PDA

Bekijk Volledige Versie : www.disneyworld.co.uk



Moniek
16-05-10, 16:27
Vorige maand heb ik informatie opgevraagd op de website van www.waltdisney.com (http://www.waltdisney.com). Vervolgens heb ik een dvd en brochure thuisgestuurd gekregen. Deze brochure is gemaakt voor bezoekers uit Engeland en er wordt verwezen naar www.disneyworld.co.uk (http://www.disneyworld.co.uk)

Momenteel is daar een aantrekkelijke actie.
Is het mogelijk om als Nederlander op deze website je vakantie naar Disneyworld te boeken? Op sommige engelse sites is te lezen dat deze actie alleen geldt voor customers form the UK. Ik vind het echter vreemd dat deze brochure naar mij in NL is opgestuurd.

Iemand ervaring om je vakantie op www.disneyworld.co.uk (http://www.disneyworld.co.uk) te boeken?

fitnessmouse
18-05-10, 21:33
ja, kan gewoon daar boeken.
hebben wij vorig jaar gedaan en alles ging goed.

shockblade
19-05-10, 18:53
Ja hoor, je kunt gewoon boeken. WDTC UK is voor iedere inwoner van de EU te gebruiken. Vooral in de periode september/oktober kunnen ze goedkoper zijn door de combinatie free dining en grote korting op verblijf in studio en/of villa in Saratoga Springs Resort en Old Key West.

Voor andere periodes kan het erg wisselen, alhoewel mijn ervaring is dat meestal WDTC USA uiteindelijk goedkoper is. Je moet daarbij in de gaten houden dat UK eerder hun acties bekend maken dan USA. Op het moment dat acties dus recentelijk uit zijn bij de UK, kun je niet 'eerlijk' vergelijken met de USA-prijzen.

Ook zijn de voorwaarden via WDTC UK iets beperkender dan via USA. Bij USA is eigenlijk alles 'frank en vrij' en kun je tot resp. 45 dagen of 5 dagen (package versus room only) van te voren alles kosteloos wijzigen, annuleren etc. Via de UK geldt hiervoor direct al een fee, tenzij je upgrade naar duurder. In de US dien je 45 dagen van te voren alles betaald te hebben (package) of 1 nacht aanbetaling en de rest bij check in (room only), via de UK dient alles uiterlijk 56 dagen voor aankomst betaald te zijn. En zo zijn er nog wat kleine verschillen.

Wij zijn voor dit jaar via de UK geboekt, voor het eerst was dat de goedkoopste optie. Via de US zouden we voor 3 weken, 2 kamers Caribbean Beach Resort zo'n $5200,- kwijt zijn na 30% korting. Dan komt het eten er nog bij. Via de UK hebben we een 2bedroom villa (ja, wij hechten aan ruimte en privacy) Saratoga Springs geboekt, 3 weken voor omgerekend zo'n $5900,-, maar dan met free dining. Voor $700,- kunnen we geen 2 volwassenen voor 3 weken voeden, dus goedkoper. Bovendien hebben we er qua oppervlakte een woonkamer bij, een van de badkamers is luxer, keuken erbij (zullen wel alleen de grote koelkast gebruiken) en een was/droogcombi is ook niet verkeerd als je zo lang gaat.

arianne
18-07-10, 12:15
Volgens mij wordt het druk met Nederlanders in Saratoga/old key west, wij zijn er eind augustus ook 1 week, en na de disney cruise hebben we nog 2 nachten old key west.

kol
18-07-10, 14:52
Vorig jaar hebben wij bij disneyworld.co.uk geboekt en dit jaar weer! Beide keren met free dining. Vorig jaar is dit echt prima bevallen! Dit jaar zitten we van 15-28 aug in Animal Kingdom Lodge.

arianne
18-07-10, 16:57
Wij hebben geen gebruik gemaakt van de free dining, omdat we niet van plan zijn de disney parken te bezoeken. Zijn in februari 1 week geweest voor de parken en dat is dan weer even genoeg. Augustus gaan we naar universal en lekker relaxen en shopppen.
En willen we toch nog een dag naar de parken ook geen probleem hebben nog no experation kaarten liggen met een aantal dagen.

