PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: CindyvL



CindyvL
17-05-10, 23:09
Hallo allemaal,

Mijn naam is Cindy, 28 jaar en ga dit jaar met mijn vriend voor de 2e keer naar de VS.

Na een geweldige reis langs de westkust (bekende rondjes: SF, LV, LA, SD en natuurlijk alle mooie parken tussendoor) gaan we deze keer helemaal naar de andere kant en kijken we of Florida haar naam waar kan maken. ;)

We gaan 3 weken, vanaf 16 oktober t/m 6 november, vliegen vanaf Brussel naar Miami, paar daagjes cruisen, door naar Key West en dan via wat omweggetjes naar Orlando. Het reisschema wil ik ook nog binnenkort op de site zetten en ben benieuwd wat jullie ervan vinden en lees graag jullie tips of opmerkingen.

Vindt het heel leuk om me voor een reis volledig in te lezen en houd me hier dan ook makkelijk weken (of in dit geval bijna 10 maanden sinds de boeking) mee bezig (zo nu en dan wel natuurlijk...) :-P

Iedereen is zo enthousiast dan ik bijna niet kan wachten....ben alleen maar bang voor het weer (koud, regen, geen zon of nog erger orkanen?), maar de verhalen hierover zijn zó verschillend. We wachten maar af en zien het wel.
Rest komt sowieso wel goed denk ik! \\:D/

Groetjes, Cindy

angelab
19-05-10, 12:58
Hoi Cindy,
Welkom op het forum, onze reizen lijken erg op elkaar, ik ben angela ook 28 en ik heb ook in 2008 een 4 weekse trip gemaakt door het westen van de USA (california, nevada, utah en arizona) prachtige trip. Wij hebben dit jaar ook gekozen om voor het eerst naar Florida te gaan. Mede dankzij dit forum hebben we een mooie route samengesteld (zie mijn weblog: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl/). We hebben van dit forum zoveel informatie opgedaan dat het vast helemaal goed moet komen.
We vertrekken over 4 weken op 18 juni, als de aswolk geen roet in onze reis gaat gooien!
Veel succes met informatie opdoen, gaat vast helemaal lukken!
Groetjes Angela

[verwijderd]
19-05-10, 13:26
Voor het weer hoef je je vooraf niet druk te maken, dat heb je toch niet in de hand en kan per jaar verschillen. Maar de 3 keren dat wij rond September/Oktober geweest zijn naar Florida hebben wij zelden regen gehad, afgelopen jaar zelfs veels te warme temperaturen voor het jaargetijde daar.

Wat betreft de orkanen, we hebben er meerdere Florida zien passeren op de weerkaarten en er slechts een dagje met wat regen van gemerkt. De meeste Orkanen komen wel op Florida af maar kiezen dan toch uiteindelijk een weg die niet over Florida gaat dus maak je dar ook verder niet druk over.

Als je de laptop o.i.d. mee neemt kan je de voorspellingen van de geleerde over de orkanen volgen op een speciale site die daar voor is. Kan even niet op de naam komen maar ook die zwerft hier op het forum rond dus is wel vindbaar als je even op orkanen zoekt.

En zoals zovele andere die jullie voorgingen, is het grootste gevaar dat je tijdens de Florida vakantie met het Florida virus wordt besmet. Dit kenmerkt zich door vlak na de thuiskomst alweer te gaan zoeken en kijken naar de eerstvolgende mogelijkheid om naar Florida af te reizen voor een volgende vakantie. Dus wees gewaarschuwd. :-D

goedhartl
19-05-10, 20:03
is toch één van de leukste virussen denk ik.....


En zoals zovele andere die jullie voorgingen, is het grootste gevaar dat je tijdens de Florida vakantie met het Florida virus wordt besmet. Dit kenmerkt zich door vlak na de thuiskomst alweer te gaan zoeken en kijken naar de eerstvolgende mogelijkheid om naar Florida af te reizen voor een volgende vakantie. Dus wees gewaarschuwd. :-D

is toch één van de betere virussen denk ik. ;-)

[verwijderd]
19-05-10, 20:15
Leuk maar wel een kostbaar virus, maar ja, je hebt er ook wel wat voor.

- Een fijne vakantie
- Zon
- Goedkope merkkleding
- Aardige mensen
- ....

- Vooraf al voorpret
- En achteraf de voorpret en het werk voor de volgende Florida vakantie

:lol: