Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peggyvandervelden
Peggyvandervelden
11-06-10, 22:11
Hallo allemaal,
Ik ben Peggy van der Velden.
Ik ben woon in Helmond. Ik ben inwonend bij mijn ouders. Ik ben bijna 18jaar en ik ben helemaal gek op Orlando en dan vooral de pret-parken die er te vinden zijn.
Ik ben al 6x naar Orlando geweest, 5 keer samen met mijn ouders toen ik nog wat jonger was en 1 keer samen met mijn tante 3 jaar geleden.
Ik ga 24 Juli weer terug voor 15dagen. Ik ga samen met mijn ouders en er zou een vriend mee gaan, deze kan helaas niet meer mee i.v.m. privé omstandigheden. Sinds we deze trip aan het plannen zijn ben ik al veel te vinden hier op het forum maar dan meer op de achtergrond. Maar ik vind het ook wel leuk om zo nu en dan ook eens een reactie te geven of wat te vragen dus heb me bij deze toch maar geregistreerd!
Groetjes, Peggy
Maar ik vind het ook wel leuk om zo nu en dan ook eens een reactie te geven of wat te vragen dus heb me bij deze toch maar geregistreerd!
Hallo Peggy & Parents, van harte welkom op dit fraaie forum voor de verwende Floridavakantieganger. Leuk dat je nu ook actief aan het forum mee wilt gaan doen. Met jouw ervaring kan je vast een waardevolle bijdrage leveren.
In ruil daarvoor is er hier altijd wel iemand die je verder helpt als je zelf nog vragen hebt. Hebben jullie al een beetje een plan voor de vakantie in juli? We zijn hier altijd benieuwd naar de plannen van anderen. En waar we ook gek op zijn: Reisverslagen! Dus als je zin hebt, laat vooral weten welke avonturen jullie allemaal beleven.
Hoe dan ook, nog een paar weekjes geduld en dan zijn jullie al aan de beurt. Veel plezier met de voorbereidingen!
Peggyvandervelden
13-06-10, 21:45
We hebben nog niet echt iedere dag wat ingepland, maar we hebben 7day tickets voor de Disney parken en 7day tickets voor de Universal parken en we zijn ook van plan om naar Seaworld te gaan. Ook leek het ons leuk om een bosrit te maken met een gids op het paard, aangezien mijn vader paardrijd en ik tot een jaar geleden ook.
Ik vind het wel altijd erg leuk om de reisverslagen van andere mensen te lezen dus misschien dat ik ook wel begin met een reisverslag!
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in, nog maar 40 dagen en dan is het zover!
Hoi Peggy,
Welkom op deze leuke forum. Jullie gaan zo te zien echt voor de parken in Orlando. En dat is ook helemaal geweldig. Wij hebben vorig jaar 7day tickets gehad van de Disney parken en dit jaar hebben we Orlando 6 parken flextickets voor 14 dagen.
Ik ben benieuwd of je een reisverslag gaat maken. Ik ben in ieder geval van de partij.
Nog veel plezier met voorbereiden.
Groetjes,
Meriam
r.teeuwsen
15-06-10, 20:28
Hoi Peggy,
Welkom op dit informatieve forum, als je wilt paardrijden met je vader kijk dan eens op deze site: www.horseworldstables.com (http://www.horseworldstables.com)
Super mooi daar en alles bij de hand, ik weet niet waar jullie verblijven maar het is in Kissimmee, wij rijden er ongeveer 15 minuten over als we er naar toe gaan.
Dit is het adres: 3705 South Poinciana Boulevard, Kissimmee, FL 34758-2802 USA
Kijk gerust op hun site, prijzen alles staat erbij. (nee, ik heb geen aandelen, alleen een dochter die 7 dg/wk gek is van paarden;-))
Veel plezier met al je voorbereidingen, zo te lezen gaan jullie je niet vervelen!!
Greetz, Remco
Peggyvandervelden
17-06-10, 15:40
Heel erg bedankt voor de tip! ik had zelf ook al een beetje rond gekeken op die site. Moet je ook echt 7dagen van te voren reserveren op internet of kan je ook gewoon een keertje langsrijden en dan een afspraak maken?
Ik zit nu zelf ongelofelijk in spanning, want tussen 16.00 en 17.00 worden de mensen die niet geslaagd zijn voor hun HAVO gebeld. Dus nog even in spanning en dan weet ik of ik geslaagd ben of niet!
Dus nog even in spanning en dan weet ik of ik geslaagd ben of niet!
Tsja....en dan willen wij het nu ook graag horen, natuurlijk!
Peggyvandervelden
17-06-10, 17:16
Ik ben geslaagd! Zonder onvoldoendes!
Nu even flink feest gaan vieren!
Ik ben geslaagd! Nu even flink feest gaan vieren! ...en dan...naar Florida! Van harte gefeliciteerd!
r.teeuwsen
17-06-10, 17:42
Gefeliciteerd met je diploma!!! Super!!
Enne, je kunt ook gewoon langs gaan, dat is geen probleem, die 7 dagen, ach als je maar niet op het laatste moment komt.....
Niet heen gaan om 8 uur en om 8h30 willen rijden, ze hebben wel een planning!!
Greetz, Remco
Hey Peggy,
Gefeliciteerd. Dat is een hele opluchting. Nou feestse zou ik zeggen en geniet van je voorbereidingen met de vakantie.
Hallo Peggy
Gefeliciteerd, toppie hoor, en dan kan je je nu helemaal op de voorbereidingen van de vakantie storten. Alvast heel veel plezier.
grtjes Mineke
Peggyvandervelden
18-06-10, 13:39
Heel erg bedankt voor alle felicitaties!
En inderdaad, nu kan ik me weer lekker in de voorbereidingen voor de vakantie gaan storten. Alhoewel, ik word 30Juni 18 en ben nu alvast aan het leren voor de theorie van de auto aangezien ik daar 1Juli examen van heb. Ik begin ook meteen met rijlessen op mijn verjaardag. Dus hopen dat ik 1Juli ook in één keer slaag!
Zo als je dat ook haal, dan ben je echt met een heel goed jaar bezig. Ik hoop niet dat je donderdagochtend heel vroeg moet, aangezien je een dag ervoor 18 bent geworden.8-):wink::grin:
Veel succes ermee en we horen het wel of je dit ook haalt, maar daar ga ik wel vanuit hoor!.
Groetjes,
Meriam