PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Daddy O Hotel, Miami



marjoleinenrick
05-05-10, 12:43
Dit is een heel nieuw hotel, geopend in maart 2010.
http://www.daddyohotel.com/miami/

Iemand hier al ervaring mee?

Ebelix
05-05-10, 13:17
Ik heb er geen ervaring mee maar het ziet er goed uit. Wel zijn de standard rooms klein. Verder is dit hotel niet gelegen in Miami Beach maar in Bal Harbour, Dit is ongeveer 15 tot 20 minuten rijden vanaf South beach. Reken niet op openbaar vervoer maar taxi's zijn wel te krijgen. Bal Harbour zelf is luxe en heeft een zeer luxe mall vlak bij het strand. Als je niet het nachtleven in op SOBE in wil is het een goede uitval basis.

Succes.

marjoleinenrick
05-05-10, 13:28
Waar heb maat van je die standard rooms gevonden??

En we willen toch niet heel de dag aan het strand liggen, beetje touren door miami :D

Ebelix
05-05-10, 14:00
Op de foto's kan je zien dat de kamers klein zijn. Het voeteneind van het bed raakt bijna de muur. De deluxe kamers zijn de standard in dit hotel.

marjoleinenrick
05-05-10, 14:16
Maar in Miami voor 3 nachten 200 euro (de kleine kamer) is toch wel een goede prijs?
De rest is allemaal zo'n 100 euro duurder...

Ebelix
05-05-10, 14:30
Heb je al via hotwire of priceline getracht een hotel te vinden in Miami? Deze sites zijn over hte algemeen goedkoper. Lees het forum maar eens door naar berichten die betrekkingen hebben op Priceline en Hotwire.

Bij wie heb je de prijs van eur 200 voor 3 nachten gekregen? Ik ben niet helemaal op de hoogte met de prijzen in Miami. Ik denk dat het het voor het hotel een nette prijs is. Ik denk alleen dat er voor hetzelfde geld ook grotere kamers te vinden zijn. Probeer eens bij Days Inn, Motel 6, Best Western en zo zijn er nog een tiental ketens op te noemen die allemaal een hotel hebben in de buurt van SoBe.

Succes.

marjoleinenrick
05-05-10, 14:40
Ik ben inderdaad nog verder aan het zoeken. Dank je wel iig.

knaapje
05-05-10, 16:41
Zie:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34438-d1734674-Reviews-Daddy_O_Hotel-Miami_Florida.html

Knaapje

marjoleinenrick
27-09-10, 18:48
Even een kleine aanvulling;

Wij hebben dit hotel bezocht voor 3 nachten en het was super!
De kamer was absoluut niet klein!! Een heerlijk bed, met bureau een klein zitje, en een heerlijke douche!
Het ligt inderdaad boven in Miami (Bal Harbour) en het is zo'n 20 minuten rijden naar de Bayside, maar dat is totaal niet erg want je heb genoeg te zien om je heen. Het strand is ook op loopafstand, maar het is er rustiger van op het echte south beach gedeelte. Wij zijn een dag naar het strand geweest en een dag naar de aventura mall, dus dit hotel is voor het geld dan echt prima!