PDA

Bekijk Volledige Versie : Discovery Cove



Pagina's : 1 [2] 3

cloggie68
12-10-10, 21:34
Je kunt via de website reserveren en dan je reservering uitprinten. Je hoeft dus niet de wachten totdat je iets per post krijgt.

Mariska77
13-10-10, 19:54
bedankt voor jullie antwoorden!

Ta2 Gerrit
13-10-10, 20:52
Vanochtend gehoord op Fox News. DC gaat significant uitbreiden. Even later stond het op de Sentinel website (http://www.orlandosentinel.com/business/os-discovery-cove-busch-gardens-rides20101013,0,3348255.story).
Ook Bush Gardens krijgt er een attractie bij, en er zou ook een geheel nieuw coasterpark komen tussen Seaworld en de Premium Outlets.

beccie25
14-10-10, 22:41
JAAAAA! zojuist discovery cove tkts besteld
voor 1 dec 3 maal het dolphin swim pakket voor 470 dollar incl taxes, en met de huidige koers kost dat ongeveer 110 euro pp. met natuurlijk 14 dagen seaworld
echt helemaal te gek en super veel zin in!
tkts voor seaworld kon ik al meteen printen, dus mochten we daar al eerder gebruik van willen maken kan dat, en daar was meteen een vraag van mij mee beantwoord.

maurice.m
15-11-10, 17:17
Ik heb even een vraag over de kaarten:

Ik wil gaan boeken voor 2 personen (incl zwemmen met dolfijnen) en zie op de site van discovery cove dat het voor sept 2011 ongeveer 423 dollar kost (310 euro)

als ik dan op de site van bijv. American estates kijk vragen zij maar liefst 512 euro !!
Is american Estates nou zo duur of zie ik iets over het hooft tijdens het boeken op DC

Maurice

r.teeuwsen
15-11-10, 19:03
Maurice,

Nee, je ziet niets over het hoofd.... bij Discovery Cove is normaal $ 199,- het goedkoopste tarief, voor twee personen incl tax klopt 423 dollar helemaal.
Ik denk dat ze bij AE er een slaatje uit willen slaan.... of je hebt tickets met meerdere mogelijkheden, zoals onbeperkt Aquatica/Busch Gardens/Sea World, daar zit uiteraard een toeslag op.
Bij Discovery Cove heb je trouwens voor die 199 dollar de mogelijkheid om één extra park te nemen van de drie, daar kun je dan 14 dagen onbeperkt naar toe.

Succes, Remco

maurice.m
15-11-10, 19:21
Ok , bedankt voor je info. We gaan boeken bij DC

Maurice

Teleton
16-11-10, 01:27
Ik denk dat ze bij AE er een slaatje uit willen slaan.... of je hebt tickets met meerdere mogelijkheden Oeps Remco, dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten.

Ticketprijzen varieren en zijn afhankelijk van vraag en aanbod. Daarnaast heb je tickets die het hele jaar door voor een vaste prijs worden verkocht. De tickets die AE aanbiedt, zijn ook inclusief 14 dagen toegang tot een ander park en zijn het hele jaar te koop voor dezelfde prijs.

De tickets die je nu op de DC site voor 199 dollar ziet, voor de periode september 2011, zijn alleen op geselecteerde data geldig. Prijzen voor een bezoek aan DC varieren per periode en de 199 dollar tickets zijn, zoals ze zelf ook aangeven, vanaf prijzen. In juli en augustus betaal je voor internet tickets bij DC zo maar $299 dollar. Het verschil met AE is in dat geval een heel stuk minder. Wanneer er sprake zou zijn van een slaatje slaan uit de situatie, dan zouden ze de ticketprijs in die periode ook navenant verhogen, toch?

Ik denk zelf dat het verstandig is om de prijzen van tickets altijd goed te vergelijken. Natuurlijk raad ik ook aan om ze bij het voordeligste adres te kopen. Maar om te beweren dat een aanbieder die niet voor de laagste prijs aanbiedt, er een slaatje uitslaat, is (imho) niet helemaal fair.

r.teeuwsen
16-11-10, 15:51
dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten

Ze vinden dat ook niet leuk, maar dat hoeft ook niet. Maar zeg zelf ruim 200 euro prijs verschil op twee toegangskaarten.... hallo.... ik vind dat echt heel erg veel.
Je kunt als organisatie ook meegaan met de prijzen van DC...

Maar gelukkig zijn we allemaal verschillende mensen en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn ;-)

i.westdijk
19-11-10, 23:11
In mijn mailbox via deze link ook nog wat "voordelige" dagen begin juli en vanaf half augustus. Met dolfijnenzwem $199 en zonder dolfijnenzwem $129.

http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/DCO/Visitors.aspx

Groetjes Irene

jetje
20-11-10, 20:10
Ik heb een vraagje aan beckie25,
Hoe krijg jij het voor elkaar om voor 3 kaarten maar 470 dollar te betalen?

beccie25
24-11-10, 23:40
uhm hahahaha, geen flauw idee, gewoon direct bij discover cove geboekt en pas een maand vantevoren met 50 dollar korting van american express. dus pp 149 was de prijs en dan tax erbovenop, geloof ik.
succes!!

jetje
25-11-10, 19:10
Hi,

Als iK code AMXDM10 gebruik om met een american express te betalen dan krijg ik als reactie met rode letters dat het alleen geldig is voor mensen die in de USA wonen.
Wat moet ik voor code invoeren om met ae kaart te betealen ?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

beccie25
28-11-10, 14:06
vreemd, werkte bij mij gewoon?? kan je woensdag vertellen of ik geen gezeik kreeg, maar gewoon nl adres ingevoerd....?

elpedro
21-12-10, 12:38
vreemd, werkte bij mij gewoon?? kan je woensdag vertellen of ik geen gezeik kreeg, maar gewoon nl adres ingevoerd....?

En.... werkte de code zonder 'gezeik'?
Ben erg benieuwd, want ook wij willen in mei 2011 voor 3 personen Discovery Cove bezoeken.
Ik kom dan voor ons drieën op een bedrag van €556,00 zonder code.
Als ik dan een American express aanvraagt kost mij dit op jaarbasis € 65,00.
Zou ik dan bij boeking via de site 3x€50,00 korting krijgen of geldt dit alleen voor de card houder en geldt dit dus ook voor mensen buiten amerika?

jetje
21-12-10, 16:41
Ik heb met discovery cove gebeld.Wij hebben namelijk ook een amarican express card.
helaas geldt deze actie alleen voor de amerikanen en niet voor ons.
Dus niks codes maar het volle pond betaalt !

Nijntje
22-12-10, 09:23
Ik had voor afgelopen november een vriendin laten boekne met haar Amex kaart en heb gewoon 3 keer $50 korting gekregen en geen problemen bij de ingang... Het kan dus wel.

Teleton
22-12-10, 10:25
en geen problemen bij de ingang... Het kan dus wel. Good for you! Maar: resultaten uit het verleden.....etc.etc.

De voorwaarden voor dergelijke acties zijn helder. Ook al zijn ze soms in kleine lettertjes geschreven; de sancties zijn niet mis! Bij geconstateerd misbruik wordt je de toegang ontzegd en dan zijn de rapen gaar.

Met 'dat wisten wij niet' kom je echt niet weg. Bezint dus, eer gij begint. Bij alle parken wordt steekproefsgewijze gecontroleerd en begint men met proof of ID te vragen.

Ieder moet vooral doen waar hij/zij zin in heeft, maar dan ook niet zeuren als het ooit een keer misloopt.

Dr. Phlox
22-12-10, 16:14
Bij alle parken wordt steekproefsgewijze gecontroleerd en begint men met proof of ID te vragen.

De namen van onze reservering werden gecontroleerd met onze paspoorten.
Grz
Ton

belgske
22-12-10, 17:51
De namen van onze reservering werden gecontroleerd met onze paspoorten.
Grz
Ton

idem dito bij ons.

Ebelix
22-12-10, 18:06
Maar dus niet met je credit card?

belgske
22-12-10, 18:36
Als je bedoelt of ze onze cc wilde zien, is het antwoord neen.

beccie25
22-12-10, 21:32
sorry even een late reactie
nee helemaal geen gezeur bij het inchecken.
eerlijk gezegd heb ik de opmerking ook niet gezien dat dit alleen voor amerikanen geld, dus misschien later toegevoegd? of hebben mensen in het verleden ook deze opmerking gezien?
inderdaad wij moesten ons identificeren per paspoort dus er was geen probleem...
ga je het wagen of niet? ik kan je niet adviseren. maar bij ons ging het in ieder geval goed... (niet bewust de gok gewaagd, want wij hebben die opmerking dus niet gezien)
succes met zoeken
mvg rebecca

Nijntje
24-12-10, 11:27
Bij ons werden de namen natuurlijk ook gecontroleerd, maar de betaling mag met een andere cc gedaan zijn dan je eigen. Heb er speciaal nog over gemaild met DC en antwoord terug gehad dat dit geen enkel probleem is. Vandaar dat dit volgens mij gewoon legaal is.... Kan me ook niet herinneren dat er toen iets bijstond dat je een US resident moest zijn, maar kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Dus bij twijfel, mail DC even en je krijgt zo antwoord van ze.

Bqtje
27-02-11, 20:53
Klopt maar de andere parken uit t Ultimate Package vragen 12 Dollar p/parkeerbeurt dus das 36 Dollar voor 1x Busch Gardens, 1x Seaworld en 1x Aqautica. Voor die 36 Dollar kun je ook een Ultimate Parking Ticket kopen, deze geeft recht op 2 weken lang gratis parkeren bij die 3 parken.
Waar kan je dit Ultimate Parking Ticket kopen ?#-o

Groetjes ,

Danny

moonlight91
28-02-11, 09:09
wij gaan ook weer naar discovery cove
deze keer incombi met bush gardens
nu is het zo dat we op 2 mei in discovery c zijn
maar we zijn al op 30 april in tampa
kan ik dan al op dat ticket naar BG want beide bezoeken vallen wel binnen 14 dagen , of kan je pas na dat je bij DC bent geweest het andere park gaan bezoeken?

corrus
28-02-11, 09:33
Je gaat dan eerst even naar Discovery Cove, zij maken het dan meteen in orde voor je... dat is helemaal geen probleem...
Dan kun je direct naar BG

de jantjes
28-02-11, 13:51
Waar kan je dit Ultimate Parking Ticket kopen ?#-oben ik ook benieuwd naar ......

groetjes

moonlight91
28-02-11, 18:22
Je gaat dan eerst even naar Discovery Cove, zij maken het dan meteen in orde voor je... dat is helemaal geen probleem...
Dan kun je direct naar BG

maar ik ben niet in de gelegenheid om eerst naar DC te gaan
omdat we pas 1 mei in orlando zelf aankomen

Teleton
01-03-11, 08:06
omdat we pas 1 mei in orlando zelf aankomen
Je kunt de parken in willekeurige volgorde bezoeken. Ik dacht ergens gezien te hebben dat je je in Busch Gardens wel eerst met je DC voucher moet melden.

Dr. Phlox
04-03-11, 12:31
Het lukt me niet om zowel de Trainer for a Day te boeken en Day Resort Package in een boeking. Zijn er meer bij die dit probleem hebben gehad. Moet je dan exact 2 boekingen maken.
Grz
Ton

moonlight91
04-03-11, 13:27
om even antwoord te geven op mijn eigen vraag ....:lol::lol:
zodat mocht er iemand met de zelfde vraag zijn(ooit) ....hier het antwoord is
---------
Dear Guest,

Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.

Your Discovery Cove all-inclusive admission includes the choice of a 14 day park pass to either, Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa, or Aquatica. Your Discovery Cove all-inclusive Ultimate admission includes a 14 day park pass to Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa, and Aquatica. These passes must be used consecutively with your visit to Discovery Cove, either before, after, or a combination of both.
For example: if your reservation is booked for the 14th, you may use your e-tickets as early as the 1st until the 14th, or you may starting using them on the 10th until 24th, or you may use them on the 15th until 29th.

When you come to Discovery Cove, we will issue you a come-and-go-as-you-please personalized ID card that will serve as your ticket when you visit our sister park(s). However, if you have SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa with your reservation and plan on visiting prior to your Discovery Cove adventure, simply present your e-tickets at the turnstiles for entry or you may present your confirmation letter and photo ID for each party member 18 years or older at that park’s Guest Relations window located at their front gate. At Aquatica, the process is the same should you visit there prior to Discovery Cove, but the entry is located at the Big Kahuna Entrance just to the left of the turnstiles.

*If you would like to upgrade your package to ‘Ultimate’ which would include all three sister parks for an additional $50 (plus tax) per person, you may do so by contacting the Reservations Center at 1-877-4DISCOVERY.

Thank you for your interest in Discovery Cove and we look forward to having you visit us in the near future. Please do not hesitate to contact us if you have any additional questions.
Best Regards,
Darlene Vega
Guest Relations
Discovery Cove

Vertaling van Google:
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw Discovery Cove. Wij waarderen de kans om u te helpen met het plannen van uw avontuur.

Uw Discovery Cove all-inclusive toelating omvat de keuze van een 14-daagse park door te geven aan ofwel, Sea World in Orlando, Busch Gardens Tampa, of Aquatica. Uw Discovery Cove all-inclusive Ultimate toelating omvat een 14-daagse Park Pass naar Sea World in Orlando, Busch Gardens Tampa en Aquatica. Deze passen worden doorlopend gebruikt in combinatie met uw bezoek aan Discovery Cove, hetzij vóór, na, of een combinatie van beide.
Bijvoorbeeld: Als uw reservering is geboekt voor de 14e, kunt u gebruik maken van uw e-tickets zo vroeg de 1e tot de 14e, of je kan beginnen met ze op de 10e t / m 24, of u kunt ze gebruiken op de 15e tot en met 29 .

