PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bougie



Bougie
25-06-10, 18:42
Hallo,

Mijn naam is Hans, Bougie is m'n bijnaam.
Ik heb dit forum een tijdje geleden ontdekt tijdens m'n zoektocht op het internet.
Aangezien ik samen met m'n vriendin in oktober 2010 voor de 1ste keer naar Florida ga konden we wel wat extra info gebruiken.
Ik moet zeggen, het is een zeer leuk forum =D>.
Voor mij wordt het de 5de trip naar The USA, voor m'n vriendin de 3de.
We zijn allebei zeer benieuwd naar The Sunshine State!

Greetings,
Bougie

Ta2 Gerrit
25-06-10, 20:17
Hallo Hans, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum, met alle wetenschap die je als toerist nodig kan zijn om Florida te voorverkennen.

Brengt zoektocht en zoekfunctie (boven aan de pagina) geen oplossing ?
Dan gewoon gerichte vragen stellen in het topic van je belangstelling, en je hebt binnen no-time een gepast antwoord. Deskundigen te over op dit forum.

De Bougie zal neem ik aan wel slaan op vette vingers :-)
Met al die USA bezoeken zal het zo langzamerhand wel Sparky worden :lol:
Veel plezier met de voorpret.

r.teeuwsen
25-06-10, 22:40
Hallo Hans en vriendin;-),

Welkom op dit informatieve forum, het is een super staat, the sunshine state, maar daar kom je wel achter.
Prima tijd om te gaan, oktober, over het algemeen heerlijk weer!!
Er is gelukkig genoeg te doen in het mooie Florida.
Enne....
Je kunt hier op het forum werkelijk alles vinden wat je ook maar zoekt, niet gevonden?? Er is altijd iemand die je op weg kan helpen met het juiste antwoord!!

Veel plezier bij jullie voorbereidingen!

Greetz, Remco

Bougie
26-06-10, 18:50
Thanks voor de verwelkoming :-).
Ik heb al veel nuttige info gevonden, zal nu even een voorlopige planning posten in het juiste forum dan kunnen jullie eventuele opmerkingen achterlaten.

Enne 'Bougie' komt niet uit de autobranche maar stomweg een verspreking van iemand een 10-tal jaar geleden bij m'n achternaam 'Bogers' en sindsdien is het gebleven :lol:.

Greetings,
Bougie