PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen standaard toeristische activiteiten



henkgom1983
15-06-10, 09:11
wij gaan ongeveer over een maand naar Florida op vakantie voor 2 weken. in deze 2 weken willen we behalve de echt toeristische plekken ook de minder toeristische kant zien. heeft iemand leuke tips?

ook tips voor toeristische plekjes/attractieparken zijn welkom.

alvast bedankt voor de reacties.

gr Henk

Teleton
15-06-10, 09:20
wij gaan ongeveer over een maand naar Florida op vakantie voor 2 weken. Tjeetje Henk, Florida is nog al groot en twee weken is zo voorbij. Misschien is het een goed idee als je jullie plannen eerst eens voorleggen, dan kan er wat gerichter op je vraag worden gereageerd. Verder bevatten de reisverslagen ook al erg veel informatie over toeristische, minder toeristische en themaparkplekjes. Tot slot helpt het enorm als je precies probeert aan te geven wat jullie leuk vinden. Heb hoogtevrees, danh eeft een tiip over een ballonvaart zo weinig zin, begrijp je?

O, ja..vertel ook even wie "wij"precies zijn.....

senkermens
20-06-10, 00:42
Henk, waar liggen je interesses? ik moet teleton gelijk geven maar eerst voor jezelf een keuze, natuur, strand, pretparken, shoppen, .... er is zoveel te doen en zeker voor 2 weken kan ik maar 1 tip geven voorbereiden en keuzes maken, niet op de vakantie zelf doen, daar is de tijd te kort voor.

Groetjes karin en stefan

pzomerdijk
20-06-10, 13:10
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9721

Een leuk uitstapje als je zelf een auto hebt! Verder is een bezoekje op dinsdag aan het plaatsje Webster (ongeveer 45 minuten rijden) aan de wekelijkse boeren markt gezellig!

katjab
26-06-10, 11:39
Waar vlieg je naartoe?

knaapje
26-06-10, 14:08
Aan alle forumleden met goede bedoelingen,

Helaas ziet het er naar uit, dat TS niet zo in de vragen en antwoorden geinteresseerd is.
Tot op dit moment is het plaatsen van zijn vraag de laatste activiteit op dit forum geweest. De urgentie is dus blijkbaar niet zo hoog, maar misschien is hij met zijn voorbereidingen zo druk dat hij geen tijd heeft het forum te bezoeken.
Dat is de positieve benadering, de negatieve zal ik maar niet plaatsen.

Knaapje