PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: goedhartl (Larissa)



goedhartl
16-05-10, 17:11
Hoi,

Ik ben Larissa, ik ben 34 jaar, ik ben getrouwd en ik heb twee kinderen. Eén van 6, Liam en één van 3 jaar, Aidan.
Op 2 juli 2010 zullen wij van een zelfgeplande vakantie gaan genieten in Orlando met uitstapjes naar Miami en de Bahama's (als het mee zit).
Wij kunnen in ieder geval niet wachten tot het zover is.\\:D/
Vorig jaar maart zijn mijn man en ik in New York geweest en nu gaan we Florida verkennen. Natuurlijk gaan we ook de parken bezoeken en waar ik mij ook op verheug is de All American Food zoals soul food (in NY ook erg geslaagd geweest) de lokale specialiteiten en de bekende restaurantketens zoals Cheesecake Factory, the Olive Garden , IHOP en Red Lobster.
Op weg naar Miami zullen we een overnachting in een motel nemen. (Als het maar niet de Bates Motel is haha!)

Tuurlijk willen we ook lekker gaan shoppen en mocht er nog iemand een tip hebben over goedkope winkels in Orlando of Miami, dan hoor ik het graag.

Doei!

Francien
17-05-10, 15:07
Welkom Larissa op het Florida Forum!! Goede keus om met je 2 koters voor een Floridavakantie te kiezen. Het is de meest kindvriendelijke reisbestemming die ik ken.
I love the Cheesecake Factory, de volgende dag kan je de inhoud van je doggy bag nog een keer lekker opwarmen. Ik heb nog nooit zulke grote borden met voedsel gezien! Er zijn op dit Forum speciale topics over Orlando en Miami. Ik zou zeggen veel plezier met het lezen van alle informatie en vraag maar raak hoor als je er niet uit komt!

challenge
17-05-10, 22:02
Hoi Larissa,

de Prime outlet en Premium outlet daar moet je zeker naar toe, liggen richting Sea World. Heel veel plezier!!!!

Groetjes,

Rita

pascalbrouwers
17-05-10, 22:49
Hoi larissa,
Welkom en bla bla bla :D
Ga ook eens naar lake buena vista outlet stores...
Aan de overkant bevindt zich een walmart superstore.
En dat op een paar minuutjes afstand van disney.
Veel plezier hier, en have fun in the sun
Greetz,
Pascal

goedhartl
19-05-10, 19:54
hartstikke bedankt voor de tips!
Ons resort (Blue Tree) ligt ook in Lake Buena Vista, dus dat komt zeker van pas!
De prime en premium ga ik gelijk even googlen....

[verwijderd]
19-05-10, 20:17
En vergeet de Florida Mall niet, als je de 528 neemt vanaf het vliegveld dan kom je er langs.

goedhartl
20-05-10, 13:34
En vergeet de Florida Mall niet, als je de 528 neemt vanaf het vliegveld dan kom je er langs.

ja, deze stond inderdaad ook al op mijn lijstje!
Is volgens mij niet ver van ons resort vandaan en volgens mij zit daar een Starbucks, dus ik ben daar dan zeker te vinden! hihi

Francien
20-05-10, 17:37
Wat is dat met die Frappuccino van Starbucks??? Men, wat een uitvinding. Ik kan daar echt van dagdromen....http://www.frappuccino.com/

goedhartl
20-05-10, 19:47
Ik weet het, vorig jaar naar Eurodisney en als een kind zo blij toen ik hoorde dat er een Starbucks zat!
In New York is het natuurlijk helemaal feest!
Hier jammergenoeg beperkt, maar ik rij er graag voor naar Leiden CS...
(ik woon in Berkel en Rodenrijs, vlak bij Rotterdam)
Ach.....30 minuten rijden maar....

goedhartl
22-05-10, 08:45
Iemand van jullie ook een airboat trip gemaakt in de Everglades?
Waar kan ik dit het beste doen?
Kissimmee heeft ook airboat trips, maar ik wil echt Vanuit Miami, als het goed is heb je daar nl. ook heel veel flamingo's zitten....
Is hier een topic over?

koenkamphuys
23-05-10, 17:30
Er is een uitgebreid everglades-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303)... Welkom aan boord!

goedhartl
25-05-10, 18:43
Er is een uitgebreid everglades-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303)... Welkom aan boord!

Ik heb hem vanochtend helemaal doorgespit en heb heel veel info ingewonnen hierover! Mijn dank is groot!

Wat ik alleen niet echt heb kunnen vinden, (niet geheel onbelangrijk) is hoe oud je moet zijn voor zo'n airboat.
Er staat bij veel dat er een kindertarief is van 4 tot ....
Mijn jongste is 3 jaar, ik ben bang dat ie net te jong is......wat denken jullie?