PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: moedertje



moedertje
02-06-10, 12:04
hallo,

ik ben rian en kom uit drenthe. volgend jaar willen wij met 5 volwassenen en 1 kind en 1 baby een bezoek gaan brengen aan florida.

omdat we allemaal leek zijn op dit gebied heb ik mij aangemeld op dit forum. ik hoop er veel tips van te mogen ontvangen.

florida lijkt ons super leuk, mooi, en lekker warm.
onze voorkeur gaat uit naar een villa, maar in welke plaats weten we nog niet.


alle tips zijn dus meer dan welkom !!!

groeten rian

Syllvia
02-06-10, 12:07
Hallo Moedertje (grijns)

Welkom op dit leuke en vooral informatieve forum.
Leuk dat jullie een vakantie plannen in Florida, dat wordt vast een onvergetelijke reis.
Het is er zo leuk, mooi, warm, gezellig, en je kunt er ook nog eens leuk shoppen!
Owja en de themaparken natuurlijk :)

Het enige nadeel van een vakantie naar Florida is, dat je nooit meer iets anders wilt......

Succes met het plannen en lezen van het forum:)

A.Hofman
02-06-10, 13:38
Moi,

Eindelijk weer eens een Drent op het forum :) Wij zijn in voorbereiding op onze 4e FL reis, in november gaat we naar Inverness. Je bent in elk geval op tijd met je te ori๋nteren. Een goede voorbereiding is het halve werk, en de voorpret duurt (vaak) langer dan de uiteindelijke reis.
Voor alle vragen kun je hier terecht, maar vaak zijn de antwoorden al te vinden met de zoekfunctie bovenaan de pagina.

Veel plezier alvast!

r.teeuwsen
02-06-10, 19:14
Hallo Rian,

Welkom op dit informatieve forum, wat een heerlijk vooruitzicht om lekker naar Florida te gaan!! Nou ik kan je verzekeren dat jullie je geen dag gaan vervelen!!
Er is werkelijk genoeg te doen voor een ieder, helemaal top!!
Enne... gezien jullie gezinssamenstelling, zijn de kids beide nog jonger dan 4 of is de oudste al 'leerplichtig' zodat je aan het 'hoogseizoen' zit gebonden?
Welke ervaringen kunnen we met jullie delen? En.... Wat vinden de kids leuk?

Veel voorplezier in ieder geval, info genoeg op dit forum!!

Greetz, Remco

moedertje
03-06-10, 19:04
hallo,

allemaal bedankt voor het hartelijke welkom. voel me gelijk thuis hier ;)

ik heb al wel een paar vragen... als ik ga vliegen hoever van te voren boeken en bij welke maatschappij heb je je eigen schermpje in de stoel zitten?

en heeft iemand nog tips voor reizen met kleine kinderen? of moet ik dan een ander topic aan maken ?

en de 1 van de kindjes is dan net 2 jaar geworden. en het andere kindje is dan 5 en half.
de periode dat we gaan is in de bouwvak van 2011. week 31,32,33.
wij houden zelf niet van elke dag een pretpark en willen ook wat natuur bekijken.
welk gebied is hiervoor het beste geschikt.

ik ga me nog eens verder verdiepen in dit forum want dat staat er vast allemaal al in vermeld..
maar mochten er nog tips zijn dan houd ik me voor alles aanbevolen.

groeten rian

Teleton
03-06-10, 19:31
of moet ik dan een ander topic aan maken ?
mochten er nog tips zijn dan houd ik me voor alles aanbevolen.


Gelukkig moet er niks hoor, Rian. Maar je kunt misschien met de zoekfunctie al wel een heleboel onderwerpen vinden. Kijk bijvoorbeeld een hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8863), daar kom je ook het reizen met kleintjes tegen. En meer informatie over de vliegtuigen waar je eventueel mee reist vind je op seatguru.com (http://www.seatguru.com/).

Over vliegtickets zijn er ook al veel informatieve berichten gemaakt. Je vindt ze ook in het overzicht Florida Algemeen. Kortweg komt het er op neer dat je de prijsontwikkeling zelf moet volgen en moet boeken wanneer de prijs naar jouw zin is. Omdat je in de vakantieperiode reist, wordt het lastig om gebruik te maken van de aanbieidngsprijzen. Deze gelden immers veelal voor het laagseizoen.

Hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8869) vind je veel informatie over de State Parks in Florida. Mocht je vragen hebben, dan kan je ze natuurlijk in het betreffende topic gerust stellen. Er is hier altijd wel iemand die je verder helpen wil.

Al met al is het flinke klus om een Floridavakantie voor te bereiden, zeker als je voor de eerste keer gaat. Hou er rekening mee dat je voor alle reizigers, ook de kleintjes, een geldig paspoort moet hebben. Dus je kunt vast met ze gaan oefenen om ze hun handtekening te laten zetten......;). Veel plezier met de voorbereidingen!

Tans4USA
04-06-10, 07:55
Hallo Rian, van harte welkom op dit forum.
Er is inderdaad een heleboel informatie op dit forum te vinden en er bestaat ook nog een special Orlando tips forum met heel veel nieuwtjes en informatie. Succes met de voorbereidingen.
Maar pas op als je eenmaal ้้n keer in Florida geweest bent wil je niet anders meer.
Groeten,
Anita