PDA

Bekijk Volledige Versie : Yes care hire



samantha
06-09-05, 23:07
Hoi hoi
Heeft er iemand ervaring met Yes car hire???
Het is ons aangeraden door een engelse vrouw waar wij de villa van huren.De kosten staan in ponden maar als je het omrekend naar de euro kom ik een stuk voordeliger uit dan bij almo via american estates

ze hebben ook een site www.yescarhire.com


Groetjes sam

Njit
07-09-05, 00:36
Ziet er op zich goed uit. Ze bieden ook gewoon de Alamo Silver en Gold verzekeringen dus dat is gewoon OK..

Harm
07-09-05, 18:06
Volgens mij ben je alleen duur uit in Engelse ponden.

knaapje
07-09-05, 20:22
Hoi hoi
Heeft er iemand ervaring met Yes car hire???
Het is ons aangeraden door een engelse vrouw waar wij de villa van huren.De kosten staan in ponden maar als je het omrekend naar de euro kom ik een stuk voordeliger uit dan bij almo via american estates


ze hebben ook een site www.yescarhire.com

Ik heb even gerekend met www.alamo.nl.
1 week intermediate/2-drs/orlando/september komt dan op €219 en in Engeland omgerekend op € 205 ( Pond 135,25). Vreemd genoeg is 2 weken huren in Engeland duurder dan 2 * 1 week tarief (Pond 274,50)
Gezwegen wordt over eventuele reserveringskosten, anders wordt het verschil toch wel klein.

Groeten
Knaapje
P.S. Ik geloof dat er via deze site in Ned. bij Alamo nog extra korting te krijgen is.

Eric
07-09-05, 23:52
P.S. Ik geloof dat er via deze site in Ned. bij Alamo nog extra korting te krijgen is.

Dat klopt, bij boekingen via deze site krijg je onmiddelijk € 10,00 korting.

Eric

Harm
08-09-05, 00:17
De vraag is natuurlijk of men bij Alamo huurt. Alamo kent geen zilver en gold, maar heeft al inclusief en gold en Dollar heeft al inclusief en platina. Dus bij welk verhuurbedrijf word de auto dan gehuurd. Dan kan je pas de prijs vergelijken

knaapje
08-09-05, 11:39
De vraag is natuurlijk of men bij Alamo huurt. Alamo kent geen zilver en gold, maar heeft al inclusief en gold en Dollar heeft al inclusief en platina. Dus bij welk verhuurbedrijf word de auto dan gehuurd. Dan kan je pas de prijs vergelijken


Harm,
Begrijp ik even niet.
Samantha vergelijkt zelf de tarieven met Alamo tarieven via Am.Estates.
Bovendien gaat het over een voordelig tarief om te boeken niet over een bepaalde verhuurmij. Als dan blijkt dat een wat onbekender site in Engeland vrijwel net zo duur is als een bekend verhuurbedrijf in Nederland is dat toch een indicatie.

Groeten
Knaapje

Harm
08-09-05, 12:17
Je hebt daar wel gelijk in. Ik geef alleen maar aan dat de site in Engeland misschien helemaal geen alamo autos verhuurd. Dan is het dus appels met peren vergelijken, zeker als je niet weet/ aangeeft over welk verhuur bedrijf het gaat. Waar je de auto op moet halen geven ze pas aan als je geboekt hebt. Ik krijg altijd wat kriebels als ik vooraf niets weet,alleen mooie praatjes. Voor die paar euros op een reis naar Amerika zou ik gewoon in Nederland boeken.

knaapje
08-09-05, 15:36
.......... Waar je de auto op moet halen geven ze pas aan als je geboekt hebt. Ik krijg altijd wat kriebels als ik vooraf niets weet,alleen mooie praatjes. ...........
Ik weet niet of we op dezelfde site kijken, maar als ik op bovengenoemde link klik en een reservering voor Orlando maak krijg ik gelijk 9 ophaalpunten in Orlando te zien.
Groeten
Knaapje

Harm
08-09-05, 20:40
Je hebt gelijk. Als je niet wilt begrijpen wat ik bedoel. Bij ons thuis noemen ze dat mieren N#@&n . ik geef geen reactie meer op dit onderwerp.

groeten
Harm

samantha
07-10-05, 18:37
Nou we hebben bij yes car hire geboekt en binnen een week hadden we de papieren al binnen.
We krijgen de auto van alamo en het scheeld ons 60 euro met american estates.
als we terug zijn dan horen jullie wel hoe het is gegaan.
groetjes Sam

samantha
09-11-05, 20:43
Hoi hoi, we zijn weer terug en de vakantie was perfect. :lol:
Toen we bij Alamo aan kwamen was alles goed geregeld en waren er ook geen verassingen. Ik kan dus iedereen aan raden om via yes car hire te boeken.

Groetjes Sam.