PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: alaincas



alaincas
14-06-10, 20:07
Hoi,

Even voorstellen: Wij zijn Alain en Vanessa, een koppel uit Waregem, West-Vlaanderen, Belgie, van 30 en 40, zij 30 en ik 40.\\:D/
En vertrekken op 17 Juli voor een rondreis door Florida – Tennessee.
Ikzelf ben al een paar keer in de states geweest.
2000 in Tennessee, naar Memphis en Nashville.
Nashville omdat mijn zus daar woont www.nancycasteele.com (http://www.nancycasteele.com/) , Memphis, als Elvis Presley fan mag dat niet ontbreken, Tupelo uiteraard ook niet.
2004 Terug Memphis en Nashville en Tupelo (voor dezelfde redenen) maar dan ook de Smoky Mountains meegenomen (wat zeer leuk was door de kleine Las Vegas strip)
2008 Werk/ Plezierreis naar Las Vegas – San Francisco, een prachtige reis, alles geregeld door de leverancier, niets moeten betalen, niets moeten regelen, geslapen in het Bellagio hotel, en nog wat zakgeld mee van de baas, beter kan toch niet. 8-)
Naar Las Vegas ga ik zeker nog eens terug, San Francisco, ben ik zeer blij dat ik het gezien heb maar zou niet onmiddellijk terug gaan.
Maar achteraf gezien een zeer leuke reis met collega’s weliswaar van een andere firma maar die dezelfde job doen als ikzelf ( aankoper van machines bij een wegenbouwaannemer)
Voor mijn vrouwtje is het deze keer de eerste keer, maar we kijken er enorm naar uit, het feit alleen maar om eens drie weken alleen weg te zijn, enkel en alleen rekening houden met elkaar doet ons er naar verlangen, en als je dan foto’s zie van Florida en een beetje begint te lezen op dit forum hier, doet het verlangen alleen maar toenemen.

carolinevdm
14-06-10, 21:34
hallo
zo leuk dat er nog west-vlamingen gaan!!!
wij zijn een koppel die op 20 juli vertrekken naar Florida voor de eerste keer amerika!
dit is voor ons nog allemaal nieuw...
Wij arriveren in orlando, en vertrekken op op 1 augustus terug naar huis vanuit Miami.
mochten jullie nog leuke ideetjes hebben mag je dit altijd laten weten, wie weet komen we elkaar nog wel tegen...
alvast veel plezier samen!
groetjes

Teleton
15-06-10, 08:14
en als je dan foto’s zie van Florida en een beetje begint te lezen op dit forum hier, doet het verlangen alleen maar toenemen.

Hallo Alain en Vanessa en van harte welkom hier op het forum voor de verwende Floridavakantieliefhebber. Leuk om te lezen dat jullie al lekker in de stemming zijn gekomen door de informatie en de foto's hier op het forum.

In het topic over jullie schema las ik dat jullie nog volop aan het puzzelen zijn om het programma zo aantrekkelijk mogelijk te maken. OOk dat hoort bij het vakantieplezier. Als we jullie daarbij kunnen helpen, dan zullen we dat zeker doen. Dus als er vragen over Florida zijn (anders staten horen in de lounge, maar ook daar is hier wel kennis over hoor...;)) kom maar op!