PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush Gardens of Animal Kingdom?



Kiwi80
12-05-10, 14:17
Ik kom er niet goed uit ....
Als jullie zouden moeten kiezen wat zou je dan doen?
Bush Gardens of Animal Kingdom en waarom?

Elisa
12-05-10, 15:52
Hoi wij konden ook niet kiezen (ben er nog nooit geweest, zaterdag wordt de 1e keer), maar het zag er zo mooi uit allemaal dat wij hebben besloten beide te doen. Ik denk persoonlijk dat Animal voor de Disney fans leuker is en als je echt voor de dieren gaat dat je naar Busch Gardens moet. Busch is denk ik iets meer "dierentuin-achtig" (met coole achtbanen :D) en Animal is toch meer themepark.

van der Steen
12-05-10, 18:08
ben nu 2x in bush gardens geweest......een heel mooi park, idd soort dierentuin/pretpark combinatie.....met leuke shows en uiteraard coole achtbanen.....zeker een keer de moeite waard om het te zien

dit jaar waarschijnlijk naar Animal Kingdom

marjoleinenrick
12-05-10, 18:22
Ik ben niet zo'n achtbanen-mens, is busch gardens dan ook alleen leuk voor de dieren, of is het dan de moeite niet?

Njit
12-05-10, 19:24
Ik zou dan gewoon naar Animal Kingdom gaan. Ze hebben nog wel wat andere attracties maar het overgrote gedeelte is achtbaan.

Je kan ook even de plattegrond bekijken voor een indruk: http://www.buschgardens.com/Bgt/Explore/ParkMap.aspx

Lea
12-05-10, 19:26
Busch Gardens zijn wij ook nog nooit geweest daar gaan we over een paar weken naar toe, met name toch wel de achtbanen maar ook voor de beestjes hoor en aangezien we een flex ticket plus hebben kunnen we meerdere keren als we willen.

Animal Kingdm hebben we wel gedaan in 2008 hoofdzakelijk voor Expedition everest en ook de safari gedaan en ja dat is dan weer wel op zijn Disney's he dat park.

Kan je allebei dan zou ik dat zeker doen of anders veel filmpjes op youtube om keuze te kunnen maken.

Succes ermee.

rarossel
13-05-10, 12:32
Onze 3 kinderen geven de voorkeur aan Busch Gardens vanwege de achtbanen. Wij als ouders passen ons aan.

nancy1
13-05-10, 14:32
Wij geven de voorkeur aan Animal Kingdom. We zijn in beide parken 2x geweest. Beide parken absoluut de moeite waard, maar als wij moeten kiezen, kiezen wij voor Animal Kingdom.
De safaritocht bij Busch Gardens vonden wij heel erg tegenvallen. Bij Animal Kingdom zie je daarbij meer dieren en van dichterbij.
Wij hebben niet ervaren dat Busch Gardens meer dieren heeft. Daar kan je wel vogels voeren, bij Animal niet.
Verder vinden wij de attracties bij Animal leuker dan bij Busch en het is dichterbij (als je in of rond Orlando verblijft).

van der Steen
17-05-10, 17:26
Ik kom er niet goed uit ....
Als jullie zouden moeten kiezen wat zou je dan doen?
Bush Gardens of Animal Kingdom en waarom?


ligt er ook aan hoeveel je er voor wilt betalen
animal kingdom is stukken duurder dan bush gardens

cloggie68
17-05-10, 20:28
Vorig jaar hebben wij Animal Kingdom gedaan, dit jaar Busch Gardens. Ik vond het 'dierengehalte' in Busch erg tegenvallen, misschien ook omdat de trein niet reed? Je kon wel wat zien door het park heen.
Achtbanen zijn niet ons ding, maar daarvan staan er wel een aantal mooie voor de liefhebbers. Onze kids gingen vooral voor het sesamstraat deel maar eigenlijk is dat weer gericht op de peuters en voor kids van 6 en 7 alweer te saai (hun eigen mening...)....

Uiteindelijk heeft Animal Kingdom toch onze voorkeur.... maar ik vind ook dat alles bij Disney net ietsje meer 'af' is!

i.westdijk
17-05-10, 23:11
Ook wij zijn in beide geweest. De kinderen vonden Busch Gardens het leukst, meer om de vele achtbanen. Ik vond Animal Kingdom wel erg mooi. De safaritocht gaat wel erg snel en er is niet zo veel tijd om rustig van de dieren te genieten. Als je in Orlando zit, is Busch Gardens toch wel gauw anderhalf uur rijden. [en weer terug] Als je voor meerdere dagen Disney kiest zit Animal Kingdom daarbij. Busch Gardens zit bijv bij Orlando flex tickets of in combinatie met Discovery Cove [of gewoon een los kaartje natuurlijk]

baluga
18-05-10, 14:16
Wij zijn in de meivakantie naar BG geweest. We kwamen tijd tekort. Fantastisch, zou zo volgende keer weer gaan.

martijn2903
18-05-10, 15:27
Wij zijn vorig jaar in Bush gardens geweest en Animal kingdom en vonden het allebij erg gaaf,,, Animal Kingdom is en blijft natuurlijk Disney en dus erg mooi en groot maar echt een pretpark, bush gardens vonden wij iets meer op een dierentuin lijken met hier en daar een gave achtbaan :)
de volgende keer gaan we gewoon allebij de parken weer doen omdat het alle2 echt de moeite waard is...