Wanneer kom je naar Discovery Cove, zullen wij u een come-and-go-as-you-gepersonaliseerde ID-kaart, dat zal dienen als uw ticket wanneer u onze zuster park (s) kunt u terecht op. Echter, als u SeaWorld Orlando of Busch Gardens Tampa met uw reservering en van plan een bezoek voorafgaand aan uw Discovery Cove avontuur, gewoon je e-tickets aanwezig bij de tourniquets voor binnenkomst of u kunt uw bevestigingsbrief en een identiteitsbewijs met foto aanwezig voor elke partij lid 18 jaar of ouder in het Guest dat park Betrekkingen venster zich op hun hek. Op Aquatica, het proces is hetzelfde moet u vóór er bezoek aan Discovery Cove, maar de toegang is gelegen aan de Big Kahuna Entree alleen aan de linkerkant van de tourniquets.

* Als u wilt uw pakket te upgraden naar 'Ultimate' die alle drie zusterschepen parken voor een extra $ 50 (plus btw) per persoon, kunt u dit doen door contact met de Reservations Center op 1-877-4DISCOVERY.

Dank u voor uw interesse in Discovery Cove en we kijken ernaar uit om u ons bezoeken in de nabije toekomst. Aarzel niet ons te contacteren indien u nog bijkomende vragen.

Dr. Phlox
07-03-11, 09:41
Het lukt me niet om zowel de Trainer for a Day te boeken en Day Resort Package in een boeking. Zijn er meer bij die dit probleem hebben gehad. Moet je dan exact 2 boekingen maken.
Grz
Ton

Het is intussen gelukt. Wel omslachtig. Maar we hebben de tickets.
Grz
Ton

Tokheim
15-03-11, 10:16
maar ik ben niet in de gelegenheid om eerst naar DC te gaan
omdat we pas 1 mei in orlando zelf aankomen

Wij hebben verleden jaar ook eerst Bush Gardens bezocht. Daar hebben we onze onze 14 daagse unlimited tickets gekregen.

Theo

Tokheim
08-04-11, 10:04
Na vorige jaar DC bezocht te hebben, twijfelen we om dit jaar weer te gaan. Het was zo onwijs gaaf, en dat smaakt naar: nog een keer, nog een keer ;). Nu wordt er in juni een nieuw Grand Reef geopend en dit is alweer een reden om terug te gaan. Met een nieuwe attractie: Underwater walking tour dubbed "SeaVenture". Lijkt me zeer gaaf, wel jammer dat je daar extra voor moet betalen.....en helaas nog niet te boeken is.
http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/seaworld/os-seaworld-grand-reef-20110407,0,1221064.story
Dus ik hoop dat die nieuwe 'Underwater Tour SeaVenture' later bij te boeken is, als ik nu al tickets bestel!!

Theo

carmen1988
08-04-11, 10:20
Dat ziet er wel vet uit! Maar ind wel jammer dat je daar extra voor moet betalen. Discovery cove is al niet goedkoop!

Groetjes

Dr. Phlox
08-04-11, 12:17
Dat ziet er heel leuk uit.
We hebben alles al geboekt. We kijken wel of we de Grand reef daar kunnen bijboeken.
Grz
Ton

Tokheim
21-05-11, 13:30
Net weer antwoord gekregen dat het nieuwe SeaVenture nog steeds niet te boeken is :sad: Juni is Gelukkig nog wel de streef datum en wij zijn pas tussen 11 en 22 july in Kissimmee, dus dat moet lukken [-o< Ik wil nml. Discovery Cove boeken met die optie, want het zou erg jammer zijn als ik nu een bepaalde datum boek en SeaVenture gaat de volgende dag pas open........

Theo

Tokheim
06-06-11, 12:10
Eindelijk is er een datum bekend van de Grand Reef opening in DC: Vrijdag 10 Juni 2011 http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/seaworld/os-discovery-cove-grand-reef-opening,0,3263280.story
Ik ben benieuwd of je dan ook SeaVenture kan boeken als optie?

Theo

Jess85
07-06-11, 12:09
Weet er soms iemand of je eventueel een dag Discovery Cove kan boeken zonder de keuze van extra pretparken? Of maakt dat niet uit met de prijs? Het is wel heel duur en zou ook graag een mooie foto willen. Hoeveel bedraagt de prijs voor 1 foto ongeveer?? Zou dit heel graag willen boeken voor mij en mijn vriend. Of wel moet ik nog 2-5 jaar wachten als we naar het westen gaan (als je dat daar ook kan doen)

baluga
07-06-11, 13:11
Ik begrijp dat het echt heel veel geld is. Gratis eten en drinken de hele dag inclusief ontbijt. Maar de herinnering is zo mooi, één van de mooiste dagen rondom Orlando. We hebben zo genoten vorig jaar en idd een fotoserie gekocht daar. Zeker niet de duurste. Hangt me iets bij van $70 of € 70 voor 2 grote foto's( 20 x30), 3 kleine ( 10 x 15)en 3 sleutelhangers met foto. Misschien je een mail sturen naar DC en vragen naar de prijzen van de fotoshoot.

Jess85
07-06-11, 14:58
Ja voorlopig zitten we aan 400 euro met 9 pretparken (waaronder de pretparken bij de ultimate keuze van DC) Als we kiezen voor het pakket van DC ultimate + disney + universal komen we op 537 euro.

Ik weet ook dat ik er misschien spijt van ga hebben als ik het niet zou doen.
Maar inderdaad zal eens een mailtje sturen naar de prijzen van de foto's zodat ik wat beter het budget kan inkijken. Merci om mij een ideetje te geven van de prijs.

Tokheim
08-06-11, 07:47
@Jess85
Hieronder de prijzen van afgelopen jaar die een pagina of 10 geleden werd gepost door LYN:


Heb een uitgebreide mail terug, hoop dat jullie er wat aan hebben O:)

Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.

The Trainer for a Day program is an exclusive program available to 24 guests each day in 3 groups of 8. You will arrive at 8 am and spend the day with a dolphin trainer until 3 pm. The rest of the afternoon will be yours to enjoy all of our amenities and attractions at your leisure. The morning begins with a behind-the-scenes small-mammal playtime and training session, feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary, 30 minute dolphin interaction, behind-the-scenes feedings in the Coral Reef, behind-the-scenes animal food preparation and record review, ending the day with an enhanced dolphin interaction and training encounter. This enhanced dolphin interaction will have an exciting double foot push by two of our dolphins!

You may then enjoy our other park attractions such as the Coral Reef, Resort Pool, Tropical River, bird Aviary and Ray Lagoon.

Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.

For more information on the Trainer for a Day program and to make a reservation for your adventure, please call our Reservation Center toll free from the US at 1-877-4DISCOVERY, toll free from the UK at 00 800 3344 1818 or 407-370-1280 for other international guests.

The photo package prices and individual prices are:
Basic Photo Package - $69.00 / $73.49 including tax

(3) 6 x 8 Prints
(2) Key chains with choice of print

Adventure Photo Package - $139.00 / $148.04 including tax

(5) 6 x 8 Prints
(2) Key chains with choice of print
(1) Digital Photo CD

Ultimate Photo Package - $219.00 / $233.24 including tax

(7) 6 x 8 Prints
(1) 4 x 6 Print & (2) Key chains (Same image)
(1) Digital Photo CD
(1) Interaction DVD
(1) Photo Album
(1) 16 x 24 Poster

Additional Items With package / With Tax or A la carte /With Tax
4 x 6 & Wallets $10 $10.65 $20 $21.13
6 x 8 Print $10 $10.65 $20 $21.13
16 x 24 Poster $25 $26.63 $35 $37.28
24 x 36 Poster $35 $37.28 $45 $47.93
Interaction DVD $50 $53.25 $75 $79.88
Digital Photo CD $75 $79.88 $125 $133.13
Marble Tile $39 $41.55 $59 $62.84
USB Drive N/A N/A $125 $133.13

* All prices are in USD. Package components and prices are subject to change.

trails
08-06-11, 08:50
Wij vonden de prijs eigenlijk wel meevallen. We betaalden $ 199 pp en als je ziet wat je er allemaal voor krijgt:
de dag zelf natuurlijk het zwemmen met de dolfijnen, ontbijt, lunch, drankjes, snacks en daarbuiten onbeperkt entree tot Seaworld en Busch Gardens, waar we minstens 2 keer naar toe zijn geweest.

Tickets voor 2 parken kosten al $ 119 pp. Tel daar ontbijt en lunch bij op dan krijg je het zwemmen bijna voor niets.
Wij hebben beide keren in Discovery Cove het totale fotopakket genomen. Als we dat niet hadden gedaan (om een paar $$ uit te sparen) dan hadden we daar vast en zeker spijt van gekregen.

En... het is zo'n geweldige ervaring en een dagje DC is zo lekker relaxt.

moonlight91
08-06-11, 10:00
wij hebben vorig jaar het complete fotopakket genomen
dit jaar vonden we de foto`s heel erg tegen vallen, en omdat we toch al een uitgebreid pakket aan de muur hebben hangen,op onze en zoonliefs slaapkamers
hebben we dit jaar 1 mooie foto genomen, kosten $20 excl. tax

Jess85
09-06-11, 10:02
@ Tokheim: bedankt voor de info van de prijzen voor fotopakket! :)

Had niet volledig het topic gelezen. Mijn vriend ziet de prijzen nog zitten en zou zelfs een dvd kopen en nog een kleinere foto. Als je het inderdaad bekijkt, valt de prijs nog mee met al het eten en drank inclusief. Zelfs mijn ouders willen dat ik met dolfijnen zwem (ze weten nu al dat ik spijt ga hebben en als ik het niet doe :razz:).

Minneke
09-06-11, 15:20
Discovery Cove moet je zeker doen! Het is echt de moeite!!! Wij vonden het eerst ook wat duur maar het is een unieke kans. Vrienden konden ons overtuigen om het toch te doen. Een dag in DC is onvergetelijk. Je bekijkt het maar als een dag verblijf in een super klasse hotel, all in, met alles erop en eraan.
De foto's zijn niet goedkoop. Je kan eventueel enkel de CD kopen. De foto's kan je dan thuis laten afdrukken of kopieren. Wij hebben zelf ook foto's genomen en die vielen reuze mee. Aan de rechterzijde van de waterplas, heb je een kleine uitkijkpost, een glazen wand waar je het gebeuren van dichtbij kan volgen.
Als we nog eens in de omgeving komen staat DC zeker terug op het programma!

Tokheim
11-06-11, 10:26
Hier vind je mooie mooie fotos van het nieuwe Grand Reef (http://www.themeparkreview.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=59442) van DC tijdens de opening op 10 juni 2011....

Theo

Tans4USA
11-06-11, 12:52
Wat een mooie foto's , je krijgt zo een goed beeld van het park.
Wij vonden Discovery Cove ook geweldig afgelopen februari en moeten gauw maar eens terug met de kinderen om het Grand Reef te bekijken:-o

Jess85
12-06-11, 20:27
En we hebben onze tickets besteld. :-) We gaan dus ook naar Discovery Cove op 6 november! Mijn vriend en ik zijn dan 3 jaar samen! :smile:
Het gaat fantastisch worden en de Grand Reef ziet er heel mooi uit!

baluga
13-06-11, 18:59
Proficiat, in beide opzichten. Je zult er geen spijt van hebben, alleen dat de dag te snel voorbij is;)

Tans4USA
13-06-11, 20:06
Wat een lekker vooruitzicht dat jullie geboekt hebben voor november.
Goede reden om te gaan, 3 jaar samen :-P
Grappig want ik had als verrassing omdat we 30 jaar samen waren, een dolphin swim geboekt, het was super.

Tokheim
15-06-11, 07:58
En we hebben onze tickets besteld. :-) We gaan dus ook naar Discovery Cove op 6 november! Mijn vriend en ik zijn dan 3 jaar samen! :smile:
Het gaat fantastisch worden en de Grand Reef ziet er heel mooi uit!

Dat is gaaf hoor, krijg je zeker geen spijt van. Wij zijn verleden jaar geweest op de dag van ons 20 jarig huwelijk. En volgende maand zijn we zo dichtbij, dat we het NIET kunnen maken om NIET te gaan\\:D/ Uhhh is ook een mooie reden toch??? Dus 13 juli gaan we weer naar DC om het nieuwe Grand Reef met een bezoekje te vereren.

Theo

jarjarbinks
15-06-11, 08:57
En we hebben onze tickets besteld. :-) We gaan dus ook naar Discovery Cove op 6 november! Mijn vriend en ik zijn dan 3 jaar samen! :smile:
Het gaat fantastisch worden en de Grand Reef ziet er heel mooi uit!

Wij zijn al 4 keer geweest en zou graag dit jaar weer willen. Helaas moeten wij in het hoogseizoen en dan betaal je de hoofdprijs. En zoals je weet is dat heel veel.

Dus we zijn zeker wel een tikje jaloers :razz: maar in ieder geval veel plezier en geniet de hele dag (betaal je ook voor).

Soms zie ik mensen nadat ze gezwommen hebben met de dolfijnen snel de lunch naar binnen slaan en dan meteen weg. Jammer van je geld, maar helemaal van het park. Als je overal goed wilt kijken etc. op z'n tijd lekker zwemmen en de lazy river rond gaat, veel drinken (is ook all in) nou dan komen wij een mooie dag door in DC.

Jess85
18-06-11, 09:47
Bedankt voor jullie reacties. :D Ik kijk er echt zo naar uit!! En ik ga daar zeker een hele dag zijn hoor!
We gaan genieten van het begin tot het einde! \\:D/

baluga
18-06-11, 15:43
Wij slaan deze keer ook over, helaas. Idd hoogseizoen, dus dito prijzen...Geniet ervan, jullie zullen een geweldige dag gaan beleven.

christophe
02-07-11, 18:42
Wij gaan als afsluiter van onze vakantie een dagje DC doen, zonder de dolphin swim weliswaar. Gewoon omdat het er zo zalig vertoeven is. Er is wel veel prijsverschil tussen bepaalde tickets van verschillende sites merken we. Goed opzoeken dus op voorhand.

i.westdijk
02-07-11, 21:22
Volgens mij moet er wel iemand van je gezelschap een dolphinswim doen, helaas. Je kan dacht ik niet alleen het park bezoeken.

Corrine
04-07-11, 01:23
Ohh daar zou ik ook graag antwoord op willen. Ons plan was om misschien ook zonder swim te gaan.

