PDA

Bekijk Volledige Versie : Key Biscayne



Patrick#23
02-05-10, 18:49
Kunnen jullie hier op het forum ons adviseren om Key Biscane te bezoeken?
Is dit interresant genoeg of zeggen jullie laat maar.
Het is bij mij bekend door het tennistournooi.
Graag horen we jullie mening hierover.

Michael66
03-05-10, 08:50
Had je de "officiële website" van Key Biscayne (met een y erin) al gevonden? http://www.key-biscayne.com/

Daar staat zo'n beetje alles in wat daar te doen en zien is. En dan is het even afhankelijk van jouw eigen interesses of je daar iets van je gading gaat vinden.

Overigens heb ik je vraag verplaatst naar "De Keys".

Marcelg
03-05-10, 17:38
Om verwarring te voorkomen:
Key Biscayne valt niet onder de Florida Keys, het is het meest zuidelijke eiland van de Barrier Islands en hoort bij Miami.

<<Mod Michael66: OOPS!! Onderwerp maar weer snel teruggeplaatst onder "Miami". Sorry.>>

reneefrankrijk
29-08-10, 18:40
Iemand die in dit State Park is geweest?

Guus
29-08-10, 20:13
In de tijd dat Sonesta Key Biscayne nog bestond ben ik regelmatig vanuit het hotel via het strand naar het Bill Baggs Cape Florida State Park gewandeld. Het is vooral een park waar Amerikaanse gezinnen op een warme zomerdag dan wel Amerikaanse feestdag naar toe gaan om te zwemmen en te barbecueën. Voor de gemiddelde toerist is het denk ik niet zo heel bijzonder. Er is op zich een leuk strand waar het over het algemeen erg druk is. Verder kun je een bezoekje aan de vuurtoren brengen van waaruit je een mooi uitzicht hebt over Key Biscayne en de Miami skyline. Mocht je besluiten om naar dit park te gaan dan is het wellicht leuk om de dag af te sluiten met een dinertje bij de Rusty Pelican. Bij voorkeur tegen zonsondergang op het terras. Succes gegarandeerd.

angelique100
30-08-10, 11:10
Iemand die in dit State Park is geweest?

Een paar weken geleden zijn wij er geweest.
Wat mij inderdaad opviel is dat er heel veel locals zijn, hele families zijn er aan het vissen en aan het bbq en.
Vanuit het park worden ook een aantal maal per dag duiktochten en snorkel trips georganiseerd.

Vond het wel even de moeite waard om er geweest te zijn.