PDA

Bekijk Volledige Versie : Zonnebrand kopen



Indy
18-06-10, 17:07
is het verstandig om hier zonnebrand te kopen of in Florida?

en welke merken en wat voor factor kopen jullie in Florida?

bedankt voor de tips

Hanny

r.teeuwsen
18-06-10, 17:12
Kun je rustig daar kopen, is èn goedkoper en het scheelt gewicht in je koffer ;-)
Bij walmart kun je alles krijgen, 24/7

Greetz, Remco

sjemmie
18-06-10, 17:23
Indy

Valt niet mee om dat te beantwoorden.
Ik zou het daar kopen, scheelt meenemen. Daarnaast hebben ze daar handige spray-on spuitbussen.

Factor hangt van je huidskleur/pigment af.

hockey
18-06-10, 18:04
Hele hoge factor ! Vergis je niet hoe snel je verbrandt.

mineke
18-06-10, 18:10
Ik zou het zeker daar kopen, beginnen met een hoge factor.
Wij kopen de zonnebrand meestal bij de Walmart of Walgreens.

grtjes Mineke

corrus
18-06-10, 18:20
Wij gebruiken Coppertone factor 40 (Walgreens)
of Australian Gold factor 30 (Walgreens)

En daarna als aftersun Hawaian Tropical (Walgreens)

ruthytje
18-06-10, 21:12
Als je bleek van huid bent aub min. 50! zonnebrand loop je snel op zelfs vanuit de auto! denk aan de armen tegen de venster!)

Maar Walmart heeft keuze genoeg, don't worry :)

Michael66
18-06-10, 22:07
Wij zijn erg bleek en smeren zeker 2x daags factor 15-25-30 als we naar de parken gaan of zo. Als we heel veel buiten zijn - met name aan het strand - verbranden we echt heel snel en is het factor 50 elk uur noodzakelijk om kreeftkleurig vel te vermijden.

Ik schaf daar meestal wat aan. Favoriet zijn Coppertone en No-add. No-Add heeft grote flessen die niet al te duur zijn. Van Coppertone heb je allerlei spul in spuitbussen, erg gemakkelijk. Ik neem ook altijd een paar kleine tubetjes van Coppertone mee terug, die vind ik makkelijk om mee te nemen in je zak of zo. En voor in m'n golftas. :) Liggen bij Walmart bij de kleine reis-benodigdheden.

Aftersun .... er zijn er zoveel en als ik wat nodig heb probeer ik ze gewoon in de Walmart allemaal even uit. Zit altijd wel wat tussen.

Meenemen uit NL/BE is dus niet nodig. Hooguit - als je nog een restje van het één of ander hebt - voor de eerste dag.

Njit
18-06-10, 23:22
Mijn tip: de zonnebrand van de Walgreens. Zit in een Continuous Spray spuitbus met Quicklock cap. In SPF50 verkrijgbaar. We hebben er nog voor vertrek naar huis 4 bussen van gekocht :)

http://img.walgreens.com/dbimagecache/04902238123_450x450_a.jpg

rarossel
19-06-10, 00:45
De spray spuitbussen werken ideaal, zeker met kinderen. Bovendien is het lekker verkoelend. Wij hebben verschillende merken geprobeerd. Vanwege het lekkere geurtje gaat mijn voorkeur uit naar Australian Gold maar zijn allen prima als je maar vaak genoeg spuit.

nee
19-06-10, 10:47
Nou, ik neem het liever zelf mee. Mijn eigen vertrouwde merk. Ik heb een keer in het buitenland zonnebrand gekocht, reageerde allergisch!! Dus voor mij Capital soleil van VICHY.... 50+ superspul.

Indy
19-06-10, 12:27
jeetje wat een tips geweldig al die hulp op het forum,

nou ik ben eruit, wij zijn er bleek (blond blauwe ogen) en nog geen zon gezien hier in Nederladn dus dat wordt een hoge factor kopen in Florida.

bedankt

FloridaFrankie
19-06-10, 20:18
Ron Jon heeft onwijs veel soorten zonnebrand. Niet heel erg duur!

ronenivonne
19-06-10, 22:33
Wij hebben de zonnebrand zelf meegenomen vanuit Nederland, maar de volgende keer koop ik hem gewoon daar.
Is net zo goed en hoge factor.
Heb zelf ook een lichte huid en heb in het begin van de reis gesmeerd met factor 50 en ben toen halverwege de reis overgegaan naar factor 30. Dit ging prima, ben niet verbrand.

hockey
20-06-10, 10:59
Factor 50 is in Florida heel normaal. In Nederland is er veel minder keuze in deze factor. (vaak van die hele niet smeerbare creme speciaal voor kinderen) Verder vind ik vooral die hoge factor-zonnebrand in de States stukken goedkoper. En wij gaan voor Coppertone. Zo'n heerlijke spuitbus die je niet hoeft uit te smeren. Het is alsof je jezelf in de lak zet:D

disney fan
20-06-10, 11:05
Ik verbrand zelf in Nederland al behoorlijk snel maar in Florida ben ik helemaal snel knal rood als ik niet goed smeer.
Koop altijd NO-AD factor 60 en dan niets aan de hand!
Deze zonnenbrand is ook goedgekeurd door de "Skin Cancer Foundation".
Koop hem altijd bij de Publix of de Walmart.

Ga zelf wel eerst iedere dag een half uurtje niet ingesmeerd in de zon en daarna met factor 60 zodat je toch wel een lekker bruin kleurtje krijgt.

sonja
20-06-10, 11:15
Door de locals werden we geadviseerd Banana Boat sunscreen (http://www.bananaboat.com/) te gebruiken, te koop in de Walmart, niet duur en erg effectief. Gaat tot factor 100. Wij vonden het prima spul.

Sunshine State
20-06-10, 11:31
Door de locals werden we geadviseerd Banana Boat sunscreen (http://www.bananaboat.com/) te gebruiken, te koop in de Walmart, niet duur en erg effectief. Gaat tot factor 100. Wij vonden het prima spul.

Wij kopen ook altijd Banana Boat ! Factor 50..

Iris02
20-06-10, 11:37
Zijn de bekende merken zoals Lancaster en Nivea ook makkelijk verkrijgbaar voor mijn super allergische huid ? Dit zijn toevallig 2 merken waar ik tegen kan zonder direct onder de huiduitslag te zitten :-(

Guus
20-06-10, 15:32
Nivea is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten (Walmart, Target etc.) en Lancaster halen wij altijd bij de warenhuizen (Saks Fith Ave of Macy's).

rreedijk
20-06-10, 16:09
Ik ga altijd voor de Australian Gold met instant Bronzer.
Smeert lekker en Wal-Mart heeft schappen vol. Prijs ligt ergens tussen 7 en 8 dollar.
Voordeel vind ikzelf altijd het pompje wat erop zit, kun je gedoseerd spuiten en dan inwrijven. Begin altijd met 30 en naarmate ik bruiner wordt, bouw ik af. Maar veel smeren is belangrijk want verbranden is vreselijk.
Zie ook regelmatig witte engelsen die met een lichte factor smeren en dan de dag erna volop rood weer de zon in gaan. Snap het niet!
http://www.australiangold.com/outdoor/images/spfs_combo.jpg

Michael66
20-06-10, 19:15
Nivea is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten (Walmart, Target etc.)Ik kan me niet herinneren Nivea daar te hebben gezien. Maakt ook niet uit. Vind zelf dat NO AD zo'n beetje hetzelfde voelt / smeert / spuit /werkt en die is er in grote en kleine verpakkingen in alle (vooral ook de hoge factor) gradaties. Zie http://www.no-ad.com/

angelique100
22-06-10, 09:05
Inderdaad meer dan genoeg keuze en erg goedkoop, vaak ook nog met één of ander anti insekten middeltje erin verwerkt. Toch neem ik liever iets van huis mee omdat ik al vaak de mist ben in gegaan. Niet omdat het geen goed spul zou zijn maar voor je het weet ruik je de hele dag naar kauwgom of meloen en die luchtjes gaan snel vervelen,..

