PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Carmen1988: Florida September 2010



carmen1988
28-06-10, 16:21
Hey iedereen,

Ik en mijn vriend Rem gaan weer naar Florida. :lol:

Dit is ons reisschematje.


12 September: Vertrek Schiphol. Overnachting in Orlando
13: Sanibel
14: Key West
15: Isla Morada
16: Everglades
17: Fort Lauderdale
18: Orlando
19: Orlando
20: Orlando
21: Orlando
22: Orlando
23: Orlando
24: Orlando
25: Orlando
26: Orlando
27: Orlando
28: Orlando
29: Orlando
30: Orlando
1 okt: Orlando
2: Orlando
3: Orlando
4: Vertrek half 9 's avonds van Orlando.
5: Aankomst Amsterdam

In Orlando hebben we voor 2 weken het resort van Blue Green The Fountains. Wat gaan we allemaal in Orlando doen: Winkelen naar een waterpark, Kennery Space center, Epcot of Animal Kingdom, Shoppen, Downtown Disney, Oldtown, dag tripjes naar Clearwater en Sint Augustine en lekker eten :smile: En we willen ook nog graag een bezoekje brengen aan een van deze springs, Ichetucknee springs, Salt springs, Silver Glen
Rainbow River, Forty Fathom Grotto en Ginnie springs

Dat was hem! :-\"

Greetzz Carmen en Rem

Iemand leuke tips?? Let me know! 8-)

A.Hofman
02-07-10, 08:25
Geen tips, wel een teleurstelling....
De shuttle lancering op 16 september is uitgesteld naar 1 november:( , dus voor die dag kan je iets anders gaan verzinnen.

http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html

carmen1988
05-07-10, 12:11
klopt ben ik ook achter gekomen dat ze het hebben uitgesteld. Geen ramp genoeg andere dingen te doen :D

carmen1988
16-07-10, 22:41
Heyzz,

Even een nieuwe update over ons reisschema. In septmeber gaan ik en mijn vriend Rem het Floridaanse paradijs weer bezoek. Hier beneden ons schematje! :lol: Heeft iemand leuke tips.. Let us Know!! 8-)

Dag 1: Vertrek Amsterdam en aankomst Orlando. Overnachting in Orlando.
2: Natuurpark Homosassa springs en Tarpon springs daar overnachten
3: Sanibel Island
4: Trip naar de Everglades en een overnachtin in Key Largo
5: Key West
6: Fort Lauderdale
7: Orlando
8: Orlando
9: Orlando
10: Orlando
11: Orlando
12: Orlando
13: Orlando
14: Orlando
15: Orlando
16: Orlando
17: Orlando
18: Orlando
19: Orlando
20: Orlando
21: Orlando
22: Orlando
23: Orlando en vertrek naar Amsterdam om 8.30.
24: Aankomst Amsterdam


Onze plannen voor de rest in Orlando zijn: Een waterpark waarschijnelijk Thyfoon Lagoon, Animal Kingdom, Kennedy spacecenter, shoppen! Een bezoek aan Sint Augustine, een bezoek aan jupiter springs, schieten op een shooting ranch! =D> Bezoek aan Downtown Disney, Oldtown, avondje midget golf en natuurlijk lekker eten!! =P~

Wat vinden jullie ervan? :-\"

Greetz Carmen en Rem

carmen1988
10-08-10, 16:19
Even een update hotels tot nu toe.

12 sept: Howard Johnson Maingate East
13 sept: Hotel in Clearwater of Tarpon Springs nog aan bieden met Priceline
14 sept: Ft Myers nog aan bieden op Priceline
15 sept: Key largo Grande Resort & Beach Club
16 sept: Key West nog aan bieden op Priceline
17 sept: Fort Lauderdale Riverside hotel
18 t/m 2 oktober Orlando Blue Green Resort The Fountains. Eigendom (Timeshare)
2 t/m 4 okt : Orlando Radisson Hotel Orlando

mirjam/monique
11-01-11, 21:27
hoi Carmen
wij gaan in juli 12 dagen naar orlando naar het blue tree resort ook een timeshare en dan nog 8 naar clearwaterbeach
zijn jullie nog naar 1 vd springs geweest ik heb foto s gezien van rainbow river dat was echt super mooi

groetjes mirjam

carmen1988
11-01-11, 21:37
Hoi Mirjam,

Klinkt goed! Altijd goed vooruitzichten lekker naar Florida! Hebben jullie ook allang timeshare?
We zijn naar een spring geweest namelijk naar het statepark van Homosassa springs. Echt heel mooi zeker een aanrader. We wilden er mee doen maar helaas niet aan toegekomen. We gaan waarschijnelijk weer in mei maar dat is nog niet zeker, maar dan wil ik zeker weer een spring gaan bezoeken. Van Rainbow springs heb ik ook wel eens gehoord schijnt mooi te zijn! Heb je ook een reisschema op forum staan?? Ben wel eens benieuwt!

Groetjes Carmen

carmen1988
01-03-11, 21:57
Hoi Steson,oe het

Ja vind ook dat erg goed uitziet. Ik lees op internet ook bijna alleen maar goede reviews. Ik zal je laten weten hoe het was!

Maar zie aan je tikker dat jullie bijna gelijk met ons gaan. Heb je reisschema op het forum staan?

Greetz

steson
04-03-11, 13:05
Hoi Carmen !

Ja, mijn reisschema staat hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12232

Ik zie dat jullie ook gaan cuisen !! Kijk er enorm naar uit.....

In ons reisschema is alleen de B&B op Key West anders geworden: Almond Tree Inn.
Dat komt omdat bijna alle B&B een minimaal verblijf vroegen van 3 nachten ivm Memorial weekend. Dat was een beetje balen, maar Almond Tree Inn lijkt me erg fijn !!
En natuurlijk wordt de laatste nacht Hilton nog anders.....