Florida Forum

St. Augustine Eco Tours

JKG
25 mei 2010, 20:34
Volgens de zoekmachine van het forum bestaat er nog geen topic over het volgende;

Heeft iemand ervaring met St. Augustine Eco Tours?
http://www.staugustineecotours.com/page1/page1.html

Ik wil zo'n boattrip doen van 90 min voor 40 dollar p.p. "Dolphin watching and research (hydrophone)".

Morgen wil ik reserveren, dus ben benieuwd of er mensen ervaring met dit bedrijf hebben voor ik ze ga bellen. :)

Tinkerbell
25 mei 2010, 21:19
Ik weet niet of dit wel een goed "Eco '" idee is.
Het lijkt me erg ruig en zeker niet dier vriendelijk.
Wat wij wel gedaan hebben is naar de haven gelopen en een gewone boot tour geboekt. Zo'n toch duurde iets van anderhalf uur en was vrij rustig,
De link die jij geeft is een soort speedboot die alleen maar dieren weggejaagd.
Het is een ruwe tocht met een redelijke kans op zeeziekte.
Ik zou zeggen gewoon naar de haven gaan en daar ter plekke een normale boat tour boeken.

JKG
25 mei 2010, 22:07
Ik denk dat het woord 'eco' misschien in Nederland als milieuvriendelijk wordt gezien, maar ik denk niet dat ze dat er mee bedoelen. Met die boot kom je een en ander tegen en ze varen niet over manatees heen. Anders kan je zo'n airboat in de Everglades ook als niet diervriendelijk ervaren.

Zal nog wel even wat rondgooglen wat er nog meer te doen is, maar moet nou toch wel snel iets reserveren denk ik, gezien dat ik er volgende week al zit.

Hier nog wat gevonden, maar dat is echt een rustige tour, maar qua prijs ook een stukje lager;
http://www.trustedtours.com/store/category2.aspx?SID=5&Category_ID=233

Tinkerbell
26 mei 2010, 11:13
Hier nog wat gevonden, maar dat is echt een rustige tour, maar qua prijs ook een stukje lager;
http://www.trustedtours.com/store/category2.aspx?SID=5&Category_ID=233

Die bedoel ik. Je hoeft echt niet van te voren te reserveren. Gewoon er naar toe gaan en een ticket kopen.
We kregen er bovendien kaartjes bij voor een gratis mini golf en twee dagen gratis gebruik maken van het " Rode Trammetje".
Hiermee kun je een sight seeing tour doen door heel de stad met een stuk of tien haltes. Trammetje stop bij elke toeristische attractie.
De winkelstraat,het fort en Ripley's zijn haltes die zo een twee drie in mijn hoofd opkomen.

Niet rot bedoeld maar waarom zou je met zo'n kl...te boot gaan als er een mogelijkheid is om alles rustig te bekijken een koele drink te kopen onderweg en een toilet bij de hand te hebben?
Wat betreft de dolfijnen moet je geluk hebben. Ze komen gewoon niet op bestelling ook niet ( en ik ben bang zeker niet) bij die lawaai papagaaien boten. Wij hebben in ieder geval genoeg dierlijk leven gezien en foto's van gemaakt.

JKG
26 mei 2010, 11:37
Oh als er ijskoude drank + toilet aan boord is, dan kan die 'rustigere' wel. Schoonouders gaan ook mee, dus dan is zo'n rustige boot vast beter. :)

Scheelt de onlineprijs nog met daar aan de kassa?

Garantie op dolfijnen heb je idd nooit. Zag ze wel wat verder weg met een sunset boattour bij Key West. Ook puur geluk. Het is maar net waar ze willen zijn.

Tinkerbell
26 mei 2010, 12:25
Geen idee of het nog wat uitmaakt in prijs. We liepen toevallig tegen de tour aan en hebben gewoon een kaartje gekocht.

JKG
26 mei 2010, 20:02
OK, dan reserveer ik niets, gaan we gewoon op de bonnefooi naar de haven toe.
Zal wel niet zo druk zijn als Key West qua bootbezetting, of verkijk ik me daar op?

Tinkerbell
26 mei 2010, 21:54
Het was vrij rustig en we konden nog uitgebreid rondlopen,een sanitaire stop maken en alles op ons gemakkie regelen.:mrgreen:

Het hele stadje barste nu niet echt van de toeristen. Op dezelfde straat ligt ook nog een mooi museum als jullie daar eventueel belang bij hebben. Net naast het Casa Monica hotel.

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum