (3 personen), en we maar 25 euro voor de kaart betalen.
via de internet site van discovery cove dan
succes
groetjes rebecca