PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema BetsyDijkstra: Miami-Miami 6 t/m 27 juli 2010



betsydijkstra
09-05-10, 02:13
Na wederom veel gegoogle eindelijk het reisschema en hotels vastgelegd, we reizen met 2 kids (10 en 6) dus niet te veel rijden en hotels met vooral veel zwembaden en strand....

6/7 vertrek vanaf Dusseldorf naar Miami
6 t/m 8/7: Eden Roc Hotel Miami Beach (hebben nu goede aanbieding 3 nachten/2 betalen!); lekker bijkomen vd vlucht en Miami Beach bekijken
9/7: bezoek Everglades en via Tamiami Trail naar Naples
9 t/m 11/7 Naples: Naples Grande Beach Resort; lekker eten en luieren
11 t/m 14/7: South Seas Resort Captiva Island; vorig jaar ook geweest, veel dolfijnen gezien, waterskien, boottocht. Het is een heel mooi resort!
15 t/m 19/7: Tradewinds Resort St. Pete's Beach; familie bezoek in Tampa, Busch Gardens, manatee boottocht en genieten van Tardewinds Resort
20 t/m 25/7: Holiday Inn Club Vacations At Orange Lake Resort Orlando; daar zijn ook onze vrienden uit Curacao. Iig naar Animal Kingdom en Islands of Adventure, een waterpark en misschien nog Kennedy Space Center. Veel vd andere parken hebben we vorige jaren bezocht.
26/7: terug naar Miami; hotel moet nog geboekt worden, vlakbij de airport
27/7; Miami -> Dusseldorf

Iemand nog suggesties?

Michael66
09-05-10, 10:04
Iemand nog suggesties?Uuuh :-k.... nee, niet echt :-k
Ja, toch. Eentje. --> Veel plezier!! Geniet!

Zo te zien zal het jullie aan weinig ontbreken in de accommodaties. Je hebt allemaal heel mooie hotels en resorts uitgekozen. Schitterend! OK, ze zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook meer dan alleen een plek om te slapen. Heerlijk. Jaloers ook wel.

Qua verdeling van de tijd vind ik ook dat je dat mooi hebt gedaan, goed ingeschat mede op basis van je wensen en ervaringen. Steeds meer dan één nacht per plaats zodat je voldoende tijd hebt om wat meer te zien en de omgeving goed in je op te kunnen nemen, te kunnen genieten in alle rust.

Ik wou nog zeggen dat je - als je toch in St. Pete bent - een wedstrijd van de Rays kunt bezoeken, Maar helaas, de wedstrijdkalender (http://tampabay.rays.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=tb&m=7&y=2010) leert dat in de periode dat jullie daar zijn de Rays "on tour" zijn in New York.

In welk Tradewinds' resort verblijven jullie trouwens? Island Grand of Sandpiper? Niet dat het veel uitmaakt, je kunt van de mogelijkheden van beide resorts gebruik maken als je in één van de twee verblijft. Ik heb twee keer in Islands Grand gebivakkeerd, helemaal niet verkeerd. Ik vind Tradewinds één van de betere in St. Pete. Aanrader wat mij betreft.

Veel plezier!