PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Robisjo



robisjo
25-05-10, 09:19
We zijn al van december 2008 lid van dit Forum en vandaag kom ik erachter dat wij ons vergeten zijn voor te stellen....:oops:

Wij zijn Sjon, Bianca en Romy (Robisjo). Net zoals de meeste van de forummers zijn wij verslaafd aan Amerika en dan met name aan ...... Florida. Onze verslaving is in 1998 begonnen en we hebben er eigenlijk nog steeds geen medicijn tegen uitgeprobeerd. Waarom zouden we ook, het is een heerlijke verslaving \\:D/.

Komende zomer gaan we, op een tussenstop in Chicago na, niet naar Amerika op vakantie. Maar dit maken we in oktober ruimschoots goed. Dan gaan we lekker 2 weken naar Florida.

Voor de mensen die ons willen volgen op onze reizen, we hebben een website:
www.robisjo-usa.net

Ta2 Gerrit
25-05-10, 11:01
Geweldig =D>=D> Al een hele tijd meedraaien op het forum, tig bijdrages geleverd en al 10x in "ons" favoriete deel van de US doorgebracht.
En dan zich voorstellen :lol:

Ik dacht bij de titel; "die naam ken ik toch al lang ?"#-o, en dat klopt dus ook.
Maar alsnog van harte welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
Niet verder vertellen :-$, maar je kunt hier erg veel vinden over de Sunshine State.

Het zal jullie dus ook zeker helpen bij de voorbereiding van jullie (11e :-&) Floridabezoek.
En als je wat te vragen hebt, schroom dan niet. We zullen ze zeker beantwoorden ;-).