an25
27-06-10, 04:59
Ik zal eens op zoek gaan naar de No-Ad ,wij willen ook een factor 50. En het scheelt idd weer met bagage.

flowerscaper
27-06-10, 17:58
Wij dwepen met iedere willekeurige baby variant. Dit spul lijkt altijd wat zachter te zijn. Ander opmerkinge dingetje, is het mensen opgevallen dat douche schuim e.d. zo duur zijn of kijken wij bij de verkeerde zaken?

Iris02
28-06-10, 15:21
Tja, en nav onderstaande link kunnen we ons af gaan vragen of zonnebrandcreme wel zo goed is............

http://frontpage.fok.nl/nieuws/392794/1/1/100/zonnecr-mes-veroorzaken-huidkanker.html

nati
30-06-10, 20:34
Gisteren was ik in Kruidvat en daar verkochten ze flesjes zonnebrandmiddel van het merk No-Ad factor 50.
Is dat dezelfde die jullie hier bedoelen ?

kol
30-06-10, 20:51
Ja, die heb ik ook gezien, zijn inderdaad dezelfde.

Natasja L.
30-06-10, 21:11
Wij gebruiken de laatste jaren producten van de Banana Boat. Zeker nu we in Amerika wonen en veel met de zon te maken hebben. Ze zijn in lotions en sprays te verkrijgen. Hoge factor is altijd aan te raden. Ik gebruik zelf in het begin Ultra Defense factor 30 (lotion in tube) en daarna stap ik over op de Tanning Oil (spray). Dat laatste is alleen maar aan te raden als je al wat zon hebt gehad. Belangrijk is ook om je tijdig in te smeren, zodat de lotion in je huis kan trekken en dit regelmatig te herhalen. Ga ook niet op het heetst van de dag in de zon liggen. Je kunt in no time verbranden. Het is beter om het geleidelijk op te bouwen. Het is leuk om met een zonnige bruine kleur te gaan naar Nederland, maar eenmaal thuis is het er zo weer af. http://www.bananaboat.com/

Het is duidelijk dat je niet echt iets mee krijgt van het weer hier. Er zijn al zo veel artikelen geschreven over de extreme warmte in de Washington area. Het voorjaar is hier al erg vroeg begonnen. Er was geen sprake van de lente, maar zijn gelijk over gegaan op de zomer. De maand juni was extreem warm. De warmste maand juni sinds 50 jaar. Vanaf het begin van deze maand is het niet kouder geweest dan 27 graden. Op meeste dagen was het dik over de 30 graden. Nu hebben we 3 dagen waar de temperatuur onder de 30 graden blijft (lees rond de 27 graden). Toen ik vanochtend buiten kwam, was het gewoon koel. 22 graden en ja….dat voelt koud aan. Vorige week een paar dagen gehad waarop het 37 graden was. ’s Avonds om 22:00 uur was het nog steeds 30 graden. Op de bovenverdieping in ons huis was het 90 Fahrenheit, ofwel 32 graden! Zonder airco was het niet uit te houden. De temperaturen waren hetzelfde als in Orlando. We krijgen nu een paar dagen waarop het 27 graden wordt, zondag en maandag stijgt de temperatuur weer naar de 36 graden. Kijk maar even naar de komende 10 dagen op weather.com. Niet zo veel verschil met Orlando, sterker nog, daar waar het in Orlando 31 graden wordt, zal het bij ons 36 graden worden. In Orlando regent het nog regelmatig; het is hier kurkdroog geweest. We hebben afgelopen maandag eindelijk eens een goede regen- en onweersbui gehad. Ook hier is de hoge luchtvochtigheid aanwezig, dus Corrus…niet veel verschil met Orlando. Maar je hoort mij niet klagen hoor! Daarom heb ik het hier ook héél erg naar mijn zin. Genieten van het weer en afkoelen in ons zwembad.

