PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Miss Petticoat



petticoat
30-06-10, 14:21
hallo.beste forumlezers.via deze site wil ik me even voorstellenwij gaan 19 aug met 8 pers waarvan de jongste 3jr is en de rest al in de 20 en 50 naar florida wij hebben een huis gehuurd in davenport dicht bij kissimee en orlando wij zien er enorm naar uit en met een tussenlanding van uairlines in washington van twee uur wachten hoop ik dat alles niet te veel tijd zal innemen voor we de auto kunnen halen en op weg gaan

aggie
02-07-10, 11:03
Hallo Miss Petticoat,

Welkom op dit gezellige forum!! Leuke plannen in het vooruitzicht. Je verhaaltje komt een beetje chaotisch over, zo zonder punten, komma's. Heb je verder al een reisschema en een naam?

Veel plezier hier, je zult er veel informatie vinden!!

petticoat
10-07-10, 20:55
hallo,aggie. mijn naam is els. en ik had al 4xeen bericht verstuurt op het forum,. maar dat bleek niet aangekomen te zijn. dus vandaar dit chaotische bericht . we hebben nog geen echte planning gemaakt, maar wel al disneykaartjes.

Micktomar
11-07-10, 15:39
Hallo Miss Petticoat

Welkom op dit leuke forum waar je enorm veel informatie vanaf kan halen.
Leuk ook dat jullie met een grote groep gaan met verschillende leeftijden.
Hoe lang gaan jullie vakantie vieren?

petticoat
12-07-10, 21:18
ik haal al echt veelinfo,over de omgeving en de parkenvan dit forum.ook de reisverslagen vindt ik erg leuk. wij gaan 19 aug voor 18 dagen .en verblijven in een villa.mijn oudste dochter vliegt aan op miami,en is een volle maand in florida.samen met haar vriend doen ze een aantal kusten aan.en overnachten in vast gelegde hotels.