Druk aan het aftellen, nog 4 weken te gaan!

lilo
20-09-10, 12:10
Hoi, ik ben lilo, nieuw op dit forum. Op deze engelse site is een, voor ons aantrekkelijke aanbieding, maar ik heb een vraag over betalen. Ik neem aan via credit card, maar betaal je direct bij boeking of later. Dit ivm met de koers van de engelse pond.

fitnessmouse
20-09-10, 13:47
Ik meen me te herinneren dat je de keuze had om het gehele bedrag ineens te betalen of een aanbetaling te doen en het restant later.

FrankS
26-09-10, 11:17
De huidige aanbiedingen (boekbaar tot 1 november) zijn erg aantrekkelijk. De basisprijs van Saratoga Springs is al laag (Studio net zo duur als een gewone kamer op Caribbean Beach), bovendien krijg je nu 45% korting op de kamerprijs, 14 dagen tickets voor de prijs van 7, additioneel 5% korting op tickets en bovendien Free Dining voor je gehele verblijf (maximum 21 nachten per boeking).

Je betaalt GBP 50 per reiziger vooraf, en het restant 6 weken voor reisdatum. Bij annuleren langer dan 6 weken voor vertrek ben je alleen de aanbetaling kwijt.

sunita
03-10-10, 22:12
goeie acties daar.. wij hadden port orleans riverside met gratis quick dining plan en het ultimate ticket 14 dagen voor de prijs van 7 dagen. en je kreeg zo'n beker. volgende keer kiezen we voor saratoga springs die is loop afstand van downtown disney. je kon inderdaad kiezen voor in een keer betalen of 2 keer.

reneefrankrijk
05-10-10, 15:10
Kun je als niet Brit ook tickets bij hun kopen? Voor de Britse markt verkopen ze tickets die 21 dagen geldig zijn, best wel interessant voor ons.
Heeft iemand dit wel eens gedaan en krijg je dan e-tickets die je moet omruilen?

sunita
07-10-10, 12:28
kun je gewoon kopen.:D

reneefrankrijk
07-10-10, 12:34
Kun je ook zeggen of je dan echte tickets krijgt of e-tickets die je moet omruilen?

sunita
08-10-10, 11:41
wij kregen vouchers.. en dan kwam dat op je key to the world te staan. dus jammer genoeg durf ik niet te zeggen hoe en wat als je alleen het ticket boekt. maar ik heb wel ervaring met e-tickets. het werkte prima hoor! gewoon doen het scheelt je zo veel geld. daar kan je ook leuke dingen van aanschaffen.=D>

Stigchel
18-01-11, 21:17
Hallo mensen,

Ik ben dus nu echt aan het onderzoeken. Ik heb al stapels prints en tientallen bookmarks.

Nu zie ik op de UK site aantrekkelijke aanbiedingen, maar ik kan bij geen enkele online boeken en dus vergelijken met de US site. Daarbij leest ik dat die aanbiedingen alleen voor de UK gelden. Hoe kan het dan dat zovelen van u via de UK site mooie deals binnen slepen?

Laten we de voors en tegens eens op een rij zetten voor mij en voor hen die na mij komen ;)

<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand topic met hetzelfde onderwerp.>>

Tielemans
18-01-11, 22:06
Wij hebben net geboekt op de engelse site. op de site zie je bijvoorbeeld staan gratis dining plan, dan klik je dat aan en dan kom je bij een continue knopje. als je dat doet kun je van de lieve lust lekker prijsjes vergelijken. Wij hebben elk resort bijvoorbeeld in wdw zo kunnen prijsvergelijken.
op dit moment (als je gaat voor de tijd waarin ddp gratis is op de engelse site) is de engelse site goedkoper. normaliter zonder aanbiedingen is wrslk de amerikaanse site goedkoper.
ik hoop dat ik je hiermee help.

Groet Lisanne

sunita
31-01-11, 12:17
wij hadden toen ook korting op het resort + een gratis quick dining plan. en een gratis mok. echt het eten is niet op te krijgen zoveel credits. snackcredits wel\\:D/ ze laten eerst zien wat het kost..je bent gauw 30 euro kwijt voor 2 personen voor een simpele maaltijd!:evil: als je quick dining plan hebt. kun je super lekker eten in epcot en downtown disney bij earl of sandwich. dus goed kijken waar je boekt. via de disneysite uk. hadden wij ook nog een ultimate disneyticket voor 14 dagen voor de prijs van 7 dagen! \\:D/