PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Svaan



Svaan
19-04-10, 21:49
Dag mensen,

Over iets minder dan 2 weken vertrek ik, samen met 2 vrienden, voor het eerst naar Amerika.... spannend...:lol:
En dan naar Florida om iets precieser te zijn.....

Een andere vriend studeert daar voor een jaartje en die gaan we bezoeken! Heel cool dus! We gaan een weekje, niet al te lang, maar meer zat er niet in#-oOok ivm de studie...
Allemaal studenten dussss...een krap budget:lol:
Overnachten willen we doen in hotels, maar het hoeft niet super-de-luxe te zijn. Ik ben nog bezig met leuke hotels voor weinig;-) Iemand tips?

Huurauto willen we wel een beetje ruim omdat we veel rijden, dus dat zal de welbekende Equinox of mid-size suv worden en ik denk dat we via USAreisen.de gaan huren.....


Ik ben nog druk bezig met het uitzoeken van de hotels en auto, maar een schema ligt al redelijk vast.

We beginnen met een relaxed dagje in Palm Beach. Beetje rondkijken en naar Gardens Mall. Meer tips zijn nog welkom!! ;-)

Dinsda willen we afzakken naar het zuiden en een tochtje maken door de Everglades aan de Tamiami Trail/us41.
Eind van de middag dan nog zuidelijker doorrijden naar het liefst Key Largo om daar in een hotel te overnachten. Weten de kenners of dit enigzins haalbaar is, of is het verstandiger om tot bij Florida City te rijden??

Dan de woensdag rustig door naar Key West. Snorkelen, glasbodemboot of waterscooter lijkt me daar heel gaaf, maar ben daar nog niet helemaal uit....
Dan overnachten in een hotel op Key West en de volgende dag weer terug naar Miami (Beach)
Inchecken in een hotel in, het liefst Miami Beach... Iemand nog goede tips?(met parkeergelegenheid)
En dan door naar een sportwedstrijd in Miami van de Miami Marlins, kaartjes zijn al binnen8-)8-) Lijkt me een superleuke ervaring!

Wedstrijd duurt tot 22.00 uur en dan gaan we terug naar het hotel.
Volgende dag zou ik graag een rondtour met bus EN boot (langs die Miljonairs eilanden en grote wolkenkrabbers) door Miami!
Ook daar heb ik meerdere van gevonden, maar misschien weten jullie welke het beste/mooiste is??
's avonds wederom in het hotel in Miami en de volgende dag rustig weer terug naar het noorden rijden. Tussen Miami en Palm Beach liggen nog wel wat steden/dorpjes; oa Fort Lauderdale wil ik even bekijken.... En welke zijn nog meer de moeite waard?

Zaterdagavond overnachten we in Palm beach om de laatste dag daar nog rond te kijken en 's avonds weer naar Miami Airport te gaan om terug te vliegen, helaas

Ik heb al veel verschillende info opgedaan op dit forum en ben nog lekker bezig met alles (en dat is heel veel!) bij lezen.. Soms staat er zelfs teveel info waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, vandaar dat ik nog wat vraagjes had.

Zooo dat was wel weer een heel verhaal......:lol:


Gr Svaan!:D

Olga
20-04-10, 09:47
Hoi Svaan!!
Wij gaan in November naar Miami voor 15 dagen en wij gaan ook rondtouren. Dus ook in verschillende hotels overnachten. Daar is dus ook mijn probleem. Ik ben me wezenloos aan het zoeken naar voordelige hotels. Maar zo voordelig zijn ze niet.....Nu vertelde mijn man dat ze op elke hoek van de straat voordeelcoupons hebben liggen voor een goedkope nacht in bepaalde hotels....We gaan dus op de bonne fooy (hoe schrijf je dat:wink:). Afwachten dus wat we tegenkomen. Wij komen in Miami aan en daar blijven we 2 nachten, zodat we ook een goed reisschema kunnen maken (we hebben al wat ideeen).
Jij ook heel veel plezier hier op het forum en veel plezier met de voorbereidiingen!!!:grin:

Teleton
20-04-10, 16:39
Nu vertelde mijn man dat ze op elke hoek van de straat voordeelcoupons hebben liggen voor een goedkope nacht in bepaalde hotels....:grin:

Hotelcoupons zijn een beetje 1990, de boekjes worden ook helemaal niet meer overal aangeboden. Bovendien is het aantal kamers dat beschikbaar is beperkt. Bij drukte wordt de coupon helemaal niet geaccepteerd. November, vooral aan het eind van de maand, is druk. En in de omgeving van Miami zijn goedkope hotels met een lantaarntje te vinden. Ik zou het topic over priceline even lezen, als je dat nog niet hebt gedaan.

Michael66
20-04-10, 17:15
Zoals Teleton al zegt: coupons zijn wat achterhaald. Ik heb ze de afgelopen zomer dan ook nauwelijks meer gezien.

De moderne coupon heet "computer" of "laptop". Als je op de bonnefooi gaat kun je best ergens een wifi-signaaltje oppikken en via één van de vele aanbiedingssites kijken of ze nog ergens wat hotels in de prijsdumping hebben staan. Of via Priceline, al weet je dan niet precies in welk hotel je terechtkomt.

Svaan
20-04-10, 23:49
Dank u voor de reacties.... :D

Ben een stuk wijzer door dit forum!! Veeeel info!

Olga
21-04-10, 20:05
:oops: het is ook inderdaad 15 jaar terug...........en ja je moet wel met de tijd meegaan:oops:!! Weet ik dat ook weer!! Dank u

Regilio
23-04-10, 12:36
Haha hotelcoupons is wel heel oud. Tegenwoordig is het prijsvergelijken wat de klok slaat, ga naar www.hotelprice.nl (http://www.hotelprice.nl) en vergelijk verschillende aanbieders voor dezelfde hotel zo bespaart men tegenwoordig :-)

Olga
23-04-10, 17:42
Super! Zal ik zeker wat aan hebben Regilio! Dank je wel.