Michael66
01-07-10, 01:59
Verbranden - en daar gaat dit topic over - heeft niets te maken met temperatuur. Zonkracht (mate van UV-straling) des te meer. En die is rond de evenaar hoger dan in meer van de evenaar verwijderde plaatsen. Maar is ook afhankelijk van andere aspecten, zoals bewolking, luchtvervuiling en ozon.
De tijd die men kan doorbrengen in de zon is natuurlijk ook sterk afhankelijk van de zonkracht. De zonkracht is een maat voor de hoeveelheid ultraviolette straling (UV) in het zonlicht die de aarde bereikt. De zonkracht (UV-index) kan in Nederland variëren van 0 tot 10, in landen dichter bij de evenaar en in de bergen kan de zonkracht een waarde van 15 of hoger halen. Bij een lage zonkracht (0-4) verbrandt de huid minder snel dan bij een hoge zonkracht (7-10 en hoger). De zonkracht neemt toe naarmate de zon hoger staat en varieert met de seizoenen en het moment van de dag. De zonkracht hangt ook af van de hoeveelheid bewolking. Warmte heeft geen invloed: op een koele zonnige dag kan de zonkracht even sterk of sterker zijn dan op een warme dag. Wel is de hoeveelheid UV afhankelijk van wolken, vocht of stof in de atmosfeer en van de hoeveelheid ozon.

bron (http://www.huidziekten.nl/zakboek/dermatosen/ztxt/Zonverbranding.htm)

Agnes
02-07-10, 11:51
Is Banana Boat ook te koop in de Walmart ??

Ta2 Gerrit
02-07-10, 13:21
Ja hoor, gewoon even zoeken op de site van de Wal*Mart (http://www.walmart.com/search/search-ng.do?search_constraint=0&ic=48_0&search_query=banana+boat&Find.x=9&Find.y=4), en je vind het.

Mattie
15-07-13, 17:31
Over een maand of 2 ga ik op vakantie naar florida en ik zit nu al een beetje (in NL) de aanbiedingen voor zonnebrand creme in de gaten te houden. Echter ik bedenk me net: is het handig dit in NL te kopen? Ik heb hier nog nooit iets hoger gezien van factor 50 maar als ik even op de site kijk van de wallmart zie ik al meteen een factor 110!!

Paar vragen: wat is voor florida een "normale" factor om aan te schaffen?
Hoe is de kwaliteit van de creme in de USA? Zijn er merken die je echt moet vermijden?

dave-nicole
15-07-13, 17:40
Australian Gold is vrij bekend en goed spul en zonder overdrijven ook minimaal de helft goedkoper bij de Walmart dan in NL:)

Njit
15-07-13, 18:48
Ik koop meestal deze bij de Walgreens:

http://pics.drugstore.com/prodimg/369761/450.jpg

handige spray, waterproof en (voor mij) voldoende bescherming.

Mattie
15-07-13, 18:59
Ah ik zie hem "slechts" 7 dollar, stuk goedkoper dan hier in NL ja :)

Zie ook dat er op 10 minuten afstand van het welcome center van de villa's een wallgreens zit dus dat zou ook prima zijn. Heb tenslotte geen zin om te verbranden de eerste dag :p

Njit
15-07-13, 19:19
vaak heb je ook een voordeel-pack met 3 stuks.

Ebelix
15-07-13, 19:21
We kopen vaak No-ad of Ocean Potion als we aankomen in Amerika. Zeker de after sun van Ocean Potion is erg goed als je wat verbrand bent. Meestal zijn ze overal te koop.

Ritchie
15-07-13, 19:32
Ik koop al jaren de zonnebrandcreme van het Kruidvat, hele goede ervaringen mee, zelfs ooit als beste getest in Nederland, en niet te duur.

satpet
15-07-13, 19:57
Inderdaad. Ook Lidl is voor mij perfect.
Ik heb een gevoelige huid en dacht ook dat ik duur spul moest kopen.