Tokheim
04-07-11, 07:02
Klopt, minimaal 1 persoon moet de Dolphin Swim optie doen.

Theo

elcrack
04-07-11, 10:49
Absoluut NIET waar...probeer maar eens te boeken via hun website...geen enkel probleem zonder Dolphin Swim.

marcelis10
04-07-11, 18:15
Ja, inderdaad. Als je via hun site boekt kun je kiezen voor wel of geen dolphinswim. Wij willen ook graag gaan en niet met dolfijnen zwemmen. Is het dan wel de moeite waard?

Groetjes Monique

Dr. Phlox
04-07-11, 18:35
Zeker. Je kan de hele dag zwemmen, luieren, eten en drinken. Je heb dan ook een entree voor een 2e park of zelfs 3 parken. Wij gaan nu ook en ik ga weer niet zwemmen.
Grz
Ton

marcelis10
04-07-11, 19:17
Wij willen inderdaad de extra parken erbij nemen voor 50 dollar. Kunnen we ook zo vaak we willen naar Aquatica. Daar zijn we nog niet geweest. Seaworld is ook al weer 3 jaar geleden dus zo'n combi pas maakt het heel aantrekkelijk.

Groetjes Monique

pkoole
25-07-11, 22:42
@Christophe:
Hoe was het in Discovery Cove. Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?

Teleton
26-07-11, 08:31
Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost? Waarom kijk je zelf niet even op de site van Discovery Cove (http://commerce.4adventure.com/estore/scripts/skins/dco/visitors.aspx?__utma=1.715374641.1309770043.130977 0043.1311661251.2&__utmb=1.1.10.1311661251&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1311661251.2.2.utmcsr=google|utmccn=(orga nic)|utmcmd=organic|utmctr=discovery%20cove%20orla ndo%20tickets&__utmv=-&__utmk=236543489) ? Daar vind je wat een dagje in 'jouw' periode kost en zie je of er nog plaats beschikbaar is. Het aantal bezoekers per dag is namelijk gelimiteerd.

Op 4 augustus kost een dagje Dolphin Swim bijvoorbeeld $ 339 en een 'gewoon' bezoek aan het park $ 169. Lees even goed op de site (http://www.discoverycove.com/Explore/Discover.aspx)wat je daar allemaal voor hebt en kijk ook of je je ticket misschien wil uitbreiden met andere parken.

moonlight91
26-07-11, 11:20
Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur.persoonlijk vind ik discovery cove helemaal niet duur. buitenom wetsuit,snorkel,zonnecreme,badlakens.... zit het ontbijt ,warme lunch, drinken van koffie ,frisdrank tot bier toe,ijsjes,chips allemaal onbeperkt in de prijs in begrepen... je kunt er dus van 8 uur smorgens tot half 6 s`avonds eten ,drinken, zwemmen zonder je portemonee verder nodig te hebben. voor je weg gaat kun je douchen,waar ook het badschuim,shampoo en conditioner en bodylotion bij in zit.
op de koop toe krijg je nog en foto van de hele groep bij vertrek.

enne... je krijgt nog 14 dagen onbeperkte toegang voor een van de andere parken.

afgelopen keer heeft onze zoon op de keys met een zeeleeuw gezwommen. als ik de kassabonnen van de gehele dag in islamorada optel ben ik vele malen duurder uit

Harm
26-07-11, 13:52
Ons bezoek aan Discovery Cove, een geweldige ervaring

http://www.usa4every1.nl/usa/images/stories/usa_2011/images9 11/dag 11 033.jpg

http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php?option=com_content&view=article&id=124:discovery-cove&catid=35:florida&Itemid=56

Harm

christophe
26-07-11, 14:50
@Christophe:
Hoe was het in Discovery Cove. Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?

Wij betalen voor een bezoek (zonder dolphin swim) 143 euro pp, daarin zit wel een bezoek aan aquatica, bush gardens en seaworld inbegrepen.
Het is gewoon een hele dag zorgeloos genieten. Alles is inbegrepen en het is er heerlijk relax, alsof je op een tropisch eiland zit.
In mijn reisverslag lees je er nog meer over.
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1598

belgske
27-07-11, 20:54
@ Pkoole,

Als je enkel naar de prijs kijkt, dan lijkt het idd duur. Zoals hierboven vermeld, krijg je er echter enorm veel voor terug. Bij ons was 't de mooiste dag van de vakantie. Ben je intussen nog niet overtuigd? kijk dan maar eens naar mijn filmpjes over DC
http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=134692&postcount=39

cloggie68
27-07-11, 22:11
Vorig jaar moest tenminste 1 persoon in de groep wel de dolphin swim doen (ik heb me toen opgeofferd, heel vervelend).... is dit nu veranderd? Zoals ik hierboven lees lijkt het alsof je nu ook met de hele groep zonder dolphin swim kan gaan?

Edit: ik zie het nu ook als ik een boeking probeer te making. Vorig jaar kon het nog niet op deze manier, toen moest minimaal 1 persoon de dolphin swim doen. Goed om te weten :)

satpet
28-07-11, 08:53
Zijn er personen op dit forum die die "discovery cove" kunnen vergelijken met "dolphin plus" of "DRC" in de keys?
Wij plannen eventueel onze reis te starten in Key West en op de weg naar Fort Lauderdale een dolfijnzwem mee te pikken.
Later zijn we ook nog een week dicht bij cape canavaral vanwaar we eventueel naar Orlando kunnen.

christophe
28-07-11, 11:37
@cloggie68;
Ik heb toch voor 2 personen kunnen boeken zonder dolphin swim in oktober.

christophe
28-07-11, 11:38
@satpet;
Ik denk dat de zwemsessie kan vergeleken worden. Als je echt alleen voor de dolfijnen gaat kun je op de keys evengoed zwemmen met dolfijnen. DC is echt een volledige dag ontspanning, als DC niet veel duurder is zou ik hiervoor kiezen.

trails
28-07-11, 12:00
Ik heb 1 keer met de dolfijnen gezwommen in Theater of the Sea op Islamorada en 2 keer in Discovery Cove.
Het zwemmen op zich vond ik op Islamorada leuker omdat je aan het eind van de zwemsessie nog even vrij met de dieren rond mocht snorkelen/zwemmen.
Wat het overige betreft vind ik Discovery Cove leuker omdat er zo veel is inbegrepen in de prijs en het is gewoon een superleuke en relaxte dag. Dus gewoon genieten van alles en dat heb je op Islamorada niet erbij.
Als ik de prijzen vergelijk voor een dagje in september:
Islamorada kost dan $ 175 pp en Discovery Cove $ 199 (maar dan inclusief maaltijden, drank, snacks en 14 dagen entree Seaworld of Busch Gardens).
$ 50 extra voor alle parken.
Dan zou ik ook voor een dagje DC gaan.

i.westdijk
29-07-11, 23:11
Mijn zoon heeft dolfijntherapie gehad op Key Largo [dolphin plus] daar zag ik ook het "gewone" dolfijnenzwemmen van anderen. Het is leuk daar, individueel gericht. Dus allen of met familie en de dolfijn/ Ook in discoverycove heb ik zelf met dolfijnen "gezwommen". In zo verre, weinig zwemmen, maar in een groep met 7 anderen. Om de beurt even aaien, voelen ed. Wel 1 maal aan de vin mogen meezwemmen. Maar dus veel wachten op elkaar. Ze maken er wel mooie foto`s van die je tegen een aardig bedrag kan kopen. Als het alleen echt om de dolfijn gaat, zou ik zeggen Key Largo, maar discovery cove zelf is fantastisch, mooie omgeving, alles erop en eraan. Veel afwisseling, een vogelgedeelte, waar je de vogels kan voeren, roggen aaien, snrkelen en veel mooie vissen zien. En inderdaad busch gardens of seaworld erbij, Ik vond het daar geweldig.

Bqtje
16-08-11, 20:15
Iemand een idee hoeveel je een cabana betaald ?#-o

Patrick
16-08-11, 23:38
volgens mij was het vanaf 200 dollar, maar precies weet ik het ook niet meer.

Michael66
17-08-11, 06:14
Google (http://www.discoverycove.com/Plan/PackageDetail.aspx?id=681) is your friend (http://www.discoverycove.com/CP/?page=Quinceanera%20Package)!
Payment is due at the time of booking.

Private Cabana - $175.00
• Table and chairs
• Rolled towels
• Stocked refrigerator
• Personal locker

Premium Package - $229.00
• Personalized buoy delivered by dolphin during the interaction
• Gift bag
• One (1) 6x8 photo of choice print
• One (1) Photo frame or plush toy
• T-shirt
• 25% discount on Ultimate Photo Package purchase
• Private reserved cabana includes: table and chairs, rolled towels, stocked
refrigerator and personal locker
• One (1) underwater camera

Elite Package - $449.00
*Recommended for engagements or for guests who want the ultimate pampering
experience.
• Personalized buoy delivered by dolphin during the interaction
• Gift bag
• One (1) 6x8 photo of choice print
• One (1) Photo frame or plush toy
• T-shirt
• 25% discount on Ultimate Photo Package purchase
• Private reserved cabana includes: table and chairs, rolled towels, stocked
refrigerator and personal locker
• One (1) underwater camera
• Champagne or sparkling non alcoholic champagne
• Souvenir toasting flutes
• Chocolate truffles
• Private small mammal meet and greet in private cabana
• One dozen roses

Quinceañera Package - $600.00
*For up to 6 guests
• Personalized buoy delivered by dolphin during the interaction
• Private reserved cabana includes: table and chairs, rolled towels, stocked
refrigerator and personal locker
• Guest Host
• Visit from Discovery Cove Animal Trainer and Animal Ambassador in private
cabana
• Reserved seating for breakfast and lunch at restaurant
• Ultimate photo package
• DVD of dolphin interaction
• Photo image CD of all photos
• Seven (7) 6x8 photos of choice prints
• One (1) 16x24 poster of choice prints
• One (1) Discovery Cove photo album
• Gift bag
• Beach bag that includes: photo frame, beach towel, t-shirt, necklace and
underwater camera

*Quinceañera package is available for up to 6 people. For additional guests,
party must purchase additional cabana ($150.00), minimum of 1 dolphin
interaction per package reservation.
**Packages plus tax, per group. Prices are subjected to change.

Bqtje
17-08-11, 09:15
Dank u , Mister Michael Google \\:D/

wehave
17-08-11, 11:20
Heeft iemand wel eens zo een Quinceañera Package - $600.00 gedaan?
En was het het geld waard?

Briggy
18-08-11, 23:51
Lees net dat de entree er niet bijzit. 'Discovery Cove admission is required for each guest and is not included in the quinceañera package'

daantje40
02-09-11, 03:19
vandaag naar discovery cove geweest. Behalve dat het weer wat tegen zat ( aan een stuk regen vanaf half 2 ) vond ik het geweldig. Dat grand reef is echt een belevenis. Hoe krijgen ze het voor elkaar om de wateromstandigheden zo te houden dat al die vissen/roggen(giga!!)/koraal het naar hun zin hebben!? Ik heb altijd begrepen dat het houden van een zout-water aquarium niet gemakkelijk is.... Ook de dolphin swim was een belevenis. Verder vond ik alles behoorlijk goed verzorgd. Eten, drinken, handdoeken ( steeds maar weer nieuwe, droge! ), snorkelmateriaal, zonnebrandcreme, douches en omkleedruimtes. Het was TOP!

belgske
02-09-11, 07:55
tja, vooraf twijfelen vele mensen omwille vd prijs. Nadien zijn ze allemaal blij dat ze toch doorgezet hebben. Want het is en blijft een unieke belevenis, een topdag!!!!!

trails
02-09-11, 08:36
Maar als je bekijkt wat allemaal in die prijs is inbegrepen dan valt het reuze mee en zéér de moeite waard.

slivo
04-09-11, 15:10
Hoi,

Wij zijn 31 aug naar discovery cove geweest. Lang getwijfeld of we wel of niet zouden gaan. Ik had geen idee of het zoveel geld waard was.

Mijn advies is DOEN. Wat een geweldige dag. We gingen pas om 16.30 zwemmen met de dolfijnen en zijn niet van die zonaanbidders. Ik had het vermoeden dat het een lange dag zou worden maar niets was minder waar. Wat een topdag en hij was eigenlijk nog tekort.

Het is niet goedkoop maar alles is inbrgrepen en alles is verzorgd. Het sfeertje is super.

Mirjam

Roobol
05-09-11, 11:21
Hallo,

Wij gaan in oktober naar Florida. Willen ook graag zwemmen met de dolfijnen.
Wij gaan met 2 volwassen en 2 kinderen. Nu is ons idee om per 2 te gaan zwemmen zodat we zelf foto's kunnen maken. Heeft iemand anders dit ook gedaan? En is dit uberhaupt mogelijk. Alle tips zijn welkom
gr, Bjørn en Anja

trails
05-09-11, 12:47
Dat zal best mogelijk zijn.
Je laat je gewoon in 2 verschillende groepen inplannen op verschillende tijdstippen.
Wel jammer hoor want de foto's worden nooit zo mooi als die van de CC fotografen. Zij staan in het water en maken echt hele mooie foto's.

Roobol
05-09-11, 13:21
bedankt voor je bericht. Inderdaad jammer. Zijn nog aan het bekijken wat we doen. Heb je toevallig nog een promocode of een voordelige site tip voor ons. Wie weet scheelt het toch en kunnen we toch foto's laten maken.

trails
05-09-11, 14:09
Helaas, ik heb geen promocodes.

trails
05-09-11, 17:06
Wat ook jammer is als je in 2 groepen gaat, je krijgt de gezinsfoto niet met de dolfijn erbij. Ik zou het zelf nooit doen. We hebben het als gezin 2 keer gedaan en je deelt de ervaring echt met elkaar. Uniek dus.
Wij hebben 2 keer het gehele pakket foto's gekocht en geen seconde spijt van gehad.

daantje40
05-09-11, 18:17
Tja, het blijft een persoonlijke afweging. Inderdaad zijn de foto's wel erg duur.( wij hebben het middelste pakket genomen voor ik dacht $148 incl. tax Dat is geloof ik 5 afdrukken, 2 sleutelhangers en een cd met alle foto's. Wij hebben er vanaf gezien om ook nog de dvd te kopen. We kregen er wel nog een leuke fotolijst bij) Als je zelf wilt fotograferen: dat is wel goed mogelijk volgens mij. In tegenstelling tot wat ik eerder dacht te hebben gelezen. Je krijgt echter nooit de mooie positie die de fotograaf heeft waarbij je iedereen en de dolfijn er goed op hebt staan

trails
05-09-11, 18:51
Ik denk toch dat je er later spijt van krijgt als je het niet samen doet en dus de ervaring niet samen deelt. En laten we eerlijk zijn, wat zijn nou de kosten voor die foto's op de totale prijs van zo'n vakantie?!

