PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Yowannes



Yowannes
16-05-10, 12:01
Hey,

Ik ben Johan, 27 en al bijna 2 jaar Florida-fan.
Het eerste bezoek aan Florida was een heuse rondtrip, doorheen bijna heel Florida. Helemaal zelf gepland (met m'n vriendin), een super ervaring!
Het tweede bezoek had eerder zakelijke redenen en bleef beperkt tot omgeving van Kissimmee/Orlando, maar heeft me ook weer een aantal nieuwe pareltjes laten ontdekken.
Ik volg dit forum al een tijdje, maar wil ik zelf ook wat actief gaan bijdragen.
Zie je op een van de onderwerpen,

Johan - "Yowannes"

Francien
17-05-10, 15:00
Haai Johan! Welkom op het leuke Florida Forum. Alle extra Florida informatie is meer dan welkom. Leuk dat je je ervaringen betreffende de Sunshine State met ons wil delen:)!! See ya!

Yowannes
17-05-10, 23:54
Hey, dank je.
Ik zag als woonplaats ook "Bonita Springs" staan. Breng je daar veel tijd door of woon je daar ook effectief (al dan niet gedeeltelijk).

Groetjes

Francien
18-05-10, 11:20
We hebben 2 jaar geleden een huis bij het strand gekocht. Precies tussen Naples en Fort Myersbeach in. We gaan er zoveel mogelijk heen, dus een groot deel van het jaar genieten we van alle het goede wat Florida brengt. Het is een droom die werkelijkheid is geworden........

koenkamphuys
23-05-10, 20:17
... zo zie je maar wat floridaverslaving bij je teweeg kan brengen... hier nog zo'n gek.

Yowannes
23-05-10, 23:28
:-P
Sebring, dat ligt mooi midden de twee kusten, maar een stuk zuidelijker dan Orlando, niet?

koenkamphuys
24-05-10, 16:26
Yep - centraal gelegen: 2 uur van Orlando, 2 uur van de kust (golf of atlantisch) en 3 uur van Miami. In de middle of nowhere, in door toeristen onontdekt gebied.

r.teeuwsen
24-05-10, 18:37
Hey Johan,

Welkom op dit informatieve forum, we zijn benieuwd wat je ons allemaal kunt vertellen over het mooie Florida... Ik las dat je wat leuke dingen had ontdekt rond Kissimmee...
Reuze benieuwd wat dat allemaal voor leuke dingen zijn...wie weet nog mooie pareltjes die wij nog niet kennen ;-)

Greetz, Remco

Yowannes
25-05-10, 21:09
Ik zal mijn best doen om met regelmaat wat te posten over de leuke dingen die we al gedaan hebben. Of ze voor de trouwe Florida-gangers zo vernieuwend zullen zijn, weet ik uiteraard niet ;)
Zo vaak zijn we nu ook niet niet geweest trouwens. (We zijn maar net onze derde keer aan het plannen.)