Mijn ervaring: hoe duurder hoe meer allergie ik krijg.
Met Lidl en kruidvat nooit allergie.

cindy74
15-07-13, 21:12
Ik koop in amerika altijd de after sun 100 % aloe vera dat spoel is supergoed

Ta2 Gerrit
15-07-13, 21:36
Mocht je aftersun nodig zijn (dan is het eigenlijk al te laat :)), koop dan een soort met lidocaine er in. Werkt verkoelend en verdoofd ook nog.
Als zonnebrand (wat eigenlijk anti-zonnebrand moet zijn) gebruiken wij al jaren Ultrasun, ooit vrij exclusief verkrijgbaar bij Martinair in de lucht, maar nu ook vrij makkelijk via internet. Half uurtje voor je naar buiten gaat smeren (is dun als en voelt aan als water) en je kunt de hele dag (ook waterproof) vooruit.

Ik wil wel even aangeven dat wij geen zonnebaders zijn, dus of het voor de echte bakvissen afdoende is zou ik niet weten.

Njit
15-07-13, 21:50
Aftersun heb ik nog nooit nodig gehad in Florida. Wel op Curacao. Daar is de zon nog een stukje sterker. En dan ben je idd blij met Aftersun met lidocaine :)

Michael66
15-07-13, 22:55
Paar vragen: wat is voor florida een "normale" factor om aan te schaffen?
Hoe is de kwaliteit van de creme in de USA? Zijn er merken die je echt moet vermijden?
Hee, da's toevallig: gisteren heb ik op FloridaForum.nl Facebook-pagina hier eenzelfde vraag over gesteld. Zie http://on.fb.me/1bDvpOx
Kijk daar ook eens, misschien vind je daar ook info die je verder helpt.

http://img194.imageshack.us/img194/8407/17j7.png

Orangecowgirl
16-07-13, 02:19
Over die aftersun met lidocaine, wees er wel voorzichtig mee want mensen die er erg gevoelig voor zijn kunnen er ademhalingsproblemen van krijgen! Onze kinderarts heeft me op het hart gedrukt om dat spul never nooit te gebruiken voor kinderen onder de 8, en met onze lichtgewicht kinderen liefst nog wat langer wachten.
Het verschilt ook per merk, ik heb 1 keer m'n man ingesmeerd (die lummel gebruikt bijna nooit sublock omdat hij deels Native American is en dus niet snel zichtbaar verbrand) met een ander merk en ik had daarna tintelende handen en had moeite met kleine dingen oppakken omdat m'n vingers zo doof voelden.

En over de factor, volgens de dokter is het het beste om een redelijk hoge factor te gebruiken, 40 of hoger, maar het gaat er meer om dat je regelmatig smeert en dat je goed smeert. Niet te zuinig dus. Zeker vrouwen smeren vaak veel te dun op hun gezicht omdat ze niet willen glimmen.

angelique100
16-07-13, 08:45
Ik denk dat ik zo een beetje alle merken wel eens het gekocht en gebruikt. Van de simpele tot hele dure. Inmiddels gebruik ik al zo'n 3 jaar de zonnebrand van kruidvat (de gele variant en dan spuit of smeer)kost maar een paar euro en ik kan niet anders zeggen dat er niets tegen kruidvat op kan voor ons. Inderdaad regelmatig beetje bijspuiten heb je ook geen factor 40 nodig. Ook voor kinderen is deze bijzonder geschikt, onze kids verbranden hier echt niet mee. Wij nemen dan ook een hele lading mee omdat wij ook heel vaak op zee verblijven heb je echt een goed middeltje nodig. 2 jaar geleden was de zonnebrand van kruidvat op (of kwijt) aan het einde van de vakantie heb toen Australian gekocht dit was direct een stuk minder. Je hebt van kruidvat ook kleine tas tubes ik zou iedereen willen adviseren probeer deze eens zeker voor kinderen echt top spul!