Er worden vaak kapitalen uitgegeven in dure restaurants en daar is de dag erna niks meer van over...;)
Die foto's blijven!!!

belgske
05-09-11, 21:29
Zelf mooie foto's maken is bijna niet doenbaar. Ze wijzen je een plaats aan waar je foto's kunt nemen. Gehaaid als ze zijn staat er bijna altijd wel iemand van DC tussen jou en de dolfijn (ofwel de trainer, of wel de fotograaf ofwel de filmcrew).
En het klopt, de foto's die hun maken zijn voortreffelijk. De video vond ik kwalitatief minder.
Ik heb het bij ons toen gezien. Bij een Engels gezin nam vader de foto's. Na de sessie met z'n allen rond het fototoestel.
Na het zwemmen met de dolfijnen kun je de foto's zien en bestellen die door DC gemaakt zijn. En wat zag ik, dat Engels gezin kocht alle foto's. Ik hoorde die vader nog f*** in het kwadraat zeggen. Denk dat hij spijt had dat hij ook niet het water was ingegaan.

Voor velen is het 'Once in a lifetime' en dan moet je maar even niet aan de portemonnee denken. Zie dat je er later geen spijt van krijgt.

Roobol
05-09-11, 21:49
Als ik het zo lees denken we dat we toch voor de DC foto's gaan. Het is ook inderdaad een eenmalige belevenis en wanneer je al zo'n bedrag moet betalen moet je er ook een mooie herinnering van hebben. En inderdaad met z'n allen op de foto is het leuker.
Bedankt allemaal voor de tips.
gr, Anja

Iris02
06-09-11, 06:37
Het bedrag van de foto's is peanuts vergeleken met wat je hebt betaald om in DC te verblijven ! Ik heb er geen minuut over getwijfeld. Dat pakket hoorde bij deze dag. De sleutelhanger met een foto van ons met onze dolfijn hangt aan mijn sleutelbos en ik kijk er nog iedere dag met plezier naar.
Gewoon doen dus !

wehave
06-09-11, 12:44
Is het voordeliger om vooraf een pakket(arragement)te nemen waar de foto's bij zitten of gewoon ter plekke de foto pakket te nemen?

cloggie68
06-09-11, 16:10
Als je in 2 groepen gaat kun je wel degelijk als groep op de foto hoor! Gewoon even overleggen. Mijn jongste mocht de eerste keer niet mee zwemmen (was toen 5) maar hij staat wel mee op de foto, manlief had toen in een andere groep gezwommen en hij mocht er ook bij. Als je even overlegt met de trainer/fotograaf kan er heel veel.

trails
06-09-11, 17:07
De sleutelhanger met een foto van ons met onze dolfijn hangt aan mijn sleutelbos en ik kijk er nog iedere dag met plezier naar.

Bij ons aan de autosleutel :razz:

Tokheim
07-09-11, 07:49
Tja, Discovery Cove is inderdaad geweldig. Dit jaar zelfs voor het 2e jaar achter elkaar geweest! We waren er toch!! Beide keren natuurlijk alle foto's en video's gekocht. Als je nog wat dollars over hebt, probeer SeaVenture te boeken!! Een onderwater belevenis die je OOK niet snel zult vergeten, waanzinnig!
Zie eventueel dag 14 (13 juli) van ons blog.

Succes.

Theo

Roobol
19-09-11, 11:15
We hebben geboekt voor Discovery cove bij www.attractionsticketsdirect.de (http://www.attractionsticketsdirect.de)
Scheelde toch nog in prijs zo met z'n viertjes. Voor het prijsverschil kunnen we de foto's al bijna laten maken dus hoeven we daar niet meer over na te denken en aan de reacties te horen zullen we er dan ook geen moment spijt van krijgen.

i.westdijk
29-09-11, 14:31
Onderstaande link kreeg ik in mijn mailbox. Een paar voordelige dagen voor in de komende maanden, voor wie er wat aan heeft:
http://links.mail.worldsofdiscovery.com/servlet/MailView?ms=NDEzMDQ3MQS2&r=MTI5NjUwMTI3MjAS1&j=MjQ4ODg1NTA4S0&mt=1&rt=0

Groetjes

Belle1974
30-09-11, 14:09
Ja dat voordeel zag ik ook gisteren. Maar helaas hebben we al lang geleden geboekt voor 27 oktober. En nu zou t zo'n 100 dollar per persoon goedkoper zijn... baal er wel van. Dus ik heb even een bericht naar Discovery Cove gestuurd en mijn ongenoegen geuit!!!! Misschien dat t wat opleverd. Vragen kan altijd!

cloggie68
30-09-11, 14:26
Ja dat voordeel zag ik ook gisteren. Maar helaas hebben we al lang geleden geboekt voor 27 oktober. En nu zou t zo'n 100 dollar per persoon goedkoper zijn... baal er wel van. Dus ik heb even een bericht naar Discovery Cove gestuurd en mijn ongenoegen geuit!!!! Misschien dat t wat opleverd. Vragen kan altijd!

Grote kans dat je het verschil terugkrijgt. Twee jaar geleden had ik dit ook in de meivakantie. Ik kreeg gelijk het verschil teruggestort, hele goed service.

robisjo
01-10-11, 14:07
Ook wij hadden deze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan hebben wij het geprobeerd te boeken, echter we krijgen een error omdat het alleen voor inwoners van Amerika is.

We hebben nu een mail gestuurd naar Discovery Cove of wij het nu alsnog voor dit aantrekkelijke tarief te krijgen.

We houden jullie op de hoogte.

Groet,

Sjon, Bianca en Romy

Belle1974
03-10-11, 09:08
Even snel een reactie: Discovery Cove heeft van zich laten horen maar helaas krijg ik geen geld terug. Had ik nou maar gewacht met boeken......

Jammer!

Veel plezier voor iedereen die wel van dit mooie aanbod gebruik kan maken.

florida fans
03-10-11, 18:48
Discovey Cove:

Hoe koud is het water om met de dolfijnen te zwemmen? Is zo'n wet suit voldoende om je tegen deze kou te beschermen?

Alvast bedanlt! Florida fans.

maurice.m
03-10-11, 21:48
Een wetsuit of zo,n vest is meer dan voldoende. Het is echt niet koud in het water. als het lekker warm is ben je zelfs blij dat je even af kunt koelen ;)

Maurice

Iris02
04-10-11, 06:43
Grappig, want wij vonden het water juist hartstikke koud :D Je moet echt wel even "door" voordat het lekker is.

robisjo
04-10-11, 07:53
Ook wij hadden deze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan hebben wij het geprobeerd te boeken, echter we krijgen een error omdat het alleen voor inwoners van Amerika is.

We hebben nu een mail gestuurd naar Discovery Cove of wij het nu alsnog voor dit aantrekkelijke tarief te krijgen.

We houden jullie op de hoogte.

Groet,

Sjon, Bianca en Romy

Reactie van DC:
Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate hearing from our guests, especially when they suggest ways in which we may improve the services we offer.

At SeaWorld Parks & Entertainment, we strive to provide our guests with quality entertainment, enriching education, and outstanding world-class service. We take great pride in how our guests are treated, and how they perceive our promotional offers. Your comments were forwarded to our Management Team so they can share your concerns with our Marketing Department. Your feedback is valuable to us, offering us the opportunity to improve our services, and correct potential concerns.

At this time, I am unable to offer the promotional rate that you are referring as this promotion was only valid for United States residents. I apologize for any inconvenience this may cause.

From time to time or Marketing Department offers different promotions and as mentioned in my above paragraph, we will share your feedback with them so they can enhance any further promotions they offer. I would recommend checking periodically online at www.discoverycove.com or you may find us at www.facebook.com or www.twitter.com to keep up to date with any information on our newest offers and attractions!

Again, I do apologize for any inconvenience this may have caused. If we can be of further assistance please do not hesitate to let us know.

Helaas wij mogen geen gebruik maken van de aanbieding...:-(

trails
04-10-11, 08:03
@florida fans;
Dit zijn de temperaturen:
Water Temperature
The temperature of our pools remains constant throughout the year. The fresh water Serenity Bay and Wind-away River are maintained around 86 F (30 C). The salt water dolphin pools, and Tropical Reef are 77 F (25 C).Wij zijn er 2 keer geweest (in februari) en hadden beide keren gekozen voor een vest. Die kun je makkelijker uit doen als je ligt te zonnen of als je gaat eten. De meeste mensen die een wetsuit kiezen lopen er ook de hele dag in en dat wilden wij niet.

Belle1974
04-10-11, 13:58
Toch nog een reactie van Discovery Cove; Ik krijg een poster van 16 x24 gratis als ik fotos koop na afloop van de Dolphin Swim.
Ach leuke offer maar het weegt niet op tegen het prijsverschil van ong 150 dollar in totaal.
We gaan het zien eind deze maand. Heb er nu al zin in! Zijn de temperaturen wel lekker in Oktober?

trails
04-10-11, 15:23
Rond de 30 graden. Warm genoeg?

Belle1974
05-10-11, 08:56
Ja warm genoeg om lekker tussen de vissen te zwemmen, de lazy river te doen en natuurlijk de dolfijnen te ontmoeten. Ik heb er zin in. een redelijk relax dagje in ons overvolle programma!

mblokland
17-10-11, 20:53
Als je boekt via http://www.attraction-tickets-direct.co.uk krijg je nu een travel wallet en onderwater camera kado.

wehave
18-10-11, 09:50
Je kan bij hun met swim of zonder swim boeken. Je boekt het als " Discovery Cove Choice of Adventure (Swim)"

En staat doe swim dan voor met dolphin swim?

florida2014
11-12-11, 23:31
Nieuw voor 2012...

Freshwater Oasis, opening at Discovery Cove in spring 2012 is, an all-new attraction featuring swimming and wading adventures with face-to-face encounters with playful otters and curious marmosets.
Discovery Cove, right across the street from SeaWorld Orlando, isa limited-admission, all-inclusive tropical day resort where you swim with dolphins, hand-feed tropical birds in a free-flight aviary, snorkel among thousands of colorful fish and rays and relax on pristine beaches. When you participate with nature at Discovery Cove, you unlock discoveries that can be life-changing.
Freshwater Oasis is an all-new opportunity to wade up-close with wildlife in a relaxing tropical setting. It’s an exhilarating tropical exhale. Designed with a rainforest canopy above and sparkling-clear springs below, Freshwater Oasis is a natural fit within Discovery Cove’s tropical vibe.
Wade past rocks and trees to encounter the thriving, lush habitat of the Asian small-clawed otter. Experience the lively energy of the otter in an up-close-and-personal way, without ever having to leave the refreshing water.

Swim through waist-deep water to the center of Freshwater Oasis, or view from a scenic pathway, an island abundant with life. There will be no glass separating you from the marmoset monkeys that call the idyllic island home. Experience a whole new world, right in front of your eyes.
No matter where guests turn, they’ll find endless discoveries. Freshwater Oasis is included with admission to Discovery Cove, an all-inclusive tropical getaway and the only place to experience the most exciting animal encounters the world has to offer.

http://www.discoverycove.com/AssetManagement/Assets/WIP/DCO/FreshwaterOasis.png

Cara
17-01-12, 15:06
ik zit enorm te twijfelen om DC te boeken.Vind het een verschrikkelijke hoop geld,ben zo bang dat het tegenvalt.Wie o wie kan mij/ons vertellen dat het echt de moeite waard is?

Teleton
17-01-12, 15:11
dat het echt de moeite waard is?
Niemand, ben ik bang. Want wat is de moeite waard, wat is leuk, wat is lekker, wat is fijn.........

Duizenden mensen gaan naar DC, maar ja dat zegt nog niet dat het voor jou de moeite waard is......Keuzes, keuzes.......[-(. D'r is overigens een topic over, hoor.

Mod Njit: en verplaatst

Ebelix
17-01-12, 15:48
Afgelopen november zijn wij, man, vrouw, zoon van 18 maanden, naar Discovery Cove geweest. We hebben niet met dolfijnen gezwommen omdat onze zoon te jong is maar wij hebben wel een fantastische dag gehad. Geheel verzorgd met eten en drinken en lekker zwemmen in het grote bad. Later op de dag zijn we gaan zwemmen met de roggen, vissen en hebben we nog haaien gekeken. Alles was gewoon leuk en goed verzorgd. Het enige wat we niet hebben gedaan is duiken. Daartoe is ook nog een mogelijkheid.

Wat wij hebben gedaan is een cabana huren. Dit meer om onze zoon rustig tussen de middag te laten slapen. Helaas is dat niet gelukt maar het was een heerlijk plekje om je even terug te trekken. Bij de cabana hoort ook een persoonlijke PA die zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Wij vonden het geld meer dan waard en ook het zwemmen met de dolfijnen gaf alleen maar tevreden gezichten. Daarnaast krijg je ook nog een kaart voor Seaworld of Bush Gardens. Deze kosten normaal ook al bijna usd 80,00 per stuk.

trails
17-01-12, 16:11
Ook wij (5 personen) vonden het zeer de moeite waard. We zijn er nu 2 keer geweest en vonden het geweldig en hebben de dagen daar volledig benut.
Beide keren waren we rond 8 uur daar om in te checken en om te kunnen regelen dat we rond 10 uur konden zwemmen met de dolfijn. Na het inchecken op ons gemak gaan ontbijten, dan de verplichte info en toen zwemmen met dolfijn. Dan hoef je de rest van de dag in ieder geval niet meer op de tijd te letten.
Heerlijk drijven in de lazy river, zwemmen in de pool en snorkelen in het rif. Verder genieten van het vogelverblijf, het roggenbad, lekker in de zon liggen en DC in het algemeen. De service in DC is super!
Ontbijt, lunch, drankjes en alle snacks zijn inbegrepen.
En zo bij ons ook 2 weken ongelimiteerd entree voor Seaworld en Busch Gardens.
Het is niet goedkoop maar als je na gaat wat allemaal is inbegrepen dan valt het wel mee.

