PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bea



Bea
15-06-10, 20:21
Hallo,
ik ben Bea, getrouwd met Ludo en we hebben 2 zonen.
We zijn "Amerika lovers" en hebben dan ook al wat staten doorkruist.
Omdat we volgend jaar 40 jaar getrouwd zijn en ik in december 60 word, willen we met onze zonen, hun vrouwen en ons kleinkind een week door Florida trekken en een week een villa huren in de omgeving van Kissemee.
Via dit forum willen we zo veel mogelijk informatie en nuttige tips bijeensprokkelen om er een onvergetelijk avontuur van te maken. Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt en groetjes

Bea

Meri
15-06-10, 20:48
Hoi Bea en rest van de familie,

Welkom op deze leuke en informatieve Forum. Door middel van de zoekfuncties te gebruiken kan je in de juiste discussie komen. En er is heel veel informatie.:-P

Vragen kan altijd en er is altijd wel iemand die ergens antwoord op heeft.

Heel veel plezier met jullie voorbereidingen.

Groetjes,
Meriam

Tans4USA
15-06-10, 21:20
Hallo Bea, welkom op het forum. Wat een heerlijk vooruitzicht en wat een goede reden om Florida eens te bezoeken. Jullie als Amerika liefhebbers zullen Florida vast ook helemaal het einde vinden.
Succes met de voorbereidingen.
Groetjes,
Anita

r.teeuwsen
15-06-10, 22:24
Hi Bea,

Van harte welkom op dit informatieve forum, hier ben je aan het juiste adres om alles te weten te komen over huisjes, huren van auto's en vliegtickets... hoewel met jullie ervaring als 'Amerika gangers' is dat natuurlijk gesneden koek ;-)
Ook genoeg info over de omgeving en de Disney parken, want volgens mij worden die wel met een bezoekje vereerd, gezien het 'kleinkind' :wink: als ik het zo lees!!
April/Mei/Juni is de mooiste tijd om lekker te genieten daar, tenminste dat vinden wij!!

Veel plezier met je voorbereidingen.

Greetz, Remco

aggie
16-06-10, 09:43
Hallo Bea,
Welkom op dit gezellige forum. Jullie hebben een mooi vooruitzicht, zoveel te vieren en dat bekronen met zo'n geweldige reis!! Heerlijk!
Zelf hebben wij afgelopen mei zo'n reis gemaakt als jullie voor ogen hebben, misschien leuk om ons verslag eens te lezen... Heel veel plezier met het organiseren!!