PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Goedhartl: Orlando-Orlando juli 2010



goedhartl
10-06-10, 12:32
Hoi,

Op 2 juli vliegen we via Frankfurt en Washington naar Orlando.
Wij zullen daar hopelijk om 19.00 uur aankomen. Vervolgens op het vliegveld kunnen we de fullsize auto ophalen bij Alamo.

3 juli - uitrusten, shoppen, Orlando verkennen
4 juli - Bezoek Universal Studios
5 juli - Bezoek Seaworld
6 juli - Fun day cruise naar de Bahamas vanuit Fort Lauderdale!
7 juli - Miami, Everglades
8 juli - Universal Islands of Adventure
9 juli - Animal Kingdom
10 juli - relaxen bij het hotel, Little Toot
11 juli - verjaardag oudste zoon in Magic Kingdom vieren
12 juli - diverse stranden bezoeken, suggesties welke de witste zijn?
13 juli - relaxen bij het hotel
14 juli - Disney Studios
15 juli - Epcot
16 juli - laatste keer shoppen en koffers inpakken
17 juli - terugvlucht via Washington naar AMS

Dit is onze planning, maar alleen de fun day cruise staat echt vast. Zal wel vermoeiend worden denk ik, maar ook erg leuk en gezellig!

pumi1000
10-06-10, 13:02
Is toch leuk om vanalles te doen te hebben? Ik zie dat jullie eigenlijk maar 2 dagen in miami zijn? Die funcruise klinkt leuk hoe laat vertrekken jullie en komen jullie weer terug op die dag?

Wij hebben Clearwater Beach en Cocoa bezocht in mei en ik vond ze beide mooi alleen is Cocoa dichterbij.

goedhartl
10-06-10, 13:41
We moeten voor de fun day cruise om 8.45 uur aan boord zijn, en 's avonds om 23.00 uur komen we weer aan in Fort Lauderdale. Dan gaan we een motelletje zoeken in de buurt (of heb ik hem al gereserveerd via internet). 's ochtends gaan we naar de Everglades en 's middags gaan we Miami verkennen. Daarna weer richting Fort Lauderdale terug, want die outlet store moet ik echt bezoeken!

Clearwater beach gaan we ook naartoe, daar zullen we de Little Toot dolphin adventure gaan beleven.
Kijken of de dolfijnen ook echt bij je boot komen en mooie sprongen vanuit water zullen maken.

Dr. Phlox
10-06-10, 16:50
Ziet er goed uit. Leuk een verjaardag tijdens de vakantie. Lijkt ook leuk die cruise. Ben benieuwd naar jullie ervaringen straks. Vergeet niet op de verjaardag aan te geven dat jullie zoon jarig is. Krijgt hij als het goed is een button.
Grz
Ton

goedhartl
12-06-10, 23:14
Had ik ook ergens gelezen, maar ik ga het ook ergens noteren zodat ik het niet vergeet....
De reis naar de Bahama's is trouwens voor mijn zoontje gratis omdat we gaan in de maand dat hij jarig is.