PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Janneke: Rondreis Florida 25/07 - 09/08



Janneke
22-06-10, 13:17
Hallo allemaal,

25 juli gaan mn vriend en ik eindelijk naar Florida :D.
10 jaar geleden ben ik er al eens geweest en hoewel ik toen nog erg jong was, nam ik me toen al voor om nog eens terug te gaan :D.

en nu komt het er dus van!

ons reisschema ligt nog verre van vast, op onze vorige vakanties hebben we vooral vakantie gevierd en per dag bekeken waar we zin in hadden en we proberen dat met onze floridatrip ook te doen. het belangrijkst is lekker genieten en dingen doen die we leuk vinden :D.

dag 1, 25 juli: vertrek vanaf Schiphol naar Miami. We komen rond 23.30 uur aan op MIA dus ik wil graag een hotel boeken voor deze eerste nacht. Zit eraan te denken om te gaan voor het Miami Airport Hotel of het Comfort Inn. Deze laatste had pas een mooie aanbieding, dus even uitzoeken of dat wat is :).
dag 2, 26 juli: een beetje uitslapen, rustig ontbijten en de auto ophalen. van daaruit waarschijnlijk naar Miami (City). Hotel nog niet vastgelegd, is dit aan te raden voor deze tijd van het jaar waarin we reizen?
dag 3, 27 juli: Miami
dag 4, 28 juli: Miami
dag 5, 29 juli: Miami en reizen naar the Keys. Hier willen we graag overnachten, hotel nog niet vastgelegd, maar 29 juli is op donderdag, zou het wijs zijn om de overnachting toch vast te leggen? Ik twijfel, omdat ik niet te vast wil zitten aan een geplande overnachting omdat ze misschien langer in Miami willen blijven als dat zo uitkomt.
dag 6, 30 juli: the Keys. Heb wat gelezen over fietsen huren, dat lijkt me wel wat, snorkelen wellicht.
dag 7, 31 juli: Everglades. Hier willen we denk ik 1 dag besteden, zo'n airboattour doen wellicht.
dag 8, 1 augustus: Ft. Myers. Overnachting in huis van mijn broer
dag 9, 2 augustus: Ft. Myers. Sanibel Island, lekker op het strand hangen.
dag 10, 3 augustus: Ft. Myers, strand en shoppen?
dag 11, 4 augustus: Ft. Myers en reizen naar Orlando
dag 12, 5 augustus: Orlando pretpark/waterpark
dag 13, 6 augustus: reis Orlando - Miami (Cape Canaveral wellicht?)
dag 14, 7 augustus: Miami
dag 15, 8 augustus: Miami vliegveld: terugreis
dag 16, 9 augustus: aankomst Amsterdam.

goed, heel wat plannen dus in 2 weken! graag jullie opmerkingen :)

Julo
22-06-10, 13:48
Ik zou voor de hotels www.priceline.com (http://www.priceline.com) gebruiken om te bieden op hotels. Dat scheelt zo ontzettend veel geld. Dat heb ik zelf ook de afgelopen 2 keer gedaan.

Hele mooie prijzen kan je krijgen voor een hotel rond Miami Airport en Downtown Miami.(Bieden op Hotels in bepaalde buurten).

Je kan ook 1 dag van te voren bieden op hotels. Dus dan zit je nergens aan vast.

Voor meer uitleg is er ook een heel topic over Priceline.

Julo

Teleton
22-06-10, 15:05
goed, heel wat plannen dus in 2 weken! graag jullie opmerkingen :)

Waarom vlieg je niet naar Miami en vanaf Orlando terug?

Janneke
22-06-10, 16:03
hadden we wel aan gedacht, omdat het eigenlijk niet zo heel veel scheelde, maar toen kwamen er tickets in de aanbieding en hebben we die gekocht.

bovendien moeten we de auto in miami achterlaten, dus dan was dat ook het handigst.

en de pretparken zijn voor ons niet echt een 'must'
als we tijd tekort hebben spenderen we liever een dagje extra in Miami of op the Keys dan in de pretparken rond te lopen.
ook ivm de tijd waarin we gaan, het zal wel goed warm zijn denk ik zo haha

trouwens, erg bedankt voor de priceline tip! dan moeten we wel een laptop oid meenemen anders gaat t zo lastig ;)

ik heb de instructies nog niet doorgenomen, maar hoe zit het met de kwaliteit van het hotel waar je dan uiteindelijk de overnachting van 'wint'?

Teleton
22-06-10, 17:03
bovendien moeten we de auto in miami achterlaten, dus dan was dat ook het handigst.

Mmm, moeten? Je kunt de auto toch zonder kosten in de hele staat Florida bij de verhuurstations achterlaten.....[-(

Janneke
22-06-10, 17:44
we hebben geen huurauto ;)

maar dat maakt verder ook niet uit want de vlucht is allang geboekt

Teleton
22-06-10, 17:49
we hebben geen huurauto ;) O jee, nu weet ik het weer; je broer!