Cara
17-01-12, 16:16
Ok. ben overtuigd.....ga boeken voor onze vijfde trouwdag 30 juli ;-)

moonlight91
17-01-12, 16:46
ook ik zeg met volle overtuiging DOEN!!!!!!

trails
17-01-12, 16:47
Geniet ervan, ik durf bijna heel stellig te zeggen "je zult geen spijt krijgen". :grin:

Flufjuh
18-01-12, 11:37
Ik vind het ook heel veel geld, maar als je omrekent is het op zich niet duur. Maar goed, je moet toch dat flinke bedrag maar ff ophoesten. :) Ik denk dat wij de volgende keer ook DC erbij boeken, lijkt me een geweldige ervaring om te zwemmen met dolfijnen.

johan&wilma
24-01-12, 22:05
Wij hebben via onze reisbureau kaarten geboekt 155,00 euro perstuk.
Dat is all inkl. en entree Seaworld , Wij gaan zaterdag de 3 febr. na seaworld
en zondag 4 febr. naar DC.
We kijken er na uit.

dejo
25-01-12, 12:27
Ik kan op de site van DC nergens de prijzen van de foto paketten zien. Kijk ik misschien verkeerd? Of zijn die alleen bekend als je de foto's gaat ophalen?

Alvast bedankt.

moonlight91
25-01-12, 13:47
na het zwemmen krijg je de foto`s te zien
er ligt een lijst met alle pakketen en prijzen
het eerste jaar hadden we het volledige pakket
afgelopen jaar hebben we 1 foto genomen

Island photo package kost $73,49 incl. tax en bestaat uit:
3 stuks 15x 20 cm fotoafdrukken en
2 stuks keychain met print

Adventure photopackage kost $148,04 incl. tax en bestaat uit:
5 stuks 15x20 cm fotoafdrukken,
2 stuks keychains met print en
1 stuk photo CD met alle foto's die in het park die dag van je worden gemaakt

Ultimate package kost $233,24 incl. tax en bestaat uit:
7 stuks 15x20 cm fotoafdrukken
1 stuks 10x15 cm foto afdrukken en 2 stuks keychains(zelfde print)
1 stuks digitale foto cd
1 stuks dvd van de dophin swim
1 stuks photo album
1 stuks 40x 60 cm poster

* 10x15cm + pasfoto formaat afdrukken $21,13 incl. tax
* 15x20 cm afdrukken $21,13 incl. tax
* 40x60 cm posterafdruk $37,28 incl. tax
* 61x91 cm posterafdruk $47,93 incl. tax
* DVD dolfijnen swim $79,88 incl. tax
* Digitale cd met foto's $133,13 incl. tax

houtsie
09-02-12, 17:55
Kan iemand mij vertellen wat ze bij DC onder het zwemmen met dolfijnen verstaan is het alleen een beetje aaien of wordt er ook echt gezwommen met de dolfijnen oa vinnen vasthouden, spelen, kusje etc.

moonlight91
09-02-12, 19:29
je krijgt in het water informatie/uitleg over de dolfijn,er word geaait, je mag hem/haar een kunstje laten doen,kusje geven,en aan de vin je laten voorttrekken/zwemmen ...

houtsie
09-02-12, 19:44
We zitten erg te twijfelen wat we gaan doen het is echt een wens van mijn dochter is om te zwemmen met dolfijnen. Ikzelf heb het op Curacao gedaan maar toen was zij nog te klein en mocht ze alleen aaien. Was toen echt een geweldige ervaring je was toen echt aan het zwemmen met ze en deden kunstjes in diep water dus dat wil nu ook graag mij dochter doen. We zitten erg te twijfelen aan DC of dat we het ergens op de Keys gaan doen volgens mij is het daar wel uitgebreider qua zwemmen met dolfijnen, ze springen over je heen, hoepel, knuffel, kusje en ook aan de vinnen vast houden. Het is natuurlijk erg leuk dat je de hele dag op het park kan blijven en alles kan meemaken maar als het puur om het dofijnen zwemmen gaat wat zouden jullie dan adviseren?

moonlight91
09-02-12, 20:20
volgens mij betaal je op de keys al gauw $175 om een half uurtje te zwemmen plus de entree van het park (in het geval van theater of the sea)

bij discoverycove in het laagseizoen 229$ en ik dacht 259$ in het hoog daar heb je een geheel verzorgde dag voor met ontbijt en lunch,gehele dag onbeperkt limonade/bier/koffie/thee/chips/ijs en ga zomaar door tot op de badhanddoeken en gratis entree voor seaworld of buschgarden

wij kiezen elke keer weer voor discovery cove, we zijn dan een gehele dag onder de pannen, een heerlijk dagje rust
en ik denk in verhouding gezien goedkoop..

trails
09-02-12, 23:46
Ik heb in DC 2 keer met de dolfijn gezwommen en 1 keer bij Theater of the Sea. Als het puur gaat om het zwemmen dan zou ik kiezen voor Theater of the Sea want dat was qua zwemmen toch wel iets uitgebreider en je kreeg wat tijd om zelf nog met de dolfijn rond te zwemmen (dat was niet in DC).

mblokland
12-02-12, 19:29
Hoi,

Dit lijkt een perfecte aanbieding voor als je naar DC wilt met meer personen.

http://www.disboards.com/showthread.php?t=2875061&page=2

Als ik het goed begrijp kun je na het kopen van 1 annual pass met 6 personen voor 69$ p.p. naar DC.

cindy74
22-02-12, 14:13
je betaald dan voor een dag zonder zwemmen met dolfijnen 69 dollar en met dolfijnen 169 dollar mits 1 persoon de annualpas in zijn bezit heeft

Maresjes
04-04-12, 18:40
wij willen in juli graag met onze kids (13 en 8 jaar) naar DC om met dolfijnen te zwemmen. Op de site van DC staat dat je voor 50 dollar meer 14 dagen onbeperkt entree hebt tot Seaworld, Aquatica en Bush Gardens. Nou hebben wij Bush Gardens niet in onze planning staan, maar we willen wel naar Seaworld (2 dagen) en Aquatica (1 dag). Is het voordelig om deze entreetickets tegelijkertijd met de tickets van DC te kopen:?:

moonlight91
04-04-12, 19:22
wij hebben voor komende vakantie ook de toegang voor de 3 parken erbij genomen, ook wij gaan niet naar bush gardens dit jaar
volgens mij is het de goedkoopste manier
voor andere combie tickets seaworld/aquatica ben je duurder dan 50$
en losse tickets al helemaal

Gerard056
22-04-12, 12:28
hallo,

Wij gaan met z,n zessen in september as naar Discovery-Cove.
Nu lees ik dat het park geopend is vanaf 0900 uur en je kan inchecken vanaf 0800 uur.
Nu zijn wij al van plan om vroeg te komen en in te checken om evt onweer voor te zijn waardoor evt het zwemmen met dolfijnen ed. gecanceld kan worden ( weg centen ! ).
Maar vanaf hoe laat kan je daar dan ontbijten na 8 uur of moet je wachten tot 9 uur ?
iemand ervaring daarmee ?

mvg. Gerard.

trails
22-04-12, 12:56
Wij hebben het zwemmen met de dolfijnen 2 keer gedaan. Beide keren waren we rond 8 uur daar om in te checken.
De eerste keer gingen we gelijk om 9 uur zwemmen met de dolfijnen. Dat betekent dat je wel eerst een kwartier van tevoren een uitleg krijgt. Daardoor konden we pas gaan ontbijten na het zwemmen met de dolfijnen.
De 2e keer hadden we gekozen voor het zwemmen om 10 uur en konden nog op ons gemak ontbijten voor we de uitleg kregen.
Ik zou een volgende keer weer voor deze optie kiezen. Eerst ontbijten, dan zwemmen om 10 uur en dan heb je de rest van de dag om zelf in te vullen en te genieten van alles wat DC te bieden heeft, zonder dat je op de tijd moet letten.
Ik dacht dat je vanaf half 9 het park zelf in kon. Wel onder begeleiding omdat van alles wordt uitgelegd en omdat ze je daarna naar je cabana brengen.
Wij vonden beide keren zéér de moeite waard!!!

Een en ander is na te lezen op www.schoutenjanssen.nl
Bij Florida 2008 op 19 februari en bij Florida 2010 op 8 februari.

cloggie68
22-04-12, 15:52
Zodra je naar binnen mag, ik dacht rond half 9 mag je ontbijten. Beide keren dat wij er waren konden we gelijk aanschuiven bij het ontbijt. Ergens tussen 10 en 11 mochten we met de dolfijnen zwemmen en daarna hadden we dan ook de hele dag om in het park te genieten. Echt een heerlijke dag. Gelukkig hebben we geen last van onweer gehad, aan het eind van de dag ging het wel regenen maar dat was toen we toch al van plan waren naar huis te gaan.
De link naar ons verslag van 2010:
http://www.usinorlando2010.blogspot.com/2010/05/dag-6-discovery-cove_07.html

DJesse
29-04-12, 23:06
Hallo, Ik las laatst wat over Discovery cove maar snap het niet helemaal. Is het nou een soort park waar je kan zwemmen met dolfijnen, snorkelen met roggen enz of meer een soort organisatie met een 'all inclusive day pack' die je naar Seaworld en de Bush gardens stuurt om die dingen te doen? klinkt dom maar ze hebben het op hun site alleen maar over Seaworld Orlando, Bush gardens Tampa en Aquatica.

en nog een vraag:

Je hebt zo'n Day resort package en dan kan je voor 50$ 'unlimited admission' hebben voor Seaworld, Bush gardens of quatica. maar als je aan het selecteren wat je wilt enzo kan je niet iets neit selecteren. maar ik wil niet die 50$ extra betalen voor bush gardens ofzo. moet je dus die 50$ sowieso betalen en niet die pack zonder unlimited admission tot een pretpark nemen?

Jesse

oja: Mensen met ervaring met discovery Cove, ik hoor graag jullie verhaal/ervaring!

Teleton
30-04-12, 10:11
klinkt dom maar ze hebben het op hun site alleen maar over Seaworld Orlando, Bush gardens Tampa en Aquatica.
Hmmm..heb je wel op de goede site (http://www.discoverycove.com/Explore/Discover.aspx)gekeken? Er zijn foto's en filmpjes en er is een park map (http://www.discoverycove.com/Explore/Discover.aspx). Om eerlijk te zijn, zie ik niets over de parken die je noemt. Tenzij je op Our Sisterparks (http://www.discoverycove.com/Plan/OtherParks.aspx)klikt....

Een bezoek aan DC kan voordelig uitpakken, je kunt kiezen voor aanvullende toegang voor Busch Gardens, SeaWorld en Aquatica. Dat is een kwestie van de mogelijkheden bekijken en keuzes maken. Altijd maar weer keuzes maken.......

trails
30-04-12, 13:23
oja: Mensen met ervaring met discovery Cove, ik hoor graag jullie verhaal/ervaring!

Lees eens wat reisverslagen.

Onze ervaringen van DC vind je hier:
http://www.schoutenjanssen.nl/
Bij Florida 2008 op 19 februari en bij Florida 2010 op 8 februari.

Gerard056
01-05-12, 08:54
Hallo Jesse,

Discovery Cove is een apart Park van Seaworld,
het park kent twee soorten kaartjes 1 met zwemmen met dolfijnen en 1 zonder zwemmen met dolfijnen.
Een dag all-inclusief bestaat uit oa zwemmen in een basin met tropical fish, en een nieuw gedeelte waar binnenkort de opening van is zgn Fresh oasis met aapjes en otters ed. ook is er een soort van voiiere waar je vogels kan voeren , je kan ook zwemmen en ronddobberen in een soort van stromende rivier.
Het eten, drinken, parkeren, gebruik van duikbrillen, handdoeken, etc is bij de prijs in begrepen en je mag je snorkel als aandenken mee naar huis nemen.
Ook krijg je een foto die gemaakt wordt bij binnenkomst kado als herrinering.
Ook zit in de prijs begrepen 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld zelf ( dit park ligt overigens aan de andere kant van de weg ) Je kan bij het boeken als extra,s evt tegen meerprijs een keuze maken voor ook toegang tot bv Bush Gardens te Tampa en het zwempark Antaquia van Seaworld.
In de laatste parken zit uiteraard het parkeren en eten en drinken ed. niet inbegrepen.

je kan via de website van Discovery cove de benodigde kaartjes bestellen ( je moet overigens reserveren voor discovery cove want je kan niet zonder reservering daar aankomen ivm een maximum aantal personen per dag ) je kan via de reserverings website aangeven wat je als extra,s wilt hebben.

Ik hoop dat ik je thans wat op weg heb geholpen.

mvg. Gerard.

Teleton
01-05-12, 09:16
Ook zit in de prijs begrepen 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld zelf ( dit park ligt overigens aan de andere kant van de weg ) Je kan bij het boeken als extra,s evt tegen meerprijs een keuze maken voor ook toegang tot bv Bush Gardens te Tampa en het zwempark Antaquia van Seaworld.
Kleine correctie:
Your Dolphin Swim Day Resort package includes access to all of our signature experiences, plus unlimited admission to your choice of SeaWorld Orlando (http://www.seaworld.com/), Aquatica (http://www.aquaticabyseaworld.com/) or Busch Gardens Tampa (http://www.buschgardens.com/bgt) during your vacation. For only $50 more you can add Seaworld Orlando (http://www.seaworldorlando.com/orlando/default.aspx), Aquatica (http://www.aquaticabyseaworld.com/), and Busch Gardens Tampa (http://www.buschgardens.com/bgt) (a $100 savings off the regular price). Je kunt zelf kiezen (http://www.discoverycove.com/Plan/Packages.aspx)of je, als extra bij je DC-ticket, voor SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica kiest.

