PDA

Bekijk Volledige Versie : Betrouwbaarheid ticketverkopers



Frannie
05-05-10, 20:15
Hallo Allemaal,
Ik wilde graag kaartjes kopen voor de Arabian Night dinnershow.
Nu zijn ze op de site zelf best wel duur.
Heb op internet verschillende sites gezien waarop je discount tickets kunt kopen. Zoals Undercovertourist.com
Nou vroeg ik mij af is het betrouwbaar om daar een kaartje te kopen en kun je met dat kaartje ook daadwerkelijk naar binnen.
Ook staat er natuurlijk geen datum vast op de kaartjes, is dat een probleem. Hoe gaat zoiets in zijn werk.
Ben hier helemaal niet goed in. Kopen eigenlijk altijd kaartjes op de site zelf, maar scheelt toch wel veel geld, vandaar dat ik dit een keer wil proberen.
Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben, en hoop graag wat van jullie te horen!

Njit
05-05-10, 20:51
Undercovertourist is gewoon betrouwbaar. Dat er geen datum op staat klopt. Dit leggen ze op hun site ook uit:


http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/arabian-nights.html#tickets


After you receive your discount tickets from us, reserve your show time by calling the numbers below. Please do this as soon as possible to ensure you get the night you wish! + 1 407 239 9223 or 1 800 553 6116.
One or two shows nightly. Remember to call them and reserve your show time.
Show is approx. 90 minutes, with 15-30 minutes to be seated.
Show, dinner, soft drink and beer included.
Voucher issued - present at box office for admission.

ettol
05-05-10, 22:13
En het official visitor center?
Als ik ze nu bestel, kan ik ze pas over 3 maanden halen! Gaat dat wel goed? Heeft iemand ervaring met zo lang vantevoren bestellen?
groetjes Ettol

Frannie
05-05-10, 23:08
Oke Undervouvertourist is dus betrouwbaar.
Maar ik kan dus bellen als de voucher binnen is, maar geldt dit ook voor het hoogseizoen (7 t/m 29 juli). En hoelang van tevoren kan je bellen, meteen als ik de voucher binnen heb kan ik al reserveren voor juli. Lijkt mij toch raar, anders zou toch iedereen dat doen. Is het niet gebonden aan bepaalde voorwaarden. Dat als ik bijv. 8 juli naar de dinnershow wil, dat ik pas een paar dagen van te voren dit vast kan zetten als er dan nog plaatsen zijn. Dat ze die voucher gebruiken om zeg maar plaatsen op te vullen?

Ta2 Gerrit
05-05-10, 23:16
Ik zal het nog één keer afdrukken, het staat er toch echt :mrgreen:


http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/arabian-nights.html#tickets (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/arabian-nights.html#tickets)


After you receive your discount tickets from us, reserve your show time by calling the numbers below. Please do this as soon as possible to ensure you get the night you wish! + 1 407 239 9223 or 1 800 553 6116.

Wij hebben dat ooit voor Medieval ook zo gedaan, een half jaar van te voren.

Frannie
06-05-10, 11:49
Ja ik heb het gelezen, maar vind het zo bijzonder.
Kan het me gewoon bijna niet voorstellen, vandaar dat ik het nog even extra heb gevraagd. Maar je al echt een half jaar van tevoren kan boeken, gaan we het maar doen. Bedankt!

Njit
06-05-10, 11:58
Waarom vind je dat zo bijzonder? Het is voor die bedrijven juist fijn als ze van te voren al de boel volgeboekt hebben ipv dat dat op het laatste moment gebeurd.

Frannie
06-05-10, 12:13
Wij reserveren altijd op de site zelf (i.v.m betrouwbaarheid). Het is toch niet rendabel als er allerlei sites bestaan waarop je de kaarten voor minder dan de helft kunt krijgen? Dan zou toch nooit iemand meer op de site zelf boeken?

Kan wel zien dat ik (en ons gezin) hier nogal nieuw in zijn.
Er gaat echt een wereld voor ons open ;)
Dus sorry als ik nogal wantrouwig over kom, maar zijn echt broekies hierin.

Njit
06-05-10, 12:22
Orlando hangt aan elkaar van kortingen. Je kan overal wel een coupon vinden waarmee je korting krijgt op van alles en nog wat (shows, attracties, kleding etc etc).

Je zou dus gek zijn als je de volle prijs zou betalen voor een show :)

Bosevents
06-05-10, 12:53
In Nederland gaan we ook die kant op. Voor elk attraktiepark, shows en uitjes zijn wel kortingen te vinden.

Frannie
06-05-10, 13:33
Ja heb het in de gaten, je kan echt overal coupons voor krijgen.
Ga er dit jaar dan ook maar zoveel mogelijk gebruik van maken ;)
Jullie hebben me gelukkig gerustgesteld. Zal inderdaad wel gek zijn als ik dit niet zou doen!

Marita
06-05-10, 16:11
Hoi Frannie, zelf ook de tickets bij undercovertourist gekocht voor arabiannights.Alles goed gegaan heb maandag vanuit onze vakantievilla gebeld om voor dinsdagavond plaatsen te reserveren geen probleem nog plaats gekregen hadden ook een andere dag kunnen gaan we hebben niet zo'n vaste planning.Het zijn prepaidtickets vragen ze aan de telefoon naar. In een hoog seizoen zou ik inderdaad de plaatsen eerder reserveren.

Frannie
07-05-10, 15:52
Oke, zal ik ze inderdaad meteen bellen als ik de kaartjes binnen heb ;)
Ben benieuwd!