PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mhagman: Florida 17 juli-9 aug



mhagman
13-05-10, 22:11
Hallo allemaal, na afgelopen periode heel wat informatie opgezogen te hebben op dit geweldige forum, begint ons reisschema zich langzaam te vormen, zodat ik jullie graag deelgenoot maak van onze "planning", er zijn nog geen vastgelegde plannen (muv Orlando) over de rondtoer dus (aanvullende) tips op deze planning zijn van harte welkom:

17 juli: Wij (mijn man, ondergetekende met onze zoon van 11 en dochter van 8) vliegen rechtstreeks met martinair naar Orlando waar wij voor twee nachten neerstrijken in Ramada Inn convention center I drive na onze auto opgehaald te hebben bij Alamo (mid-suv gehuurd via usareisen.de, dankzij de vele goede ervaringen en tips op dit forum). Ik heb mij overlaten halen om comfort class te vliegen (kost een paar centen, maar dan heb je als het goed is ook wat :-P), dus daardoor zijn wij hopelijk niet te vermoeid om op 19 juli rond te gaan toeren.

19 juli Orlando richting Miami Beach, voor 1 overnachting (nog niet geregeld) Het mag ook iets voorbij Miami zijn omdat wij niet perse in Miami hoeven te verblijven.

20 juli wij willen in de ochtend een bezoek aan de Everglades brengen het liefst op een airboat, maar ik lees weinig recente ervaringen over ontmoetingen met alligators tijdens zo'n airboat ride (jaren geleden, lees 1991 hebben mijn man en ik het "genoegen" wel gehad en vonden dat toen helemaal geweldig) Wie heeft wel recente ontmoetingen tijdens een airboat ride meegemaakt? Daarna is de planning om door te gaan richting Key Largo, overnachting nog niet geregeld

21 juli Key Largo, snorkelen en daarna door naar Key West, overnachting nog niet geregeld.

22 juli Key west- Naples, overnachting nog niet geregeld

23 juli Naples - Tampa? overnachting nog niet geregeld

24 juli Tampa? - Orlando: Windsor Hills villa geboekt tot en met 9 augustus. Aangezien wij ook disney fanaten zijn ( afgelopen jaren 2 x jaarkaart disney parijs gehad) hebben wij inmiddels al ultimate Disney tickets geregeld die 14 dagen onbeperkt toegang geven ook aan de waterparken (via Undercover tourist, prima service, vlotte levering en ik kon gewoon de aanbieding gebruiken waarbij UK citizen only stond!!). Daarnaast zullen wij ook Seaworld en Universal nog willen bezoeken en dan nog het shoppen. Dus wij krijgen het nog druk, toch is het jammer dat ondanks al deze plannen de space shuttle lancering van juli is uitgesteld en daardoor aan onze neus voorbijgaat, maar wij willen dan toch ook nog een dagje Kennedy Space Center doen.
Op 9 augustus vertrekken wij dan weer naar Amsterdam met Martinair en dan zit het er weer op, maar daar moeten wij nu nog niet aan denken!

Daarnaast ben ik heel erg enthousiast geworden van alle blogs die ik heb gelezen en wil ik kijken of ik ook een blog kan gaan maken, nog geen idee hoe ik dit moet gaan doen, maar ik ga het proberen.

Alvast bedankt voor alle tips tot nu toe en voor alle geweldige leuke verhalen,
Groetjes,
Mariska:-)

mhagman
16-07-10, 14:05
Na maanden voorpret op het forum is het morgen zover, YES, wij gaan!!
De koffers zijn gepakt, de I love Florida (forum) stickers zitter erop en uiteraard gaat de laptop mee om zoveel mogelijk vast te leggen ;-).

Voor al degene die ook komende weken gaan genieten, hele fijne vakantie.

Gr,
Mariska

PS: vandaag nog een laatste update in ons blog: www.wimmarcharon.blogspot.com (http://www.wimmarcharon.blogspot.com) vanuit NL en dan morgen vanuit FL.

aggie
16-07-10, 14:56
Wat een superfijn vooruitzicht, nog een nachtje slapen en dan mogen jullie!! Geniet er van. Wij vertrekken woensdag, maar niet naar Florida...:roll:

Have lots of fun!!!!

mineke
16-07-10, 23:05
Hallo Mariska
wat heerlijk morgen vertrekken, een hele fijne vakantie, een hele goede vlucht
en ik ga je blog volgen.
grtjes Mineke

mhagman
23-07-10, 01:27
Voor alle forumledenm, het is hier geweldig, ik ben sinds aankomst in Florida niet meer op het Forum geweest, maar houd wel dagelijks mijn blog bij en stel alle reacties van de lezers (vooral Teleton en Rick) zeer op prijs.
Mede dankzij alle tips op het forum, hebben wij al zoveel leuke dingen gezien en gedaan en voelt het al of wij al weken onderweg zijn(positief bedoeld), terwijl dat het er in de praktijk pas 6 dagen zijn!!
Bedankt nogmaals voor alle tips en reakties, Super,
Groetjes,
mariska

pvroovert
23-07-10, 07:00
Mooi verslag wij gaan aanstaande woensdag ongeveer hetzelfde doen dus bedankt voor dit leuke verslag