Betaal je 50 dollar extra, dan mag je naar alle drie de parken in de volgorde die jij kiest! Je hoeft dus niet eerst naar DC. Hou er wel rekening mee dat je bij deze parken parkeerkosten moet betalen.

Dr. Phlox
01-05-12, 09:35
En dit alles kan je weer extra uitbreiden met bijvoorbeeld een trainer for a day pakket.
Hiermee ben je nog meer met de dolfijnen bezig dan het gewone zwemmen met dolfijnen.
Maar ook dit heeft weer een prijskaartje.
Zie voor een dag trainer for a day ons reisverslag van 2011 dag 5
Grz
Ton

Ps.
Als je gaat, ga dan heel vroeg zo rond 07:15 uur. Je kan dan als eerste de tijd uitkiezen om met de dolfijnen te zwemmen ( als je dit heb gekocht).

Gerard056
01-05-12, 11:21
Je hebt gelijk Teleton, ik had er in moeten zetten en/of afhankelijk wat je wilt voor welke prijs.
Ik ben al eerder in DC geweest en wij gaan nu in September weer de reserveringen zijn al gemaakt.

Gerard

DJesse
01-05-12, 14:13
Oke bedankt allemaal! dus voor een all inclusive day (zonder dolfijnen zwemmen) ben ik 169$ kwijt, maar dan heb je voor 14 dagen sowieso ongelimiteerde toegang tot seaworld, ontbijt/lunch en een prachtige dag met zwemmen met allerlei dieren.

Dan kom je nieteens zo heel duur uit want een los kaartje voor seaworld kost al 75$!

nog een vraag: in dat grand reef ofzo, waar ze in hun video mooie beelden van hebben dat ze redelijk diep onderwater zitten (rond de 2 a 3 meter) met allemaal roggen en tropische vissen, mag je daar gewoon tussen snorkelen (tussen dat koraal en de vissen)?



bedankt allemaal, ik snap nu wat het is én wat je kan doen, erg fijn. als jullie nog verslagen over jullie ervaring bij DC hebben zie ik die graag.

Jesse

Harm
01-05-12, 16:56
Alle mogelijkheden van D C op een rij
1 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica $ 149 p.p.
2 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica $ 209 p.p.
3 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica. incl. zwemmen met dolfijnen. $ 259 p.p.
4 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. zwemmen met dolfijnen. € 309
5 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. $ 208 p.p.
6 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. $ 258 p.p.
7 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. zwemmen met dolfijnen. $ 318 p.p.
8 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. incl. zwemmen met dolfijnen. $ 368 p.p.
9 Verder kan gekozen worden voor een private Cabana. Deze kan 3 weken voor het verblijf in DC besproken worden. En is voor verblijf van 6 personen voor $ 175

Teleton
01-05-12, 17:12
Oke bedankt allemaal! dus voor een all inclusive day (zonder dolfijnen zwemmen) ben ik 169$ kwijt, De ticketprijs is afhankelijk van de datum, je kunt dus niet zo maar zeggen wat een ticket kost. ANWB leden krijgen in sommige perioden korting. Tussen 1 mei en 15 juni is er al een Non Dolfin Swim ticket voor $121 en een dolphin-swim ticket kost $189. Kijk even op de AAA site (http://autoclubsouth.aaa.com/asp/acs_pages/tis_attraction_rates.asp?id=45060) voor alle informatie en Show your Card.

http://img341.imageshack.us/img341/5002/aaaaaakortindiscoveryco.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/341/aaaaaakortindiscoveryco.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

DJesse
01-05-12, 22:50
@Harm;
Waar heeft u dit allemaal gevonden? ik bedoel, zo uitgebreid staat het niet op de site.....
Jesse

Harm
02-05-12, 14:46
Alles staat wel op de site maar is een beetje gecompliceerd. Omdat wij er over3 weken heen gaan heb ik zelf de mogelijkheden op een rij gezet. Sommige dingen zijn niet erg duidelijk zoals b.v. het huren van een Cabana. Wij gaan voor het hele pakket dus 1 dag verblijf incl zwemmen met dolfijnen, sea venture en we beschikken over een cabana met eigen locker koelkast en tafel en stoelen. Kost ons een rib uit het lijf maar dan heb je ook wat.
We zijn er verleden jaar ook geweest en dat is ons goed bevallen
http://www.usa4every1.nl/usa/index.php/reisverslag-2011/reisverslag-2011-deel-2/2011-dag-11
http://www.usa4every1.nl/usa/index.php/amerika-2011-pictures-2/2011-dag-11
Harm

Daffelina
11-05-12, 16:07
Onthou wel 1 ding: 1 persoon van het gezelschap moet gaan zwemmen met dolfijnen. Je kunt dus niet voor iedereen de basistickets zonder dolfijnenzwemmen kiezen, want dan kun je nergens in het bestelmenu een dagkeuze maken. Onze dochter wil én met dolfijnen zwemmen én het seaventure gebeuren doen, dus wij hebben de andere ultimate-basistickets voor ons zelf geboekt.

Ebelix
11-05-12, 22:03
Er hoeft helemaal niet iemand uit je reservering te gaan zwemmen met dolfijnen. Je kan altijd kaarten bestellen zonder zwemmen. Hebben wij afgekopen november gedaan voor 2 volwassenen en een baby.

cloggie68
11-05-12, 22:15
Het was wel zo tot 2010! Maar ze hebben de regels inmiddels aangepast.

B@rb
16-05-12, 19:49
Vorige week een heerlijke dag gehad met 4 personen in Discovery Cove.
Ik heb de kaarten 1 dag van te voren (laagseizoen, het is een gokje in het hoogseizoen) gehaald bij de plaatselijke AAA in Kissimee.
Voor bij elkaar 813 dollar hebben we allemaal met de dolfijnen gezwommen en een super leuke dag gehad.Echt een geweldige dag!
Ook konden we 2 weken onbepertk naar Bush Gardens.
Het scheelde bij elkaar bijna 300 dollar in vergelijking met de prijzen op de site
Die AAA is echt een aanrader hoor, ook de korting de je bij winkels zoals GAP krijgt
:-)
Tip: koop een onderwatercamera (weggooi) voor mooie foto's in het rif met alle roggen

Harm
17-05-12, 03:16
$300 uitsparen lijkt mij wat overdreven als je op de originele site er $209 pp voor betaald

cindy74
17-05-12, 08:38
Maar misschien telt ze alles apart , als je de tickets van dc en bush gardens apart koopt .

Harm
18-05-12, 00:40
Met elk Discovery Cove ticket kun je 1 dag naar DC en heb je onbeperkt toegang tot 1 van de andere 3 parken. Je hoeft dus geen appart ticket voor een van de andere parken te kopen. Wij zijn op dit moment in Clear water beach en gaan morgen naar Buch Gardens en pas a.s. maandag naar DC.

DJesse
18-05-12, 14:59
Met elk Discovery Cove ticket kun je 1 dag naar DC en heb je onbeperkt toegang tot 1 van de andere 3 parken. Je hoeft dus geen appart ticket voor een van de andere parken te kopen. Wij zijn op dit moment in Clear water beach en gaan morgen naar Buch Gardens en pas a.s. maandag naar DC.

dus als je de basis ticket hebt dus zonder met dolfijnen zwemmen heb je ook al unlimited toegang voor 14 dagen voor 1 van de 3 parken? ik dacht dat dat 50$ extra was en je bij een basisticket alleen 1 dag gratis seaworld erbij kreeg....

cloggie68
18-05-12, 16:12
Nee je krijgt er14 dagen bij voor óf Seaworld óf Busch Gardens. Betaal je nog 50$ extra, dan geldt het voor alle 3 de parken, inclusief Aquatica.

cloggie68
22-05-12, 21:01
Sinds vandaag krijg je bij Discovery Cove 2 parken erbij Seaworld + Aquatica! Voor $20 meer krijg je ook 14 dagen Busch Gardens erbij. Het staat ook al overzichtelijk op de DC website als je een reservering maakt heb je alleen nog de keuze om er voor $20 Busch Gardens bij te kiezen. Zie de link hier (http://articles.orlandosentinel.com/2012-05-22/entertainment/os-discovery-cove-seaworld-aquatica-ticket-with-discovery-cove-20120522_1_aquatica-water-grand-reef-discovery-cove)

patnika
23-05-12, 01:47
Kunnen ze makkelijk doen, ze hebben de prijzen gewoon met 25 euro ongeveer verhoogd...eerst 212 nu 237...

cloggie68
23-05-12, 09:20
Zag het ook al, de non swim is in augustus nu 149 USD. Was tot voor kort 99 USD.

moonlight91
23-05-12, 10:59
ik ben hier wel blij mee eigenlijk
de eerste keer hebben we seaworld erbij gedaan de 2de keer BG
nu hebben we afgelopen mei een ulimate genomen voor $50 meer
speciaal voor seaworld EN aquatica te bezoeken, buschgardens heb ik niet zoveel mee namelijk,dat was leuk voor een keer
ik verkies toch echt het disneys animalkingdom boven BG

dus ik happy voor volgend jaar

cloggie68
23-05-12, 12:05
Een andere optie is om 1 jaarkaart voor Seaworld aan te schaffen, daarmee mag je max 6 personen meenemen naar DC voor 69 USD (non swim) of 169 USD ( dolphin swim). Daar zit dan geen toegang tot de overige parken bij.

Cindy1969
23-05-12, 14:12
Vind het wel aantrekkelijk eigenlijk.
Ben dit jaar voor het eerst in Orlando geweest, en wilde vorig jaar een ander stuk Florida doen, maar ben bang dat de financien daarvoor niet toereikend zijn. (wat tegenslagen gehad, waaronder een kat waar een paar weken geleden diabetes bij is geconstateerd)

Nu had ik het idee om een goede aanbieding van Arke af te wachten, en volgend jaar toch weer naar Orlando te gaan.
Heb dit jaar Discovery Cove helemaal gemist bij het inlezen (ja, onmogelijk, ik weet het...) en dit lijkt me helemaal te gek!

Dus dan zou DC icm Seaworld en Aquatica voor mij perfect zijn om 9 dagen in Orlando te verblijven. Wil er dan verder niet veel anders bij plannen, en kan dan toch weer van Florida proeven :wink:

Gerard056
26-05-12, 21:33
wij hebben dus wel mazzel,

ik had nl voor 6 personen al gereserveerd voor september en de betaling al voldaan met de visa credit card in december jl.
Deze week mocht ik dan ook een mail ontvangen van Discovery Cove dat de tickets gratis geupdate worden naar naast Seaworld krijgen we nu ook 14 dagen toegang tot Aquatica !
Naast de 10 dagen Disney parken met hopper en swim-parken optie hebben we dus de waterparken voor het uitzoeken.

Gerard.

DJesse
26-05-12, 23:13
Sinds vandaag krijg je bij Discovery Cove 2 parken erbij Seaworld + Aquatica! Voor $20 meer krijg je ook 14 dagen Busch Gardens erbij. Het staat ook al overzichtelijk op de DC website als je een reservering maakt heb je alleen nog de keuze om er voor $20 Busch Gardens bij te kiezen. Zie de link hier (http://articles.orlandosentinel.com/2012-05-22/entertainment/os-discovery-cove-seaworld-aquatica-ticket-with-discovery-cove-20120522_1_aquatica-water-grand-reef-discovery-cove)

geld dat ook als je zonder dolfijnen zwemt?

Teleton
27-05-12, 09:30
geldt dat ook als je zonder dolfijnen zwemt?
Yip! Cloggie68 heeft er nog wel een link bijgezet......;).

http://img846.imageshack.us/img846/9707/discoverycove.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/846/discoverycove.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Harm
08-06-12, 11:38
Een bezoek aan Discovery Cove kun je op de site van DC boeken. http://www.discoverycove.com/ Alles via het internet. Als je een verjaardag of een speciale gelegenheid viert of een cabana wilt huren zul je tel. contact met ze moeten opnemen.

satpet
08-06-12, 15:19
Sinds vandaag krijg je bij Discovery Cove 2 parken erbij Seaworld + Aquatica! Voor $20 meer krijg je ook 14 dagen Busch Gardens erbij. Het staat ook al overzichtelijk op de DC website als je een reservering maakt heb je alleen nog de keuze om er voor $20 Busch Gardens bij te kiezen. Zie de link hier (http://articles.orlandosentinel.com/2012-05-22/entertainment/os-discovery-cove-seaworld-aquatica-ticket-with-discovery-cove-20120522_1_aquatica-water-grand-reef-discovery-cove)
Als je al gereserveerd hebt met Seaworld krijg je er Aquatica bij.
Als je al gereserveerd hebt met Aquatica krijg je er Seaworld bij.

Harm
08-06-12, 20:51
Voor de liefhebbers een plaatje van SeaVenture in Discovery cove


http://www.usa4every1.nl/m052112_00_2417a.jpg

Mickey99
09-06-12, 11:29
Mooi en apart plaatje! :D

Gerard056
11-06-12, 09:52
Weet iemand toevallig al wanneer de opening gepland staat van Freshwater Oasis in Discovery Cove, ik had nl. al verwacht dat deze geopend zou zijn want de site vermeld spring 2012.

