PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: busjke



busjke
24-04-10, 13:00
Hallo allemaal,

Deze zomer ga ik samen met vrouw en kinderen (6 en 9 jaar) naar Florida en Texas. 10 jaar geleden al 1 keer in Florida geweest. We gaan eerst 1 dagje naar Miami en vervolgens naar Orlando waar we samen met onze vrienden uit Texas 16 dagen in villa in Windsor Hills blijven. Vervolgens vanuit Orlando een vlucht naar San Antonio waar we 1 weekje bij onze vrienden verblijven en ook eens aan Texas kunnen proeven. Uiteindelijk terugreis via Houston en Miami naar Dusseldorf.

Groetjes busjke

[verwijderd]
24-04-10, 17:40
Welkom op dit enorme forum voor de florida liefhebbers, het meeste zal al ergens vermeld staan maar als je vragen hebt omdat je iets niet kan vinden dan kan je altijd een topic er voor aanmaken of aansluiten met je vraag in een al bestaand topic.

Veel plezier met de voorbereidingen en alvast een fijne vakantie straks.

cloggie68
24-04-10, 20:33
Welkom hier! Wij waren vorig jaar voor het eerst met onze kids (toen 5 en 6) in Orlando en zaten ook op Windsor Hills. Is ons echt super bevallen dus ik wens je alvast veel plezier!

aggie
26-04-10, 10:27
Wat een heerlijk vooruitzicht, en als toetje nog een week Texas. Ik kan je vertellen, daar is het ook geweldig. We hebben een jaar in Houston gewoond, dus we weten het wel, San Antonio is erg leuk, beetje toeristisch, maar erg leuk, zeker een boottoertje doen! Maar goed, dat weten jullie vrienden nog wel beter als mij...:-\" Geniet ervan!

S@skia
26-04-10, 17:41
Ha die Busjke, welkom op het Forum. We willen uiteraard ook een indeling van je vakantie horen wat je zoal gaat doen. Niet dat we nieuwsgierig zijn hier (hmhm) maar uit pure interesse. Nogmaals welkom achterbuurman!!!!!!
Gr. Saskia