Mattie
16-07-13, 10:52
@Michael66:

haha dat is inderdaad toevallig :)

@iedereen:

thx voor de tips, kan het beste gewoon hier in NL een paar "goedkope" (heb zelf ook altijd die van de kruidvat) flessen mee nemen. Beetje lastig in te schatten hoeveel je nodig hebt maar ter plekke kopen kan dan altijd nog.

De tip van een kleine tube is ook wel slim, zeker je gezicht goed bijhouden wat dat vind ik nog een van de meest vervelende plaatsen om te verbranden.

Orangecowgirl
16-07-13, 14:41
Die van de Kruidvat was bij ons ook favoriet toen we in Nederland woonden. Hier koop ik meestal eigen merk van de Walmart of Bananaboat. Neutrogena heb ik ook geprobeerd omdat m'n zoon een heel gevoelige huid heeft maar dat werkte voor geen meter, was moeilijk te smeren en rook niet lekker. Aveeno heeft wel lekkere producten maar is erg duur.

masterkabal
16-07-13, 16:41
Banana Boat factor 110 is perfect. Ik heb het lichtste huidtype wat zeer snel verbrand.
Met de Banana Boat smeer ik maar 1x in 's-morgens en de rest van de dag werkt ie perfect.
Plakt ook helemaal niet.

hannie
16-07-13, 17:14
Ik koop in FL altijd van die spuitbussen. Die hebben ze tegenwoordig in NL ook maar zijn hier een stuk duurder dan in FL.
Vind het ideaal dat je dan alleen maar even hoeft te sprayen en klaar. Dat smeren met zonnebrand melk vind ik altijd zo'n gedoe.

PENPE
16-07-13, 18:53
Ik koop in FL altijd van die spuitbussen. Vind het ideaal dat je dan alleen maar even hoeft te sprayen en klaar.

Wij hebben tijdens ons laatste bezoek bij Walmart 2 spuitbussen Coppertone Sport gekocht, inderdaad hoef je alleen maar even te sprayen en je bent klaar. Nadeel van Coppertone is dat je (witte) kleding gele plekken gaat vertonen die er moeilijk ( zeg maar niet ) uit te krijgen zijn. Dus mocht je voor de Coppertone gaan, zou ik oude kleding aantrekken....

Zou ik die ene spuitbus nog kunnen ruilen.... :confused:

http://img542.imageshack.us/img542/2401/f0r9.jpg

Michael66
16-07-13, 19:33
Ja Pieter, dat "probleem" met gele verkleuring had ik ook. Aangezien ik liefst witte korte broeken draag ..... ik heb er al enkele weg kunnen gooien. Maar dat calculeer ik eigenlijk toch al in bij m'n Florida vakantie.
Target heeft een vergelijkbaar product factor 30 in spuitbus, en daar had ik minder last met vekleurde kleding mee. Was iets van $12 per twee bussen, ook niet echt duur dus.

Byppie
17-07-13, 03:01
Weer wat geleerd! Mijn witte broek zit nu weer in de was met rare vlekken - die komen dus van de zonnebrand! En, om de vraag te beantwoorden: ik neem voor dochterlief VIchy mee uit Nl omdat ze echt overal allergisch voor is. En voor de rest van het gezin hebben we bij de Wynn Dixie huismerk sunscreen gekocht.
Als je die echter niet op smeert (omdat je vermoed dat je gaat snorkelen in een wetsuite, wat niet zo blijkt te zijn), werkt er geen een. Ofwel: vandaag heb ik ook maar de Publix Aloe Vera - met lidocaïne geprobeerd om de zeer verbrande ruggen mee in te smeren.

(overigens, over waarschuwingen: zolang de puberzoon er zijn tanden niet mee poetst vind ik het prima. Dat deed hij nl wel met de cortisonen créme (cortison-10) die ik meegekregen had voor de hittebultjes....)