Wij gaan in september en het zou leuk zijn dat we dat ook nog meemaken.:-P

Gerard.

moonlight91
11-06-12, 10:24
toen wij er 6 mei waren, werd ons aan de bali verteld dat de opening de laatste vrijdag van mei zou zijn.............
maar volgens mij is die datum al weer even verstreken:-k
dus ik denk dat ze het zelf ook nog niet weten

R.cornette
12-06-12, 21:24
ik weet even niet wat het beste is, we vertrekken 10 juli naar Orlando en we zouden graag met 2 volwassen en 2 kinderen een bezoekje brengen aan discovery cove, waar mijn vrouw dan ook graag met dolfijnen zou zwemmen. Mijn dilemma is dat als ik de tickets nu on line koop ik nu al een dag moet vastleggen en dat is minder omdat ik liever een paar dagen op voorhand beslis welke dag best uitkomt.
mijn vraag is dan ook de volgende, is het aan te raden de tickets ter plaatse te kopen zonder gevaar dat er geen plaats meer vrij is om met dolfijnen te zwemmen?
ik heb geen idee hoe groot hun capaciteit is en als deze op bepaalde dagen sneller vol is dan andere?

alvast bedankt
Rudi

Harm
12-06-12, 21:47
Het aantal toegangskaarten voor discovery cove is beperkt, vol is vol. Als je wilt zwemen met dolfijnen kon je dat alleen samen met een toegangskaart doen. Als je enkele dagen van te voren wilt boeken is dat natuurlijk geen probleem. Op dit moment zijn er b.v. nog wel plaatsen voor morgen maar overmorgen is al niet meer beschikbaar. Bij boeken op korte termijn neem je het risico dat de dag dat je wilt gaan al vol is.

susanvdwansem
26-06-12, 09:27
Kan iemand mij vertellen hoe je aan een vroegboekkortingscode komt. Ik lees heel veel over die vroegboekkorting, maar vind nergens de code ?

trails
26-06-12, 11:02
Waar heb je dat dan gelezen? Er zijn wel data waarop het zwemmen goedkoper is, maar over een vroegboekkorting heb ik nog niet gelezen.

satpet
26-06-12, 11:31
Het enige wat ik heb ervaren, is dat de prijs lager is als je vroeg boekt.

trails
26-06-12, 11:59
Volgens mij de is de prijs echt afhankelijk van de datum die je uitzoekt en niet of je lang van te voren boekt of niet.

satpet
26-06-12, 12:34
Heb in januari geboekt voor augustus.
Ik heb 259 $ betaald. Is nu 319$ voor "dolphin swim".
De "non dolphin swim" is van 159$ naar 169$ gegaan.
(+ tax :cry:)

trails
26-06-12, 15:05
Dan boffen jullie.
Wat wij trouwens de beide keren gemerkt hadden is dat we vroeg hadden geboekt en vlak voor we gingen bleek de prijs verlaagd te zijn. Na een telefoontje kregen we beide keren het geld teruggestort op onze cc. Dus blijkbaar schommelen ze zelf wel met prijzen, maar over een vroekboekCODE heb ik nog nooit wat gehoord.

r.teeuwsen
26-06-12, 19:53
Er is geen vroegboekcode, en er zijn max. 1000 gasten per dag die toegelaten worden tot Discovery Cove!
Dus reserveren is wel handig, ik zou niet gokken in het hoogseizoen!

Flufjuh
27-06-12, 09:02
Zijn er überhaupt kortingscodes voor DC? Nee, toch?

fitnessmouse
27-06-12, 11:24
Zijn er überhaupt kortingscodes voor DC? Nee, toch?

Als je een jaarkaart voor SeaWorld of Aquatica hebt, kun je DC kaarten met korting kopen voor bepaalde data.
ik dacht iets van $69 zonder dolfijnen en $169 met dolfijnen.

Patrick
27-06-12, 13:31
Vorige week kon ik nog boeken voor $199,- nu is het al $259,- Ik heb nog een jaarkaart van Seaworld, maar ik zie nergens een kortingsoptie.

Teleton
27-06-12, 16:39
Ik heb nog een jaarkaart van Seaworld, maar ik zie nergens een kortingsoptie. Al ingelogd als Annual Passmember ?

New Year-Round Special Rate at Discovery Cove

http://seaworldparks.com/~/media/seaworld_orlando_com_bak/Projects/Pass/DC_Girls350x200.ashx
Pass Members and up to 6 guests can make reservations for a Dolphin Swim Day Resort Package at Discovery Cove for only $169 per person, or enjoy the Day Resort Package without the dolphin swim for only $69 per person. Your all-inclusive day provides breakfast, lunch, snacks, snorkeling with fish and rays, hand-feeding exotic birds and relaxing on pristine beaches. Restrictions apply. Limited availability and advanced reservations are required. Book Now (https://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/swf/PassmemberLogin.aspx)

Ik las geloof ik op fora dat er in juni en juli geen korting voor de passmembers meer werd gegeven, maar je kunt het proberen. Of heb je een funcard? Da's ook een jaarkaart maar die geeft iig geen recht op korting op DC-tickets.

Patrick
27-06-12, 18:29
Kan ze niet meer vinden, ggrrr. Hopelijk heb ik ze niet weggegooid ondat we dit jaar niet meer gaan. Het waren gewone jaarkaarten. Moet deze ook geldig zijn op het moment dat gaat, of gaat het om het moment van boeken?

cloggie68
27-06-12, 19:42
Juli en augustus zijn blackout dates voor deze actie met de jaarkaart, dus voor deze maanden zul je de optie niet zien. Voor Andere data kun je bellen met Discovery Cove.

susanvdwansem
28-06-12, 10:11
Je kunt bovenaan een promotie code invoeren, dus het lijkt mij dat die er wel zouden moeten zijn. Degene die je echter vindt met google zijn verlopen.

Susie USA
29-06-12, 15:59
Wij hebben per ongeluk tickets geboekt voor Discovery Cove voor Florida Residents. Dit zagen we pas bij de order details, maar op de E-tickets staat hier niks meer over. Heeft iemand hier ervaring mee ? Gaat dit voor problemen zorgen ?

baluga
29-06-12, 16:57
Hmmm vreemd. Je moet toch echt een heel ander icoon aan klikken als Florida resident. Anyway, ik heb net onze e tickets uitgeprint. Op onze tickets kun je nergens zien of we Florida residents of non-residents zijn. In de voorwaarden staat wel dat je een photo-ID moet laten zien bij binnenkomst. Dus,geen idee of het voor problemen zal gaan zorgen. En anders betaal je gewoon bij, zou ik zeggen. Wil je het zekere voor het onzekere dan bel je even met DC. Succes!

Teleton
29-06-12, 17:26
Gaat dit voor problemen zorgen ?
Reken maar van jetje! Er zal inderdaad gevraagd worden of je je kunt legitimeren. Zowel bij SeaWorld, Aquatica als bij DC wordt er naar je paspoort gevraagd.

Zoals Baluga schrijft, neem vooraf even contact op. Liefst telefonisch. Ik zou het niet ter plekke regelen, dat zou je wel eens veel tijd kunnen kosten.

trails
29-06-12, 18:27
Ja gewoon telefonisch. Ze zijn heel behulpzaam en heel correct. Maar er zeker niet mee wachten!

Harm
30-06-12, 10:16
Bij DC moet men zich identificeren met een identificatie bewijs met een foto. Daarna word een foto van je gemaakt en ontvang je een pasje met je foto met daarop de tijd dat je met de dolfijnen gaat zwemmen. Met dit pasje kun je ook alle andere parken bezoeken als je die hebt toegevoegd. Anders kan je een ven de parken naar keuze bezoeken. Ga je ook duiken ( Sea Venture ) dan ontvang je daar een apart kaartje voor. Wil je echter eerst naar Buch Gardens of ander park dan kan dat gewoon. Je scand bij de toegang je e Ticket en geeft en vingerafdruk af. Bij de andere parken is verdere identificatie niet van toepassing. Men doorzoekt wel overal de handbagage.
Ik ontving net van DC de volgende Email “Freshwater Oasis is Now Open!”
http://discoverycove.com/Explore/ExperienceDetail.aspx?name=Freshwater+Oasis

Teleton
30-06-12, 10:46
. Je scand bij de toegang je e Ticket en geeft en vingerafdruk af. Bij de andere parken is verdere identificatie niet van toepassing. Als er ergens veel controle is op misbruik, dan is dat wel bij SeaWorld en Aquatica. Reken er maar gerust op dat er bij de toegangscontrole regelmatig steekproefsgewijs op ID wordt gecontroleerd. Lees ook de kleine lettertjes op je ticket: Photo ID required.

moonlight91
30-06-12, 15:20
Klopt,wij hebben ook al eens onze paspoorten moeten laten zien bij
Seaworld, ondanks het DC pasje
En je moet je ziezo bij DC ook legitimeren, dus zou keurig mailen
Om het inorde te laten maken

Harm
30-06-12, 16:37
Het kan best zijn dat er steekproefsgewijze bij de andere parken van DC Aquatica , sea World en Buch Gardens gecontroleerd word. Ik heb dat de keren dat wij er geweest zijn niet kunnen constateren. Het enige wat ik bij deze parken heb kunnen constateren is het doorzoeken van de handbagage en het snel verwerken van de toestroom van bezoekkers. Ik heb niemand met een paspoort zien zwaaien. Bij Buch Gardens hebben wij zelfs onze toegangsbewijzen verwisseld. Eerst gescand en daarna je vinger laten scannen dan kun je gewoon door het poortje. Sterker nog vaak staat er bij het poortje iemand die je er mee helpt. Alleen bij DC heb je een id met foto nodig omdat ze daar een DC ID met foto maken. Als je deze bij de andere parken scand en je vinger laat scannen is er geen probleem. Als je echter een residents ticket hebt en bij discovery cove jou ID laat zien komen ze er al gauw achter dat je geen residents bent.
Als er ondanks het DC id pasje gevraagd word om een paspoort of andere ID dan zal het zijn dat de foto op het Discovery Cove pasje niet lijkt op degene die er op naar binnen wil.

wendy
30-06-12, 16:44
Net een mailtje gehad dat the Freshwater Oasis vanaf nu geopend is.

Riverwood
30-06-12, 18:43
Wij hebben de eerste drie maanden van dit jaar de controle op de Disney Parken duidelijk zien toenemen, wij zijn in het bezit van een jaar pas Florida Resident en hebben bij diverse bezoeken controle gehad.
Ook hebben wij in de krant gelezen dat er 5 mensen extra zijn aangenomen om de kaartverkopen bij de niet erkende wederverkopers te controleren.
Je gewoon aan de regels houden en lekker genieten.

Groetjes Henke.

linda75
10-07-12, 17:23
Wij willen ook discovery cove bezoeken. als je daar heen gaat en zwemmen met dolfijenn boekt krijg je een kaartje voor sea world en zwempark erbij en evt tegen meerpwijs van 20 dollar busch garden. WEten jullie of je deze kaartjes al thuis krijgt opgestuurd?? of krijg je die pas as je bij discovery cove aankomt?? Ergens willen we het dolfijnen zwemmen voor het laatst bewaren maar dan zouden we geen gebruik kunnen maken van sea world en de andere twee parken..

trails
10-07-12, 18:19
Je krijgt per mail een voucher en het geheel (dus inclusief DC) is 2 weken geldig. Ga je eerst naar DC dan krijg je daar een pasje dat je ook in de andere parken kunt gebruiken. Ga je eerst naar één van de andere parken dan neem je de voucher en legitimatie mee en meld je daarmee bij Guest Relations (dacht dat het zo heet). Je moet bij Seaworld aan de linkerkant naast de ticketverkoop zijn en dan krijg je daar een dagkaart. Voucher niet weggooien want die moet je altijd laten zien als je de parken in wilt als dit voor het bezoek aan DC is.

moonlight91
10-07-12, 18:35
je kunt je voucher met streepjescode ook inscannen aan de turnstyle, kun je zo doorlopen
dus je kunt gerust eerst de andere parken doen en discovery cove als laatste bewaren

linda75
10-07-12, 18:36
oke top dus we kunnen eerst de drie andere dingen doen voordat we met dolfijnen gaan zwemmen... dat willen we nl graag voor een vnan de laatste dingen bewaren

trails
11-07-12, 14:44
Als het te druk is aan de turnstyles kun je beter via de Guest Relations. Dat gaat dan meestal sneller.

Japio
26-07-12, 09:06
Wat betreft het gebruik van de kaartjes. Ik heb ze via het reisbureau besteld en daar waren verschillen in prijzen van voor en na 1 sept. Misschien moet je daar nog even opletten. Die zijn dus ook logischerwijs niet te gebruiken voor 1 september (neem ik aan), ook niet voor de andere universal parken....

Edit: na opmerkingen - het is natuurlijk seaworld in plaats van universal

Teleton
26-07-12, 09:14
. Die zijn dus ook logischerwijs niet te gebruiken voor 1 september (neem ik aan), ook niet voor de andere universal parken.... Wat bedoel je nu precies? Ik kan er even geen touw aan vastknopen...Als je iets aanneemt kan je het (logischerwijs.....:)) misschien beter eerst even goed uitzoeken voor je de info met anderen deelt, toch?

De ticketprijzen voor DC verschillen niet alleen per seizoen maar ook per dag. En aan DC tickets zijn toch geen Universalparken gekoppeld?

Japio
26-07-12, 09:31
Haha het staat er inderdaad vaag. Bij het reisbureau hebben ze me verteld dat de tickets niet voor 1 september te gebruiken zijn, maar dat heb ik dus niet getest of iets dergelijks. Dat bedoelde ik eigenlijk. Hopelijk is het nu iets duidelijker :)

En pfff ik bedoel uiteraard Seaworld dat hier aan gekoppeld is.......

Teleton
26-07-12, 10:17
. Hopelijk is het nu iets duidelijker ... Voor Discovery Cove spreek je een datum af. Rond die datum mag je, afhankelijk van het pakket dat je hebt gekozen naar SeaWorld, Aquatica en Busch Gardens. Het eerste bezoek aan zo'n park mag 14 dagen voor je afgesproken dag in DC vallen, de laatste mogelijkheid om gebruik te maken van deze optie is 14 dagen na het bezoek aan DC. In totaal heb je 14 dagen de tijd om de parken te bezoeken en....je mag binnen die periode zo vaak gaan als je wilt.

De datum 1 september heeft dus alleen betrekking op jouw eigen tickets.

