PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Marjoo.net: Florida mei/juni 2010



marjoo.net
24-04-10, 21:55
Hallo!

Over een maandje is het dan eindelijk zo ver! Van 27 mei tot 10 juni zitten ik en mijn vriendin 2 weken in Florida!

We hebben een villa gehuurd in Kissimmee, en een kleine SUV via sunnycars.

We zijn nog een beetje in dubio of we een internationaal rijbewijs moeten halen bij de ANWB of niet - maar daarvoor zal ik zo even de zoekfunctie van dit forum gebruiken ;)

We hebben echter wel wat vraagjes over een schema die we momenteel een beetje aan het schetsen zijn.

We willen de volgende dingen doen, in de 13 volle dagen dat we er zijn:

- Epcot
- Universal (We zijn er nog niet uit of het 1 van de parken wordt of beide met een combo ticket)
- Misschien Disney... nog niet helemaal over uit want gek genoeg trekt het ons beide niet super... (En dan ga je naar florida! lol)
- We willen graag met dolfijnen zwemmen @ Discovery cove.
- We gaan naar Anna Maria Island, het schijnt dat daar een heel mooi strand zit of zijn er nog veeeeul mooiere?
- Ook verblijven we graag 1 nachtje in Miami, maar dit willen we graag ter plekken bespreken. We hebben sowieso internet in de villa dus dat kunnen we lekker daar boeken :)
- En we willen vooral heul veul shoppen ;) (vrouwen he!)

Toen we het allemaal opnoemde klonk het echt te doen in de 2 weken dat we daar zitten, maar nu ik het allemaal zo op een rijtje zie staan is het toch wel een stressvol gebeuren! So much to do, So little time! We willen ook niet geheel stressed thuiskomen zeg maar...

Hebben jullie misschien nog tips over eventuele combo tix? Of coupons? De prijzen voor alles wat we willen zien tikt aardig aan. Ik heb bijv. al flink gegoogled voor coupon codes voor discovery cove. Echter nog zonder any luck!

Iemand nog tips over het scoren van gadgets in Florida? Zijn er nog leuke knock off's te vinden? Is het een idee om, stel ik koop een iPad (:wink:) om 'em dan ingepakt en al in cadeaupapier naar huis te sturen? Of wordt ie dan alsnog onderschept en mag ik flink bijbetalen?

We gaan morgen naar de Amerika Beurs in Houten aangezien het praktisch bij mij om de hoek is.. wie weet hebben ze daar ook nog wel tips ofzo!

Ik heb er zo'n zin in! :):-\"

Groetjes Marjolein & m'n vriendinnetje

Chantal1981
02-05-10, 15:42
Hoi Marjolein,
Ben benieuwd of je nog wat hebt gehad aan de Amerika-beurs?
Goede reis alvast.
Groetjes Chantal

Lea
02-05-10, 16:48
Hoi Hoi leuk en gzellig vooruitzicht zeg.
Maar weer wel als je met de dolfijntjes gaat zwemmen dat je dat wel moet reserveren die dag en dat er dan ook weer korting zit op entree van een ander park dus misschien rekening mee houden na gelang je wilt bezoeken.

veel plezier alvast jullie zitten ook in de zelfde periode als ik met mijn zoon.