Mattie
17-07-13, 13:26
Hm vlekken is inderdaad vervelend, hoewel ik hier niet veel "wit" draag zal ik daar toch vaker iets lichts aan doen dan een zwart t-shirt ;) Niet handig als er dan na een dag al gele vlekken in zitten...

satpet
18-07-13, 13:04
Hier een artikel waarom factor 50 geldverspilling is:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1670950/2013/07/18/Waarom-zonnecreme-met-factor-50-geldverkwisting-is.dhtml

marjolijne
18-07-13, 13:21
VISION

http://www.drogist.nl/dynamisch/producten/big_vision-all-day-high-all-day-sun-protection-spf-30-100ml.jpg
1x opsmeren de hele dag beschermt.
Het werkt bij ons perfect,
Volgens mij hebben wij factor 20, wel is het zo dat als hij ouder is niet meer zo goed werkt.
Maar dat is bij alle zonnebrand.
Gewoon te koop bij kruidvat en etos enzo.

Chrissie en Pleun
18-07-13, 13:39
Wij kopen altijd zonnebrand van het merk NO ADD bij de walmart of publix. Smeert goed, trekt snel in en heel gunstig geprijsd. Aanrader.

Cindy1969
18-07-13, 22:26
Ben zelf gek op produkten van Australian Gold, en heb in februari goed ingeslagen. Heb toen ook een spuitbus met bronzer factor 15 gekocht, vanmiddag gebruikt tijdens het zonnen in de tuin, was binnen no time poepie bruin en niet verbrand.
Jammer dat ze deze hier niet verkopen! (de "gewone" flacons zijn wel in NL verkrijgbaar, wel 2 keer zo duur als in de US...)

Mattie
19-07-13, 11:40
Hier een artikel waarom factor 50 geldverspilling is:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1670950/2013/07/18/Waarom-zonnecreme-met-factor-50-geldverkwisting-is.dhtml

Hm interessant artikel! Nooit geweten dat het op die manier berekend wordt :) Binnen NL is het dus voldoende om een lagere factor te nemen. Voor Florida zou 50 zeker genoeg moeten zijn want net zoals ze zeggen wie loopt er nou langer dan 12 uur in de zon ? (+ dat je sowieso regelmatig moet bijsmeren...)

José
19-07-13, 13:04
Ben zelf gek op produkten van Australian Gold, en heb in februari goed ingeslagen. Heb toen ook een spuitbus met bronzer factor 15 gekocht, vanmiddag gebruikt tijdens het zonnen in de tuin, was binnen no time poepie bruin en niet verbrand.

Hoi Cindy, waar had je die gekocht?:cool:

Cindy1969
19-07-13, 21:42
Oei, daar vraag je me wat... Weet het niet meer haha, was in ieder geval in 1 van de supermarkten, Walmart of Publix, maar kan ook Walgreens zijn geweest.

José
20-07-13, 11:15
Ha ha, moet lukken ik kom zeer regelmatig in alle drie tijdens mijn vakantie;). Thanks.

Cindy1969
20-07-13, 14:27
En daarom weet ik het ook niet meer, kwam in alle 3 ook regelmatig, maar wat ik nu waar heb gekocht? Geen idee :D
Succes!

Bullyleo
20-07-13, 16:08
Australian Gold wordt in Nederland ook verkocht. Ik heb laatst een hele set zeer goedkoop gekocht via Ibood. Topspul en het ruikt ook nog prettig! Heb in 2011 ook Australian Gold in Florida gekocht, ik dacht bij de Wallmart.

Cindy1969
20-07-13, 18:25
Klopt dat AG ook in NL wordt verkocht, je kan het onder meer ook vinden op tropischbruin.nl. Zal Ibood ook even in de gaten houden! Zelfs Bol.com heeft het onlangs in het assortiment opgenomen, niet zo'n breed assortiment, maar toch.
Het is wel zo dat het in de US stukken goedkoper is, dus mooi meegenomen als je het daar kunt kopen ;)