Cindy1969
06-10-12, 20:18
Zo, heb even alles gelezen vanaf pagina 35. Fijn om nu alles te weten, was nieuwsgierig naar hoe dat gaat met de andere parken als je pas halverwege naar DC gaat. Gewoon je e-ticket meenemen dus.
Moet je dit ver te van te voren boeken? Ik wil dus rond 20 februari, en wil dit eind november boeken, of ben ik dan al te laat?

trails
06-10-12, 20:51
Er zijn al 8 dagen uitverkocht in februari. Rond de 20e is nog beschikbaar maar ik zou niet te lang wachten.
We hebben dit nu 2 keer gedaan en het zal je zeker heel goed gaan bevallen!!!

Cindy1969
07-10-12, 11:16
Keek later op de site en dat zag ik ook! Maar aan de andere kant, voor oktober en november zijn er nog heel veel dagen vrij. Lastig... Het "probleem" is dat ik eigenlijk wil wachten tot ik eind november een extraatje krijg (een eenmalige cao uitkering) maar denk dat ik er dan maar even een ander potje voor aanspreek ;)
Heb er zoveel zin in! Weet zeker dat ik hier ga genieten!

linda75
18-10-12, 14:57
ik wilde vandaag gaan boeken en zie dat het nu 460 dollar is ipv 300.. doe ik iets fout of is het inene zo duur geworden??

trails
18-10-12, 15:10
Jullie gaan toch 20 april, dacht ik...
Vanaf 23 april is de prijs $259 p.p.

linda75
18-10-12, 15:59
wat raar ik kan alleen maar trainer for a day pacage boeken als ik p hun site kijk.. ik doe denk ik iets fout
we gaan idd eind april of begin mei

Teleton
18-10-12, 16:43
ik doe denk ik iets fout
we gaan idd eind april of begin mei Dan maar even een linkje proberen (http://commerce.4adventure.com/estore/scripts/skins/dco/visitors.aspx?__utma=1.1354305729.1350571119.13505 71119.1350571119.1&__utmb=1.3.10.1350571119&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1350571119.1.1.utmcsr=google|utmccn=(orga nic)|utmcmd=organic|utmctr=(not%20provided)&__utmv=-&__utmk=78740628), moet toch een keertje lukken!

houtsie
30-10-12, 15:54
Waarschijnlijk gaan wij toch ook Discovery Cove boeken maar ik heb een vraag over het ultimate package (Seaworld, Busch Gardens en Aquatica). Er staat dat je 14 dagen onbeperkt toegang hebt tot deze parken. Wij komen komen 23 april aan in Orlando en willen 25 april naar Busch Gardens en vervolgens (na onze rondreis) 5 mei naar Discovery Cove en dan nog een dag naar Seaworld. Klopt het dat we dan Seaworld voor 10 mei moeten doen ivm de 14 dagen?

robisjo
30-10-12, 16:06
Voor zever mogelijk ik het weet is het niet mogelijk wat jullie willen.
Als je naar de DC gaat krijg je bij inchecken een persoonlijk pas(soort CC), met deze pas kan je daarna binnen een jaar 14 keer naar een park.

Sjon, Bianca en Romy

trails
30-10-12, 17:19
Je 14 dagen gaan in op de eerste dag dat je naar 1 van deze parken gaat. Dus niet 14 keer in een jaar.
Dus in jullie geval gaan de 14 achtereen volgende dagen op 25 april in en 8 mei zou dan de laatste dag zijn dat je er gebruik van kunt maken.
Dit staat op hun site:
Enjoy unlimited visits to SeaWorld, Aquatica, and Busch Gardens for 14-consecutive days around your reservation.

houtsie
30-10-12, 19:05
Bedankt voor de antwoorden ik had ook nog een mail gestuurd naar DC en zei vertelde mij ook dat je gerust eerst naar de andere parken kan als het maar binnen de 14 dagen is.

Harm
02-11-12, 17:27
Wij hebben in mei dit jaar Discovery cove bezocht. Inclusief zwemmen met dolfijnen,
duiken met een helm en het huren van een privé cabana. Wij hebben daar een geweldige dag doorgebracht.
Tevens hebben de drie andere parken div keren bezocht.

Cindy1969
16-11-12, 22:55
Ik wil dit weekend mijn ticket voor DC gaan boeken. Maar waar kan je nu het beste boeken? Op de site van DC zelf?
Zie nl ook deze: http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/discovery-cove-orlando-tickets

Iemand ervaring met deze site?

EDIT: laat maar zitten, zie nu dat er GBP 25,= verzendkosten bijkomen bij attraction tickets, beetje too much :)
Ga morgen gewoon op de site van DC zelf boeken.

cindy74
17-11-12, 05:14
Kijk eens op de duitse site .

Cindy1969
17-11-12, 10:42
Dank je wel Cindy, die had ik nog niet gezien. Voor zover ik kan zien is verzenden kosteloos en naar ik begrijp worden
de tickets aangetekend verstuurd. (stel dat het kwijt raakt met de post...)
Vind het zo leuk om "echte" tickets te ontvangen :D

trails
17-11-12, 12:13
Wij boeken altijd rechtstreeks bij DC.
Is voor jou (voor 20 feb.) nu ook goedkoper dan bij attractionticketsdirect.de € 229 en bij DC zelf (omgerekend) € 216.
Via DC krijg je ook nooit een "echt" ticket maar een e-voucher. Het "echte" ticket krijg je pas ter plaatse.

moonlight91
17-11-12, 14:05
wij boeken ook altijd rechtstreeks op de website

in oktober zijn we een dagje zonder dolphinswim geweest
was wel een beetje vreemd:D, maar afgelopen mei was het al de 3de keer op rij dat we gezwommen hadden
dus hebben we vorige maand voor een 'lowbudget' bezoek gekozen
maar even goed is het dan ook zo de moeite waard .....

trails
17-11-12, 18:20
in oktober zijn we een dagje zonder dolphinswim geweest

Hé leuk. Dat gaan wij de volgende keer waarschijnlijk ook doen. We gaan liever naar DC dan naar een waterpark.
Fijn om te lezen dat het zonder dolphinswim ook goed is bevallen.

Cindy1969
17-11-12, 18:42
Zag het later idd van de prijzen Trails, dus ga op de site van DC zelf boeken, achteraf lijkt het me ook veiliger om e-vouchers te krijgen, je zal de tickets maar kwijtraken ;)

trails
18-11-12, 14:16
Een tip:
Zorg dat je rond 8 uur daar bent om in te checken en plan het zwemmen rond half 10 of 10 uur. Dan kun je van tevoren nog ontbijten in het park en hoef je na het zwemmen niet meer op de tijd te letten en alleen nog maar te relaxen en te genieten.

FloridaBE
28-11-12, 09:37
Een vraagje. Is het mogelijk om vanuit Walt Disney World naar Discovery Cove te gaan zonder auto? Is er "openbaar vervoer" zoals Mears of kan het alleen met de taxi?

VinMor
29-01-13, 16:55
Ik heb ook net besteld voor zaterdag 4 mei voor 2 personen :)
1 voucher ontvangen voor toegang SeaWorld en Aquatica neem ik aan?
2 vouchers voor het dolfijn zwemmen.

Ik ga ervan uit dat dat het "wie het eerste is het eerste mag kiezen" is qua tijd met t zwemmen?

r.teeuwsen
29-01-13, 17:22
Ik zou rond 7:30 uur mij melden bij de gate, gaat inderdaad op volgorde van binnenkomst. Maar let op: je kunt beter in de ochtend dan in de middag in het water gaan om te zwemmen met de dolfijnen. In de middag heb je veel meer last van schittering van de zon in het water waardoor je foto's iets minder van kwaliteit zijn....in de ochtend minder!! Het enige nadeel is dat het water frisser is :-)
veel plezier!!

trails
29-01-13, 17:49
Inderdaad, op tijd daar zijn (vóór 8 uur) en je zwemmen op 10 uur laten zetten. Je hebt dan, na het inchecken, tijd genoeg om op je gemak te gaan ontbijten en kunt daarna op je gemak naar de locatie voor de informatie en het invullen en tekenen van de waiver.

VinMor
29-01-13, 18:30
Oke bedankt!!

Wat ik opmaak uit de E Tickets is dat ik gelijk door kan lopen naar de poortjes, voor de 14 dagen onbeperkt SeaWorld en Aquatica? De barcode op de voucher kan ik 14 dagen lang gebruiken?

trails
30-01-13, 06:26
Ja, vanaf de eerste dag dat je er gebruik van gaat maken. Je hoeft dus niet eerst naar DC. Als DC maar in die 14 dagen valt.

jarjarbinks
30-01-13, 20:25
Zover ik weet mag de 14 dagen ook voor DC beginnen dus niet in de periode. Kan het zo niet vinden dat het niet mag. Alleen is het zo als je eerder je 14 start lopen die natuurlijk ook zo door en kan je niet maar een gedeelte gebruiken.
Had nog een E-ticket liggen hier staat ook op dat het duidelijk ervoor gebruikt mag worden en niet dat DC in de periode moet vallen.

trails
31-01-13, 06:55
Dit staat op de website van DC:

SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens Tampa Bay Pass Usage
Your reservation includes a 14-day pass to SeaWorld (http://www.seaworldorlando.com/) and Aquatica (http://www.aquaticabyseaworld.com/) in Orlando (if you have the Ultimate package which includes Busch Gardens Tampa Bay), you must use it consecutively with your visit to Discovery Cove, either before, after, or a combination of both. Your personalized ID card will serve as your ticket if you decide to visit your selected sister park(s) after your reservation date.

Sylmar
20-02-13, 18:52
Wij hebben 3 jaar geleden Discovey Cove bezocht en dat was echt een onvergetelijke ervaring! Echt een paradijsje daar... Toen ook de dophin swim gedaan. Dit jaar willen we weer gaan, nu waarschijnlijk met de SeaVenture Experience. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan en zo ja hoe was dat? We twijfelen nog of we alleen de toegang kopen of de package met de Seaventure erbij...

petrajessy
20-02-13, 21:35
Het viel mij op dat het erg rustig was bij het seaventure gebeuren. Wij waren er in de zomervakantie en er waren echt maar een paar mensen die het deden. Ik zou gewoon het normale pakket nemen want ik denk dat je het altijd nog daar ter plekke bij kan boeken. Ik vond het zo op het eerste gezicht niet zo spectaculair als dat ik gedacht had. Hoop dat er op het forum mensen zijn die het gedaan hebben. Discovery Cove is en blijft prachtig!!!

Cindy1969
21-02-13, 00:09
Even een vraagje: heb vandaag de E-voucher ingewisseld om Discovery Cove binnen te komen, en heb daar zo'n pasje gekregen voor om je nek. Kan ik nu met dat pasje naar Seaworld en Busch Gardens? Bedacht me die vraag net in het hotel pas...

Patrick
21-02-13, 00:15
Ja dat kan.

Voor de zekerheid nog even nagekeken voor je. Ik heb zo'n pasje hier nog liggen. Op dat pasje staat wat voor ticket je hebt en een barcode. Het is dus zelf makkelijker als je als eerste naar Discovery Cove gaat, want dan heb je meteen een goed pasje die je steeds kan gebruiken ipv een papieren kaartje :)

Sylmar
21-02-13, 13:06
Spoiler allert!
Hier zie je zo'n beetje wat SeaVenture inhoud...


http://www.youtube.com/watch?v=Ob5oZrbt-ew

moniquekruiningen
21-02-13, 18:46
Zijn er ook mensen die Discovery Cove niet 200% aanraden?? Ik zit enorm te twijfelen wel of niet... Zucht mijn portemonnee zegt niet... Maar de enthousiaste reacties maken me aan t twijfelen.. Op het programma staan sowieso Universal en Busch en ook gaan we naar de Keys en de Everglades... Twijfel twijfel....

José
21-02-13, 20:01
Nou niet aanraden zou ik nooit zeggen maar er zijn meer aanbieders, zeker als je niet alleen in Orlando blijft maar ook richting de Keys gaat. Kijk even bij onderwerp:http://www.floridaforum.nl/showthread.php?14938-Reisschema-Japio-Orlando-Miami-aug-sept-2012 en dan Top #4 en #6 daar heb ik mijn ervaring al eens beschreven.

elstars
21-02-13, 21:04
Wij zijn er nooit geweest en vinden de kosten ook wel erg hoog. Je krijgt ongetwijfeld een fantastische dag, maar voor dat geld kun je ook heel veel andere leuke dingen doen. Wij vermaken ons prima in Florida, hebben altijd een heerlijke vakantie en missen Discovery Cove echt niet.

Orangedevil
21-02-13, 22:05
Ik heb het al die jaren ook vaak gemeden vanwege de prijs maar eigenlijk valt het best mee. Als je naar DC gaat krijg je buiten die dag ook nog eens toegang tot Seaworld, Aquatica en Busch Gardens(+20$). En daar willen we toch naar toe dus wij gaan dat dit jaar doen denk ik.

Wij gaan dus in de zomer en onze dochter is 5 maar word een paar weken later 6. Ik neem aan dat ze heel streng zijn en dat onze dochter dus niet mag zwemmen met dolfijnen aangezien de grens 6 jaar is?
Of zouden ze een oogje dicht kunnen knijpen? Amerika kennende zal het wel niet maar misschien heeft iemand ervaring. Controleren ze op leeftijd ter plekke?

Cindy1969
22-02-13, 04:15
@Patrick: dank voor de moeite! Het is idd helemaal goed gekomen, bij de ingang pasje onder de scanner, wijsvinger in het apparaat, en het hekje ging open :D

@Monique: ik ben gisteren geweest en vond het elke cent waard. Een onvergetelijke belevenis! En vergeet idd niet al die parken die er ook bij inbegrepen zitten. Een los kaartje voor Seaworld kost al USD 80.<br>En met dit kaartje kan je er meerdere keren heen, hoef je niet perse alles in 1 dag te zien.

trails
22-02-13, 08:32
Wij hebben 2 keer met dolfijnen gezwommen en vonden het geweldig. Niet alleen het zwemmen met de dolfijnen maar het hele park. En inderdaad, als je ziet dat je 14 dagen Busch Gardens en Seaworld krijgt, plus alles is inclusief, dan valt de prijs reuze mee.
Tuurlijk, als je nooit bent geweest dan mis je het niet, maar spijt van het geld voor een dagje DC? Nee, echt niet.