PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Raymen



Raymen
26-06-10, 00:56
Hallo allemaal ik ben Ramon 25 jaar oud en helemaal gek van Florida.

In juni 2007 ben ik samen met mijn vriendin naar Miami gevlogen, heb een auto gehuurd en ben onder andere in Key West, Tampa, Orlando Gainesville, Fort lauderdale en natuurlijk Miami geweest.
Dit was voor ons een ware ervaring, en hebben voor dit jaar een vliegticket in oktober gekocht.
Het plan is om dit jaar een week in Miami & Fort lauderdale en een week in Orlando te zitten.
Tevens woont mijn schoonfamilie in Fort Lauderdale en in Gainesville waar we ook dit jaar weer even een bezoekje gaan brengen.

Ik heb me aangemeld op dit forum om toch nog meer te weten over de bezienswaardigheden die er zijn.
Wij zijn in 2007 maar 2 weken geweest en dat is natuurlijk veel te weinig.


Groeten Ramon

r.teeuwsen
26-06-10, 12:25
Hallo Ramon en vriendin:wink:,

Welkom op dit informatieve forum, het is een ook geweldig mooie staat, the sunshine state... Wij genieten er weer elke keer!!
Lekkere tijd om daar naar toe te gaan, in oktober, over het algemeen heerlijk weer!!
Er is gelukkig genoeg te doen in het mooie Florida.
Enne.... super dat je al een adresje hebt bij je schoonfamilie, mooi te combineren met de tripjes die je wilt gaan maken. Hoe lang gaan jullie deze keer?? Want twee weken waren de vorige keer niet genoeg zo te lezen ;-)
Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, je kunt hier op het forum werkelijk alles vinden wat je ook maar zoekt, niet gevonden?? Er is altijd iemand die je op weg kan helpen met het juiste antwoord!!

Veel plezier bij jullie voorbereidingen!

Greetz, Remco

Raymen
26-06-10, 18:09
Hoi Remco,

Het liefst zouden wij een maand gaan alleen is dat helaas (nog) niet mogelijk ivm het werk.
Het worden ook dit jaar weer 2 weken.
niet genoeg om alles te zien maar het zullen wel 2 onvergetelijke weken worden.
Ik zag dat je een villa te huur hebt in Kissimmee en heb misschien wel interesse aangezien we nog geen verblijfplaatsen hebben geboekt.
Ik zal je even een PM sturen daarover :)